Via vakantieveilingen heb ik een mooi ticket gescoord waardoor ik mijn vriendin op kan zoeken! Ik vlieg op 29 december heen en op 13 januari weer terug.
Ik ben al bezig geweest om mij in te lezen over dit prachtige land, maar door mijn afstuderen heb ik weinig tijd om alle ins & outs te ontdekken. Ik hoop daarom dat jullie mij wat tips kunnen geven, jullie zijn immers de ervaringsdeskundigen

.
Ik kom op 30 december aan in Bangkok en het is de bedoeling om hier te overnachten. Hier zijn een hoop guesthouses en hotels dus dat moet goed komen. De volgende dag willen we naar Ko Phangan. Dit hotel is zo goed als geregeld, dus met oud en nieuw hebben we onderdak. Wat is de beste manier om hier te komen?
Van nieuwsjaarsdag tot en met 13 januari is het programma nog open. Hebben jullie nog tips? Ik weet dat ik beperkt ben door de vrij korte periode dat ik er ben, maar we willen graag de mooiste plekken/eilanden verkennen voor zover dat mogelijk is. De exotische witte stranden en het blauwe water bijvoorbeeld. We hoeven niet alles te zien, er moet ook tijd zijn om lekker te relaxen. Ergens een bootje huren en lekker op zee dobberen lijkt me bijvoorbeeld geweldig!
Ik las overigens dat de omgeving rond Ranong nog ongerept is en dat de resorts betaalbaar zijn. Kunnen jullie dat bevestigen? De resorts in de populaire plaatsen houden steeds meer de westerse prijzen aan.
Bedankt!