Ik kom niet zo vaak op 10, maar op 9 is het ook meestal halfleeg, dus een goeden optie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:46 schreef Mss het volgende:
Hey IJs, is de letterenbieb op de 10e bij de VU nog altijd een goeden plek om te studeren?
Iedere keer weer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:47 schreef megamandy het volgende:
Op internet gebruiken ze steeds als afkorting voor Sons Of Anarchy SOA. Nu moet ik steeds aan aids denken
Want ik geloof dat hij een tijdje dicht was ofzo, maar dat is dus niet meer?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak op 10, maar op 9 is het ook meestal halfleeg, dus een goeden optie.
Lolwhatquote:
Naar de 9e en dan in de bieb de trap omhoog. Alles is wel weer open daar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Want ik geloof dat hij een tijdje dicht was ofzo, maar dat is dus niet meer?
En hoe kom ik daar? Want ik kom dus echt nooit op de VU. De ingang is ergens op de 9e toch?
Zijn er maar op één plek liften? En waar zijn die dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naar de 9e en dan in de bieb de trap omhoog. Alles is wel weer open daar.
Twee plekken. Maar via hoofdingang -> links -> eerste liften die je tegenkomt. Kom je ook meteen naast de biebingang uit als je die liften pakt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Zijn er maar op één plek liften? En waar zijn die dan?
Ja sorry, ik kom er echt nooit.
Ah chill, dankjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Twee plekken. Maar via hoofdingang -> links -> eerste liften die je tegenkomt. Kom je ook meteen naast de biebingang uit als je die liften pakt.
Volgens mij wel, staat op 9 op zaal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Ah chill, dankje. En dan nu even gaan uitzoeken of ze er een woordenboek zweeds hebben.
Nope. Volgende week donderdag pas weer.quote:
Jammer!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope. Volgende week donderdag pas weer.
Kiek maar! ik faalquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:01 schreef Mss het volgende:
Ik kijk wel ff. Ik heb sowieso wel de google translate app, maar daar staat niet alles in.
Tweede verdieping van de bieb.quote:
Neen, 9 is negende verdieping; 2 is tweede.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:06 schreef Mss het volgende:
Dus 9 is de eerste verdieping van de bieb en 2 de tweede? Logisch.
Dat kan sowieso wel toch? Het is niet dat je een collegekaart oid moet laten zien bij binnenkomst.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:09 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet nog de Adampas aanvragen dan kan ik ook naar jullie biebs, muahha
Maar naar 9e verdieping met eerste liften, dan komt het vast goed.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:09 schreef Mss het volgende:
Ik kom er wel uit. Wel goed voor mijn eerstejaardsgevoel.
Gewoon gaan zitten jonge.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat kan sowieso wel toch? Het is niet dat je een collegekaart oid moet laten zien bij binnenkomst.
Geen idee, maar de biebmuts waar we vanmiddag 'les' van hebben gehad over de databanken zei van welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat kan sowieso wel toch? Het is niet dat je een collegekaart oid moet laten zien bij binnenkomst.
Dat heb ik dan altijd gemist vrees ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Geen idee, maar de biebmuts waar we vanmiddag 'les' van hebben gehad over de databanken zei van wel
Neuh. Ik weet alleen niet of je op het netwerk kan, maar in de studieruimten zitten kan sowieso! Dus je mag best eens bij mij aanschuiven. Ik zit altijd in het P.C. Hoofthuis!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Geen idee, maar de biebmuts waar we vanmiddag 'les' van hebben gehad over de databanken zei van wel
Is dat die met die dubieuze trappen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Neuh. Ik weet alleen niet of je op het netwerk kan, maar in de studieruimten zitten kan sowieso! Dus je mag best eens bij mij aanschuiven. Ik zit altijd in het P.C. Hoofthuis!
Ohquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat heb ik dan altijd gemist vrees ik.
Ah oke, gaan we een keer doen ja, loikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Neuh. Ik weet alleen niet of je op het netwerk kan, maar in de studieruimten zitten kan sowieso! Dus je mag best eens bij mij aanschuiven. Ik zit altijd in het P.C. Hoofthuis!
Jep!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat die met die dubieuze trappen?
Daar was de koffie goedkoper dan op de vu.quote:
Jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Pc hooft is wel een extreem lillijk gebouw trouwens.
EN DAN ZIT IK OP DE VU
Daar zie ik iets over een lift staan. In Eindhoven had je ook zo'n enge lift, kraakte en ging zo langzaam. Stond ik met een paar jongens in de lift, gaan ze tegelijkertijd springenquote:
En het HOE WERKT DIE TRAP-gevoel. Ik was gewoon verdwaald jonge.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja. Het is zo'n vissenkom
. Allemaal die werkgroepruimtes waar iedereen naar binnen kijkt.
Geen idee, in het bungehuis kom ik nooitquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar zie ik iets over een lift staan. In Eindhoven had je ook zo'n enge lift, kraakte en ging zo langzaam. Stond ik met een paar jongens in de lift, gaan ze tegelijkertijd springenBleef die lift een seconde hangen
Het leek inderdaad het einde van mijn leven
Gewoon de lift pakkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En het HOE WERKT DIE TRAP-gevoel. Ik was gewoon verdwaald jonge.
Ik heb er twee gehad en ik studeer er niet eens.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Geen idee, in het bungehuis kom ik nooit. UvA heeft honderdmiljoenmiljard leslocaties
.
Oh god dat word nog wat met mijquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En het HOE WERKT DIE TRAP-gevoel. Ik was gewoon verdwaald jonge.
Er schijnen liften te zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh god dat word nog wat met mij
Ik heb ze gemist.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:24 schreef Mss het volgende:
De liften lijken me niet zo moeilijk te missen. Op beide uiteinden zitten twee stuks.
Gelukkigquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:24 schreef Mss het volgende:
De liften lijken me niet zo moeilijk te missen. Op beide uiteinden zitten twee stuks.
Trustequote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:27 schreef Mss het volgende:
Ik ga nu wel slapen, het is veuls te laat! Slaap lekker!
Pupillen die reageren op een jonko? Gaat naar den arts!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:18 schreef Mirjam het volgende:
Nooit vsn je leven gerookt hebben, en dan ineens bedenken dat een joint wel tof is. Een hoestBui van hier tot Jericho, en pupillen als schoteltjes
Ik meen me ergens te herinneren dat ik ook grote pupillen kreeg van een joint. Maar het is al errug lang geledenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 06:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pupillen die reageren op een jonko? Gaat naar den arts!
Zult wel lekker hebben geslapen
Ik haat touchwiz, dus ik kan verder niet heel veel objectiefs toevoegen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik red nu altijd met gemak het einde van de dag. Heb wel de besparende opties erop staan. Dus GPS standaard uit en wifi gaat automatisch aan als ik thuis ben, uit als er geen wifi beschikbaar is.
Maar de mail komt wel standaard binnen endezo.
Ik ben nog steeds enthousiast over m'n telefoon (soberso over samsung eigenlijk). Maar de s3 weet ik dan dus weer niet, omdat het scherm de meeste batterij kost en de s3 een groter scherm heeft. Maar ik neem aan dat ze daar wel rekening mee hebben gehouden met het bouwen van de telefoon
En geen touchwiz.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum heeft de htc one x en als ik iets zou moeten kiezen ipv mijn iphone zou dat het zijn. Mooi scherm, helder, werkt goed enzo.
Ook geen lachgas als scheikundige?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ok heb nog nooit iets wat wiet of zo gebruikt..
de htc ookquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:09 schreef megamandy het volgende:
Die samsung is wel achterlijk grootmaar ik weer niet hoe die htc eruit ziet dus veel heb je niet aan mijn berichtje
Net zo groot.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:09 schreef megamandy het volgende:
Die samsung is wel achterlijk grootmaar ik weer niet hoe die htc eruit ziet dus veel heb je niet aan mijn berichtje
De shell, oftewel wat Samsung van Android gebakken heeft. Ieder zijn voorkeuren natuurlijk, maar ik vind het niks.quote:
Ik vond dat Samsung bij dit toestel de softwareondersteuning belachelijk snel stopten, ik kocht 'm toen 'ie overal nog groots en meeslepend in de markt werd gezet, maar met ca. een half jaar werd 'ie niet meer ondersteund. Belachelijk imo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
Jamaar derde generatie.
Dat plastic gevoel herken ik wel, space. Ik kan alleen geen witte htc nemen
En dat. Althans, als dat nog steeds zo is als bij de s1. Er staan progsels op die er niet afkunnen zonder bizarre capriolen, zoals een telegraaf newsreader en een bol boekenkoopapparaatquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De shell, oftewel wat Samsung van Android gebakken heeft. Ieder zijn voorkeuren natuurlijk, maar ik vind het niks.
Jep.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En dat. Althans, als dat nog steeds zo is als bij de s1. Er staan progsels op die er niet afkunnen zonder bizarre capriolen, zoals een telegraaf newsreader en een bol boekenkoopapparaat
oh maar dat heeft HTC ook wel een beetje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En dat. Althans, als dat nog steeds zo is als bij de s1. Er staan progsels op die er niet afkunnen zonder bizarre capriolen, zoals een telegraaf newsreader en een bol boekenkoopapparaat
Samsung wint dat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh maar dat heeft HTC ook wel een beetje.
Ik vind HTC wel echt superrelaxed werken. Hmz.
Ah, okquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh maar dat heeft HTC ook wel een beetje.
Ik vind HTC wel echt superrelaxed werken. Hmz.
Ja maar bb heeft de witte One X alquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Samsung wint dat.En er zijn heul wel witte htc's op de markt.
ja jonge, ik zat al klaar om op de bestelknop te rammen, mijn abbo loopt tot 3 februari namelijk dus ik zou vandaag moeten kunnen verlengenquote:
Kek hoesje?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar bb heeft de witte One X al
Plz do not ram!! Eerst je calculator pakken!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja jonge, ik zat al klaar om op de bestelknop te rammen, mijn abbo loopt tot 3 februari namelijk dus ik zou vandaag moeten kunnen verlengen
Maar volgens de site mag het nog niet
En geen toestellease hebben.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:20 schreef Incantrix het volgende:
Het loont de moeite om de kosten van je nieuwe abbo af te zetten tegen een simonly met los toestel. Voor mezelf heb ik berekend dat ik dik 300 euro voor een contract van 2 jaar bespaar als ik naar simyo ga en een losse iphone 5 koop.
Ik kijk nu op simpel maar dat zou me dan 600 euro abbo kosten schelen tegen een losse toestelprijs van 550 euro. Nahquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:20 schreef Incantrix het volgende:
Het loont de moeite om de kosten van je nieuwe abbo af te zetten tegen een simonly met los toestel. Voor mezelf heb ik berekend dat ik dik 300 euro voor een contract van 2 jaar bespaar als ik naar simyo ga en een losse iphone 5 koop.
Dan is het niet interessant neequote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kijk nu op simpel maar dat zou me dan 600 euro abbo kosten schelen tegen een losse toestelprijs van 550 euro. Nah
Jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
ja hoe zit dat dan met toestellease?
Moet je 'm dan na twee jaar weer inleveren?
Dat wil ik met mijn volgende telefoon ook gaan doen denk ik.. Die sim only kan ik stilzwijgend verlengen dan als mijn telefoon nog bevalt en dan zou ik er langer dan 2 jaar mee kunnen doen ook.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:20 schreef Incantrix het volgende:
Ik vind het ook wel heel prettig dat de maandelijkse kosten dan niet zo hoog zijn. En dan je toestel opgebruiken en daarna een nieuwe kopen idd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat wil ik met mijn volgende telefoon ook gaan doen denk ik.. Die sim only kan ik stilzwijgend verlengen dan als mijn telefoon nog bevalt en dan zou ik er langer dan 2 jaar mee kunnen doen ook.
Dit, fijne constructie.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel heel prettig dat de maandelijkse kosten dan niet zo hoog zijn. En dan je toestel opgebruiken en daarna een nieuwe kopen idd.
En bijkomend voordeel van die iPhones bv is dat ze na 2 jaar ook nog best wat waard zijn, dus je kunt ze ook nog makkelijk doorverkopen naar iemand die geen zin heeft om een klap geld voor een smartphone weg te leggen maar wel een beetje mee wil komen. Als je hem dan een beetje goed behandeld hebt in de tijd dat je hem hebt dan hequote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel heel prettig dat de maandelijkse kosten dan niet zo hoog zijn. En dan je toestel opgebruiken en daarna een nieuwe kopen idd.
Ik heb mijn vorige verkocht na anderhalf jaar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar goed, dan moet ik wel in 1 keer 600 ekkies ophoesten.
En ik ken mezelf, ik heb het nog nooit twee jaar uitgehouden met een telefoon
Die nieuwe iPhone 5, kost bij KPN nu zo'n 70 - 80 euro per maand abonnement + toestellease, dat vind ik echt fokking veel geldquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Plus dat het financiele voordeel te verwaarlozen is.
Hangt ook van wel of niet moeten leasen af, ik bezit mijn dingen graag. Wederom eigen voorkeur.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ligt eraan of je voor een top notch toestel gaatquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar goed, dan moet ik wel in 1 keer 600 ekkies ophoesten.
En ik ken mezelf, ik heb het nog nooit twee jaar uitgehouden met een telefoon
Ik bezit ook graag jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt ook van wel of niet moeten leasen af, ik bezit mijn dingen graag. Wederom eigen voorkeur.
Dat ook idd!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En bijkomend voordeel van die iPhones bv is dat ze na 2 jaar ook nog best wat waard zijn, dus je kunt ze ook nog makkelijk doorverkopen naar iemand die geen zin heeft om een klap geld voor een smartphone weg te leggen maar wel een beetje mee wil komen. Als je hem dan een beetje goed behandeld hebt in de tijd dat je hem hebt dan he
Maar wat zou je maandabbo na verlening gaan kosten dan? En hoeveel belminuten/gig heb je dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
Je kan 'm overkopen na twee jaar of gewoon weer inwisselen voor een andere.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik bezit ook graag ja
Plus dat ik de laatste jaren mijn abonnementen altijd wat langer door heb laten lopen dan de standaard 2 jaar, en in dat geval zou je dan ook fijn die leasekosten blijven betalen. Of je wordt verplicht om hem in te leveren want anders boete of zoiets (dacht ik bij Hi gelezen te hebben).
Eerste jaar 26 euro, daarna het dubbele.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar wat zou je maandabbo na verlening gaan kosten dan? En hoeveel belminuten/gig heb je dan?
Is dat inclusief toestellease?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eerste jaar 26 euro, daarna het dubbele.
150 min/500 mb.
Ik bel weinig en heb meestal wifi
Ik betaal nu ¤35,- voor 200min en 1Gquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eerste jaar 26 euro, daarna het dubbele.
150 min/500 mb.
Ik bel weinig en heb meestal wifi
Jep.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is dat inclusief toestellease?
Ja, volgens mij hebben ze die prijzen onderhand gewoon verdubbeldquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
zoals het twee jaar geleden was, wordt het nooit meer
Toen had ik een smartphone abbo met een zelfde abonnement 2 jaar vast voor 21 euro
Ja, ik ook zoiets. Ik ben nu al bang voor wanneer het afloopt en ik moet nog tot half maartquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik betaal nu ¤35,- voor 200min en 1Gen ik moest toen ¤220,- bijbetaln voor mijn toestel.
Maar geen KPN standaard pakket dan? Want daar heb je alleen de keus uit 250 mb of 1000 en niks ertussen toch?quote:
Nope, ze hebben de 'subsidies' die ze gaven op de toestellen afgeschaft en daarom is alles nu duurduurduurquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
zoals het twee jaar geleden was, wordt het nooit meer
Toen had ik een smartphone abbo met een zelfde abonnement 2 jaar vast voor 21 euro
nee ik zit bij Hi.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar geen KPN standaard pakket dan? Want daar heb je alleen de keus uit 250 mb of 1000 en niks ertussen toch?
Ooh ik denk dat ik deze dan gewoon hou. Perfect formaat voor mijn handen, bij gaan dingen zelden kapot door het gebruiken en hoef nooit het nieuwste van het nieuwste.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, volgens mij hebben ze die prijzen onderhand gewoon verdubbeld![]()
En KPN wilde klanten terug voor mobiele telefonie, ze zijn inderdaad heel goed bezig zo
[..]
Ja, ik ook zoiets. Ik ben nu al bang voor wanneer het afloopt en ik moet nog tot half maart
Die subsidie is toch al een paar jaar weg toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nope, ze hebben de 'subsidies' die ze geen op de toestellen afgeschaft en daarom is alles nu duurduurduur
Ik wil op z'n tijd dan wel weer wat nieuwsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh ik denk dat ik deze dan gewoon hou. Perfect formaat voor mijn handen, bij gaan dingen zelden kapot door het gebruiken en hoef nooit het nieuwste van het nieuwste.
Mijn laptop heb ik ook al bijna 5 jaar, zegt meneer waarom koop je geen nieuwe. Uhm hij is nog steeds snel/ niet kapot?
Is geleidelijk gegaan, dus ze hebben het er niet in 1 klap vanaf gehaald begrijp ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die subsidie is toch al een paar jaar weg toch?
Collega van mij heeft dat laatst ook gedaan, lease via hi en die dacht ook dat dat voor haar de handigste optie was.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, ik ga toch voor de lease denk ik, zie het maar als gespreid betalen
Ja maar, zoals ik al zei, ik heb geen 600 euro eventjes liggen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Collega van mij heeft dat laatst ook gedaan, lease via hi en die dacht ook dat dat voor haar de handigste optie was.
Maar ik vind het toch nog steeds een beetje afzetterij waarbij je uiteindelijk meer kwijt bent dan nodig
Dan is het in jouw geval misschien wel een handigere optie jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar, zoals ik al zei, ik heb geen 600 euro eventjes liggen.
Dan zou ik eerst nog een half jaar moeten sparen en me de griebeltyfus ergeren aan mijn huidige apparaat die ik drie keer per dag moet opladen terwijl ik voor een paar tientjes meer over twee jaar verspreid morgen van het geerger af kan zijn
150? Wow, dat is wel serieus veel eigenlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:51 schreef Incantrix het volgende:
Het scheelt SQ 150 euro over 2 jaar, plusminus. Gesteld dat ze aan het eind het toestel wil houden
Dat is incl. aanschaf van het toestel op het eind, gebaseerd op de info hier in het topicquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
150? Wow, dat is wel serieus veel eigenlijk
Ja, had m'n post al aangepast, niet goed gelezenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is incl. aanschaf van het toestel op het eind, gebaseerd op de info hier in het topic
Daaromquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
150? Wow, dat is wel serieus veel eigenlijk
Edit: oh wacht, als je het toestel houdt.. Maar dat is een afweging die je tegen die tijd pas hoeft te maken natuurlijk..
Ben je ongesteld geworden/geweest? Dat kan bij mij zomaar anderhalve kilo schelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:54 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben magisch een halve kilo afgevallen in één dag.
Ja, dat is ook de reden dat ik die toestellease zelf eigenlijk niet wil.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Daaromals je dat niet doet scheelt het maar 62 euro. Ik heb alleen de toestelkosten erbij opgeteld om een zuivere vergelijking met een gelijke eindsituatie (dus toestel = eigendom) te maken
Cijfermuis, I iz.
Leuk is dat he?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:54 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben magisch een halve kilo afgevallen in één dag.
Nope, alhoewel ik daar ook last van heb.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ben je ongesteld geworden/geweest? Dat kan bij mij zomaar anderhalve kilo schelen.
Heerlijk. Ik vind het dan zo demotiverend als het er morgen weer aan zit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuk is dat he?
Ik 2,5 kilo in 2 dagen. Vocht
Ik ben er persoonlijk ook niet zo van, maar ken ook weer veel mensen die er wel enthousiast van worden. En het kan ook een keuze zijn die je tijdelijk maakt, gebaseerd op je situatie op dat moment. Ik heb makkelijk lullen, ik heb het geld voor een nieuw toestel liggen. Althans, voor die iphone 4 dan. Nouja, voor de 5 ook wel, maar ik heb het er niet voor over. Onze gezinssituatie vind ik op het moment een grotere prioriteit hebben als met het nieuwste toestel rondlopen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, dat is ook de reden dat ik die toestellease zelf eigenlijk niet wil.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik een klein beetje aan het crashen ben momenteel, maar zeg dat maar niet in de dieetclubquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nope, alhoewel ik daar ook last van heb.
[..]
Heerlijk. Ik vind het dan zo demotiverend als het er morgen weer aan zit.
Zolang je maar niet eindigt als mijn tante.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik een klein beetje aan het crashen ben momenteel, maar zeg dat maar niet in de dieetclub
Nee ik eet wel alles in balans, maar in kleine hoeveelheden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang je maar niet eindigt als mijn tante.(bijna zestig, d'r hele leven gejojo'd en denken dat alleen sla eten een gezonde manier is om af te vallen.
)
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
Zow, nog 50 ekkies korting geregeld
Vooruut dan maar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee ik eet wel alles in balans, maar in kleine hoeveelheden.
Ik voel de trouwjurkdruk
En wel wijn blijven drinken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn moeder heeft trouwens precies dezelfde afwijking. Die wil gaan afvallen en dan vreet ze overdag 2 crackers en 's avonds een kilo sla met een stukje witvis!!
Even vloeken in de kerk: en gewoon op dit gewicht blijven? You look damn hot woman!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee ik eet wel alles in balans, maar in kleine hoeveelheden.
Ik voel de trouwjurkdruk
Da's nice.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
Dus met die 50 euro korting kost het me nu 100 euro extra over twee jaar als ik het toestel behoud, dat is 4 euro 16 per maand. Dat lij ik wel
Oeh oeh!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik een klein beetje aan het crashen ben momenteel, maar zeg dat maar niet in de dieetclub
hehehe, mijn BMI is ongeveer 29 momenteel, dus ik moet nog een eind tot gezond gewichtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:25 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Even vloeken in de kerk: en gewoon op dit gewicht blijven? You look damn hot woman!
Als je de lunch uitbreidt met een boterham en de avondportie ietsjes groter, dan valt het best mee toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, mijn eetpatroon bestaat momenteel ongeveer uit:
Ontbijt: Yoghurt met fruit en muesli
Tussendoor: Fruit (appel of 2 kiwi's)
Lunch: 2 boterhammen kipfilet
Tussendoor: een komkommer
Diner: Klein stukje vlees, klein beetje pasta/aardappelen/rijst, groente onbeperkt
Geen sausjes, frisdrank doe ik niet dus ik drink alleen zwarte koffie/water.
Kom ik ongeveer op 1000 kcals dus lekker crashen![]()
Hmm inderdaad. Dat jij 's avonds geen honger hebt!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, mijn eetpatroon bestaat momenteel ongeveer uit:
Ontbijt: Yoghurt met fruit en muesli
Tussendoor: Fruit (appel of 2 kiwi's)
Lunch: 2 boterhammen kipfilet
Tussendoor: een komkommer
Diner: Klein stukje vlees, klein beetje pasta/aardappelen/rijst, groente onbeperkt
Geen sausjes, frisdrank doe ik niet dus ik drink alleen zwarte koffie/water.
Kom ik ongeveer op 1000 kcals dus lekker crashen![]()
Ohja, heb ik ook gehad met mijn iphonequote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja precies, telefonisch bestellen ftw
En het raar vinden dat alles er binnen een maand weer aanzit als ze stoppen met niks eten.quote:
Klopt, dat is waar ik weer terug naartoe moet als ik richting streef kom en dus niet meer verder hoef af te vallenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als je de lunch uitbreid met een boterham en de avondportie ietsjes groter, dan valt het best mee toch?
Ik heb het zwaar tussen half zes en half acht. Maar dan ga ik gewoon huishoudelijke dingen doen. Dan eten, want bb is altijd laat thuis, en dan rond tienen naar bed. Dan is het wel vol te houden.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:28 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hmm inderdaad. Dat jij 's avonds geen honger hebt!
you won money?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:29 schreef Sharana_LV het volgende:
straks boodschappen doen van gewonnen centjes
Mijn eetpatroon lijkt wel wat op het jouwe, alleen heb ik tijdens de lunch 3 boterhammen en een kop soep. Maar die laatste 2 uurtjes voor het avondeten vind ik ook altijd het zwaarst jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het zwaar tussen half zes en half acht. Maar dan ga ik gewoon huishoudelijke dingen doen. Dan eten, want bb is altijd laat thuis, en dan rond tienen naar bed. Dan is het wel vol te houden.
Lange avonden in het weekend nekken me wel vaak
Ja! We hadden personeelsuitje en we hadden een fiche van 5 euro en een briefje voor de automaten van 5 euro, mijn collega's gingen heel goed op die automaten en ik had daar bijna niets meer tot opeens dat ding maar bleef rinkelenquote:
SCORE!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja! We hadden personeelsuitje en we hadden een fiche van 5 euro en een briefje voor de automaten van 5 euro, mijn collega's gingen heel goed op die automaten en ik had daar bijna niets meer tot opeens dat ding maar bleef rinkelentoen had ik 68,30!
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja! We hadden personeelsuitje en we hadden een fiche van 5 euro en een briefje voor de automaten van 5 euro, mijn collega's gingen heel goed op die automaten en ik had daar bijna niets meer tot opeens dat ding maar bleef rinkelentoen had ik 68,30!
ik ben er wel blij mee aangezien de nuon mijn rekening leeggetrokken heeft, kan ik mooi boodschappen van halen straksquote:
hehe ja zonder meerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben er wel blij mee aangezien de nuon mijn rekening leeggetrokken heeft, kan ik mooi boodschappen van halen straks
Yequote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
Casinospelletjes
Ik kan er alleen echt geen geld aan uitgeven
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
gratis geld is altijd goed!
Bedankt nog, intreza!
Ik een keer, maar ik vind het echt zonde van mijn geldquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:36 schreef Incantrix het volgende:
Nog nooit in een casino geweest. Geen behoefte aan ook geloof ik, ik snap al die spelletjes toch niet
als ik heen ga neem ik maar max 50 euro mee, maar ik ga eigenlijk altijd met winst wegquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:36 schreef Mss het volgende:
Ik vind casino af en toe leuk, maar ik kan er ook niet heel veel geld aan uitgeven.
1 keer, op mijn achttiende verjaardagquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:36 schreef Incantrix het volgende:
Nog nooit in een casino geweest. Geen behoefte aan ook geloof ik, ik snap al die spelletjes toch niet
Als ik zeker wist dat ik met winst wegging, zou ik het ook wel wat vaker doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als ik heen ga neem ik maar max 50 euro mee, maar ik ga eigenlijk altijd met winst weg
Of Chinese zakenluiquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:41 schreef Mss het volgende:
In Venlo heb je allemaal die Duitsers en Polen die flink inzetten. En daar heb je een balkon, zodat je op die tafels kunt kijken. En dan zie je mensen in 10 minuten even 1000den euro's wegspelen.
Ik doe het niet zo heel vaak hoor, 1 keer per jaar ofzo, denk juist dat het gevaarlijk als je steeds met winst weggaat, de neiging om terug te gaan is dan groter en dat ik nu geluk heb gehad betekend niet dat ik blijf houden, dus met dit soort uitjes is het leuk om te doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als ik zeker wist dat ik met winst wegging, zou ik het ook wel wat vaker doen
Ja het was dus een of ander chinees maanfeest dus wij waren ongeveer de enige nederlanders daarquote:
heel veel!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:46 schreef Mss het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat zo'n casino op een avond verdient.
Rooie vliegtuigjes behangquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:46 schreef Incantrix het volgende:
Maar wij gaan zo maar eens wat spaargeld uitgeveb in behangwinkel en bouwmarkt
ik vind roulette niet zo heel ergl euk, ik doe meer kaartspellen, onverslaanbaar jongequote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:49 schreef Mss het volgende:
Je hebt ook van die mensen die (mensen die) op meerdere roulettetafels tegelijk spelen. Die duwen je dus aan de kant omdat ze willen inzetten, lopen weg en duwen je weer aan de kant om hun eventuele winst op te halen en opnieuw in te zetten.
Sowieso zijn die roulettetafels vaak veel te druk.
WINKELS WAREN DICHTquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:53 schreef Mss het volgende:
Het casino in Amsterdam ligt dan natuurlijk wel naast de P.C. Hooftstraat, dat is voor jou logistiek wel handig Sjaan!
HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
die aziaten kijken wel rarar op trouwens als je van de ene tafel naar de andere in gangnam style springt
ja da's altijd, wees blij dat er niet meteen een klodder diarree uit kwamquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga hier maar ff schoonmaken
net kattenbak gedaan, ging mika natuurlijk gelijk weer plassen toen ik klaar was
Haha, nee dat gelukkig nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja da's altijd, wees blij dat er niet meteen een klodder diarree uit kwam
nee maar ze sparen altijd een beetje plas voor als je toevallig de bak gaat schoonmaken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:
oh milo gaat ook nu, aanstellers, het was niet alsof de bak echt vies was ofzo
Jahquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee maar ze sparen altijd een beetje plas voor als je toevallig de bak gaat schoonmaken.
Het is voor een kat namelijk erg belangrijk om z'n territorium af te bakenen
Ja zo van "goed zo slaaf, maak mijn wc maar schoon"quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah
Onze jongste komt er elke dag bij staan als je de bak uitschept en dan geeft ie ondertussen kopjes
Ja zoiets jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja zo van "goed zo slaaf, maak mijn wc maar schoon"
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai ! Nog steeds geen mail terug. Volgens mij gaan ze me eerst nog even een week uitlachen vooraleer ze mijn ww gaan resetten
Klein bietje maarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zie ze daar al helemaal zitten![]()
Maarre..wel onhandig natuurlijk
Amstelveen, maar ik kom zo langs de fietsenmakert dus het is niet meer nodig. Maar bedankt! Ben je aan het teruglezen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:43 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Mss waar woon je eigenlijk ik bedacht me net dat ik nog bandenplakspul in huis heb liggen
Oh das ook niet echt in de buurt van Den Haagquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Amstelveen, maar ik kom zo langs de fietsenmakert dus het is niet meer nodig. Maar bedankt! Ben je aan het teruglezen?
Ik dacht dat ik ook veel meer internet nodig zou hebben; maar ik red het nu eik makkelijk met 100mb. Ik snap niet hoe je 1gig kan verdoenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Twee tientjes voor 250 min/1 gig internet. Kon erger.(en die gig heb ik nodig, de minuten niet zo.
)
Moet je voor de gein gaan spotifyenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ook veel meer internet nodig zou hebben; maar ik red het nu eik makkelijk met 100mb. Ik snap niet hoe je 1gig kan verdoenthuis heb ik wifi; op het werk wifi.... En verder kom ik eik niet zo vaak buiten
Op werk wifi en thuis wifi en in de trein enzo 3G. Ik zit ergens tussen de 200 en 400 MB aan 3G per maand (heb er zo'n databundel teller ding opgezet die dat voor mij bijhoudt). Ik heb ook 1 gig in mijn abonnement maar die komt dus never nooit op in een maandquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ook veel meer internet nodig zou hebben; maar ik red het nu eik makkelijk met 100mb. Ik snap niet hoe je 1gig kan verdoenthuis heb ik wifi; op het werk wifi.... En verder kom ik eik niet zo vaak buiten
Owjah goeiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je voor de gein gaan spotifyen
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat gaat het topic weer hard nu Sq weer aan het werk is
Sorry, ik moest hem constaterenquote:
ik ben te lui om mijn wifi wachtwoord op mijn phone in te voerenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn dataverbruik zat op z'n top in de tijd van intensief Rumble
Maar altijd rond de 600mb. Tot ik wifi thuis aanlegde. Nu kom ik niet meer boven de 100mb uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |