SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:59 schreef Janeiros het volgende:
Wie is die vent dan, nog nóóit van gehoord maar het Turkse voetbal is dan ook een hoop poep..
Een held in het Turkse voetbal, met fifa 11 was ik fener altijd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]![]()
Ik haalde hem altijd in Football Manager. Baas was het
Ik neem aan dat je een Braziliaan bent.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:59 schreef Janeiros het volgende:
Wie is die vent dan, nog nóóit van gehoord maar het Turkse voetbal is dan ook een hoop poep..
Het is de vraag hoe de supporters van de Turkse grootmacht zullen reageren op het nieuws. Alex de Souza geldt als een levende legende bij Fener en wordt op handen gedragen door de aanhang van de club. Enige tijd geleden werd er door supporters zelfs een standbeeld onthult van de Zuid-Amerikaanse spelmaker.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:01 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een Braziliaan bent.
[ afbeelding ]
Aanvoerder van het Braziliaanse elftal dat in 2004 de Copa America won. Overigens bijna 60 interlands achter zijn naam.
Ik heb het in de eerste post gezet. De supporters zijn in de nacht naar het huis van Alex gegaan om te laten weten dat ze achter hun legende Alex staan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:02 schreef ertdop het volgende:
[..]
Het is de vraag hoe de supporters van de Turkse grootmacht zullen reageren op het nieuws. Alex de Souza geldt als een levende legende bij Fener en wordt op handen gedragen door de aanhang van de club. Enige tijd geleden werd er door supporters zelfs een standbeeld onthult van de Zuid-Amerikaanse spelmaker.
Alex niet kennenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:59 schreef Janeiros het volgende:
Een fuck om Fenerbache gevenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alex niet kennen![]()
Die vent voetbalt al bij Fener vanaf het moment dat Pi-air daar speelde volgens mij
Niet weten hoe je Fenerbahce schrijftquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:11 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Een fuck om Fenerbache geven.......
Conflict met de huidige trainer, volgens hem zou Alex een té grote status hebben gekregen binnen de club waardoor de trainer zich niet meer de echte leider van het team voelde. En natuurlijk speelt zijn leeftijd van 35 jaar ook een rol.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:11 schreef Janeiros het volgende:
Waarom gaat deze ''legende'' pleite dan?
Algemene Ontwikkeling? Ik interesseer mij gewoon niet in het Turkse voetbal, punt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet weten hoe je Fenerbahce schrijft![]()
Een fuck om iets geven? Gewoon algemene ontwikkeling knul
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:13 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Conflict met de huidige trainer, volgens hem zou Alex een té grote status hebben gekregen binnen de club waardoor de trainer zich niet meer de echte leider van het team voelde. En natuurlijk speelt zijn leeftijd van 35 jaar ook een rol.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=173883quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:11 schreef Janeiros het volgende:
Waarom gaat deze ''legende'' pleite dan?
En blijkbaar ook niet voor Braziliaanse voetballers, ondanks je avatarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:14 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Algemene Ontwikkeling? Ik interesseer mij gewoon niet in het Turkse voetbal, punt.
Heeft al twee keer ontslag genomen in de afgelopen 4 dagen. Is helaas niet geaccepteerd door het bestuur. Die man kan vanaf nu toch helemaal niks goed meer doen. Het team speeld dramatisch en bij elke nederlaag of zelfs puntverlies gaat het gekeken worden naar Alex.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:14 schreef TJV het volgende:
[..]Die trainer kan beter het eerste beste vliegtuig uit Turkije nemen, die is niet veilig meer.
Misschien in de toekomst als we te maken krijgen met een nieuwe voorzitter. Alex en Pierre van Hooijdonk samen aan het roer. Alex als de hoofdcoach en Pierre als zijn assistent.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:16 schreef Janeiros het volgende:
Zonde maar met 35 mag je je toch afvragen of je niet een functie in de club in kan gaan nemen
Geef hem een formatie kaart en verkoop hem. Spelers in die formatie zijn vaak geen drol waard.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:19 schreef ertdop het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit hier nog steeds mee:(
daar heb je gelijk in:P 4-4-1-1 of 3-5-2? of nog andersquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:20 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Geef hem een formatie kaart en verkoop hem. Spelers in die formatie zijn vaak geen drol waard.
Gaat die Koscielny nog veel stijgen denk je? Ik heb nu 200K, weet niet precies wat ik ermee moet. Wil het liefst investeren in spelers die meer waard worden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:22 schreef DutchSL het volgende:
Ik had bijna een IF Koscielny voor 30.5k, maar laatste seconde biedt iemand en dan een bid war en weg gegaan voor 44k (niet naar mij)
Ik bied zo vaak laatste seconde, puur om andere bidders te irriterenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:22 schreef DutchSL het volgende:
Ik had bijna een IF Koscielny voor 30.5k, maar laatste seconde biedt iemand en dan een bid war en weg gegaan voor 44k (niet naar mij)
Ik vroeger ook om bid tokens te besparen, nu niet meer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bied zo vaak laatste seconde, puur om andere bidders te irriteren
Snelle goede CB, zeer populair land/club/competitie, ja lijkt me wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:23 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Gaat die Koscielny nog veel stijgen denk je? Ik heb nu 200K, weet niet precies wat ik ermee moet. Wil het liefst investeren in spelers die meer waard worden.
Even kijken of ik er een paar kan oppikken voor onder de 40K.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vroeger ook om bid tokens te besparen, nu niet meer.
[..]
Snelle goede CB, zeer populair land/club/competitie, ja lijkt me wel.
Dan gaan we tegen elkaar opbiedenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:27 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Even kijken of ik er een paar kan oppikken voor onder de 40K.
Xboxquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
PS3 zeker, op de Xbox kan je IF Kos voor 33k BIN krijgen
Wat ik ook nog wel eens doe als er geen eind lijkt te komen aan een bid war met 1 andere bieder, is na een eigen bod, zelf nog eens verhogen. Dan denkt die andere bieder mogelijk dat er nog een 3e bieder is, waardoor hij hopelijk uit pure wanhoop afhaaktquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vroeger ook om bid tokens te besparen, nu niet meer.
Probeerde ik vanmorgen ook, maar had niet genoeg coins om mezelf te overbiedenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat ik ook nog wel eens doe als er geen eind lijkt te komen aan een bid war met 1 andere bieder, is na een eigen bod, zelf nog eens verhogen. Dan denkt die andere bieder mogelijk dat er nog een 3e bieder is, waardoor hij hopelijk uit pure wanhoop afhaakt
En het werktquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat ik ook nog wel eens doe als er geen eind lijkt te komen aan een bid war met 1 andere bieder, is na een eigen bod, zelf nog eens verhogen. Dan denkt die andere bieder mogelijk dat er nog een 3e bieder is, waardoor hij hopelijk uit pure wanhoop afhaakt
Ja, raar is dat.. dan heb je een bod van 25k op een speler en nog 5k in kas, kun je niet overbieden omdat je niet genoeg coins hebt .. dan moet je echt 26k hebben om je bod met 1k te kunnen verhogen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Probeerde ik vanmorgen ook, maar had niet genoeg coins om mezelf te overbieden
Ja blijkbaar welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, raar is dat.. dan heb je een bod van 25k op een speler en nog 5k in kas, kun je niet overbieden omdat je niet genoeg coins hebt .. dan moet je echt 26k hebben om je bod met 1k te kunnen verhogen.
Haha...genoeg coins is wel een belangrijke randvoorwaardequote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Probeerde ik vanmorgen ook, maar had niet genoeg coins om mezelf te overbieden
Sorry echt sorryquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gvd, ben ik de hele ochtend bezig zonder succes.. jij 5 minuten en gelijk bingo
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Serieus? Dankzij mijn trade strategie? Coins
Bosscielnyquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:38 schreef DutchSL het volgende:
Ja, ik heb er eindelijk een:
[ afbeelding ]
Komt door die kut formatie.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:46 schreef KC.PSV het volgende:
Deze had ik van het weekend.
[ afbeelding ]
Ik denk eerder aan een persoon met dyscalculie die een nulletje is vergeten tijdens het instellen van de prijzen.quote:
oquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:46 schreef KC.PSV het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als ik jouw naam bij een bieding zie staan zal ik er van af bljven..
Ik heb ik ook zo vaak. Wil ik een steekpass de diepte insturen, geeft die een balletje opzij voor de speler die van achter aan komt huppelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:53 schreef GuRBuH het volgende:
Elke pass die ik wil versturen naar speler A gaat naar speler B. Ik ben gewoon slecht
Heb je zoveel coins doordat je zoveel van dit soort deals bent tegengekomen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:46 schreef KC.PSV het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom over een half uurtje online, als je dan een potje wil doen voeg me maar toe: MaksGamingquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:52 schreef fetss het volgende:
Bundesliga team klaar:
[ afbeelding ]
Iemand een potje? (xbox)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft een broertje die zn hele vrije weekend heeft doorgebracht op de 59ste minuutquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je zoveel coins doordat je zoveel van dit soort deals bent tegengekomen?
Wat een kut leven moet je dan hebben.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:00 schreef erik--ie het volgende:
[..]
Hij heeft een broertje die zn hele vrije weekend heeft doorgebracht op de 59ste minuut
Wel een prachtige zinsnede...je hele vrije weekend doorbrengen op de 59e minuutquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:00 schreef erik--ie het volgende:
[..]
Hij heeft een broertje die zn hele vrije weekend heeft doorgebracht op de 59ste minuut
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:59 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Ik kom over een half uurtje online, als je dan een potje wil doen voeg me maar toe: MaksGamingokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doe zelfs ik niet ook al zouden sommige mensen hier denken van welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:00 schreef erik--ie het volgende:
[..]
Klopt, zag ik ook al, maar kan nog iets lager heb hem gekocht voor 88k. Hopelijk verkoopt hij vanavond.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:20 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Volgens Ultimatedb.nl zijn er nog geen verkocht voor boven de 90K
Je weet dat er 5% tax is hequote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:23 schreef ertdop het volgende:
[..]
Klopt, zag ik ook al, maar kan nog iets lager heb hem gekocht voor 88k. Hopelijk verkoopt hij vanavond.
Dan heb je maar 2K winst.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:23 schreef ertdop het volgende:
[..]
Klopt, zag ik ook al, maar kan nog iets lager heb hem gekocht voor 88k. Hopelijk verkoopt hij vanavond.
Ja dat weet ik, Ik maak dan 1775 winst al die voor het laagste weg gaat:(quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Je weet dat er 5% tax is he
Was ook een super domme aankoopquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dan heb je maar 2K winst.Terwijl je super veel risico neemt met deze speler..
Altijd oppassen met zulke aankopen aan het begin. Die dingen zakken dramatisch snel. Vorig jaar had ik Danilinho voor 19K opgepikt.quote:
Vorig jaar speelde hij tot aan de winter in Mexico en die competitie is veel minder populair. Daarnaast had hij vorig jaar geen 5 skills.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:29 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Altijd oppassen met zulke aankopen aan het begin. Die dingen zakken dramatisch snel. Vorig jaar had ik Danilinho voor 19K opgepikt.
Hij had vorig jaar wel 5* skills alleen door zijn work rates was hij veel goedkoper dan Maikon Leite.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vorig jaar speelde hij tot aan de winter in Mexico en die competitie is veel minder populair. Daarnaast had hij vorig jaar geen 5 skills.
