quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:38 schreef Debsterr het volgende:
Hoooi. Loopt er net een vrouw met buggy voorbij, stopt ze recht voor het raam om naar de katten te kijken. Oh hai? Ze zag mij gewoon niet eens.
horizon als in de school?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
Priem over dat Horizon lees ik nog een slechte verhalen
Peheheh doen er ook vaak bij samson... en dan ga ik er zo naast gaan zittenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:38 schreef Debsterr het volgende:
Hoooi. Loopt er net een vrouw met buggy voorbij, stopt ze recht voor het raam om naar de katten te kijken. Oh hai? Ze zag mij gewoon niet eens.
Auch !!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
Priem over dat Horizon lees ik nog een slechte verhalen
quote:
Haha die is nu grachtenietsdingesgroenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
maar je hebt een voortuin priem!
En een gele voordeur zo te zien... google maps![]()
Samson den waakhontquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha die is nu grachtenietsdingesgroen
Ja wel een voortuin; maar samson zit altijd op die stoel voor het raamEn dan zit ik er op mijn knieën langs thehehe
Zit schooltje aan eind van de straat dus komen best wel wat mensen (lees: moeders met koters) langs
Blaffen en dan kwispelen naar iedereen die binnen komt 'ohai i like ppl! yes you can steal everything kthxbye'quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Blaffen en dan kwispelen naar iedereen die binnen komt 'ohai i like ppl! yes you can steal everything kthxbye'
Zéér goeien waakhont idd
Herkenbaar met de vorige hond.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Blaffen en dan kwispelen naar iedereen die binnen komt 'ohai i like ppl! yes you can steal everything kthxbye'
Zéér goeien waakhont idd
HyperrrrrrrrrrrrHontquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Herkenbaar met de vorige hond.
BLAF BLAF BLAF "Oeh mens *kwispel kwispel* where is tha food? "
En huidige hond "OEH MENSEN OEH STAART OEH HOI SPRING SPRING OEH WIE BEN JIJ OE IK HEB EEN STAART OE IK KAN EEN RONDJE RENNEN OE HALLON BALLON OE OE OE"
Faalpoetel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Herkenbaar met de vorige hond.
BLAF BLAF BLAF "Oeh mens *kwispel kwispel* where is tha food? "
En huidige hond "OEH MENSEN OEH STAART OEH HOI SPRING SPRING OEH WIE BEN JIJ OE IK HEB EEN STAART OE IK KAN EEN RONDJE RENNEN OE HALLON BALLON OE OE OE"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |