Vandaag begon de dag net als alle anderen. De wekker ging om 9 uur, ik kleedde me aan, at een ontbijt, poetste mijn tanden en deed een elastiekje in mijn glanzende haar zodat er een glad staartje ontstond.
Na mijn gebruikelijke ochtendsessie van FOK! op de computer was het toch echt tijd om boodschappen te doen. Ik had immers niets te eten meer in huis. Ik pakte de auto en reed naar de dichtstbijzijnde AH XL. Daar aangekomen pakte ik een kar en begon aan mijn tocht der tochten.
Ik begon bij de groenten en begon daar als een bezetene in te laden. Een echte FOK!ker zorgt namelijk altijd voor snacks en volgens mijn mama zijn worteltjes, selderij, appels en sinaasappels echt pc-voer. Dus ik nam het er goed van.
Hierna ging ik naar de ontbijtafdeling. Even snel de Smacks ingeladen en 3 pakken yoghurt, want Smacks

.
Enfin, toen ik eenmaal bij de 'beauty' afdeling stond voor een nieuwe deodorant zag ik vanuit mijn ooghoek 2 vrouwen (rond de 30) discussiëren over wat voor lotion ze nu moesten kopen. 1 van hen droeg een mandje. Ik liep naar ze toe ,want de deobussen stonden ernaast.
Ik ving wat van hun gesprek op. "Nee Trees, die lotion geeft licht in het donker!", "Hoe kan dat nou, je bent niet goed wijs." Ik was zelf ondertussen in paniek geraakt, want mijn favoriete deo was op, en ik weet niet wat ik moet doen als alles niet loopt zoals ik wil
Toen ik na 5 minuten mijn deo had uitgezocht, en die vrouwen nog steeds aan het discussiëren waren ben ik me er mee gaan bemoeien. "It puts the lotion in the basket." 1 vrouw keek me vreemd aan. Ik herhaalde het, iets harder deze keer: "It puts the lotion in the basket." Nu keken ze me allebei argwanend aan. Toen brulde ik het uit: " JUST PUT THE FUCKING LOTION IN THE BASKET!"
Een medewerker van de AH heeft dit helaas dus allemaal zien gebeuren en haalde er de bedrijfsleider bij. Die heeft mij op een alleraardigste wijze uit de winkel gezet. Ik kreeg zelfs nog aardige woorden te horen: "Zulke opmerkingen kunt u beter voor zich houden meneer"
Nu even terug naar die vrouwen, want dat vind ik echt klachtwaardig. Hoe kun je The Silence of the Lambs niet kennen

Dat is toch 1 van de meest bekende films aller tijden? Stomme vrouwen
[ Bericht 0% gewijzigd door AldoTheApache op 03-10-2012 10:03:51 ]