Broer van Christian?quote:
Heel vaak klikkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:35 schreef Blocko het volgende:
Hoe kom je zonder CE bij de 59th minute? Hij blijft haken om pagina 845 als ik max bin 5k doe @ engelse competitie. Dat is net niet genoeg (10 minuten te weinig)
Kleinere grenzen nemenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:35 schreef Blocko het volgende:
Hoe kom je zonder CE bij de 59th minute? Hij blijft haken om pagina 845 als ik max bin 5k doe @ engelse competitie. Dat is net niet genoeg (10 minuten te weinig)
Ohja ik was in de war met die dag dat hij opeens 4 skills had.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had vorig jaar wel 5* skills alleen door zijn work rates was hij veel goedkoper dan Maikon Leite.
Toen heb ik Tan en die andere MLS 5* skillers meerdere keren met winst verkochtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ohja ik was in de war met die dag dat hij opeens 4 skills had.
Die Tan had ik nog voor 200 coins gekocht x 5quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen heb ik Tan en die andere MLS 5* skillers meerdere keren met winst verkochtEr staat nu een Danilinho op van iemand met als teamnaam FC faalhaas
Zit op de PS3.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:48 schreef Confetti het volgende:
Er zijn bijna 13 pagina´s aan Koscielyns op de Xbox. Een prijsstijging wordt lastig.
Hij gaat niet op de PS3 verdubbelen en op de xbox exact gelijk blijven hoorquote:
Hoe dan ook hij zal nog wel tegen de 50K aan komen. Ik heb ze alle 3 in een 4ATB formatie. Dus zullen wel verkocht raken met een beetje geduld.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij gaat niet op de PS3 verdubbelen en op de xbox exact gelijk blijven hoorMarkten lopen ongeveer evenwijdig. Misschien niet dezelfde bedragen, maar procentueel over het algemeen zelfde stijgingen
Hahah, deze heb jij voor 40kquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:51 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hoe dan ook hij zal nog wel tegen de 50K aan komen. Ik heb ze alle 3 in een 4ATB formatie. Dus zullen wel verkocht raken met een beetje geduld.
Als er nu een IF Vertonghen komt (en dat lijkt me waarschijnlijk) dan zie ik niet in waarom deze CB nog veel hoger zal gaan stijgen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:51 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hoe dan ook hij zal nog wel tegen de 50K aan komen. Ik heb ze alle 3 in een 4ATB formatie. Dus zullen wel verkocht raken met een beetje geduld.
Oke, wat probeer je nu precies te bewijzen? Dat ik domme aankopen heb gedaan? Dat kan ook in 1 post.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als er nu een IF Vertonghen komt (en dat lijkt me waarschijnlijk) dan zie ik niet in waarom deze CB nog veel hoger zal gaan stijgen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:52 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb ook een Kossie gekocht voor 32k BIN op de xbox
nog 650k op de bank
Ik reageer gewoon op je opmerkingquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:54 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Oke, wat probeer je nu precies te bewijzen? Dat ik domme aankopen heb gedaan? Dat kan ook in 1 post.
Tnx.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:54 schreef Der_Rudi het volgende:
Er staat een 4-3-1-2 voor 39k BIN op ps3
Je komt gewoon over als een mannetje die heel wat weet continue met je,quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op je opmerkingAls je dat niet bevalt omdat het voor jou een ongunstige mening is, ga dan niet op een forum
Nog even over getwijfeldquote:
Ok gefeliciteerdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:56 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Je komt gewoon over als een mannetje die heel wat weet continue met je,die je elke post ongeveer 3 á 4 keer gebruikt.
Mwa hoezo is een aankoop van maar 40K meteen pochen? Er word door meerdere hier koopjes en dergelijke geplaatst. Zelfs als iemand 500 coins profit heeft van een trade word het hier neer gezet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar nogmaals, als je hier gaat lopen pochen met je aankopen, dan mag ik daar toch gewoon mijn mening over geven? Beetje goedkoop om me dan weg te gaan zetten als een mannetje dat denkt heel wat te weten.
Als jij er nu ook 3 stuks opkoopt. Dan zijn we al een eind. DTM en DutchSL hebben er ook een paar geloof ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:01 schreef Toefjes het volgende:
met zn allen die Koscielny's opkopen. Pricefix
Ps3? ik kan voor ong 600.000 opkopen!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:04 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Als jij er nu ook 3 stuks opkoopt. Dan zijn we al een eind. DTM en DutchSL hebben er ook een paar geloof ik.
Heb er al 1, zit nu op de zaak, half 4 thuisquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:04 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Als jij er nu ook 3 stuks opkoopt. Dan zijn we al een eind. DTM en DutchSL hebben er ook een paar geloof ik.
Je draait het totaal om? Ik zeg toch niet dat ik er problemen mee heb. Ik reageer op jouw reacties, waar je meerdere keren laat zien een Kos te kopen en vervolgens zeg je ook meerdere keren dat je die verkoopt als ie op 50k staat. Dan reageer ik daar gewoon op door te zeggen dat ik betwijfel of hij dat haalt. Zou kunnen, maar er is veel van op de markt plus zijn stats zijn niet dusdanig.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:02 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Mwa hoezo is een aankoop van maar 40K meteen pochen? Er word door meerdere hier koopjes en dergelijke geplaatst. Zelfs als iemand 500 coins profit heeft van een trade word het hier neer gezet.
Snap niet dat je dan als pochen ziet, maarja als ik je ermee stoor en lastig val zal ik voortaan wel even kijken of je wel of niet aanwezig bent in het topic.
Hoe kom je aan 600Kquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:05 schreef erik--ie het volgende:
[..]
Ps3? ik kan voor ong 600.000 opkopen!
pass me die money en ik hossel die speler.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:04 schreef KrAlex het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:05 schreef erik--ie het volgende:
[..]
Ps3? ik kan voor ong 600.000 opkopen!
Vorig jaar was in de eerste 2 maanden in FUT het investeren in IF's een uitstekende tactiek, hierna komt de kaart niet meer in packs, dus een prijsdaling is niet waarschijnlijk. Op termijn zal hij de 50K weldegelijk aan kunnen tikken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je draait het totaal om? Ik zeg toch niet dat ik er problemen mee heb. Ik reageer op jouw reacties, waar je meerdere keren laat zien een Kos te kopen en vervolgens zeg je ook meerdere keren dat je die verkoopt als ie op 50k staat. Dan reageer ik daar gewoon op door te zeggen dat ik betwijfel of hij dat haalt. Zou kunnen, maar er is veel van op de markt plus zijn stats zijn niet dusdanig.
Waar zeg ik dat je het niet mag plaatsen? Maar als je het vervelend vindt dat er mensen reageren op jou reacties, dan moet je gewoon een blog beginnen en daar als je aankopen plaatsen. Ik snap niet wat het probleem is dat ik er op reageer.
Prima je hebt duidelijk gemaakt wat je mening is. Ik ben er zoals je wel hebt opgemerkt niet helemaal mee eens. De tijd zal uitwijzen welke mening er het dichts bij in de buurt was. Laten we het nu rusten?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je draait het totaal om? Ik zeg toch niet dat ik er problemen mee heb. Ik reageer op jouw reacties, waar je meerdere keren laat zien een Kos te kopen en vervolgens zeg je ook meerdere keren dat je die verkoopt als ie op 50k staat. Dan reageer ik daar gewoon op door te zeggen dat ik betwijfel of hij dat haalt. Zou kunnen, maar er is veel van op de markt plus zijn stats zijn niet dusdanig.
Waar zeg ik dat je het niet mag plaatsen? Maar als je het vervelend vindt dat er mensen reageren op jou reacties, dan moet je gewoon een blog beginnen en daar als je aankopen plaatsen. Ik snap niet wat het probleem is dat ik er op reageer.
Dat klopt, maar ik vind zijn prijs nu al heel hoog, plus dat er een grote markt is. Ook denk ik dat er binnen no time betere alternatieven zijn in de BPL, waaronder IF Vertonghen. Prijsdaling ga ik ook niet vanuit btwquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorig jaar was in de eerste 2 maanden in FUT het investeren in IF's een uitstekende tactiek, hierna komt de kaart niet meer in packs, dus een prijsdaling is niet waarschijnlijk. Op termijn zal hij de 50K weldegelijk aan kunnen tikken.
IF Vertonghen wordt waarschijnlijk LBquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik vind zijn prijs nu al heel hoog, plus dat er een grote markt is. Ook denk ik dat er binnen no time betere alternatieven zijn in de BPL, waaronder IF Vertonghen. Prijsdaling ga ik ook niet vanuit btwDus het is sowieso geen slechte investering.
Ja het is niet mijn bedoeling een vete te veroorzaken hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:09 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Prima je hebt duidelijk gemaakt wat je mening is. Ik ben er zoals je wel hebt opgemerkt niet helemaal mee eens. De tijd zal uitwijzen welke mening er het dichts bij in de buurt was. Laten we het nu rusten?
Nope staat er niet opquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:12 schreef Confetti het volgende:
Kan iemand op de Xbox kijken of er nog een David Luiz 4-1-2-1-2 staat voor 6,300 BIN?
Ik had hem gekocht maar elke keer als ik hem naar mijn trade pile wil sturen krijg ik een error.
Maar ik blijf hem wel zien op de markt..
Staat er niet opquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:12 schreef Confetti het volgende:
Kan iemand op de Xbox kijken of er nog een David Luiz 4-1-2-1-2 staat voor 6,300 BIN?
Ik had hem gekocht maar elke keer als ik hem naar mijn trade pile wil sturen krijg ik een error.
Maar ik blijf hem wel zien op de markt..
Lambert heeft te weinig pace om echt een dure te worden denk ik, kan er ook flink naast zitten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja het is niet mijn bedoeling een vete te veroorzaken hoorEn ik sluit ook niet uit dat hij die 50k over een maand heeft gehaald. Misschien dat mijn persoonlijke mening dat ik nooit 50k zou betalen voor die stats ook een flink deel van mijn mening beïnvloedt.
Iig, als je nu het geld hebt om te investeren in IF's, doet dat in Lambert. Die man stijgt als een dolle, is bijna niets van op de markt en zeker dat zijn volgende IF niet nog een keer silver 74 wordt.
Ik denk ook niet dat het een fantastische speler is, ga wel een team om hem bouwen om even af te wachten hoe hij stijgt. Maar ik heb hem gisteren voor 48k gekocht, laagste bin nu is 60k oid. Elke dag stijgt hij echt enorm. Kan gewoon een enorm zeldzame silver spits worden, en hij heeft een goede stat voor zijn schot.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:14 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Lambert heeft te weinig pace om echt een dure te worden denk ik, kan er ook flink naast zitten.
Yeah ik heb er ook een gekocht, denk ook wel dat hij stijgtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Deze grafiek geeft toch een goed gevoel
Hoeveel? Laagste bin op xbox is nu 59.5k dacht ik net te zienquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Yeah ik heb er ook een gekocht, denk ook wel dat hij stijgt
lolquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:14 schreef Confetti het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1978395.page
Beetje ons passeren
welke speler?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Deze grafiek geeft toch een goed gevoel
Net even gekeken, op PS3 is hij er al vanaf 31K BIN.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoeveel? Laagste bin op xbox is nu 59.5k dacht ik net te zien
Lolquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:24 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Net even gekeken, op PS3 is hij er al vanaf 31K BIN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |