Nee hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat ik dan je beledig ofzo?
Ohnee, dan schrik je je straks kapot dat er iets schokkends in die link staat wat je niet verwacht hadquote:
Je hebt issues...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ohnee, dan schrik je je straks kapot dat er iets schokkends in die link staat wat je niet verwacht had
nou ja aangezien hij zo geweldig is dat niemand er aan kan tippenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Of met iemand die wel goed is in bed
het is het werkwoord kannenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij is het 'jij kunt'
maar dat is vent van 40. Die doet het overigens best goed voor zijn leeftijdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou ja aangezien hij zo geweldig is dat niemand er aan kan tippen
kan ze het beter bij die fuckbuddy houden
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij is het 'jij kunt'
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/je-kunt-je-kanquote:'Je kunt je inschrijven' krijgt meestal de voorkeur, maar 'Je kan je inschrijven' is zeker niet fout.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ohnee, dan schrik je je straks kapot dat er iets schokkends in die link staat wat je niet verwacht had
Oh, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/je-kunt-je-kan
Dick move.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
inderdaadquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar dat is vent van 40. Die doet het overigens best goed voor zijn leeftijd
quote:
Ik vond hem erg flauw en niks toevoegen aan de discussie. Niet dat het een hoogstaande discussie was.quote:
Beetje stom...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:43 schreef AldoTheApache het volgende:
Probeer dit trouwens maar aan een buitenlander uit te leggen
ja, het is eigenlijk altijd stam+t, maar bij sommige woorden hoeft het niet
Je kan ook gewoon lachen omdat het een grapje was.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond hem erg flauw en niks toevoegen aan de discussie. Niet dat het een hoogstaande discussie was.
heb jij of je kindje logopedie?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:45 schreef LovelyLady het volgende:
Potje thee leegbroodjes al gesmeerd, zo kan ik vast wel op tijd bij logopedie zijn straks
Was 't ook jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond hem erg flauw en niks toevoegen aan de discussie. Niet dat het een hoogstaande discussie was.
Ligt eraan hoe je het opvat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon lachen omdat het een grapje was.
Ik vond 'm goed gevondenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het op vat.Ik snap dat het voor jou erg grappig is omdat het terug grijpt op iets waar jij bij betrokken was.
oudste kindjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb jij of je kindje logopedie?
zondag is er trouwens geen rugby hierquote:
Beter zeg ik gewoon helemaal niks meer tegen je.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tging over jou, die zijn issues over mij kwijt moest btw
Ik denk dat ik hem niet eens had gesnapt als ik niet had mee gelezen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vond 'm goed gevonden. Ik had ook gelachen als het niet op iets terug had gegrepen waar ik bij betrokken was.
Hmm, balen. Ach verzin wel wat anders.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
zondag is er trouwens geen rugby hier
De oudstequote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb jij of je kindje logopedie?
Nee die heeft wat achterstand met lezenquote:
Ik vond 'm scherpquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem niet eens had gesnapt als ik niet had mee gelezen.
Ja dat zou een goed plan kunnen zijn ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter zeg ik gewoon helemaal niks meer tegen je.
owquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee die heeft wat achterstand met lezen
(logopedie heeft niet altijd met praten te maken, zoals veel mensen denken)
Dat idee heb ik ook al opgevat. Ik ken niet veel mensen die vermoeiender zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter zeg ik gewoon helemaal niks meer tegen je.
makkelijk op te lossenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dat zou een goed plan kunnen zijn ja.
Dat wel inderdaad.quote:
beetje gamen ofzoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, balen. Ach verzin wel wat anders.
okquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is een mogelijkheid, ze zijn nu nog met de onderzoeken bezig
Nou ja dat dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook al opgevat. Ik ken niet veel mensen die vermoeiender zijn.
Ja, anders had ik de grap ook niet kunnen maken (als ik hem niet gezien had)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad.Maar alleen omdat ik dat voorval eerder gezien had.
Dat eerste is sowieso heel logisch.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, anders had ik de grap ook niet kunnen maken (als ik hem niet gezien had)En als je 't niet gezien hebt snap je 'm niet inderdaad
dat wist ik ook nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee die heeft wat achterstand met lezen
(logopedie heeft niet altijd met praten te maken, zoals veel mensen denken)
Ik had toen ik klein was ook splaakgeblekquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan ook niet alles weten toch? Ik dacht dat ook in het begin
Lekker tochquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:53 schreef Samzz het volgende:
Damn, gisteren Kalf op Facebook gepost, vandaag een belletje wat hij moet kosten. Als ik niet beter wist zou ik denken dat de koper van Koe een verzameling aan het aanleggen is in de hoop dat mijn werk later onbetaalbaar wordt
.
Mijn oudste heeft dat dus nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had toen ik klein was ook splaakgeblek![]()
mja das ook wel zoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan ook niet alles weten toch? Ik dacht dat ook in het begin
Ik vind het wel grappigquote:
Doegquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn oudste heeft dat dus niet
Ik ben er weg van
Oh, potverdriedoosjesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:55 schreef MissExpert het volgende:
Waarom werd er net over me geluld zonder dat ik er bij was. Not very funny!
oh noesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:55 schreef MissExpert het volgende:
Ik zei het.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:55 schreef MissExpert het volgende:
byequote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er weg van
Ik bedoelde het niet negatief...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben er weg van
Ja inderdaadquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig. Ik heb eerlijk gezegd dat ik het niet weet, ook omdat hij nog niet helemaal af is. Paar kleine details nog.
Je kan het toch gewoon lezen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:55 schreef MissExpert het volgende:
Ja, wie weetquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja inderdaadAch, betekent wel dat de mensen op de loer liggen voor je werk
Misschien haal je zo die 5 schilderijen per maand wel
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:55 schreef MissExpert het volgende:
Zal wel lekker wat gekost hebbenquote:
Kijk, zo moet je het hebbenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wie weet. Ik moet zijn pony's ook al schilderen en hij vroeg net of ik ook honden maak. Gaat lekker zo
.
het was een slecht grapjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet negatief...
ik ben wel benieuwd naar jou werkjesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wie weet. Ik moet zijn pony's ook al schilderen en hij vroeg net of ik ook honden maak. Gaat lekker zo
.
In m'n fobo staan er een paarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd naar jou werkjes
Je hebt toch zelf een topic geopend? Als je het voor jezelf had willen houden, had je het niet moeten posten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:00 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Klopt wel. Maar ga dan direct tegen mij spreken. Die KT gmmlrr
Welkom op FOK!. Je post die info zelf, dan moet je ook niet gaan huilen dat er door anderen over gediscussieerd wordt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:00 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Klopt wel. Maar ga dan direct tegen mij spreken. Die KT gmmlrr
Dus als ik een topic open, moet ik er maar tevreden mee zijn dat er ergens anders over mij geluld gaat worden? Wat is dat voor onzin.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt toch zelf een topic geopend? Als je het voor jezelf had willen houden, had je het niet moeten posten.
wauw skills jij hebt zequote:
Dat is geen onzin, dat is het internet. Deal with it. Ga anders je probleem bij je moeder aankaarten, als je niet wil dat andere mensen er op andere plekken over praten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus als ik een topic open, moet ik er maar tevreden mee zijn dat er ergens anders over mij geluld gaat worden? Wat is dat voor onzin.
Als ik thuis ben zal ik het even zeggen ja. Waarschijnlijk wordt ik dan helemaal in de watten gelegd enzo, of wat liefquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is geen onzin, dat is het internet. Deal with it. Ga anders je probleem bij je moeder aankaarten, als je niet wil dat andere mensen er op andere plekken over praten.
Je hoeft er ook niet over te gaan janken zoals ME doet, het is een logisch gevolg van privé zaken posten op internet, de wereld leest mee en doet ermee wat ze wil.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus als ik een topic open, moet ik er maar tevreden mee zijn dat er ergens anders over mij geluld gaat worden? Wat is dat voor onzin.
+1quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
200, plus op en neer naar Spijkenissequote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal wel lekker wat gekost hebben
[..]
Kijk, zo moet je het hebben
Ga er maar vanuit dat er in meer topics over je topic geluld wordt. Vooral omdat je topic behoorlijk...quote:
Gofferdommequote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
200, plus op en neer naar Spijkenisse
Het is gewoon zo Vin. Dit is een forum, dingen die je privé wilt houden, horen niet op een forum. Daar kun je zelf toch ook bij nadenken?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik thuis ben zal ik het even zeggen ja. Waarschijnlijk wordt ik dan helemaal in de watten gelegd enzo, of wat lief![]()
Ik zorg er ook voor dat ik hem NOOIT meer op de grond laat stuiterenquote:
Dat kan ik ook niet ontkennen, maar het had ook anders gekund. Linken naar het topic, dan kunnen mensen daar reageren als ze dat willen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft er ook niet over te gaan janken zoals ME doet, het is een logisch gevolg van privé zaken posten op internet, de wereld leest mee en doet ermee wat ze wil.
Overigens wist ik niet eens dat het over ME ging als jij het niet verteld had.
Weet ik, zie hierboven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is gewoon zo Vin. Dit is een forum, dingen die je privé wilt houden, horen niet op een forum. Daar kun je zelf toch ook bij nadenken?
Had je best kunnen aankaarten hoor als je dat gewild had?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet ontkennen, maar het had ook anders gekund. Linken naar het topic, dan kunnen mensen daar reageren als ze dat willen.
Rubberen hoes ding eromheen die net boven je scherm uitsteektquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zorg er ook voor dat ik hem NOOIT meer op de grond laat stuiteren
Misschien had het inderdaad anders gekund, maar dat had je ook anders tegen KT kunnen brengen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet ontkennen, maar het had ook anders gekund. Linken naar het topic, dan kunnen mensen daar reageren als ze dat willen.
[..]
Weet ik, zie hierboven.
Waar nog meer dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat er in meer topics over je topic geluld wordt. Vooral omdat je topic behoorlijk...is.
Ja, en daar zit het probleem.. Die zijn er niet voor de One Xquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rubberen hoes ding eromheen die net boven je scherm uitsteekt
Ik zie het probleem niet zoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Weet ik, zie hierboven.
Het is FOK!, het kan overal zijn. Spiek maar even in KLB of zo.quote:
Sinds wanneer repareren ze bij HTC zo snel?quote:
Ik heb geen flauw idee waar, dat interesseert me ook nietquote:
zoek en gij zal vinden?quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:09 schreef AldoTheApache het volgende:
Neuscorrectie bij KNO of privé kliniek
die naam voor de persoon
Heb ik volgens mij ook meerdere malen gezegd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien had het inderdaad anders gekund, maar dat had je ook anders tegen KT kunnen brengen.
Niet 1 die toevallig ook past ?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, en daar zit het probleem.. Die zijn er niet voor de One X
Dat kan ik niet ontkennen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo. Het is niet dat hij haar met naam en toenaam belachelijk maakt of zo, dat heeft ze zelf met dat topic al gedaan
.
Lokale turk?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Sinds wanneer repareren ze bij HTC zo snel?
Je hoort hem toch gewoon 4 weken af te staan?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:09 schreef AldoTheApache het volgende:
Neuscorrectie bij KNO of privé kliniek
die naam voor de persoon
gsm shop in Spijkenisse, halfuurtje en klaar, niet bij HTC zelf.. Dat doen ze niet, gaat naar een speciale zaak in Breda (vanaf hier dan) En die doen precies hetzelfde als waar ik nu geweest bem, ik had ook naar Breda kunnen rijden en het daar laten doen..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:09 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Sinds wanneer repareren ze bij HTC zo snel?
Je hoort hem toch gewoon 4 weken af te staan?
Lokale pool danquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hier zijn amper turken... alleen polen
...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij ook meerdere malen gezegd.
Zo'n universeel ding evt ja.. Maar die zijn dan vaak net te groot en niet fijn..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij ook meerdere malen gezegd.
[..]
Niet 1 die toevallig ook past ?
[..]
Dat kan ik niet ontkennen.
Ik doelde meer op een hoes van een andere telefoon die redelijk overeenkomt. Openingen voor knopjes kun je er wel met een stanleymes uitsnijden, of hard drukkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo'n universeel ding evt ja.. Maar die zijn dan vaak net te groot en niet fijn..
Dat durf ik niet...quote:
Ik zou het ook niet durven hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat durf ik niet...
Hier om de hoek zit zo'n pool die aan auto's knutselt.
Hij heeft wel zo'n RDW bordje naast z'n deur, maar 9 van de 10 keer staan er alleen poolse auto's... en heel veel troep in z'n garage, en vooral poolse auto's met sportuitlaatjes en stickers
Nee, ik ga binnenkort kijken voor Plasti-Dip.. Geniaal spul, kun je vanalles mee doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een hoes van een andere telefoon die redelijk overeenkomt. Openingen voor knopjes kun je er wel met een stanleymes uitsnijden, of hard drukken
http://www.pdashop.nl/pro(...)ne-x-slip-pouch.htmlquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo'n universeel ding evt ja.. Maar die zijn dan vaak net te groot en niet fijn..
Oh dat heb ik wel eens voorbij zien komen ja. Op motor-forum hadden ze het erover, gingen ze hun velgen mee spuiten oid om te kijken of de kleur stond of nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik ga binnenkort kijken voor Plasti-Dip.. Geniaal spul, kun je vanalles mee doen
Dat is dan nog maar pas te krijgenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
http://www.pdashop.nl/pro(...)ne-x-slip-pouch.html
http://www.pdashop.nl/pro(...)cover-htc-one-x.html
http://www.pdashop.nl/pro(...)muter-htc-one-x.html
http://www.pdashop.nl/pro(...)htc-one-x-black.html
Allemaal verschillende soorten... dus of je zoekt met je neus, of je bedoelt iets anders als waar ik aan denk
Ja, het wordt een soort rubber coating, kun je zo dik maken als je zelf wilt, zelfs handvaten van gereedschap ermee vernieuwen enzoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat heb ik wel eens voorbij zien komen ja. Op motor-forum hadden ze het erover, gingen ze hun velgen mee spuiten oid om te kijken of de kleur stond of niet
I knowquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, het wordt een soort rubber coating, kun je zo dik maken als je zelf wilt, zelfs handvaten van gereedschap ermee vernieuwen enzo
Welk ?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:23 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik wordt helemaal gek van dit kutvak
Quantitative Decision Makingquote:
Moeilijke naamquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Quantitative Decision Making![]()
zwaar wiskundig kutvak en ik snap er de ballen van
Leuk scrabble woord..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Quantitative Decision Making![]()
zwaar wiskundig kutvak en ik snap er de ballen van
soort van statistiek, maar veel met matrices enzoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moeilijke naam
Wat voor wiskunde?
Scrabble.quote:
ik heb het niet zo op feutenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Scrabble.
Wordfeud heet dat tegenwoordig.
Waar heb je het wel op dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op feuten
Zegt me niksquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
soort van statistiek, maar veel met matrices enzo
spotify maar dan anders??quote:
Ik ook niet meer...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik speel helemaal geen spelletjes meer op mijn telefoon
Vreet te veel batterij.quote:
Ik moet zo ook, gelukkig duurt dat nog twee uur, en is het alleen maar ff de straat oversteken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:33 schreef Giertje het volgende:
iedere keer dat ik nu naar buiten wil regent het hard
Maak een glijbaan vanuit je raamquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet zo ook, gelukkig duurt dat nog twee uur, en is het alleen maar ff de straat oversteken.
mijn mobiel is zo oud daar kan ik niet eens spelletjes mee doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik speel helemaal geen spelletjes meer op mijn telefoon
Ook dat en met wordfeud zat er een tijdlimiet en oeps oh toen was er weer een spelletje voorbijquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vreet te veel batterij.
Best raar trouwens, ik doe altijd muziek op mijn telefoon afspelen.
Gisteren om 11:30 was ie bijna leeg en nu is ie nog niet eens op 60%
ik wacht wel weer en anders dan maar nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet zo ook, gelukkig duurt dat nog twee uur, en is het alleen maar ff de straat oversteken.
Ik vind dat ze telefoons gewoon deels kinetisch moeten voozien van energie, gaan ze veel langer mee..quote:
Ook dat jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook dat en met wordfeud zat er een tijdlimiet en oeps oh toen was er weer een spelletje voorbij
Ik vergeet het gewoon.
Soort van energie opwekken dmv schokbewegingen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind dat ze telefoons gewoon deels kinetisch moeten voozien van energie, gaan ze veel langer mee..
Ja, net als horloges.. Hij zit bij de meeste mensen toch in hun broekzak, dus laadt hij bij als je loopt, en als je m gebruikt beweeg je m vaak ook.. Sliden, tilten, draaien..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Soort van energie opwekken dmv schokbewegingen?
Ff rukbewegingen maken met je foon jwtzquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Soort van energie opwekken dmv schokbewegingen?
Vibofoon.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ff rukbewegingen maken met je foon jwtz
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind dat ze telefoons gewoon deels kinetisch moeten voozien van energie, gaan ze veel langer mee..
Valt tegen, beetje lastige vorm om in te brengen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is 100% van de telefoons al..
Niet erin, maar erop/tegen werkt ook toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt tegen, beetje lastige vorm om in te brengen.
Ligt eraan wat je wilt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet erin, maar erop/tegen werkt ook toch?
Dat zou een fucking goede uitvinding zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan eentje die mee doet op de beats van de muziek op je Ipod?quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Overdekte glijbaan jonge, zo hoppa je auto in
Hoe dat ding ook heet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan eentje die mee doet op de beats van de muziek op je Ipod?
[ afbeelding ]
zit je daar met je slow ambient soundquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geniousquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Stiekem ben ik briljant, maar ik zou niet weten hoe te realiseren.. helaas..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou een fucking goede uitvinding zijn.
Hoe krijgen ze het verzonnenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dan lekker hardcore muziek luisteren hahahahaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godsammequote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar wacht, er is meer!
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
stop jij hem dan steeds in je holletje?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:44 schreef kingtoppie het volgende:
Lol, die 3e is een nokia 1100, die heb ik ook
dikke hardcore aanzettenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laten we het niet doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
stop jij hem dan steeds in je holletje?
ok dan. voor mij?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Offehm
http://www.geek.com/artic(...)d-vibrator-20070810/
echt waaromquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Offehm
like what?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij bent wel toe aan iets beters
daar heb ik dat niet voor nodigquote:
Ze heeft haar 40 jarige fuckstud al om op los te gaan, snotterkuuk'nquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij bent wel toe aan iets beters
Wuttefuckquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Offehm
maar maar maarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze heeft haar 40 jarige fuckstud al om op los te gaan, snotterkuuk'n.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Samzz, moet je dat nou elke keer naar boven halen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe aarrrrdig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké die was te makkelijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
blijkbaar triggert samzz graag. als dat haar persoonlijkheid tekent zal ze niet veel vrienden hebbenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samzz, moet je dat nou elke keer naar boven halen?
Ja, zeg dat wel. Jij ook goeiemiddagquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:53 schreef fietsie het volgende:
Sow... goedemiddag4 uurtjes later dan gepland maar ok...
slechte nederlandse opvoeding gehad?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hou, jij hout, wij houten
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Anyway, ik zal ME wel eens overtuigen dat dat jongere jongens ook goed kunnen sexen
jou geloof ik welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Anyway, ik zal ME wel eens overtuigen dat dat jongere jongens ook goed kunnen sexen
Jij zegt 'tquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:57 schreef MissExpert het volgende:
[..]
slechte nederlandse opvoeding gehad?
Moet jij iedere keer proberen in haar broekje te komenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samzz, moet je dat nou elke keer naar boven halen?
quote:
Failquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dus ik hoef je niet meer te overtuigen?
samzz, probeer nou niet grappig te zijn. je bent het niet en word het ook niet als je zo doorgaat. sorry dat ik nu je ego aantast.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet jij iedere keer proberen in haar broekje te komen?
[..].
Waarom moet je daar een antihistaminepilletje voor nemenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:58 schreef fietsie het volgende:
Neemt snel een antihistaminepilletje en knuft Samzz dan even
Ik denk dat je met iets beters moet komen toch welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:59 schreef MissExpert het volgende:
[..]
samzz, probeer nou niet grappig te zijn. je bent het niet en word het ook niet als je zo doorgaat. sorry dat ik nu je ego aantast.
Dan heb je slecht opgelet, diegene die daar het ergst mee bezig zijn, zijn Vinnie en Aldoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet jij iedere keer proberen in haar broekje te komen?
[..].
ik zie welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dus ik hoef je niet meer te overtuigen?
Je tast mijn ego niet aan hoor. Dat jij het niet grappig vindt, prima. Anderen vonden dat wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:59 schreef MissExpert het volgende:
[..]
samzz, probeer nou niet grappig te zijn. je bent het niet en word het ook niet als je zo doorgaat. sorry dat ik nu je ego aantast.
Nee, sorry das geen grapje meer.quote:
Ik lach nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je tast mijn ego niet aan hoor. Dat jij het niet grappig vindt, prima. Anderen vonden dat wel.
Mazzel!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:00 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik laat deze discussie even aan me voorbij gaan![]()
Moet trouwens ook naar de uni
groeten
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je tast mijn ego niet aan hoor. Dat jij het niet grappig vindt, prima. Anderen vonden dat wel.
Dus..quote:
En omdat zij daar het ergst mee bezig zijn betekent dat jij dat niet kunt zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan heb je slecht opgelet, diegene die daar het ergst mee bezig zijn, zijn Vinnie en Aldo
Ik vond het wel grappig gevonden, eigenlijkquote:
Succesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:00 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik laat deze discussie even aan me voorbij gaan![]()
Moet trouwens ook naar de uni
groeten
ik vind het wel vrij amuserendquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor paardjes/ponies/ezels en alles/iedereen wat ermee in aanraking komt en daarna niet vers gewassen / gedoesjt isquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moet je daar een antihistaminepilletje voor nemen? Ben je allergisch voor mij of zo
?
Gewoon stug doorposten werkt het beste.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima, maar heb de sfeer hier wel beter gezien
Ben je blind? Kan je niet lezen? Je kapt. En voor iemand die een ander beticht van slechte Nederlandse opvoeding tikt je aardig kut.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:59 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ja, goed plan. Jij nog wat meegemaakt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon stug doorposten werkt het beste.
Ah zo. Maar ik ben niet bij het paard geweest vandaag en ik heb vanmorgen nog gedoucht, dus dat komt vast goed. Tenzij je ook niet tegen wol kunt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor paardjes/ponies/ezels en alles/iedereen wat ermee in aanraking komt en daarna niet vers gewassen / gedoesjt is
Zie ik er daarna uit als een tijdens een K1 fight neergehakte verliezerDichte oogjes met zwellingen overal
Wol kriebelt alleen teveel op de huid; maar ik ga er niet van uit dat je me eerst volledig stript voor het knuffen *grinnik*quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah zo. Maar ik ben niet bij het paard geweest vandaag en ik heb vanmorgen nog gedoucht, dus dat komt vast goed. Tenzij je ook niet tegen wol kunt.
Ik word wel een beetje bang van dat harde gedoe hierquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, goed plan. Jij nog wat meegemaakt?
Nah, dat was ik niet van plan eigenlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wol kriebelt alleen teveel op de huid; maar ik ga er niet van uit dat je me eerst volledig stript voor het knuffen *grinnik*
Ik zit best hier met mijn vaste contract en credit dat ik hier op heb gebouwdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:57 schreef fietsie het volgende:
Tally!![]()
Print snel wat uberinteressante IT vacatures uit en schuift die door (ernstig leuke-dames-tekort op de afdeling![]()
)
i second that motionquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje bang van dat harde gedoe hier
Pittige tantes hoor in deze slowchat![]()
Yepquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje bang van dat harde gedoe hier
Pittige tantes hoor in deze slowchat![]()
Gistert naar 2 oktobert geweest, vanavond 3 oktober.
Ik zie jou vrijdag in leiden?
Burn!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zit best hier met mijn vaste contract en credit dat ik hier op heb gebouwd
Ik heb de opdracht van mijn baas gekregen om -goede- IT-ers te recruiten en dus target ik alleen mensen die eigenlijk niet weg willen / mogenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zit best hier met mijn vaste contract en credit dat ik hier op heb gebouwd
Neh het zal wel weer es nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, dat was ik niet van plan eigenlijk.
Je zit dan al op minimaal 250 posts nu he?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, halve dag voorbij, nog een halve dag te gaan.
En de week is ook alweer doormidden!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, halve dag voorbij, nog een halve dag te gaan.
GL.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:05 schreef MissExpert het volgende:
ik ga weer vrolijk doen mensen, sorry voor dat ik even voor een paar tellen de sfeer verklootte
Leg eens uit waarom jij altijd met zulke onnuttige vragen komt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe dat een burn is...?
Neuh dat denk ik niet, gisteravond ging HEUL hard namelijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je zit dan al op minimaal 250 posts nu he?
Ojaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En de week is ook alweer doormidden!
Ik vraag me gewoon af waarom het een burn is. Ik zie er totaal geen burn in, namelijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom jij altijd met zulke onnuttige vragen komt?
Ik heb hier te veel om op te gevenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb de opdracht van mijn baas gekregen om -goede- IT-ers te recruiten en dus target ik alleen mensen die eigenlijk niet weg willen / mogen
Want daar zitten vaak de pareltjes tussen, toch ?
Maar kan me goed voorstellen dat het koude noorden mensen niet aantrekt
De post burn vond ik eigenlijk onnuttig (deels ook omdat ik niet eens snap wat het is) maar dat roep ik toch ook nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom jij altijd met zulke onnuttige vragen komt?
Je bent ook echt de enige die er moeilijk om doet.. Word je nou niet moe van jezelf?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af waarom het een burn is. Ik zie er totaal geen burn in, namelijk.
Dan heb je een goede werkrelatie opgebouwd, inderdaadquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb hier te veel om op te geven
Daarbij hebben zij ook best aardig wat credit bij mij, omdat ik nooit vrij heb hoeven nemen tijdens ons ziekenhuistraject. Dat is bij de meeste werkgevers wel anders
En ze hebben naar mij geluisterd door die nietsnut van een collega er uit te donderen.
Dat zegt toch wel iets over mijn credit naar hen toe
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarbij hebben zij ook best aardig wat credit bij mij, omdat ik nooit vrij heb hoeven nemen tijdens ons ziekenhuistraject. Dat is bij de meeste werkgevers wel anders
En ze hebben naar mij geluisterd door die nietsnut van een collega er uit te donderen.
Ik stel je een vraag. Kennelijk kan je die zelf niet beantwoorden omdat je zelf geen flauw benul hebt waarom je burn roept.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent ook echt de enige die er moeilijk om doet.. Word je nou niet moe van jezelf?
Kap eens.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stel je een vraag. Kennelijk kan je die zelf niet beantwoorden omdat je zelf geen flauw benul hebt waarom je burn roept.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je zit dan al op minimaal 250 posts nu he?
Toen had ik al 50 postsquote:de index is bijgewerkt op: 03-10-2012 07:17:43
Netjes! Inderdaad zijn de meeste werkgevers niet zo personeel-minded als het gaat om verlof. Ik vind het na 12,5 jaar commerciele detachering dan ook een verademing om geland te zijn bij een ziekenhuis.... Zo veel minder gedoe om alles...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:10 schreef Tally het volgende:
[..]
kom je wel eens van je pc vandaan?quote:
Noem gewoon namenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
Fuck wat zijn sommige mensen irritant.
Dat was vannachtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:13 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
kom je wel eens van je pc vandaan?
Jijzelf ook nu... Kutpost,quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
Fuck wat zijn sommige mensen irritant.
Omdat de zorg nu eenmaal niet goed betaald en het vaak ook een hondenbaan isquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Netjes! Inderdaad zijn de meeste werkgevers niet zo personeel-minded als het gaat om verlof. Ik vind het na 12,5 jaar commerciele detachering dan ook een verademing om geland te zijn bij een ziekenhuis.... Zo veel minder gedoe om alles...
Bakken credits
Wat ik alleen niet snap hoe het in de zorg maar niet lukt om -kwalitatieve- ict-ers binnen te halen. Nu is het allemaal instroom van ex-AH vakkenvullers e.d. die "een job" zoeken, ipv mensen die denken: "Leuk, it dingen doen in een mega-groot bedrijf!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |