quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ja, dat laatste dus. TS zit zich nu helemaal te verkneuteren aan het feit dat iedereen zich 'druk maakt' om zijn topic, vooral omdat hij 'weet' dat niemand dit hier mee maakt en iedereen kneus is hier behalve de grote bazen die met hem meeleven. Hij voelt zich nu een keer het mannetje.
Die gaat altijd goed los, was dat wijf van eergsister alweer vergeten joh.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:59 schreef HCFeestbeest het volgende:
Ga dan met je vriendin aan de gang...
Hij spoort nog minder dan ik op dit forum; in het echte leven stel ik echter wel wat voor, in tegenstelling tot die droeftoeter.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:07 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Lekker he, die (h)erkenning van soortgenoten.
Aha dus jij kent hem ook persoonlijk zowel op Fok als in RL.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:12 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Hij spoort nog minder dan ik op dit forum; in het echte leven stel ik echter wel wat voor, in tegenstelling tot die droeftoeter.
Niets is ook iets, dat snap je toch wel?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:12 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Hij spoort nog minder dan ik op dit forum; in het echte leven stel ik echter wel wat voor, in tegenstelling tot die droeftoeter.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:03 schreef Piye het volgende:
Denken aan vreemdgaan is net zo erg als vreemdgaan, volgende keer gewoon doen dus.
1. Ik vraag me dan eerder af wat voor een zielig leven jij hebt/jullie hebben.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:37 schreef Zneeser het volgende:
[..]
Niets is ook iets, dat snap je toch wel?
Maarruh, om er maar even "serieus" op in te gaan...![]()
1) Jij komt over als iemand die met alle plezier zijn hele leven overcompenseert. Daarmee wil ik dus eigenlijk duidelijk maken dat 2) jij dus helemaal niet veel voorstelt in het dagelijkse leven.
Je doet namelijk te veel je best, veel te veel...
En verder: 2) Ik hoef jou niet te kennen om te kunnen zeggen dat jij het in het dagelijkse leven niet heel erg veel voorstelt. De manier waarop jij je berichten plaatst en hoe jij reageert vertellen genoeg.
3) En mocht het allemaal "fake" zijn... Dan zou ik dat maar eens laten merken. 1) Je geloofwaardigheid heb je al een tijdje weggejaagd en heeft zich intussen verstopt omdat hij zich kapot schaamt.
4) Nou ja, eigenlijk hoef ik alleen maar het woordje "overcompensatie" te typen en daar zou de kous mee af moeten zijn. Maar ik ben graag wat langer van stof.
Dan ben ik al best vaak vreemdgegaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:03 schreef Piye het volgende:
Denken aan vreemdgaan is net zo erg als vreemdgaan, volgende keer gewoon doen dus.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:49 schreef ikjijallebei het volgende:
Weet je soms ook waar ik woon? Zo ja, biertje?
Eentje zonder vriend(in)/vrouw/man.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:51 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dan ben ik al best vaak vreemdgegaan.
Welke gezonde man fantaseert er nou niet over vreemdgaan?
Het was ook meer bedoeld als een "gewoon doen" dan "schaam je diep voor die gedachtes". Maar eigenlijk vind ik het wel goed als je je in kan houden, dat toont karakter.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:56 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Als ik daar over nadenk, vind ik het mara vaag!![]()
I know.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:58 schreef Piye het volgende:
[..]
Het was ook meer bedoeld als een "gewoon doen" dan "schaam je diep voor die gedachtes". Maar eigenlijk vind ik het wel goed als je je in kan houden, dat toont karakter.
Nouja mooi is een groot woord.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:00 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
I know.
Ja ik vond het wel goed van mezelf, al zeg ik het zelf.![]()
Jij recentelijk nog wat moois aan de haak geslagen met je charmes en sluwe hosseltaktieken?
Hopelijk dezelfde reden als waarom jij op FOK! zit: vermaak, of verveling. Hoe je het wilt noemen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:02 schreef dustbrain het volgende:
Klinkt niet heel geloofwaardig. Waarom zou zo'n vale gast als jij zoveel moeite doen wat communicatie betreft op FOK! ?
Als het niet te lelijk wordt, keep on. Waarom kansen laten liggenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |