SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
[ Bericht 0% gewijzigd door vandermar op 02-10-2012 23:46:59 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Hipster.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:29 schreef DutchSL het volgende:
Ik kots al op Barca en Spaans elftal sinds ze begonnen te winnen met dit type voetbal (en daarvoor was ik altijd fan van Spanje juist.. het Spanje van Raul, Joaquin en andere helden, kut ongerechtigheid in 2002 tegen Korea)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is daar raar aan? Ben je het er niet mee eens, want dat kan ook beter gezegd worden danquote:
Nee, Korea.quote:
Nasri speelt echt super in mijn team! Zeker voor hem gaan!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:33 schreef BesottedOrb het volgende:
Kan m'n gamertag in dat lijstje? is hetzelfde als m'n username
heb een frans team nu.. wil nog Nasri en Lloris kopen
voor mij is inzicht en ruimtes kunnen zien en de bal daar krijgen en dat soort dingen juist 1 van de mooiste dingen aan 't voetbalquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
wat is daar raar aan? Ben je het er niet mee eens, want dat kan ook beter gezegd worden dan
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, Korea.
Zowel Italië als Spanje werden door de scheidsrechter uitgeschakeld tegen Korea.
Vooral van Spanje was het erg (Totti zorgde er daarna voor dat elke mogelijkheid op sympathie voor Italië toch alweer verdwenen was).
Glaszuiver doelpunt van ik meen Morientes werd afgekeurd, omdat Joaquin buiten de lijn zo zijn geweest wat helemaal niet zo was. Daarna mistte Joaquin een penalty in de afsluitende reeks
Fixedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:34 schreef Ajacied7 het volgende:
Leuk zo'n weekje met een zweedse uitwisselingstudente.
Nu weer even vol handelen natuurlijk!
Natuurlijk. Het is prachtig als je zelf zo kan voetballen. Die rust kan uitstralen en overal een gaatje kan vinden. Betekent niet dat ik het leuk vind om naar te kijken. Daar gaat het me om. Ik doe niet mee met het spel, dus dat getik van barcelona begint na een aantal jaar echt wel mijn neus uit te komen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
voor mij is inzicht en ruimtes kunnen zien en de bal daar krijgen en dat soort dingen juist 1 van de mooiste dingen aan 't voetbal
Heb nu Pastore als CAM maar is Argentijns (volgens mij) maar speelt wel in League 1quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:33 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Nasri speelt echt super in mijn team! Zeker voor hem gaan!
Haha, was het maar zo.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:33 schreef GuRBuH het volgende:
Ik snap wel een beetje wat Fuszy bedoelt. Ik kwam vanavond beneden en mn pa zat Barca te kijken. Ben weer naar boven gegaan want ik wist toch al wat er ging gebeuren. Barca tikt wat rond, loert op een kans. Benfica probeert tegen te houden en te counteren. Op het einde winnen de Duitsers Barca. Zit totaal geen spanning en of spektakel in.Dan had je de afgelopen twee competitiewedstrijden even moeten kijken van Barca, waren ontzettend spannend juist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hejo, je moet even je GT in een post neerzetten want ik doe het anders fout en ook de consolequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:37 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Heb nu Pastore als CAM maar is Argentijns (volgens mij) maar speelt wel in League 1Nasri is wel mooi want die is Frans
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:35 schreef vandermar het volgende:
[..]ik heb niet alles gekeken toen omdat ik op de basisschool zat en de tv niet bij elke wedstrijd aan mocht
Gamertag: BesottedOrb op de Xbox 360quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hejo, je moet even je GT in een post neerzetten want ik doe het anders fout en ook de console
Ja nu ze minder superieur zijn is het vast wel wat leuker, maar kijk uberhaupt niet zoveel Spaans voetbal meer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dan had je de afgelopen twee competitiewedstrijden even moeten kijken van Barca, waren ontzettend spannend juist.
Ahn, die werd toch ontslagen door zin Italiaanse club omdat hij tegen Italie had gescoord of zoietsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:40 schreef vandermar het volgende:
Hiero
Mendieta
Ahndie moest een grote carriere tegemoet gaan maar is niets van terechtgekomen
Baasquote:In the 2002 FIFA World Cup, he scored an extra-time header in the round of 16 game against Italy that sent the South Koreans through to the quarter-finals. The next day, Perugia owner Luciano Gaucci cancelled his contract and was quoted as saying, "I have no intention of paying a salary to someone who has ruined Italian football."
noepquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:36 schreef poker4lifee het volgende:
o zie nu je psn berichtje Alex, was CL kijken
Ja... vandaag gooide ik de bal tegen de tegenstander aan en die knalde zo het goal in..toen werd het scheldenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:50 schreef OmniRocket het volgende:
ik gaf net een voorzet na terug te zijn gedraaid.... door het midden over de keeper heen het goal in... wel brons team...
Dat zijn de momenten die je moet koesteren in FIFAquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:52 schreef wieisboos het volgende:
Ik moest eerder op de avond tegen een belg, weet niet wat ik gedaan heb maar ik ben blijkbaar een cheater[ afbeelding ]
Als hij het zovaak zegt zal er toch wel een kern van waarheid inzittenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:52 schreef wieisboos het volgende:
Ik moest eerder op de avond tegen een belg, weet niet wat ik gedaan heb maar ik ben blijkbaar een cheater[ afbeelding ]
Gewoon allemaal Samson grappen terugsturenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:52 schreef wieisboos het volgende:
Ik moet bijna elke keer mijn geheime vraag invullen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:59 schreef BesottedOrb het volgende:
Heeft iemand ook dat je de hele tijd je wachtwoord in moet vullen als je in UT gaat? Webapp doet het ook niet bij mij want m'n account is locked..
Heb ik ook. maar hij slaat het wachtwoord niet op want je kan gewoon wat anders invullen en dan kan je er ook in.. had EA gemailt maar ben dat nu een beetje zat gewordenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik moet bijna elke keer mijn geheime vraag invullen.
Moet je opletten, volgende keer dat je gaat spelen gaat het voor geen meter...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben de laatste potjes Fifa zo geconcentreerd en scherp bezig.Misschien komt het doordat ik verder niets aan m'n kop heb ofzo, sta op een winstreak van 8. 5 potjes met Balotelli en Suárez en 3 potjes met Jadson en kameraden. Echt alles lukt.
Chem van Pirlo?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:08 schreef TJV het volgende:
Zou dit werken, en dan vooral met de chem van Pirlo?
http://futhead.com/fifa/squads/96084/
Zou die 9 chem halen?quote:
Welk team heb je rond Jadson gemaakt? Speelt hij fijn? Zat er ook aan te denken om iets rond hem te makenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben de laatste potjes Fifa zo geconcentreerd en scherp bezig.Misschien komt het doordat ik verder niets aan m'n kop heb ofzo, sta op een winstreak van 8. 5 potjes met Balotelli en Suárez en 3 potjes met Jadson en kameraden. Echt alles lukt.
Beter, kan ik gaan sparen.quote:
Doen! Fantastische speler! Ik zit nu in een potje, show je straks mijn team.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:12 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Welk team heb je rond Jadson gemaakt? Speelt hij fijn? Zat er ook aan te denken om iets rond hem te maken
Ik had net 1000c in een 400c pack, verder heb ik vandaag nog wel een paar Engelse bronzes gehad en de Charleroi kitquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Panda
Godverdomme wat krijg ik een peop uit die bronze packs vanavond
Agbonlahorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:14 schreef dion_v_k het volgende:
Wie zal ik kopen als ST voor mijn BPL team, ik kan eigenlijk iedereen kopen maar een keuze krijg ik niet gemaakt![]()
Heb Bent nu in de spits maar ik haat mensen die met Bent spelen dus dat wil zeggen dat ik mezelf zou gaan haten
Die mensen haat ik dus ookquote:
Balotelli of Baquote:
Hernandeszszszszszszsz?quote:
Cissé van Newcastle Utd.. geweldig sterk op de bal en aardig snelquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:14 schreef dion_v_k het volgende:
Wie zal ik kopen als ST voor mijn BPL team, ik kan eigenlijk iedereen kopen maar een keuze krijg ik niet gemaakt![]()
Heb Bent nu in de spits maar ik haat mensen die met Bent spelen dus dat wil zeggen dat ik mezelf zou gaan haten
Die highlights zijn echt nog slechter geselecteerd dan vorig jaar .. als je iets moois doet en perse de replay wilt hebben moet je eigenlijk de wedstrijd helemaal dood leggen zodat er geen kansen meer komen, laat staan goals.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:14 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik maakte een karateschop doelpunt vanaf 20 meter in de kruising
Ik zat eigenlijk meer te denken aan Aguero, al vind ik hem veel te duur nu.quote:
Ik krijg sowieso geen een shiny bronze speler, en de spelers die ik krijg zijn echt om op te kakkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had net 1000c in een 400c pack, verder heb ik vandaag nog wel een paar Engelse bronzes gehad en de Charleroi kitIk heb verder weinig gehandeld vandaag maar ik had nog wel een paar goede deals zoals een McSheffrey voor 750c (verkocht voor 8k)
Die mensen vind ik triest, net als Defoe.quote:
Sowieso zijn 80% van die kleine dingen waar ik me aan irriteerde in 12 nogsteeds in Fifa 13quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die highlights zijn echt nog slechter geselecteerd dan vorig jaar .. als je iets moois doet en perse de replay wilt hebben moet je eigenlijk de wedstrijd helemaal dood leggen zodat er geen kansen meer komen, laat staan goals.
Ik won met 8-0 van iemand, en de enige twee goals die in de highlights stonden waren een corner en een penalty.En dan de rest met onbelangrijke momenten die om de 1 of andere reden boven heerlijke goals werden verkozen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doen! Fantastische speler! Ik zit nu in een potje, show je straks mijn team.
Ja precies, mn pingel stond er nu ook inquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die highlights zijn echt nog slechter geselecteerd dan vorig jaar .. als je iets moois doet en perse de replay wilt hebben moet je eigenlijk de wedstrijd helemaal dood leggen zodat er geen kansen meer komen, laat staan goals.
Ik won met 8-0 van iemand, en de enige twee goals die in de highlights stonden waren een corner en een penalty.En dan de rest met onbelangrijke momenten die om de 1 of andere reden boven heerlijke goals werden verkozen.
Aguero is ook snel en veel mensen pace abusen ook alleen maar met hemquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die mensen vind ik triest, net als Defoe.
Ja, vreemd is dat. Als het dure pace abuse is, mag het wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Aguero is ook snel en veel mensen pace abusen ook alleen maar met hem
Ja, dus ik mag dit jaar gewoon Agbonlahor gebruikenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, vreemd is dat. Als het dure pace abuse is, mag het wel.
netjesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:24 schreef BesottedOrb het volgende:
als je heel wanhopig bent kan je zelfs Suarez halen
Reus is 100x beter, kan je mee pace-abusenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Suárez is een held. Maakte net bij mij nog een heerlijke vrije trap.
Zijn IF vorig jaar, zo goedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Suárez is een held. Maakte net bij mij nog een heerlijke vrije trap.
FF wennen joh.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:23 schreef DutchSL het volgende:
Die nieuwe zoekinterface op ultimatedb vind ik echt verschrikkelijk
Sommige mensen letten ook echt niet op.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dus ik zoek naar McSheffrey voor onder de 8.3k, staat er ineens 1 op voor 250cDat is wel mooi om mee af te sluiten voor vandaag
Statusquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Aguero is ook snel en veel mensen pace abusen ook alleen maar met hem
Nee, het is echt pauper slecht.quote:
Ja die workrates enzo moet ie idd ff aanpassen. Maar verder vind ik het wel ok. Als het je niet bevalt gebruik je toch gewoon Futwiz of Futhead? Of je maakt zelf iets, je bent ten slotte ICTer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, het is echt pauper slecht.
Je kunt nog maar op drie stats zoeken voor een minimale waarde en dan nog drie voor een maximale waardeen daar moet je dan ook nog voor klikken en in een lijst zoeken ipv dat je gewoon snel direct kunt zoeken.
En dan in het datagrid zie je niet meer in 1 oogopslag weak foot / skills / work rates tenzij je die properties dus bij het zoeken invult, maar dan kun je weer niet op stats zoeken.
Echt pure aids.
Hier ook.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja die workrates enzo moet ie idd ff aanpassen. Maar verder vind ik het wel ok. Als het je niet bevalt gebruik je toch gewoon Futwiz of Futhead? Of je maakt zelf iets, je bent ten slotte ICTer.
Ik had ook gewoon kunnen roepen dat jou mening bagger of pauper was, maar dan blijven we zo bezig he.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]!
Echt wat een ongelooflijk dom bagger argument.
Ik had ook kunnen roepen dat het 'jouw' was, maar dan blijven we zo bezig hè.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon kunnen roepen dat jou mening bagger of pauper was, maar dan blijven we zo bezig he.
egt sooryquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen roepen dat het 'jouw' was, maar dan blijven we zo bezig hè.
Mensen jatten mijn UI. Ik ben ze al vaker tegengekomen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Lindgren, als je een kloon maakt om in KPD te mogen moet je m niet dezelfde UI geven hè
SomebodyReal
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:35 schreef dion_v_k het volgende:
WTF! Alba voor m'n neus weggekaapt voor 8k BIN
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, daar zit je dan heel de avond op dat superkoopje te wachten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je de huppelende vogel al?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]balen.
__
[ afbeelding ] Nog twee niveaus voor ik de Balotelli celebration kan unlocken. Ik moet wel, nu ik hem in m'n team heb.
Hier baal ik idd van, godverdomme zegquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]balen.
__
[ afbeelding ] Nog twee niveaus voor ik de Balotelli celebration kan unlocken. Ik moet wel, nu ik hem in m'n team heb.
Ps3? Hoe doe je diequote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:47 schreef Lindgren. het volgende:
In de 35' minuut een ragequit.Een Turk met FENERBAHCESK als teamnaam. Ik stond al 3-0 voor, 1x Balotelli, 1x Suárez en 1x Taarabt.
Zijn PSN was MrChow2, dus heb maar even een berichtje gestuurd: "Hah! GAYYYYY!" [ afbeelding ]Ik ben benieuwd of 'ie 't snapt.
Wat voor team heb jij nu?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:47 schreef Lindgren. het volgende:
In de 35' minuut een ragequit.Een Turk met FENERBAHCESK als teamnaam. Ik stond al 3-0 voor, 1x Balotelli, 1x Suárez en 1x Taarabt.
Zijn PSN was MrChow2, dus heb maar even een berichtje gestuurd: "Hah! GAYYYYY!" [ afbeelding ]Ik ben benieuwd of 'ie 't snapt.
Ah nice, hoe bevalt Suarez?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die wissel ik af met deze:
[ afbeelding ]
Ja speelt heerlijk. Zij pace lijkt niet zo hoog in 13, maar door zijn Agility en hoge acceleration voelt hij hartstikke snel aan. Super wendbaar en krijgt erg vaak de kluts mee. Heerlijke finishing en afstandsschoten ook. Zet hem naast een beer als Balotelli en hij betaalt je terug met goals en assists.quote:
Oke dankjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja speelt heerlijk. Zij pace lijkt niet zo hoog in 13, maar door zijn Agility en hoge acceleration voelt hij hartstikke snel aan. Super wendbaar en krijgt erg vaak de kluts mee. Heerlijke finishing en afstandsschoten ook. Zet hem naast een beer als Balotelli en hij betaalt je terug met goals en assists.
Mooi gesprokenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja speelt heerlijk. Zij pace lijkt niet zo hoog in 13, maar door zijn Agility en hoge acceleration voelt hij hartstikke snel aan. Super wendbaar en krijgt erg vaak de kluts mee. Heerlijke finishing en afstandsschoten ook. Zet hem naast een beer als Balotelli en hij betaalt je terug met goals en assists.
Ik heb liever geld want als ik in de winkel iets te eten wil kopen dan accepeteren ze geen goals en assistsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daaaaaaan koop ik hem nuquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zou ik doen. Bevalt me tot nu toe zeker. Ik kon 'm goedkoop oppikken (als CF voor 35k) dus heb er maar een team omheen gebouwd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke dankje![]()
Ga er ook is naar kijken
Hoe bevalt RImando? Niet wat te klein?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zou ik doen. Bevalt me tot nu toe zeker. Ik kon 'm goedkoop oppikken (als CF voor 35k) dus heb er maar een team omheen gebouwd.. Die teams zijn trouwens niet mijn enige coins hoor, voordat je dat dacht.
[ afbeelding ]
Hier zit nog 140k in en heb nog zo'n 50k over.
Ja, ik zei het toen al; ik had hem nog nooit gehad en besloot het maar gewoon te proberen. Tot nu toe valt het me mee. Hoge ballen heeft ie gewoon ondanks zijn geringe lengte en finesses zijn niet meer zo overpowered. Eigenlijk weinig opvallend tot nu toe, en dat lijkt me goed als keeper.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoe bevalt RImando? Niet wat te klein?
Ik heb hem ook gekochtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kijk 'm mij na doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En die wissel ik af met deze:
[ afbeelding ]
http://www.futhead.com/fifa/squads/85920/quote:
Helemaal niet.quote:
bah.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/85920/
Dit is mijn team nu.
Nu ga ik Kompany halen voor Smalling en Clichy voor Gibbs
Yaya Toure..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
bah.
Mis je trouwens geen (s)loper op het middenveld?
Staat er toch in, of stuur ik de verkeerdequote:
Staat er in ja. Dacht ook al wtfquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Staat er toch in, of stuur ik de verkeerde
Nu weer wel?quote:
R1 + 2 tikjes naar links.quote:
Ik zag iets met Milner en Bent en vond het vies. Suárez is wel beter en Touré is een prima toevoeging.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nu weer wel?
Klikte net ook op de link en zag mijn oude team
Ik vind Bent ook vies, wat armoede wel niet met je kan doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zag iets met Milner en Bent en vond het vies. Suárez is wel beter en Touré is een prima toevoeging.
Omdat ik ICT'er ben, moet ik het zelf maar beter gaan maken als ik iets zie wat ik slecht vind. Tuurlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon kunnen roepen dat jou mening bagger of pauper was, maar dan blijven we zo bezig he.
Hij is in Fifa nog lang niet zo goed als in het echt. Komt wel in de buurt van de 90 hoor. Allround is hij echt ziek goed. Snel, sterk, scorend vermogen, splijtende pass, defensief ijzersterk, loopt 90 minuten lang te werken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:15 schreef wieisboos het volgende:
Ik open even de Futhead pagina van Yaya en ja hoor [ afbeelding ]
Al die mensenx100000
Touré en Iniesta boven Enoh plaatsen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beste middenvelder ter wereld na Iniesta vind ik.
Daar gaat het niet om, er zal vast wel ergens een kern van waarheid in zitten, maar op bijna elke pagina vind je wel van die onzin ''really EA'' en ''Why is ... rated higher than ... ?''quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is in Fifa nog lang niet zo goed als in het echt. Komt wel in de buurt van de 90 hoor. Allround is hij echt ziek goed. Snel, sterk, scorend vermogen, splijtende pass, defensief ijzersterk, loopt 90 minuten lang te werken.
Beste middenvelder ter wereld na Iniesta vind ik.
Ja maar dat zijn clowns, bij Toure is het wel terecht dat ze het zeggenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, er zal vast wel ergens een kern van waarheid in zitten, maar op bijna elke pagina vind je wel van die onzin ''really EA'' en ''Why is ... rated higher than ... ?''
Pfft, jij noemt Enoh de beste? Ricky van Haaren is veel beter manquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Touré en Iniesta boven Enoh plaatsen.Ik vond je al ongeloofwaardig, maar jezus man.
Dit was eigenlijk als grapje bedoeld. Maar in principe is het niet zo vreemd hoor. Zoveel software is ontstaan doordat mensen ontevreden waren met het huidige aanbod dat ze zelf iets gingen maken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat ik ICT'er ben, moet ik het zelf maar beter gaan maken als ik iets zie wat ik slecht vind. Tuurlijk
https://twitter.com/jpflatheadquote:Als je de weak foot/skills/work rates en lengte wilt zien (alleen maar wilt zien!!!) moet je de zoekfilter er op instellen, wat op zich al een gedoe is (vorig jaar waren ze gewoon standaard zichtbaar), maar dan zijn er dus ook al vier van je slechts zes zoekmogelijkheden weg! Je kunt dan verder nog maar op twee normale stats zoeken...
Ook onbegrijpelijk vind ik dat je maar voor drie van de zes filters op een minimale waarde kunt zoeken. Zomaar een voorbeeld: ik wil niet op spelers met minstens 75 pace, 70 shooting en 75 passing zoeken om vervolgens een maximale weak foot/skill level in te stellen... Waarom zou iemand dat willen. En zo zijn er veel meer voorbeelden van zoekacties die nu gewoon niet meer kunnen..
En wat er dan voor in de plaats is gekomen: zoeken op maximale waardes (vrij nutteloos), ingame stats (leuk, ook daarvoor geldt de beperking van maar op drie stats zoeken voor een minimale waarde).. nou nee, geen verbeteringen die de functionele opofferingen rechtvaardigen in mijn ogen.
Het fijne aan ultimatedb was nou juist dat je zo snel/makkelijk op de belangrijkste zaken kon zoeken en dan in 1 oogopslag voor een hele lijst aan spelers alle belangrijke gegevens ter beschikking had.
En al die verbeterde software was nooit ontstaan als mensen (of die nu ICT'er of bouwvakker zijn) die kritiek hadden de mond werd gesnoerd met dooddoeners als ga dan maar ergens anders heen of doe het zelf dan maar beter.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dit was eigenlijk als grapje bedoeld. Maar in principe is het niet zo vreemd hoor. Zoveel software is ontstaan doordat mensen ontevreden waren met het huidige aanbod dat ze zelf iets gingen maken.
[..]
https://twitter.com/jpflathead
quote:
Ok top. Voortaan zal ik ja en amen knikken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En al die verbeterde software was nooit ontstaan als mensen (of die nu ICT'er of bouwvakker zijn) die kritiek hadden de mond werd gesnoerd met dooddoeners als ga dan maar ergens anders heen of doe het zelf dan maar beter.
Ik vind de huidige interface slechter dan de vorige, dat is het enige dat ik wilde zeggen in mijn eerste post en wat mijn beroep is doet er totaal niet toe.
En nee, ik zou het vast niet beter kunnen. Jpflathead zelf wel, want http://fut12.ultimatedb.nl/
Cheat Engine.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:34 schreef De-Hamster het volgende:
Is er een snellere manier om naar veilingen van 1 Hour te gaan? 250 paginas doorspitten is ook weer zo wat. Was hier vorig jaar niet een handigheidje in?
vertel danquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:36 schreef pascal08 het volgende:
Yo gasten, ik heb best wel een leuk ideetje. Ik denk dat het wel goed kan uitpakken. Ik wil het alleen doen met mensen die ik kan vertrouwen. Het is niet heel spectaculair ofzo, maar volgens mij kunnen we er best wat coins aan overhouden.
Nou laat eigenlijk maar. Ik zie dat we zo'n 2,5 miljoen coins nodig hebben. Dat wil ik niet op m'n geweten hebben.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nou laat eigenlijk maar. Ik zie dat we zo'n 2,5 miljoen coins nodig hebben. Dat wil ik niet op m'n geweten hebben.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nou laat eigenlijk maar. Ik zie dat we zo'n 2,5 miljoen coins nodig hebben. Dat wil ik niet op m'n geweten hebben.
quote:
Het is een pricefix inderdaad van een speler die nu voor discard-waarde gaat. Als we allemaal een stuk of 10-20 van hem in onze club houden en dan de rest discarden gaat z'n waarde wel omhoog, net als bij sommige IF's vorig jaar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:45 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja ik wil het ook nog wel weten eigenlijk.
Bernabeu?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:49 schreef Proxzor het volgende:
Weet er iemand welk stadion ze gebruiken voor real madrid? ik vind die camera best chill
Ja, hij wordt al voor een gedeelte gepricefixt zie ik. Toch staan er nog 10 van de 25 pagina's in totaal heel dicht tegen de discard-waarde aan.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:55 schreef pascal08 het volgende:
Ik ben zelf nog niet helemaal overtuigd of het gaat werken. Ik zal iedereen wel een DM sturen om welke speler het gaat. Mocht je 1 zien voor discard waarde of lager, koop hem en hou 'm in je club of discard 'm.
Uhm, jij speelt met 6 verdedigende spelers?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:04 schreef Proxzor het volgende:
Iemand hier die 4222 speelt en soms gewoon niet door die verdedigende formaties heen komt?
7*quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Uhm, jij speelt met 6 verdedigende spelers?
Dat vraag ik niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:05 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Uhm, jij speelt met 6 verdedigende spelers?
Als hij de code eerst stuurtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:12 schreef knux het volgende:
Rape net een of andere kerel 5-1 in Div1, wil ie mijn Benzema traden voor zijn 4300 MSP.
"Okay". Klinkt betrouwbaar inderdaad.
Dat zei ik dus ook. Maar hij moet Benzema eerst hebben, want 32 pond is een hoop geld, dus hij moet wel zekerheid.quote:
Doe dan eerst een deel van de code, dan Benzema ruilen en dan de rest van de code.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:14 schreef knux het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook. Maar hij moet Benzema eerst hebben, want 32 pond is een hoop geld, dus hij moet wel zekerheid.
Wie trade er nou 4300 MSP voor Benzema, kan je beter packs van gaan kopen. Haal je meer coins uit dan Benzema kost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doe dan eerst een deel van de code, dan Benzema ruilen en dan de rest van de code.Ja want dan heb je altijd een halve codeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja want dan heb je altijd een halve code
Moet je hem proberen een goedkope speler te laten sturen om zogenaamd vertrouwen te winnen en dan niet meer reageren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:23 schreef knux het volgende:
Oh, nu zit het wel goed. Overtuigende teksten deze man.
"I promise you bro"
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:36 schreef vandermar het volgende:
Zeg dat hij eerst zijn zus langs moet sturen zodat jij weet wat voor vlees er in de kuip zit en vervolgens niet terugsturen maar verpatsen op marktplaats voor 40 euro en daar punten van halen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Goedenavond, niks belangrijks gemist?
En pascal, doe mij ook even dmen svp
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 02:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
he likes to kom and give interfews
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 03:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik word echt misselijk als ik dat gifje zie op fok nieuws. Wat een pijnlijke beeldenquote:Het zit m ook niet mee he. Hoop dat het minder erg is dan dat het lijkt.
![]()
Morguh![]()
Wilde gisterenavond eindelijk weer eens gaan gamen (na dagen geen controller aangeraakt te hebben), kom ik erachter dat m'n maatjes tijdens mijn bruiloft het huis zijn binnengeslopen (dat was natuurlijk al wel bekend), maar dat ze m'n FIFA13 hebben meegenomen/verstopt...honden zijn het![]()
![]()
![]()
![]()
Nu dus maar wachten tot ik hem aantref/terugkrijg...en als dat naar mijn mening te lang duurt, koop ik wel een nieuwe![]()
Geluk bij een ongeluk: gisteren uit pure armoede maar eens de trade app op mijn android tablet gedownload, en dat ding werkt echt bijzonder fijn. Niet voor laatste minuut koopjes of rondhangen op de 59e minuut, maar wel voor de goedkoopste BIN's; als ik een spelersnaam intoets (of een deel daarvan), krijg ik alle opties met die naam. Als ik dan de betreffende speler selecter, krijg ik in 1 scherm een overzicht van alle beschikbare kaarten van die speler, inclusief de formatie, positie, SP, huidig bod, BIN en de resterende tijd. Ik hoef dus niet al die kaartjes langs, maar zie in een oogopslag wat er allemaal te koop staat, en wat de goedkoopste BIN is...werkt prima voor mijn tradestrategie
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 03-10-2012 07:45:20 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zou ze allemaal ontvriendenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morguh![]()
Wilde gisterenavond eindelijk weer eens gaan gamen (na dagen geen controller aangeraakt te hebben), kom ik erachter dat m'n maatjes tijdens mijn bruiloft het huis zijn binnengeslopen (dat was natuurlijk al wel bekend), maar dat ze m'n FIFA13 hebben meegenomen/verstopt...honden zijn het![]()
![]()
![]()
![]()
Nu dus maar wachten tot ik hem aantref/terugkrijg...en als dat naar mijn mening te lang duurt, koop ik wel een nieuwe![]()
Geluk bij een ongeluk: gisteren uit pure armoede maar eens de trade app op mijn android tablet gedownload, en dat ding werkt echt bijzonder fijn. Niet voor laatste minuut koopjes of rondhangen op de 59e minuut, maar wel voor de goedkoopste BIN's; als ik een spelersnaam intoets (of een deel daarvan), krijg ik alle opties met die naam. Als ik dan de betreffende speler selecter, krijg ik in 1 scherm een overzicht van alle beschikbare kaarten van die speler, inclusief de formatie, positie, SP, huidig bod, BIN en de resterende tijd. Ik hoef dus niet al die kaartjes langs, maar zie in een oogopslag wat er allemaal te koop staat, en wat de goedkoopste BIN is...werkt prima voor mijn tradestrategie![]()
Nope, is eenmalig naar mijn weten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Komen er meer van die managertaken? Ik heb nu 12 volbracht en een pakje gekregen.![]()
Dat heb ik ook serieus in overweging...ik weet in ieder geval dat we aanstaande donderdag weer voetbaltraining hebben, en als ik 'm dan niet terugheb, kunnen ze beter af en toe springen denk ikquote:![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat heb ik ook serieus in overweging...ik weet in ieder geval dat we aanstaande donderdag weer voetbaltraining hebben, en als ik 'm dan niet terugheb, kunnen ze beter af en toe springen denk ik![]()
![]()
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Train je toevallig in een Lurling shirt?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat heb ik ook serieus in overweging...ik weet in ieder geval dat we aanstaande donderdag weer voetbaltraining hebben, en als ik 'm dan niet terugheb, kunnen ze beter af en toe springen denk ik![]()
![]()
![]()
Jammer, behalve het gouden pakje dat je kreeg, kan ik me er onwijs aan storen dat er nu 12/12 staatquote:![]()
![]()
Jij weet 1 en dezelfde grap meerdere keren aardig te hergebruikenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Train je toevallig in een Lurling shirt?![]()
Lurling kan aardig voetballen, maar is vooral buiten het veld een relaxte kerel (en daarom een held): als een van de weinige spelers neemt hij nog de tijd om met supporters een biertje te drinken, en een beetje bij te praten...de rest van die arrogante kwasten weet niet hoe snel ze weg moeten zijn, en nemen zelfs amper de moeite om wat handtekeningen uit te delen aan kinderen.![]()
Doe mij dan Anthony maar, ook al laat hij zich in het veld soms een beetje gaan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hmm ok. Vroeger toen ik van die kaartjes met handtekeningen ging schooien bij spelers aan de deur was hij wel altijd vriendelijk iddquote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij weet 1 en dezelfde grap meerdere keren aardig te hergebruiken![]()
Lurling kan aardig voetballen, maar is vooral buiten het veld een relaxte kerel (en daarom een held): als een van de weinige spelers neemt hij nog de tijd om met supporters een biertje te drinken, en een beetje bij te praten...de rest van die arrogante kwasten weet niet hoe snel ze weg moeten zijn, en nemen zelfs amper de moeite om wat handtekeningen uit te delen aan kinderen.![]()
Doe mij dan Anthony maar, ook al laat hij zich in het veld soms een beetje gaan![]()
![]()
![]()
Dat zeg ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hmm ok. Vroeger toen ik van die kaartjes met handtekeningen ging schooien bij spelers aan de deur was hij wel altijd vriendelijk idd![]()
![]()
Weet nog dat we bij een vriendschappelijke wedstrijd van NAC waren, en na afloop kwam hij (in voetbaltenue) bij ons staan en dronk hij een biertje mee. Vertelde hij uit zichzelf dat hij zijn contract bij NAC had verlengd, hoewel hij ook naar een paar andere clubs had gekund (oa Heerenveen). Zo blij als een kind, was-ie er mee! Terwijl al die gasten steeds maar roepen dat ze vinden dat ze eigenlijk bij Ajax of PSV thuishoren (en de spelers daar roepen weer dat ze vinden dat ze best in Engeland mee zouden kunnen ballen), zijn er maar weinig spelers die niet over het paar getild zijn, en gewoon realistisch blijven
Trouwens, als klein kind kaartjes met handtekeningen schooien...prachtig
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Aantal leuke dealtjes op kunnen pikken tijdens de slaap. Toch weer 19k verdient door wat open bids te zetten voor ik ging slapen![]()
Nice...op een of andere manier werkt dat bij mij dus nooitquote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:36 schreef knux het volgende:
Aantal leuke dealtjes op kunnen pikken tijdens de slaap. Toch weer 19k verdient door wat open bids te zetten voor ik ging slapen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar je bent dus pas getrouwd? Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nice...op een of andere manier werkt dat bij mij dus nooit
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja, zaterdag...thanks!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Maar je bent dus pas getrouwd? Gefeliciteerd.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kunnen ze mensen met CE bannen ?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Ik vind de naam cheat ook wat ver gaan. Het is meer een hulpmiddel; het bespaart je een kwartier werk (en een lamme hand) om naar de 59e min te gaan, maar je maakt er niet meer coins mee ofzo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kunnen ze wel. Hebben ze nog niet gedaan tot nu toe volgens mij.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou ja, het programma is multi inzetbaar. Word voor andere dingen wel echt gebruikt om te cheaten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind de naam cheat ook wat ver gaan. Het is meer een hulpmiddel; het bespaart je een kwartier werk (en een lamme hand) om naar de 59e min te gaan, maar je maakt er niet meer coins mee ofzo.![]()
Waarschijnlijk wel ja...vraag me echt af of het spel leuker wordt door op die manier coins te maken. Ik wordt altijd wel vrolijk als ik op eigen kracht een koopje binnenhaal die ik duurder kan verkopen, maar dat heb je in dat geval niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nou ja, het programma is multi inzetbaar. Word voor andere dingen wel echt gebruikt om te cheaten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee ik bedoel gewoon voor andere spellen etc.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja...vraag me echt af of het spel leuker wordt door op die manier coins te maken. Ik wordt altijd wel vrolijk als ik op eigen kracht een koopje binnenhaal die ik duurder kan verkopen, maar dat heb je in dat geval niet.![]()
![]()
Sorry, ik heb me nooit zo in Pokemon verdieptquote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee ik bedoel gewoon voor andere spellen etc.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik haal mijn koopjes op eigen kracht binnen zonder te cheaten hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja...vraag me echt af of het spel leuker wordt door op die manier coins te maken. Ik wordt altijd wel vrolijk als ik op eigen kracht een koopje binnenhaal die ik duurder kan verkopen, maar dat heb je in dat geval niet.![]()
![]()
Ik bedoelde het meer om die spelers voor 150 buyout te posten
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Dat doe ik al sinds FIFA 11 en er zijn nu zoveel mensen die het doen, dan kunnen ze niet ineens gaan bannen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:07 schreef Jimbo het volgende:
Ik bedoelde het meer om die spelers voor 150 buyout te posten![]()
hoe ga ik ze allemaal gebruiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of iemand was gewoon dom:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:08 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 7.5 gekocht eergisteren.. ik dacht dat hij pas zou gaan stijgen als hij uit de pakjes was![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Of iemand was gewoon dom:
[ afbeelding ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:47 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
![]()
Ja of die van DSL was op dat moment wel de goedkoopste. Moet je toch een beetje mazzel mee hebben.quote:![]()
Of een Amerikaan heeft hem voor teveel gekochtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja of die van DSL was op dat moment wel de goedkoopste. Moet je toch een beetje mazzel mee hebben.![]()
![]()
Chillquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:34 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Had hem voor 9K gekocht vorige week.
Iedereen in mijn team is zowat het dubbele waard.![]()
![]()
Voor het slapen gaan zet ik ze er altijd voor 6 uur op, dan is er schaarste op de markt en is er kans dat het de enige/goedkoopste in die formatie was op dat moment.
Overigens is de prijs wel gestegen, want ik kon er toen wel meerdere onder de 10k oppikken (had ik het maar gedaan).![]()
Danny ook al, had hem voor 3.2K en nu is die 9.5K ongeveer.quote:Verkoop gewoon dat hele team. En maak wat nieuws, met een sterke verdediging.
![]()
Was in mn Brasilvers altijd tegen gevallen. Liep steeds in de schaduw van de almachtige Maikon Leite.quote:![]()
![]()
Zoals Bouma-Marceloquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:41 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Danny ook al, had hem voor 3.2K en nu is die 9.5K ongeveer.Verkoop gewoon dat hele team. En maak wat nieuws, met een sterke verdediging.
![]()
Geen idee, ik hoop dat die stopt, wil hem niet zien spelen in een andere shirtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gaat Alex nog naar een andere club of stopt hij nu gelijk?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: