Ik kom niet zo vaak op 10, maar op 9 is het ook meestal halfleeg, dus een goeden optie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:46 schreef Mss het volgende:
Hey IJs, is de letterenbieb op de 10e bij de VU nog altijd een goeden plek om te studeren?
Iedere keer weer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:47 schreef megamandy het volgende:
Op internet gebruiken ze steeds als afkorting voor Sons Of Anarchy SOA. Nu moet ik steeds aan aids denken
Want ik geloof dat hij een tijdje dicht was ofzo, maar dat is dus niet meer?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kom niet zo vaak op 10, maar op 9 is het ook meestal halfleeg, dus een goeden optie.
Lolwhatquote:
Naar de 9e en dan in de bieb de trap omhoog. Alles is wel weer open daar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Want ik geloof dat hij een tijdje dicht was ofzo, maar dat is dus niet meer?
En hoe kom ik daar? Want ik kom dus echt nooit op de VU. De ingang is ergens op de 9e toch?
Zijn er maar op één plek liften? En waar zijn die dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naar de 9e en dan in de bieb de trap omhoog. Alles is wel weer open daar.
Twee plekken. Maar via hoofdingang -> links -> eerste liften die je tegenkomt. Kom je ook meteen naast de biebingang uit als je die liften pakt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Zijn er maar op één plek liften? En waar zijn die dan?
Ja sorry, ik kom er echt nooit.
Ah chill, dankjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Twee plekken. Maar via hoofdingang -> links -> eerste liften die je tegenkomt. Kom je ook meteen naast de biebingang uit als je die liften pakt.
Volgens mij wel, staat op 9 op zaal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Ah chill, dankje. En dan nu even gaan uitzoeken of ze er een woordenboek zweeds hebben.
Nope. Volgende week donderdag pas weer.quote:
Jammer!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope. Volgende week donderdag pas weer.
Kiek maar! ik faalquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:01 schreef Mss het volgende:
Ik kijk wel ff. Ik heb sowieso wel de google translate app, maar daar staat niet alles in.
Tweede verdieping van de bieb.quote:
Neen, 9 is negende verdieping; 2 is tweede.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:06 schreef Mss het volgende:
Dus 9 is de eerste verdieping van de bieb en 2 de tweede? Logisch.
Dat kan sowieso wel toch? Het is niet dat je een collegekaart oid moet laten zien bij binnenkomst.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:09 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet nog de Adampas aanvragen dan kan ik ook naar jullie biebs, muahha
Maar naar 9e verdieping met eerste liften, dan komt het vast goed.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:09 schreef Mss het volgende:
Ik kom er wel uit. Wel goed voor mijn eerstejaardsgevoel.
Gewoon gaan zitten jonge.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat kan sowieso wel toch? Het is niet dat je een collegekaart oid moet laten zien bij binnenkomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |