Niet echt mijn ding.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit is een beetje mijn ideale interieur:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Opel is het merk van de platte pet dragende opa's, de nylon c&a kleding dragende grijzemuis ambtenaar, de lullo die met 82,3 km/h op de linkerbaan "rijles" aan het geven isaan het overige verkeer.
En bovenal van alle 8 schoolmeesters in mijn familie.
Nee een opel komt er bij ons niet in
(Lees enig sarcasme tussen de regels aub)
Wauwquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit is een beetje mijn ideale interieur:
[ afbeelding ]
Goed punt!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet dat kabeltje niet even weggewerkt worden?
je bedoelt mensen die in poep trappen wat niet opgeruimd word? die dan zoiets doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed, maar ik snap wel hoe iemand tot zo'n uiterste gedreven kan worden.
Slordig ja, dat draadje..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet dat kabeltje niet even weggewerkt worden?
Hier een combiquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
GSbrder, Dat is totaal niet mijn smaak, Mijn interieur is een interieur waarin geleefd mag worden, Huiselijk en warm!
Dat snap ik, geen probleemquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
GSbrder, Dat is totaal niet mijn smaak, Mijn interieur is een interieur waarin geleefd mag worden, Huiselijk en warm!
Ik vind het vooral vervelend voor de boys, Ze kunnen lijnloos lopen, tenminste bij mijn ouders in Gouda Hier durf ik het met uitlaten sowieso niet aan met al het verkeer. Maar nu kunnen ze dus ook niet in het bos ravotten, ik hoop dat het snel voorbij is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:15 schreef TheClown1 het volgende:
het is toch te gek voor woorden als je niet eens met je huisdieren naar buiten kunt om normaal te kunnen spelen omdat mensen niet om hun medemens denken en van alles gooien.....
Hahaha ja met kinderen hou je het nooit niet strak!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier een combimoet ook wel want kinderen
![]()
Ik hoop dat er vloerverwarming in zitquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:17 schreef fietsie het volgende:
Hmmm dit is mijn droominterieur (en huis)
http://www.funda.nl/koop/(...)fotos/#groot&foto-14
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |