Bron: http://www.nu.nl/media/29(...)in-college-tour.htmlquote:Willem Holleeder te gast in College Tour
AMSTERDAM - Willem Holleeder is dit seizoen te gast in College Tour. De Heineken-ontvoerder wordt op 11 oktober geïnterviewd door Twan Huys.
Een dag later wordt het interview uitgezonden. Dat meldt de NTR. Holleeder werd op 27 januari van dit jaar vrijgelaten nadat hij in 2007 was veroordeeld voor afpersing en mishandeling van onder anderen vastgoedmagnaat Willem Endstra.
Sinds een aantal weken is hij columnist bij tijdschrift Nieuwe Revu.
Gelukkig leven we in een vrij land.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Krijg je dit soort bewondering door.
Daarom alleen al een heel verkeerd idee.
Als je nou had gezegd dat je het een slecht voorbeeld vindt en dat je mensen met een voorbeeldfunctie wenst... Okee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/media/29(...)in-college-tour.html
De College Tour was tot dusver een programma waarin mensen werden geïnterviewd die iets bijzonders hadden bereikt, of die op een bepaald terrein erg succesvol zijn geweest. Waarom wordt deze topcrimineel zo op een voetstuk geplaatst?
Is dit te bizar voor woorden, of heeft de NTR gewoon groot gelijk en is het interessant om Holleeder aan het woord te laten?
Waarom zou hij dan interessant zijn voor CT?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:31 schreef Xetran het volgende:
Hij heeft gezeten en nu is het klaar. Ik zie het probleem dus niet.
Blijkbaar is er animo voor. Wedden dat veel mensen gaan kijken?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zou hij dan interessant zijn voor CT?
Als Heineken-ontvoerder of als afperser?
Dat lijkt me niet het soort "carrières" waar CT voor bedoeld is.
Biedt InHolland de bijbehorende HBO-opleiding al aan?
Denk dat ze van tevoren wel screenen op bepaalde vrij normale woorden (afmaken, liquideren, elimineren, , het zwijgen opleggen, wegwerken, verwerken, etc).quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:27 schreef Freak188 het volgende:
Het is niet voor niets een topcrimineel (whatever that means).
Tjsa.. wat zal ie gaan zeggen? Luister naar je moeder en maak je school af?
Wie weet wordt het wel een razend interessant verhaal?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:38 schreef BasEnAad het volgende:
Wal-ge-lijk.
Het zoveelste failliet van de PO.
Tsjah... Het enige wat die man feitelijk verkeerd doet is wetten overtreden en dichtbij het vuile werk staan. Maar blijf denken dat ons wereldje is gebouwd en zal blijven draaien op naastenliefde en respect.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:39 schreef BasEnAad het volgende:
Ik merk dat ik nu al ziek word van het idee dat er die uitzending waarschijnlijk gewoon lolletjes gemaakt worden en wordt gelachen.
Dat is het excuus dat de commerciële zenders gebruiken om iedereen maar een platform te geven, de PO zou beter moeten weten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:38 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Blijkbaar is er animo voor. Wedden dat veel mensen gaan kijken?
Natuurlijk denkt de omroep ook alleen aan het eigen belang. En zo komt het cirkeltje vanzelf weer rond.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is het excuus dat de commerciële zenders gebruiken om iedereen maar een platform te geven, de PO zou beter moeten weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Nou nee, dat is nou net niet het doel van de PO.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:42 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Natuurlijk denkt de omroep ook alleen aan het eigen belang. En zo komt het cirkeltje vanzelf weer rond.
ahahah zeker zon kantoorklerk jij hahahahaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ga lekker in de zandbak spelen, misdaad is niet cool
Dat is dan een verkeerde interpretatie van wat ik zeg, ik ontken niet het bestaan er van. Ik vind alleen niet dat je misdaad mooier moet maken dan het is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:41 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Tsjah... Het enige wat die man feitelijk verkeerd doet is wetten overtreden en dichtbij het vuile werk staan. Maar blijf denken dat ons wereldje is gebouwd en zal blijven draaien op naastenliefde en respect.
Mooie eye-opener eigenlijk wel dan.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahah zeker zon kantoorklerk jij hahahaha
nu moet je goed luisteren, sommige mensen zijn gewoon niet gemaakt voor modaal inkomen iemands loonslaaf te zijn. moet je respecteren, zitten gewoon hun tijd uit zonder problemen.
Ligt eraan welke misdaad. Bijv. Drugs dealen vind ik geen misdaad.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ga lekker in de zandbak spelen, misdaad is niet cool
Het eigen belang is het hoogste doel van ieder orgaan dat mensen op poten zetten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, dat is nou net niet het doel van de PO.
Het gaat me ook niet om ontkenning van het bestaan ervan, het gaat me om de ontkenning dat veel van onze verworvenheden zijn gebouwd op grote stapels rottende kadavers. En dat het in stand houden ervan ook bepaald niet zachtzinnig gebeurt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is dan een verkeerde interpretatie van wat ik zeg, ik ontken niet het bestaan er van. Ik vind alleen niet dat je misdaad mooier moet maken dan het is.
Je wou zeggen dat het leven van een crimineel niet interessant is?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zou hij dan interessant zijn voor CT?
Als Heineken-ontvoerder of als afperser?
Dat lijkt me niet het soort "carrières" waar CT voor bedoeld is.
Biedt InHolland de bijbehorende HBO-opleiding al aan?
Ach, we geven bankiers ook een podium om hun misdaden te verheerlijken, en die richten een stuk meer schade aan dan Holleeder.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:15 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind het misplaatst dat deze man zo'n podium geboden wordt om over zijn misdaden te vertellen.
Zal aan de persoon liggen denk ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:29 schreef Xetran het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat het leven van een crimineel niet interessant is?
Dit inderdaad. Ik denk dat Balkenende een stuk meer doden achter zijn naam heeft staan dan Holleeder bijvoorbeeld. En de mobiele telefoon die je hebt is ook verantwoordelijk voor een stapel ellende in de productielanden en de herkomstlanden van de grondstoffen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:55 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Het eigen belang is het hoogste doel van ieder orgaan dat mensen op poten zetten.
[..]
Het gaat me ook niet om ontkenning van het bestaan ervan, het gaat me om de ontkenning dat veel van onze verworvenheden zijn gebouwd op grote stapels rottende kadavers. En dat het in stand houden ervan ook bepaald niet zachtzinnig gebeurt.
Maar dat je van misdaad geen romantisch verhaal moet maken ben ik met je eens. Maar voor mensen die niet geconfronteerd worden met bloed zijn het stoere verhalen, en ze worden vaak met een zekere licht arrogante humor gebracht ja.
Dat zal blijken hè.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:45 schreef Moron het volgende:
Want er zullen vast mensen gaan kijken. Alleen wat hij nu te vertellen heeft?
Maar hij gaat er vast niet in detail op in hoe hij dat heeft weten te bereiken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:31 schreef Nobu het volgende:
Holleeder heeft toch ook gewoon op een bepaald terrein iets bijzonders bereikt?
Ja man, want dat was ook Balkenende's opzet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:33 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik denk dat Balkenende een stuk meer doden achter zijn naam heeft staan dan Holleeder bijvoorbeeld. En de mobiele telefoon die je hebt is ook verantwoordelijk voor een stapel ellende in de productielanden en de herkomstlanden van de grondstoffen.
Holleeder geen topcrimineelquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:39 schreef Moos. het volgende:
[..]
Ja man, want dat was ook Balkenende's opzet.![]()
Overigens denk ik niet dat hij zo'n topcrimineel is. Als hij zo'n topcrimineel was zouden wij hem niet kennen. Desalniettemin vraag ik me wel af wat voor een persoon hij is, nooit een interview van hem gezien vgm.
Dit ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:39 schreef Moos. het volgende:
Desalniettemin vraag ik me wel af wat voor een persoon hij is, nooit een interview van hem gezien vgm.
Maar zo zijn er ook zat die zo over de ministers denken van dit land, die hebben vaak legaal veel meer dooie op hun geweten door het wanbeleid wat de laatste eeuw gevoerd is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:29 schreef TLC het volgende:
Ik denk ook niet dat de mensen die dankzij holleeder op het kerkhof liggen het erg zouden kunnen waarderen.
Crimineel gedrag goedpraten en dat afschuiven op een slecht regeerbeleid !!!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:38 schreef RAVW het volgende:
[..]
Maar zo zijn er ook zat die zo over de ministers denken van dit land die hebben vaak legaal veel meer dooie op hun geweten door het wanbeleid wat de laatste eeuw gevoerd is.
maar daar hoor je niets van .... en zo iemand die vaak gewoon de verkeerde vriendjes had en mede ook door het wanbeleid van onze ministers dat ze sneller het grote geld op een andere manier gaan pakken ...
want met eerlijk werken kom je er in dit land niet .. zeker niet rijk worden
Jij wel ja. Maar niet iedereen denkt zoals jou.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:40 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik verdien liever 0,0 en leef dan in diepe diepe armoede dan dat ik ooit op een verkeerde manier aan geld moet komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |