Kijk eens in het van A naar B topic. Daar heeft laatst iemand een retour gescoord voor 300 euro.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou ook liever nu boeken, maar prijzen onder de 700 heb ik niet kunnen vinden. (iig niet rechtsstreeks)
Ik denk dat ik het erop gok idd en dan zodra er ergens een aanbieding is ik mijn slag sla.
Als je maar twee weken wilt gaan is dat een prima deal inderdaad.quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kijk eens in het van A naar B topic. Daar heeft laatst iemand een retour gescoord voor 300 euro.
Zelfs als je zoekt op een retourtje FRA-BKK vind je geen fatsoenlijk ticket meer voor onder de 700 euro in januari. Of vraag het aan Ozzietukker, die vliegt daarheen voor nooit meer dan 500 euro maar als je hem vraagt om hier nu eens een tripschedule in te scannen geeft hij nooit thuis.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou ook liever nu boeken, maar prijzen onder de 700 heb ik niet kunnen vinden. (iig niet rechtsstreeks)
Ik denk dat ik het erop gok idd en dan zodra er ergens een aanbieding is ik mijn slag sla.
quote:Op zondag 18 november 2012 21:57 schreef tech4u het volgende:
Of kan ik beter gewoon ticket boeken en in Thailand backpackers ontmoeten
en dit heeft wat met Thailand te maken?quote:
Je gaat backpacken lees ik?quote:Op maandag 19 november 2012 18:28 schreef tech4u het volgende:
Dank, ik ga eens informatie inwinnen over alleen reizen. Vind het toch wel spannend om alleen op pad te gaan, maar het lijkt me voor mij erg leuk maar ook leerzaam.
sorry, verkeerd schermquote:Op maandag 19 november 2012 23:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
en dit heeft wat met Thailand te maken?
Het 2e schermquote:
Het is akelig weer voor de tijd van het jaar. Het zal eerdaags wel beter worden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het 2e scherm![]()
Het is wel erg luchtvochtig momenteel in Bangkok. Drie meter lopen en je bent helemaal bezweet. Ik kan me herinneren toen ik er in februari 2011 was dat het weer veel aangenamer was.
Lekker belangrijk. Het gaat erom gewoon in BKK een goeie tijd te hebben, De rest is hun probleem..quote:Op zaterdag 24 november 2012 07:08 schreef Gaoxing het volgende:
Wie vandaag in BKK is moet even z'n ogen openhouden. Men probeert te demonstreren rond Government House (Dusit), hoewel dat erg wordt tegengewerkt door de regering.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Het gaat erom gewoon in BKK een goeie tijd te hebben, De rest is hun probleem..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |