Jij ook sterktequote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:44 schreef espri het volgende:
ik trek me even terug, vroeg mn mandje in denk ik
word er een beetje te verdrietig van door eigen herinneringen sorry.
dolfijntje, nogmaals sterkte en we spreken elkaar snel weer
Er zit een stofje in honing en melk dat als het warm wordt het rustgevend werkt. Mss een placebo-effect, maar soms werkt t welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:46 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Raad ik af. Honing bestaat voor zo’n 80% uit suikers -> energieboost -> te wakker zijn om te kunnen slapen.
Heb ik op t laatste moment moeten verzetten, krijg binnenkort nieuwe uitnodigingsbriefquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:48 schreef komrad het volgende:
hoe gaat je nu billie ? je gesprek al gehad ?
Nou, hopelijk dit keer ook weerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:48 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Er zit een stofje in honing en melk dat als het warm wordt het rustgevend werkt. Mss een placebo-effect, maar soms werkt t wel
je mag maar 1x next zeggenquote:
Weet t niet dolfie, tis momenteel een chaos in mn kop. omgedraaid dag/nacht-ritme, warrig, uitstelgedrag, ongemotiveerd, behoefte aan sociaal contact, zulke dingenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je mag maar 1x next zeggen
waarom gaat niet goed?
Blegh. Ik ken het gevoel welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:56 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Weet t niet dolfie, tis momenteel een chaos in mn kop. omgedraaid dag/nacht-ritme, warrig, uitstelgedrag, ongemotiveerd, behoefte aan sociaal contact, zulke dingen
nee. ik "zie het allemaal wel", ken je dat?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:58 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Blegh. Ik ken het gevoel wel. Heb je al een plan de campagne voor morgen?
schop onder je kont nodig?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:56 schreef billie1985 het volgende:
[..]
Weet t niet dolfie, tis momenteel een chaos in mn kop. omgedraaid dag/nacht-ritme, warrig, uitstelgedrag, ongemotiveerd, behoefte aan sociaal contact, zulke dingen
ja dus...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:00 schreef billie1985 het volgende:
[..]
nee. ik "zie het allemaal wel", ken je dat?
Steeds beter kan ik mn vader begrijpen dat ie naar de drank grijpt, ik merk aan mezelf dat ik hetzelfde neig te gaan doen nu
Dat ken ik. En dat laatste ook. Het lost alleen niks op. Beter maak je een plan voor morgen (bijv douchen en naar de winkel) zodat je dan ook een doel hebt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:00 schreef billie1985 het volgende:
[..]
nee. ik "zie het allemaal wel", ken je dat?
Steeds beter kan ik mn vader begrijpen dat ie naar de drank grijpt, ik merk aan mezelf dat ik hetzelfde neig te gaan doen nu
valt weinig te winkelen, sta 37 euro in t rood. heb 155 euro gekregen van de sociale dienst voor deze maand waar ik al bijna een week van tegen mezelf zeg dat ik moet gaan bellen, wat er steeds niet van komt. dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:02 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat ken ik. En dat laatste ook. Het lost alleen niks op. Beter maak je een plan voor morgen (bijv douchen en naar de winkel) zodat je dan ook een doel hebt.
Dan ga je morgen dus bellenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:03 schreef billie1985 het volgende:
[..]
valt weinig te winkelen, sta 37 euro in t rood. heb 155 euro gekregen van de sociale dienst voor deze maand waar ik al bijna een week van tegen mezelf zeg dat ik moet gaan bellen, wat er steeds niet van komt. dat bedoel ik dus
Tussen 09.00 en 10.00 lijkt me beter, ff ritme terug krijgen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dan ga je morgen dus bellen. Als je nou een tijd afspreekt met jezelf wordt het ook wat concreter. Dus bijv tussen 12-13 bel je.
155 voor de hele maand oktober?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:03 schreef billie1985 het volgende:
[..]
valt weinig te winkelen, sta 37 euro in t rood. heb 155 euro gekregen van de sociale dienst voor deze maand waar ik al bijna een week van tegen mezelf zeg dat ik moet gaan bellen, wat er steeds niet van komt. dat bedoel ik dus
yups...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:28 schreef gomi het volgende:
[..]
155 voor de hele maand oktober?
hey allemaal btw
maar alle vaste lasten zijn er dan vanaf toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
yups...![]()
maar als het goed is, ligt het bel en contact lijstje er voor morgen..
en staan er 3 telefoontjes op...
(even sociale controle.. vandaar de melding in het topic)
was dat maar waar...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:36 schreef gomi het volgende:
[..]
maar alle vaste lasten zijn er dan vanaf toch?
dus 155 voor eten en drinken zal ik maar zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |