quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:38 schreef Debsterr het volgende:
Hoooi. Loopt er net een vrouw met buggy voorbij, stopt ze recht voor het raam om naar de katten te kijken. Oh hai? Ze zag mij gewoon niet eens.
horizon als in de school?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
Priem over dat Horizon lees ik nog een slechte verhalen
Peheheh doen er ook vaak bij samson... en dan ga ik er zo naast gaan zittenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:38 schreef Debsterr het volgende:
Hoooi. Loopt er net een vrouw met buggy voorbij, stopt ze recht voor het raam om naar de katten te kijken. Oh hai? Ze zag mij gewoon niet eens.
Auch !!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
Priem over dat Horizon lees ik nog een slechte verhalen
quote:
Haha die is nu grachtenietsdingesgroenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
maar je hebt een voortuin priem!
En een gele voordeur zo te zien... google maps![]()
Samson den waakhontquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha die is nu grachtenietsdingesgroen
Ja wel een voortuin; maar samson zit altijd op die stoel voor het raamEn dan zit ik er op mijn knieën langs thehehe
Zit schooltje aan eind van de straat dus komen best wel wat mensen (lees: moeders met koters) langs
Blaffen en dan kwispelen naar iedereen die binnen komt 'ohai i like ppl! yes you can steal everything kthxbye'quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Blaffen en dan kwispelen naar iedereen die binnen komt 'ohai i like ppl! yes you can steal everything kthxbye'
Zéér goeien waakhont idd
Herkenbaar met de vorige hond.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Blaffen en dan kwispelen naar iedereen die binnen komt 'ohai i like ppl! yes you can steal everything kthxbye'
Zéér goeien waakhont idd
HyperrrrrrrrrrrrHontquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Herkenbaar met de vorige hond.
BLAF BLAF BLAF "Oeh mens *kwispel kwispel* where is tha food? "
En huidige hond "OEH MENSEN OEH STAART OEH HOI SPRING SPRING OEH WIE BEN JIJ OE IK HEB EEN STAART OE IK KAN EEN RONDJE RENNEN OE HALLON BALLON OE OE OE"
Faalpoetel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Herkenbaar met de vorige hond.
BLAF BLAF BLAF "Oeh mens *kwispel kwispel* where is tha food? "
En huidige hond "OEH MENSEN OEH STAART OEH HOI SPRING SPRING OEH WIE BEN JIJ OE IK HEB EEN STAART OE IK KAN EEN RONDJE RENNEN OE HALLON BALLON OE OE OE"
welke? want die laatste staan al tijd op de site tochquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:32 schreef Dwyn het volgende:
Oh nee, die Barry M glitters zijn te koop.
De Jewel Glitter Paint. De 26e uitgekomen? Was het helemaal vergeten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welke? want die laatste staan al tijd op de site toch
Ja die waren al via de site te bestellen voor ik naar londen ging, maar misschien was dat alleen online want ik zocht ze in londen en kon ze niet vinden!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:44 schreef Dwyn het volgende:
[..]
De Jewel Glitter Paint. De 26e uitgekomen? Was het helemaal vergeten.
Ja precies. Maar ik zit even te kijken. Ik vind er maar drie echt leuk en ze zijn ook bij Alice & Jo te bestellen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja die waren al via de site te bestellen voor ik naar londen ging, maar misschien was dat alleen online want ik zocht ze in londen en kon ze niet vinden!
Ik heb geloof ik 7 pond betaald.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:46 schreef Sharana_LV het volgende:
dwyn hoeveel is shipping bij barry m naar NL?
Wat een idioot verschilquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:47 schreef Dwyn het volgende:
7 pond als je met CC betaalt, 12 pond met paypal.
Ik ga misschien wel bestellen! Zal wel even kijken, ander skun je meebestellen, en andere ook als ze willenquote:
Mijn man wilde ergens een uitlaat voor zijn motor online bestellen en daar kwamen 13.5 euro 'paypal kosten' bij, maar hij kon ook rechtstreeks overmaken en dan kostte het niks extraquote:
Thanksquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga misschien wel bestellen! Zal wel even kijken, ander skun je meebestellen, en andere ook als ze willen
tering wat een oplichtersquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn man wilde ergens een uitlaat voor zijn motor online bestellen en daar kwamen 13.5 euro 'paypal kosten' bij, maar hij kon ook rechtstreeks overmaken en dan kostte het niks extra
Ja inderdaad..quote:
Vreemd!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
ik krijg niet eens de optie paypal bij barry m site?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:41 schreef Mss het volgende:
Om 9 uur eens uit bed komen om toch enigszins op tijd te beginnen met studeren. Om 13.40 in de bieb zitten. Ik heb de bieb wel gevonden! En ze hebben een woordenboek Zwaids!
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Sjaan! Kiek nou!![]()
[ afbeelding ]
Haha ja die is gaaf ja maar iets te duurquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Sjaan! Kiek nou!![]()
[ afbeelding ]
Die heeft ook wel wat jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha ja die is gaaf ja maar iets te duur
Ik vind deze mooi:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha ja die is gaaf ja maar iets te duur
Ik vind deze mooi:
[ afbeelding ]
ach deze is ook 2200 euro nogwat dus ik ga hem ook niet kopen hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die heeft ook wel wat ja
Ik vind die bovenste vooral mooi door het strakke design. Heb maar niet naar de prijs gekeken
Oh noesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wilde net "heul" in een werkmail typen
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wilde net "heul" in een werkmail typen
Ik zou het er ook nooit voor betalenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het anders verrekte veel geld voor een reclame ring
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
Woeieiiiii overal weer fokken dit dat alles
quote:Mijn dank is groot! E-mailadres heb ik meteen aangepast.
Hoe hoog scoorde ik op de fail-o-meter?
zieken pousse?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:11 schreef Incantrix het volgende:
Zo, dat was dan weer dik ¤ 350 bij de dierenarts
Was ist loss?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:11 schreef Incantrix het volgende:
Zo, dat was dan weer dik ¤ 350 bij de dierenarts
Voor meer dan 1 beestje hoop ik?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:19 schreef Incantrix het volgende:
Nee, prikjes, bloed prikken, vlooiendruppels, ontwormen, dit dat alles.. Pinnen deed wel ff zeer.
Ja datquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Voor meer dan 1 beestje hoop ik?
Pff, ja dat tikt flink aan ja. Maar snap dat je dat toch af en toe gecheckt wil hebbenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:23 schreef Incantrix het volgende:
En dat bloed prikken is niet gebruikelijk, maar hun nierwaardes zijn al jaren niet best, dus dat willen we soms ff checken. Dat alleen al was 180 ekkies.
Jemig. Dan gaat het hard jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:23 schreef Incantrix het volgende:
En dat bloed prikken is niet gebruikelijk, maar hun nierwaardes zijn al jaren niet best, dus dat willen we soms ff checken. Dat alleen al was 180 ekkies.
Pics!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:40 schreef megamandy het volgende:
Nieuwe schoenen, panty en oorwarmers gekocht op het werk
Ik gooi het er maar op dat ik binnenkort jarig ben
Jah, in ons oude huis hadden 2 van de 3 ook hele ernstige blaasproblemen (we zijn er zelfs voor verhuisdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Pff, ja dat tikt flink aan ja. Maar snap dat je dat toch af en toe gecheckt wil hebben
Spoeddiensten en zo wil je ook echt niet neequote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, in ons oude huis hadden 2 van de 3 ook hele ernstige blaasproblemen (we zijn er zelfs voor verhuisd) en ik wil niet weer constant bij de spooeddienst zitten en/of een halfdood mormel achter moeten laten daar. Even checken dus maar
dat bloedonderzoek krijgen we overigens ook wel vergoed nog, ze zijn verzekerd. Duurt alleen ff.
Och, wat verdrietigquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Spoeddiensten en zo wil je ook echt niet neeEn blaas- en nierproblemen zijn kut
Ben zelf ook 2 katten kwijtgeraakt aan nierproblemen, alleen was het bij hun erfelijk en hadden ze niet-opereerbare tumoren. Die beestjes zijn helaas ook niet oud geworden, 5 en 7..
Onze jongste heeft blaasgruis, dat is 1x bijna fout gegaan (toen we dus niet wisten dat ie dat had) maar sinds ie daar een speciaal dieet voor volgt hebben we daar gelukkig geen problemen meer mee
Kan niet, moet beneden bij de pan blijven.quote:
Oh dan hierquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan niet, moet beneden bij de pan blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |