PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Je snapt de kloe nietquote:
Janssen. Wijnaldum vind ik echt een beest. Ik speel hiermee:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:32 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Willems zit in mijn Ere silvers.
Narsingh is geblesseerd, maar is wel mijn starting RW.
Wijnaldum ipv?
Nou en, ik vind haar gewoon leukquote:
Team of the weekquote:
Ik zou Babel en IF Altidore gebruiken als ik jou was.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Janssen. Wijnaldum vind ik echt een beest. Ik speel hiermee:
[ afbeelding ]
Kan je zelf toch ook gewoon checkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:46 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
ik bedoel waar bestaat die uit deze week
Izi moniez?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:45 schreef Tim86 het volgende:
Wat een geniale site is UDB toch..klopt geen zak van die prijzen bij bronzes en mensen volgen blind de prijzen die daar staan zonder zelf even op de markt te kijken..izi moniez
Easy moneyquote:
IF is veel te duur manquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:46 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik zou Babel en IF Altidore gebruiken als ik jou was.
Kijk de stats:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
33.5Kquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef Tito_Makani het volgende:
hoeveel moet ik voor IF dries betalen?
Nee, is een bugquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:49 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Tough, zie hem nu!
owned..
Komen jullie al bij de 59th mintute? Kom niet voorbij pagina 800
150kquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik verkoop 'm voor 200k, vriendenprijsjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:50 schreef Tito_Makani het volgende:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:51 schreef vandermar het volgende:
Stond een Bowditch voor 15K bin op, die kon ik niet laten lopen
Jup, vanaf dag 1quote:
Ik kom na voetbalquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:53 schreef Kamikazie het volgende:
Als er geclubbed wordt, hoor ik het wel
Niet heel goed? Hele dag staan ze er voor veel meer opquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
McSheffrey voor 200cOok heb ik een IF Bowditch gekocht voor 17k, dat is niet echt heel goed maar hij kan wel meer waard worden ja
47.750 coins 4-1-2-1-2quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef vandermar het volgende:
Wat hebben jullie voor IF Lambert betaald?
We hebben 3 van de 3 gewonnen en dus alsnog promotie gehaald. Daarna eerste wedstrijd in divisie 5 ook gewonnen. Mathijs maakte 3 volley goalsquote:
40K ofzo? Iets meer misschien?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:55 schreef vandermar het volgende:
Wat hebben jullie voor IF Lambert betaald?
En de nul gehoudenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
We hebben 3 van de 3 gewonnen en dus alsnog promotie gehaald. Daarna eerste wedstrijd in divisie 5 ook gewonnen. Mathijs maakte 3 volley goalsGing erg goed.
Mooi , ik speel laatste tijd beste op CAM en ANY gaat ook baggerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
We hebben 3 van de 3 gewonnen en dus alsnog promotie gehaald. Daarna eerste wedstrijd in divisie 5 ook gewonnen. Mathijs maakte 3 volley goalsGing erg goed.
Volley goals waren pure mazzel, onze keeper, LM en verdediging wonnen de wedstrijdenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |