[FHF SC}#234 Ik ga niet aangelijnd de telegraaf halen!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:13 schreef Rucky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat houdt FOK!kers Helpen FOK!kers precies in? -> FOK!kers Helpen FOK!kers FAQ
eenschquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:34 schreef maffemuts het volgende:
[FHF SC}#234 Ik ga niet aangelijnd de telegraaf halen!!!
Dan doe je t lekker zonder lijn, als ik m maar voor 7 uur in m'n bus heb
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:38 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
eensch
en dan wel op de plek waar ik op dat moment ben he
grijns
mijn huisje staat in hellevoetsluisquote:
O dan kan je ook wel even langs rijden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:51 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
mijn huisje staat in hellevoetsluis
werkzaam regio emmen
dus....
hihi
quote:
Maar moet je dat dagelijks rijden want dat is nogal een stukje?quote:
Vroeg ik me ook af, is toch een indrukwekkende afstand...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar moet je dat dagelijks rijden want dat is nogal een stukje?
2 x per week ( 1 x heen, 1 x terug )quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:03 schreef Rucky het volgende:
Maar moet je dat dagelijks rijden want dat is nogal een stukje?
Je zit dan in regio Emmen in de kost?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:04 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
2 x per week ( 1 x heen, 1 x terug )
dus valt mee
nah jah.... meevallen
pffffff
yupsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:06 schreef vannelle het volgende:
Je zit dan in regio Emmen in de kost?
waarom ga je daar dan niet wonen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:07 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
yups
nah jah, kook wel mijn eigen kostje
maak zelf wel uit wat ik eet ipv iemand anders
lol
ow jah
moet nog schapjes doen![]()
tot straks
Heb zelf ruime ervaring met in de kost zitten toen ik nog in de staalbouw/hoogspanningsmasten werkte.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:07 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
yups
nah jah, kook wel mijn eigen kostje
maak zelf wel uit wat ik eet ipv iemand anders
lol
ow jah
moet nog schapjes doen![]()
tot straks
Allemaal?quote:
oke dokter, luistert u even naar mij?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Allemaal?
* vannelle neemt espri op schoot en nodigt uit deze traumatische ervaring te delen en te verwerken
Jij liever dan ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:51 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
mijn huisje staat in hellevoetsluis
werkzaam regio emmen
dus....
hihi
Stond een "/" tussen, 2 verschillende beroepen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:11 schreef espri het volgende:
staalbouwhoogspanningsmasten
een heel mooi woord voor galgje
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:11 schreef espri het volgende:
[..]
oke dokter, luistert u even naar mij?
Nee, andersom. Eerst reageren, dan verder lezen en dan edittenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb je edit gezien. Toch maar terug gelezen?
Heel hard huilend de busmaatschappy bellen waar deze voorbeeldchauffeur werkt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:15 schreef espri het volgende:
bij ons om de hoek heb je een wegversmalling, komt een bus aan maar die houdt in en ik reed al langzamer want 30kmzone en ja, daar ben ik heel strikt in,
hij gaat meer naar de kant ipv naar het midden dus ik ga naar het midden en rij als eerste door de versmalling, hij steekt eerst 2 duimen op en ik knik hem toe om te bedanken dat ie me voor laat gaan,
ik rij naast hem, STEEKT IE 2 MIDDELVINGERS OP..................
ik was helemaal overrompeld van wat gebeurt hier nu?
ik vond hem dus niet leuk.
wat kan ik nu doen om dit te verwerken dokter phil/vannelle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |