Dat wordt een lolly kopen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:24 schreef Myraela het volgende:
Ik wil winkelen maar ik heb maar 10 cent op mijn rekening, best lastig.

cc heb je daarvoor togquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:24 schreef Myraela het volgende:

Daar weet ik niks van.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze heeft toch al een grote lolly tot haar beschikking
Tevens goedenavond schatjes

Dat doe je verkeerd, je moet twi's rekening plunderenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:24 schreef Myraela het volgende:

Ik zit tot 20 voor 5 op school, dan ga ik richting katwijk en daar ben ik dan rond 6 uur. Dan daar eten, even ademen, spullen dumpen en opfrissen en dan met het OV naar Leiden toe. 8 uur is wel een beetje krap ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:34 schreef Faxie het volgende:
Ik weet niet of ik 8 uur ga redden vrijdag overigens... Ben pas om 6 uur klaar met werken, moet dan nog eten, douchen etc, en dan nog 1,5 uur rijden...

Nouja ik lees dingen over een kroegentocht enzoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit tot 20 voor 5 op school, dan ga ik richting katwijk en daar ben ik dan rond 6 uur. Dan daar eten, even ademen, spullen dumpen en opfrissen en dan met het OV naar Leiden toe. 8 uur is wel een beetje krap ja.Maar ik neem aan dat het geen kwaad kan als mensen wat later binnen lopen.

Aanhangsel?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:39 schreef Myraela het volgende:
Wie is het aanhangsel eigenlijk? Of, van wie?

Ik ben er pas om 20.30, dus mij maakt het niet uit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit tot 20 voor 5 op school, dan ga ik richting katwijk en daar ben ik dan rond 6 uur. Dan daar eten, even ademen, spullen dumpen en opfrissen en dan met het OV naar Leiden toe. 8 uur is wel een beetje krap ja.Maar ik neem aan dat het geen kwaad kan als mensen wat later binnen lopen.

Kom ook een keer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:44 schreef Capstan het volgende:
Oh, ik krijg nu pas mee dat er een meet is

Kom je ook?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:44 schreef Capstan het volgende:
Oh, ik krijg nu pas mee dat er een meet is

Mijn aanhangsel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:39 schreef Myraela het volgende:
Wie is het aanhangsel eigenlijk? Of, van wie?

Volgens mij is het 20.00quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Een keer wel. Maar niet naar deze. Vrijdagavond om acht uur in Leiden is niet te doen

Zijn weinig mensen die 20.00 redden, dus je kan altijd later komen.quote:

Na 8 uur kom jij niet meer binnen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]

Ik bedoelde meer: het is veel te ver weg om zelfs nog maar een beetje op tijd te zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Zijn weinig mensen die 20.00 redden, dus je kan altijd later komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |