quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:38 schreef Debsterr het volgende:
Hoooi. Loopt er net een vrouw met buggy voorbij, stopt ze recht voor het raam om naar de katten te kijken. Oh hai? Ze zag mij gewoon niet eens.
horizon als in de school?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
Priem over dat Horizon lees ik nog een slechte verhalen
Peheheh doen er ook vaak bij samson... en dan ga ik er zo naast gaan zittenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:38 schreef Debsterr het volgende:
Hoooi. Loopt er net een vrouw met buggy voorbij, stopt ze recht voor het raam om naar de katten te kijken. Oh hai? Ze zag mij gewoon niet eens.
Auch !!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
Priem over dat Horizon lees ik nog een slechte verhalen
quote:
Haha die is nu grachtenietsdingesgroenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
maar je hebt een voortuin priem!
En een gele voordeur zo te zien... google maps![]()
Samson den waakhontquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha die is nu grachtenietsdingesgroen
Ja wel een voortuin; maar samson zit altijd op die stoel voor het raamEn dan zit ik er op mijn knieën langs thehehe
Zit schooltje aan eind van de straat dus komen best wel wat mensen (lees: moeders met koters) langs
Blaffen en dan kwispelen naar iedereen die binnen komt 'ohai i like ppl! yes you can steal everything kthxbye'quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Blaffen en dan kwispelen naar iedereen die binnen komt 'ohai i like ppl! yes you can steal everything kthxbye'
Zéér goeien waakhont idd
Herkenbaar met de vorige hond.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Blaffen en dan kwispelen naar iedereen die binnen komt 'ohai i like ppl! yes you can steal everything kthxbye'
Zéér goeien waakhont idd
HyperrrrrrrrrrrrHontquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Herkenbaar met de vorige hond.
BLAF BLAF BLAF "Oeh mens *kwispel kwispel* where is tha food? "
En huidige hond "OEH MENSEN OEH STAART OEH HOI SPRING SPRING OEH WIE BEN JIJ OE IK HEB EEN STAART OE IK KAN EEN RONDJE RENNEN OE HALLON BALLON OE OE OE"
Faalpoetel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Herkenbaar met de vorige hond.
BLAF BLAF BLAF "Oeh mens *kwispel kwispel* where is tha food? "
En huidige hond "OEH MENSEN OEH STAART OEH HOI SPRING SPRING OEH WIE BEN JIJ OE IK HEB EEN STAART OE IK KAN EEN RONDJE RENNEN OE HALLON BALLON OE OE OE"
welke? want die laatste staan al tijd op de site tochquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:32 schreef Dwyn het volgende:
Oh nee, die Barry M glitters zijn te koop.
De Jewel Glitter Paint. De 26e uitgekomen? Was het helemaal vergeten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welke? want die laatste staan al tijd op de site toch
Ja die waren al via de site te bestellen voor ik naar londen ging, maar misschien was dat alleen online want ik zocht ze in londen en kon ze niet vinden!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De Jewel Glitter Paint. De 26e uitgekomen? Was het helemaal vergeten.
Ja precies. Maar ik zit even te kijken. Ik vind er maar drie echt leuk en ze zijn ook bij Alice & Jo te bestellen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja die waren al via de site te bestellen voor ik naar londen ging, maar misschien was dat alleen online want ik zocht ze in londen en kon ze niet vinden!
Ik heb geloof ik 7 pond betaald.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:46 schreef Sharana_LV het volgende:
dwyn hoeveel is shipping bij barry m naar NL?
Wat een idioot verschilquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:47 schreef Dwyn het volgende:
7 pond als je met CC betaalt, 12 pond met paypal.
Ik ga misschien wel bestellen! Zal wel even kijken, ander skun je meebestellen, en andere ook als ze willenquote:
Mijn man wilde ergens een uitlaat voor zijn motor online bestellen en daar kwamen 13.5 euro 'paypal kosten' bij, maar hij kon ook rechtstreeks overmaken en dan kostte het niks extraquote:
Thanksquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga misschien wel bestellen! Zal wel even kijken, ander skun je meebestellen, en andere ook als ze willen
tering wat een oplichtersquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn man wilde ergens een uitlaat voor zijn motor online bestellen en daar kwamen 13.5 euro 'paypal kosten' bij, maar hij kon ook rechtstreeks overmaken en dan kostte het niks extra
Ja inderdaad..quote:
Vreemd!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
ik krijg niet eens de optie paypal bij barry m site?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:41 schreef Mss het volgende:
Om 9 uur eens uit bed komen om toch enigszins op tijd te beginnen met studeren. Om 13.40 in de bieb zitten. Ik heb de bieb wel gevonden! En ze hebben een woordenboek Zwaids!
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Sjaan! Kiek nou!![]()
[ afbeelding ]
Haha ja die is gaaf ja maar iets te duurquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Sjaan! Kiek nou!![]()
[ afbeelding ]
Die heeft ook wel wat jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha ja die is gaaf ja maar iets te duur
Ik vind deze mooi:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha ja die is gaaf ja maar iets te duur
Ik vind deze mooi:
[ afbeelding ]
ach deze is ook 2200 euro nogwat dus ik ga hem ook niet kopen hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die heeft ook wel wat ja
Ik vind die bovenste vooral mooi door het strakke design. Heb maar niet naar de prijs gekeken
Oh noesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wilde net "heul" in een werkmail typen
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wilde net "heul" in een werkmail typen
Ik zou het er ook nooit voor betalenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het anders verrekte veel geld voor een reclame ring
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
Woeieiiiii overal weer fokken dit dat alles
quote:Mijn dank is groot! E-mailadres heb ik meteen aangepast.
Hoe hoog scoorde ik op de fail-o-meter?
zieken pousse?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:11 schreef Incantrix het volgende:
Zo, dat was dan weer dik ¤ 350 bij de dierenarts
Was ist loss?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:11 schreef Incantrix het volgende:
Zo, dat was dan weer dik ¤ 350 bij de dierenarts
Voor meer dan 1 beestje hoop ik?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:19 schreef Incantrix het volgende:
Nee, prikjes, bloed prikken, vlooiendruppels, ontwormen, dit dat alles.. Pinnen deed wel ff zeer.
Ja datquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Voor meer dan 1 beestje hoop ik?
Pff, ja dat tikt flink aan ja. Maar snap dat je dat toch af en toe gecheckt wil hebbenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:23 schreef Incantrix het volgende:
En dat bloed prikken is niet gebruikelijk, maar hun nierwaardes zijn al jaren niet best, dus dat willen we soms ff checken. Dat alleen al was 180 ekkies.
Jemig. Dan gaat het hard jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:23 schreef Incantrix het volgende:
En dat bloed prikken is niet gebruikelijk, maar hun nierwaardes zijn al jaren niet best, dus dat willen we soms ff checken. Dat alleen al was 180 ekkies.
Pics!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:40 schreef megamandy het volgende:
Nieuwe schoenen, panty en oorwarmers gekocht op het werk
Ik gooi het er maar op dat ik binnenkort jarig ben
Jah, in ons oude huis hadden 2 van de 3 ook hele ernstige blaasproblemen (we zijn er zelfs voor verhuisdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Pff, ja dat tikt flink aan ja. Maar snap dat je dat toch af en toe gecheckt wil hebben
Spoeddiensten en zo wil je ook echt niet neequote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, in ons oude huis hadden 2 van de 3 ook hele ernstige blaasproblemen (we zijn er zelfs voor verhuisd) en ik wil niet weer constant bij de spooeddienst zitten en/of een halfdood mormel achter moeten laten daar. Even checken dus maar
dat bloedonderzoek krijgen we overigens ook wel vergoed nog, ze zijn verzekerd. Duurt alleen ff.
Och, wat verdrietigquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Spoeddiensten en zo wil je ook echt niet neeEn blaas- en nierproblemen zijn kut
Ben zelf ook 2 katten kwijtgeraakt aan nierproblemen, alleen was het bij hun erfelijk en hadden ze niet-opereerbare tumoren. Die beestjes zijn helaas ook niet oud geworden, 5 en 7..
Onze jongste heeft blaasgruis, dat is 1x bijna fout gegaan (toen we dus niet wisten dat ie dat had) maar sinds ie daar een speciaal dieet voor volgt hebben we daar gelukkig geen problemen meer mee
Kan niet, moet beneden bij de pan blijven.quote:
Oh dan hierquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan niet, moet beneden bij de pan blijven.
Zieligquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:31 schreef Sharana_LV het volgende:
onze kat in alkmaar had ook blaasgruis vanaf kitten al, en met dat speciale voer hebben wij hem nog 7 jaar kunnen laten leven, maar toen ging hij bloed plassen en te ziek enzo dus laten inslapen, beestje laten lijden is ook niets
Haha MJ daar had ik niet eens aan gedachtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:46 schreef Incantrix het volgende:
Haha, wat een MJ-schoenen MM! Wel leuk
Euhm, ok, doei dan Spees? Maakt niet uit toch?
Owwww, dat is zo niet mijn smaakquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:43 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Glittorschoenen
+ oorwarmersde panty zal ik eens fotograferen als ik hem aan heb, die is gewoon zwart met grote sterren erop.
IK WIL DIEquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:43 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Glittorschoenen
+ oorwarmersde panty zal ik eens fotograferen als ik hem aan heb, die is gewoon zwart met grote sterren erop.
Ging het niet over iets ergs dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:46 schreef Incantrix het volgende:
Haha, wat een MJ-schoenen MM! Wel leuk
Euhm, ok, doei dan Spees? Maakt niet uit toch?
Nopequote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK WIL DIE
[..]
Ging het niet over iets ergs dan?
Haha had ik ook niet verwachtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Owwww, dat is zo niet mijn smaak![]()
De schoenen dan, de oorwarmers vind ik wel tof
Dat is wel heel erg, dat er ter plekke een portemonnee getrokken wordtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is het ernstig als ik mijn broer een bol.com kado-bon geef als ik die vorig jaar ook van hem heb gekregen?
Verzachtende omstandigheid: Ik kreeg voor mijn verjaardag van hem contant geld rechtstreeks uit zijn portemonnee.
horkenfamilie
Het is nog pijnlijk ook, getuige mijn vorige hontquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:50 schreef Mss het volgende:
Anaalklieren uitknijpen klinkt echt goor.
Ja onze smaak loopt enigszins uiteen hequote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Haha had ik ook niet verwachtOorwarmers zijn fijn
Maar vond het tot nu toe nog te "warm" buiten om ze al te kopen. Vandaag mocht het van mijzelf
Jep, moet bij hont van papa ook met enige regelmaat...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is nog pijnlijk ook, getuige mijn vorige hont
Ja man, heel emailadres invullenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg, dat er ter plekke een portemonnee getrokken wordt![]()
Dan is die bol bon zeker wel gerechtvaardigd, daar is tenminste nog wat moeite in gaan zitten
bol is dan wel een goede keuze denk ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja man, heel emailadres invullen
Mijn broer is net zo mensenvreemd als ik![]()
Maar weet niet wat voor een andere kadobonnen leuk zijn voor hem..
Als het iets is wat hij zeker kan gebruiken, is het een goed cadeau toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja man, heel emailadres invullen
Mijn broer is net zo mensenvreemd als ik![]()
Maar weet niet wat voor een andere kadobonnen leuk zijn voor hem..
Ik heb vandaag bij bol ook een mandje gevuld met heul veul deo, alles met kortingquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
bol is dan wel een goede keuze denk ikkan hij ook nog eventueel douchegel ofzo kopen
![]()
back-upsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bij bol ook een mandje gevuld met heul veul deo, alles met korting![]()
Anders vind ik het de moeite niet, is duurder dan bij de drogist en als je niet voor minimaal 20 euro koopt, betaal je ook verzendkosten, maar nu kwam ik er wel aan. Heule doos vol deo
quote:op vrijdag 11 mei om plm 11.30 uur kocht ik twee kadobonnen bij AH in Enkhuizen. Elke bon van 10,00 euro per stuk.
Dit was 20,00 euro. Ik zei tegen de mederwerkster dat het een kado is. Als antwoord kreeg ik dat het niet ingepakt werd. Ik vertelde haar dat ik regelmatig kadobonnen koop bij AH en dat ze altijd werden ingepakt. Ik moest dit liegen want dat deden ze nooit. Ik koop de bonnen altijd bij AH Enkhuizen omdat mijn schoonmoeder daar altijd haar boodschappen doet en ze zijn voor haar. Altijd werden ze ingepakt en nu niet. Ik kom speciaal uit Wervershoof om die bonnen te halen en nu werd ik zo afgeblaft, ik voelde me net een klein kind die wat stond te verzinnen. Als ik bij Deen kom, die hebben wij in het dorp dan pakken ze zoiets altijd in. Dat noem ik service en dat was ik bij AH ook gewent.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zo kijken of je niet online een kadobon voor Gall&gall of het gehele ahold-assortiment kan kopen (nee dus), kom ik vanzelf op klacht.nl:
[..]![]()
![]()
quote:Update 2 oktober:
Albert Heijn heeft ook besloten de gerookte zalmsalade van het eigen merk uit de winkels terug te halen. De zalm in deze salade is afkomstig van visfabrikant Foppen waar 28 september een salmonellabacteriebesmetting geconstateerd werd. Consumptie van met salmonellabacterie besmette gerookte zalm kan schadelijk zijn voor de gezondheid.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:58 schreef Debsterr het volgende:
SQ, had jij niets iets met ranzige zalm laatst?
[..]
O.M.G.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zo kijken of je niet online een kadobon voor Gall&gall of het gehele ahold-assortiment kan kopen (nee dus), kom ik vanzelf op klacht.nl:
[..]![]()
![]()
Ja volgens mij ook..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze verzint het toch ookquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Is het ook, en pijnlijk iddquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:50 schreef Mss het volgende:
Anaalklieren uitknijpen klinkt echt goor.
Oh je gaat het ook nog direct naar z'n huis/email sturen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, doen ze die kado-dingen bij bol.com niet meer digitaal?
Moet ik weer gaan uitzoeken wat in godsnaam zijn adres is
Ja, we gaan over 3 kwartier uit eten en ik verzin nu pas dat een kadootje misschien wel zo sociaal isquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh je gaat het ook nog direct naar z'n huis/email sturen?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja, we gaan over 3 kwartier uit eten en ik verzin nu pas dat een kadootje misschien wel zo sociaal is
Mijn honger is spontaan verdwenen na het zien van een DWDD filmpje waarin live een kikker vermoord werdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Stoofpot staat weer warm te worden en nu heb ik honger.
Ik kijk geen tv.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn honger is spontaan verdwenen na het zien van een DWDD filmpje waarin live een kikker vermoord werd
Is dat nom? Nooit gegeten geloof ik.quote:
Ik hoop t welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat nom? Nooit gegeten geloof ik.
Daar kom ik nooit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ook zowat niet. Dit ging via Geenstijl
quote:
Net even gekeken, is dat alles?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn honger is spontaan verdwenen na het zien van een DWDD filmpje waarin live een kikker vermoord werd
dit snel lezen en denken dat er aars staatquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn spast-hont ligt te knuffelen met mijn laars
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dit snel lezen en denken dat er aars staat
Visfabrikant Foppenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goed zoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Visfabrikant Foppen
Maar ben er verder niet ziek van geweest
Ahhh is straks de make-up er wel al netjes af endezulksquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:57 schreef Debsterr het volgende:
Ik hoop niet dat SQ nu op de fiets zit. Douche buiten
.
Pandalookquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ahhh is straks de make-up er wel al netjes af endezulks![]()
Nee?
Ik denk het wel want het regent al 10 minuten non stop keihardquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee?
Een zeer goeden populaire look iddquote:
Superrrrrrrrquote:
Ja is net hier ook zo hard begonnenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk het wel want het regent al 10 minuten non stop keihard.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:57 schreef Debsterr het volgende:
Ik hoop niet dat SQ nu op de fiets zit. Douche buiten
.
die zit nog verbazend goedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee?
Hoe schattig is deze postquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:27 schreef Mss het volgende:
Nu gaat hij me leren om een band te plakken.
Thank god for goeien primerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zit nog verbazend goed
[ afbeelding ]
Vooral als je bedenkt dat mijn onderbroek doorweekt was
Woei voor papaquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zit nog verbazend goed
[ afbeelding ]
Vooral als je bedenkt dat mijn onderbroek doorweekt was
Ja dat swsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja cool toch. Ik vind het toch wel chill om zoiets zelf te kunnen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een zeer goeden populaire look idd
[..]
SuperrrrrrrrReden om te vieren
*pakt een aperitiefje
![]()
Ik moest lachen want jeeejquote:
En toen moest ik nog harder lachenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SuperrrrrrrrReden om te vieren
*pakt een aperitiefje
![]()
Niet aan toegeven!quote:
Ga Eny lastigvallen als afleiding.quote:
JA MAAR DAT IS TOCH SIELUGquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die lopen te zeiken dat hun arme autootje bijna is verzopen in de hoosbui van daarnet
Jupquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:32 schreef princess-a het volgende:
Dames, hebben jullie de verwarming al aan?
Ja als jullie daar wachten... we kunnen wellicht beter op piazzaplein afspreken!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe kom jij vrijdag gewoon naar beursgebouw als wij er zijn? We hebben nl alle kaartjes al geprint dus twee doorsturen en uitzoeken welke t waren is echt aidswerk
Nog tips qua gratis parkeren?
Ja, oud huis hequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:32 schreef princess-a het volgende:
Kom ik ook alleen maar op. Of misschien in Woensel? Als je vanaf het beursgebouw via de tunnel naar de Woenselse markt loopt, zijn daar niet misschien ook ergens parkeerplekken waar je 's avonds gratis kunt parkeren?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja als jullie daar wachten... we kunnen wellicht beter op piazzaplein afspreken!
Gratis parkeren, ehhh, da's heeeeel moeilijk in centrum eindhoven. Enige die ik me kan bedenken is die op de raiffeissenstraat!
woenselse markt wordt vrijdagavond afgezet ivm de markt zaterdag...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kom ik ook alleen maar op. Of misschien in Woensel? Als je vanaf het beursgebouw via de tunnel naar de Woenselse markt loopt, zijn daar niet misschien ook ergens parkeerplekken waar je 's avonds gratis kunt parkeren?
Ooh daar heb je dan ook niets aanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
woenselse markt wordt vrijdagavond afgezet ivm de markt zaterdag...
Pehehe oke dan mag ik ook!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupEn die in de badkamer al een paar weekjes alweer
Ophalen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:39 schreef PriemGirl het volgende:
Crap...Geen chips in huis hebbenHad ik nu zo'n zin in
Hoe fucked up is dat, natte voetenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zo! Gesport! Nu dood![]()
En natte voeten van kwartier naar trein lopen want zo groot was m'n paraplu niet en m'n schoenen zijn oud en niet meer waterdichtNog maar een uur totdat ik droge sokken aan kan doen
Hij staat bij ons ingesteld dat ie automatisch aanslaat als de temperatuur beneden de 19 graden komt als wij thuis zijn. Dus hij staat al een weekje af en toe aan jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:32 schreef princess-a het volgende:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zo! Gesport! Nu dood![]()
En natte voeten van kwartier naar trein lopen want zo groot was m'n paraplu niet en m'n schoenen zijn oud en niet meer waterdichtNog maar een uur totdat ik droge sokken aan kan doen
ik niet, zit in t-shirtje, maar het is hier altijd stikheet in huis!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:32 schreef princess-a het volgende:
Niet fijn neequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hoe fucked up is dat, natte voeten
t-shirt is ook veel fijner dan vesten enzulksquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik niet, zit in t-shirtje, maar het is hier altijd stikheet in huis!
neee,,,, warme fluffy vestenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:48 schreef princess-a het volgende:
[..]
t-shirt is ook veel fijner dan vesten enzulks
dan mag jij blijven levenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen chips
Kloptquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:48 schreef princess-a het volgende:
[..]
t-shirt is ook veel fijner dan vesten enzulks
En wat kost parkeren voor zulks indien betaald? Ik heb vroem ook graag een beetje veilig staan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja als jullie daar wachten... we kunnen wellicht beter op piazzaplein afspreken!
Gratis parkeren, ehhh, da's heeeeel moeilijk in centrum eindhoven. Enige die ik me kan bedenken is die op de raiffeissenstraat!
Veelquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En wat kost parkeren voor zulks indien betaald? Ik heb vroem ook graag een beetje veilig staan.
Dan zou het makkelijkste bij Q park van de Bijenkorf zijn, is meteen bij het Beursgebouw. Maximaal dagtarief ¤14,-quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En wat kost parkeren voor zulks indien betaald? Ik heb vroem ook graag een beetje veilig staan.
Op de TU wegzetten?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe kom jij vrijdag gewoon naar beursgebouw als wij er zijn? We hebben nl alle kaartjes al geprint dus twee doorsturen en uitzoeken welke t waren is echt aidswerk
Nog tips qua gratis parkeren?
Ik wou net zeggen.quote:
zou ik niet aan beginnen, dan beter de parkeergarage van het beursgebouwquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Op de TU wegzetten?
Volgens mij is een dagkaartje ¤ 7.50 maar dat zou je even moeten checken voor de zekerheid.. En het is maar een kleine 10 min lopen naar Beursgebouw.
Ik vind 'm niet geweldig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
Leuk? Niet leuk?
http://www.vanharen.nl/NL(...)/home-dames-schoenen
Ben zelf helemaal niet bekend met parkeren in Eindhoven en als we met collega's wel eens in het centrum moeten zijn voor een feestje of zo, loopt iedereen altijd te kutten met waar die auto dan weer heen moet. Ik ben zelf gewend aan de wandeling station-TU dus vandaar dat 10-15 min mij nooit uitmaakt. Alleen parkeer ik dan ook nog gratisch op de TU of coursequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zou ik niet aan beginnen, dan beter de parkeergarage van het beursgebouw
Ja op site van feest staat parkeren bij Bijenkorf.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zou ik niet aan beginnen, dan beter de parkeergarage van het beursgebouw
KEI DUUR DAN GA IK NIET MEEquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen.Totaal zou dan iets van 21/4 zijn.
Oh gatsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
Leuk? Niet leuk?
Ohja, van die types die over fietsers die voorrang hebben heen gaan rijden want snelsnel naar huis want het is nat en iiiieeehhh!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die lopen te zeiken dat hun arme autootje bijna is verzopen in de hoosbui van daarnet
Belachelijke types.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, van die types die over fietsers die voorrang hebben heen gaan rijden want snelsnel naar huis want het is nat en iiiieeehhh!![]()
Volgens mij zit er een grote overlap in die twee groepenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Belachelijke types.
Vergelijkbaar met de iiiieeeh, het is nat! Nu kan ik niet meer normaal rijden-types.
Nah, die tweede groep gaat ook vaak 50 rijden op een punt waar je 70 mag (en makkelijk kan).quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een grote overlap in die twee groepenHalp! Mijn auto wordt nat!
PA, sinds een week ofzo, tegelvloer dus toen de kou er eenmaal goed inzat was het wel erg naar zonder verwarming.
Neen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
Leuk? Niet leuk?
Ideaal! Scheelt jou stookkostenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neee,,,, warme fluffy vesten
maar mijn buren stoken volgens mij als debielen!
Ik rij vaker op de fiets als in de auto, dus dat weet ik niet helemaalquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, die tweede groep gaat ook vaak 50 rijden op een punt waar je 70 mag (en makkelijk kan).
Oh ja, kachel. Sinds het vochtige weer begonnen is. Huis is een hoekhuis, dus snel koud met dit weer en vocht kan m'n moeder niet tegen.
Ik moet ervan huilenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
Leuk? Niet leuk?
Het is wel een recept voor chaos, dat staat buiten kijf.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik rij vaker op de fiets als in de auto, dus dat weet ik niet helemaalmaar hier gaan die mensen dan ook ineens overdwars over een rotonde staan enzo, dat je je echt afvraagt wat de hel ze dachten toen ze hun auto er zo overheen drapeerden terwijl er al een file staat
Ja leuk manquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel een recept voor chaos, dat staat buiten kijf.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:18 schreef megamandy het volgende:
Omnomnom Côte d'Or chocoladezo lang niet meer gehad
Chocoladequote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:18 schreef megamandy het volgende:
Omnomnom Côte d'Or chocoladezo lang niet meer gehad
Vroem.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja leuk manfietsen is hip, maar op zulke momenten zou ik graag uitgerust met wat bewapening her en der
Gelijk heb je! Helemaal met Stefquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een grote overlap in die twee groepenHalp! Mijn auto wordt nat!
PA, sinds een week ofzo, tegelvloer dus toen de kou er eenmaal goed inzat was het wel erg naar zonder verwarming.
Ik zie je al helemaal rijden, behangen met mitrailleurs enzoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja leuk manfietsen is hip, maar op zulke momenten zou ik graag uitgerust met wat bewapening her en der
En platen ter bescherming.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zie je al helemaal rijden, behangen met mitrailleurs enzo
Ik wil dan ook an die grote stekels die uit de naaf van je wielen komen, net als in Gladiatorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zie je al helemaal rijden, behangen met mitrailleurs enzo
NEE!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
Leuk? Niet leuk?
De Stef opa?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik wil dan ook an die grote stekels die uit de naaf van je wielen komen, net als in Gladiatordat je dan ook hun auto als een blikje opentrekt als ze je afsnijden
PA, nee hoor, 29 december is op papier D-day. Ik verwacht overtijd te gaan, maar we zien het wel. Stiekem zou ik deze datum wel heel mooi vinden, dat was de verjaardag van wijlen mijn opa
Ik ga ook maar iets sufs zoeken om een boek over te maken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:36 schreef megamandy het volgende:
Jut en Jul: stellen met dezelfde kleren
Oeh zou wel mooi zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, de andere![]()
degene die ik nog 3 jaar mee heb mogen maken
Dit vind ik ook zo'n rare zin:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga ook maar iets sufs zoeken om een boek over te maken.
Genoeg (mooie) unisex schoenen te vinden in de winkels.quote:Genoeg echtparen die dezelfde jas, broek of zelfs schoenen dragen.
Misschien doelend op de van top tot teen unisex stellen? Maar die zin deugt inderdaad voor geen meter.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dit vind ik ook zo'n rare zin:
[..]
Genoeg (mooie) unisex schoenen te vinden in de winkels.
Bij de anwb gekochtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien doelend op de van top tot teen unisex stellen? Maar die zin deugt inderdaad voor geen meter.
Ja die.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij de anwb gekochtOp hetzelfde model fiets samen in Drenthe over de schelpenzandpaadjes fietsen
Ik reken er niet op, maar hoop het welquote:
Dat zou zeker heel mooi zijn zegquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik wil dan ook an die grote stekels die uit de naaf van je wielen komen, net als in Gladiatordat je dan ook hun auto als een blikje opentrekt als ze je afsnijden
PA, nee hoor, 29 december is op papier D-day. Ik verwacht overtijd te gaan, maar we zien het wel. Stiekem zou ik deze datum wel heel mooi vinden, dat was de verjaardag van wijlen mijn opa
Ik wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
Ik snap de rel op Lin d'r facebook niet
Hoezo niet?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
Maar ligt het aan mij of missen er een hele zooi berichten van die ene meneer die de post wel leuk vind?quote:
Nee, die zijn blijkbaar inderdaad foetsie.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar ligt het aan mij of missen er een hele zooi berichten van die ene meneer die de post wel leuk vind?
Zie je wel, mij een beetje in de war brengenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, die zijn blijkbaar inderdaad foetsie.
Awwwquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zie je wel, mij een beetje in de war brengen![]()
Michael heeft zn posts weggehaaldquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:09 schreef Lindytje het volgende:
Hij heeft gewoon zijn berichten verwijderd. Oke, dan is het nu tijd voor een echte emoslinger:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |