Gewoon altijd twee punten erbij optellen als je mensen vertelt dat je geregeld hebt.quote:
Maar je gaat heel diep, zeg maar. Ik verwacht niet dat vale chickmagneten uitgebreid gaan zitten FOKen. Maar Forumgedrag verschilt natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:11 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Hopelijk dezelfde reden als waarom jij op FOK! zit: vermaak, of verveling. Hoe je het wilt noemen.
[..]
Als het niet te lelijk wordt, keep on. Waarom kansen laten liggen![]()
Dit topic was puur toeval. Welke mongool maakt dit nou mee. Ik zei ook 2x: wat? WAT? Wat vraag je nou?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:12 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Maar je gaat heel diep, zeg maar. Ik verwacht niet dat vale chickmagneten uitgebreid gaan zitten FOKen. Maar Forumgedrag verschilt natuurlijk.
Leuk...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:11 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Gewoon altijd twee punten erbij optellen als je mensen vertelt dat je geregeld hebt.Ook tegen jezelf zeggen en blijven herhalen.
Dat is dus projectie. Als je zelf een echte baas bent is dat helemaal niet zo ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:12 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Maar je gaat heel diep, zeg maar. Ik verwacht niet dat vale chickmagneten uitgebreid gaan zitten FOKen. Maar Forumgedrag verschilt natuurlijk.
Nee, na een tijdje gaan lelijke meiden ook gewoon beseffen dat ze qua uiterlijk geen lot uit de loterij zijn en daarom besluiten ze dus zelf maar wat assertiever te worden. Dat is iets dat wij knappe mannen zo nu en dan mogen ondervinden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:24 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ben natuurlijk ook wel eens op belachelijke manieren benaderd door chicks. Laatst nog 1 die bijna letterlijk op me sprong en me poogde te zoenen, was gewoon een halve aanranding.Of op vakantie 1tje die terwijl ik rustig aan de bar stond me overal begon te betasten en ten overstaan van iedereen over m'n kruis begon te wrijven.
![]()
Alleen waren die wel tamelijk dronken en die laatste ook nog lelijk, ligt dat nou aan mij.
Gooide ze soms ook uitspraken als "ik wil je pik hard in me" en zulks uit haar dronken pijpmondje?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:24 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ben natuurlijk ook wel eens op belachelijke manieren benaderd door chicks. Laatst nog 1 die bijna letterlijk op me sprong en me poogde te zoenen, was gewoon een halve aanranding.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:24 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ben natuurlijk ook wel eens op belachelijke manieren benaderd door chicks. Laatst nog 1 die bijna letterlijk op me sprong en me poogde te zoenen, was gewoon een halve aanranding.Of op vakantie 1tje die terwijl ik rustig aan de bar stond me overal begon te betasten en ten overstaan van iedereen over m'n kruis begon te wrijven.
![]()
Alleen waren die wel tamelijk dronken en die laatste ook nog lelijk, ligt dat nou aan mij.
Die eerste was gewoon een 6.5 maar dronken denk ik. Maar denk jij dat die lelijke chicks niet op lelijke mannen afstappen en dat ik derhalve kan concluderen dat ik een knappe man ben?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:28 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, na een tijdje gaan lelijke meiden ook gewoon beseffen dat ze qua uiterlijk geen lot uit de loterij zijn en daarom besluiten ze dus zelf maar wat assertiever te worden. Dat is iets dat wij knappe mannen zo nu en dan mogen ondervinden.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:28 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Gooide ze soms ook uitspraken als "ik wil je pik hard in me" en zulks uit haar dronken pijpmondje?
Verzonnen verhaal.
* FOK! zoeken * --> * geopend door: Frank_Drebin *quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo ook even een sterk verhaal uit mijn duim zuigen, past goed bij de reacties en het topic hier.
Nou, het was een beetje gekscherend omdat dit topic een beetje een verzameling aan het worden is met sterke verhalen die je normaal tegen elkaar dronken in de kroeg lult.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:37 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
* FOK! zoeken * --> * geopend door: Frank_Drebin *
2 topics, 2 terechte klachten. Redelijke score.
Vind jij dit verhaal sterk?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, het was een beetje gekscherend omdat dit topic een beetje een verzameling aan het worden is met sterke verhalen die je normaal tegen elkaar dronken in de kroeg lult.
Nou het is een beetje dubbel. De meesten zullen ondanks hun eigen lelijkheid toch wel bepaalde eisen hebben qua uiterlijk, dus als je heel lelijk bent stappen ze niet op je af, als je echter heel knap bent is dat misschien weer te intimiderend. Beetje hetzelfde als andersom.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:31 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Die eerste was gewoon een 6.5 maar dronken denk ik. Maar denk jij dat die lelijke chicks niet op lelijke mannen afstappen en dat ik derhalve kan concluderen dat ik een knappe man ben?
Mijn dronken verhalen zijn louter (aangedikte) waarheid.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, het was een beetje gekscherend omdat dit topic een beetje een verzameling aan het worden is met sterke verhalen die je normaal tegen elkaar dronken in de kroeg lult.
Nou ja, ik zeg niet dat het per definitie niet waar kan zijn, alles kan. Het klinkt mij alleen wat sterk in de oren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:43 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Vind jij dit verhaal sterk?
En impliceert een sterk verhaal een verzonnen verhaal, wat is jouw mening.
Nou, soms... Een tikkeltje... In jouw wereldje zal dat allemaal wel kloppen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:49 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
maar soms een tikkeltje overdreven getypt om o.a. irritaties uit te lokken.
je wilt dus geen biertje?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:48 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Nou, soms... Een tikkeltje... In jouw wereldje zal dat allemaal wel kloppen.
Al zijn de meeste van je topics een ramp, maar voor jou zal het wel meevallen.
Maar dit topic is in ieder geval overdreven. Nen echte visser
Emotionele trouw is belangrijker dan lichamelijke trouw. Dikke care voor een beetje neukerij zonder liefdequote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:58 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ik zag jou een tijdje terug posten in R&P dat je al 2 jaar (of nog langer) niet had geneukt, zal wel meevallen dus.
[..]
Deze man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |