SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
[ Bericht 0% gewijzigd door vandermar op 02-10-2012 23:46:59 ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Hipster.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:29 schreef DutchSL het volgende:
Ik kots al op Barca en Spaans elftal sinds ze begonnen te winnen met dit type voetbal (en daarvoor was ik altijd fan van Spanje juist.. het Spanje van Raul, Joaquin en andere helden, kut ongerechtigheid in 2002 tegen Korea)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is daar raar aan? Ben je het er niet mee eens, want dat kan ook beter gezegd worden danquote:
Nee, Korea.quote:
Nasri speelt echt super in mijn team! Zeker voor hem gaan!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:33 schreef BesottedOrb het volgende:
Kan m'n gamertag in dat lijstje? is hetzelfde als m'n username
heb een frans team nu.. wil nog Nasri en Lloris kopen
voor mij is inzicht en ruimtes kunnen zien en de bal daar krijgen en dat soort dingen juist 1 van de mooiste dingen aan 't voetbalquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
wat is daar raar aan? Ben je het er niet mee eens, want dat kan ook beter gezegd worden dan
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, Korea.
Zowel Italië als Spanje werden door de scheidsrechter uitgeschakeld tegen Korea.
Vooral van Spanje was het erg (Totti zorgde er daarna voor dat elke mogelijkheid op sympathie voor Italië toch alweer verdwenen was).
Glaszuiver doelpunt van ik meen Morientes werd afgekeurd, omdat Joaquin buiten de lijn zo zijn geweest wat helemaal niet zo was. Daarna mistte Joaquin een penalty in de afsluitende reeks
Fixedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:34 schreef Ajacied7 het volgende:
Leuk zo'n weekje met een zweedse uitwisselingstudente.
Nu weer even vol handelen natuurlijk!
Natuurlijk. Het is prachtig als je zelf zo kan voetballen. Die rust kan uitstralen en overal een gaatje kan vinden. Betekent niet dat ik het leuk vind om naar te kijken. Daar gaat het me om. Ik doe niet mee met het spel, dus dat getik van barcelona begint na een aantal jaar echt wel mijn neus uit te komen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
voor mij is inzicht en ruimtes kunnen zien en de bal daar krijgen en dat soort dingen juist 1 van de mooiste dingen aan 't voetbal
Heb nu Pastore als CAM maar is Argentijns (volgens mij) maar speelt wel in League 1quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:33 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Nasri speelt echt super in mijn team! Zeker voor hem gaan!
Haha, was het maar zo.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:33 schreef GuRBuH het volgende:
Ik snap wel een beetje wat Fuszy bedoelt. Ik kwam vanavond beneden en mn pa zat Barca te kijken. Ben weer naar boven gegaan want ik wist toch al wat er ging gebeuren. Barca tikt wat rond, loert op een kans. Benfica probeert tegen te houden en te counteren. Op het einde winnen de Duitsers Barca. Zit totaal geen spanning en of spektakel in.Dan had je de afgelopen twee competitiewedstrijden even moeten kijken van Barca, waren ontzettend spannend juist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hejo, je moet even je GT in een post neerzetten want ik doe het anders fout en ook de consolequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:37 schreef BesottedOrb het volgende:
[..]
Heb nu Pastore als CAM maar is Argentijns (volgens mij) maar speelt wel in League 1Nasri is wel mooi want die is Frans
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:35 schreef vandermar het volgende:
[..]ik heb niet alles gekeken toen omdat ik op de basisschool zat en de tv niet bij elke wedstrijd aan mocht
Gamertag: BesottedOrb op de Xbox 360quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hejo, je moet even je GT in een post neerzetten want ik doe het anders fout en ook de console
Ja nu ze minder superieur zijn is het vast wel wat leuker, maar kijk uberhaupt niet zoveel Spaans voetbal meer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dan had je de afgelopen twee competitiewedstrijden even moeten kijken van Barca, waren ontzettend spannend juist.
Ahn, die werd toch ontslagen door zin Italiaanse club omdat hij tegen Italie had gescoord of zoietsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:40 schreef vandermar het volgende:
Hiero
Mendieta
Ahndie moest een grote carriere tegemoet gaan maar is niets van terechtgekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |