Ik moet gewoon studeren enzo hoor. En ga misschien nog naar een feestje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom je naar de meet vrijdag? Ik wil je wel zien hoor

Dat valt eigenlijk reuze mee, er zijn genoeg mensen te vinden met een dergelijke intelligentie die er wel prima mee kunnen leven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:32 schreef benzin het volgende:
[..]
97e percentiel. IQ-testen zijn niet echt de beste manier om intelligentie te meten en bij wat ik doe speelt creativiteit in het vinden van technische oplossingen ook een belangrijke rol.

En dat terwijl de welvarende Nederlander heel wat gemakkelijker zijn leven kan aanpakken en dingen 'beter' maken voor zichzelf dan die katoenplukker.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je kan ook heel depressief zijn zonder 'veel meegemaakt te hebben'. De meeste katoenplukkers zijn een stuk gelukkiger dan iemand in het welvarende Nederland met een klinische depressie

In Nederland maakt men elkaar gek. En de mediageilheid, speelt ook mee. Gewoon geen TV meer kijken, word je al veul gelukkiger van.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je kan ook heel depressief zijn zonder 'veel meegemaakt te hebben'. De meeste katoenplukkers zijn een stuk gelukkiger dan iemand in het welvarende Nederland met een klinische depressie

Dat is wel waar, maar dan moet je wel erkennen dat het probleem bij je zelf zit. En niet alles op de slechte wereld afschuiven en zelf een soort van heilige maagd zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

Toen ik dit las moest ik lachen waardoor het m&m'tje wat ik net op wilde eten gauw mijn decolleté in schoot.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:32 schreef Royco1 het volgende:
Zie je dat Benzin? Ik vergeef Myra en ik verwacht er helemaal geen naaktfoto's voor terug

Das dus een IQ van ongeveer 120 a 125 als ik me niet vergis. Is niet extreem hoog Benzin, en zeker niet briljant te noemenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:32 schreef benzin het volgende:
[..]
97e percentiel. IQ-testen zijn niet echt de beste manier om intelligentie te meten en bij wat ik doe speelt creativiteit in het vinden van technische oplossingen ook een belangrijke rol.

DEquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:33 schreef moneyfornothing het volgende:
Maar toch lekker door blijven mekkeren hè in plaats van wat doen.

Jij bent zo iemand van 'ga werken dan kom je er wel vanaf'quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En dat terwijl de welvarende Nederlander heel wat gemakkelijker zijn leven kan aanpakken en dingen 'beter' maken voor zichzelf dan die katoenplukker.
Maar toch lekker door blijven mekkeren hè in plaats van wat doen.

Waarom heeft deze slowchat nou nog geen webcam.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Toen ik dit las moest ik lachen waardoor het m&m'tje wat ik net op wilde eten gauw mijn decolleté in schoot.

Ja, bij alles en iedereen...behalve benzinquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:34 schreef benzin het volgende:
Maar de hele discussie over hoe slim ik precies ben en hoe je dat zou moeten meten is sowieso niet echt relevant. Het probleem ligt ergens anders.

M&m'squote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Toen ik dit las moest ik lachen waardoor het m&m'tje wat ik net op wilde eten gauw mijn decolleté in schoot.

Jup, vrij hilarisch om te lezen dat ik in hetzelfde percentiel zit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk reuze mee, er zijn genoeg mensen te vinden met een dergelijke intelligentie die er wel prima mee kunnen leven.

Ja, dat je te dom bent om van anderen te leren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:34 schreef benzin het volgende:
Maar de hele discussie over hoe slim ik precies ben en hoe je dat zou moeten meten is sowieso niet echt relevant. Het probleem ligt ergens anders.

Ehm, las je wat ik zei?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij bent zo iemand van 'ga werken dan kom je er wel vanaf'?

Nja, mijn werk wordt beschouwd als briljant. Nogmaals, IQ-testen zijn sowieso niet echt zinvol en 125 is eigenlijk al een score waar de meeste mensen niet bij in de buurt komen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das dus een IQ van ongeveer 120 a 125 als ik me niet vergis. Is niet extreem hoog Benzin, en zeker niet briljant te noemen

En sociale vaardigheden kun je mede ontwikkelen door met behulp van je intelligentie je zwakke punten te analyseren en te kijken hoe het bij andere mensen wel goed gaat. Het gaat soms minder natuurlijk maar het is wel haalbaar bij de meesten, tenzij er verdere beperkingen in het spel zijn. Meestal komt zoiets wel pas op latere leeftijd, zegmaar rond het einde van de puberteit, wanneer kinderen een wat realistischer beeld van zichzelf en anderen krijgen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Intelligente (IQ) mensen zijn bijna altijd buitenbeentjes. Sociaal intelligente (EQ) mensen weten dat te gebruiken om verder te komen.

Helemaal.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En sociale vaardigheden kun je mede ontwikkelen door met behulp van je intelligentie je zwakke punten te analyseren en te kijken hoe het bij andere mensen wel goed gaat. Het gaat soms minder natuurlijk maar het is wel haalbaar bij de meesten, tenzij er verdere beperkingen in het spel zijn. Meestal komt zoiets wel pas op latere leeftijd, zegmaar rond het einde van de puberteit, wanneer kinderen een wat realistischer beeld van zichzelf en anderen krijgen.

Ik haalde 127quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, mijn werk wordt beschouwd als briljant. Nogmaals, IQ-testen zijn sowieso niet echt zinvol en 125 is eigenlijk al een score waar de meeste mensen niet bij in de buurt komen.

Myr, ik vergeef je ook, ik weet nog niet voor wat, maar ik wil toch wel eens wat foto's zienquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:32 schreef Royco1 het volgende:
Zie je dat Benzin? Ik vergeef Myra en ik verwacht er helemaal geen naaktfoto's voor terug

Mee eens.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En sociale vaardigheden kun je mede ontwikkelen door met behulp van je intelligentie je zwakke punten te analyseren en te kijken hoe het bij andere mensen wel goed gaat. Het gaat soms minder natuurlijk maar het is wel haalbaar bij de meesten, tenzij er verdere beperkingen in het spel zijn. Meestal komt zoiets wel pas op latere leeftijd, zegmaar rond het einde van de puberteit, wanneer kinderen een wat realistischer beeld van zichzelf en anderen krijgen.

Gast, je bent echt niet bijzonder.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, mijn werk wordt beschouwd als briljant. Nogmaals, IQ-testen zijn sowieso niet echt zinvol en 125 is eigenlijk al een score waar de meeste mensen niet bij in de buurt komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog

Als iemand iets zinvols te zeggen heeft dan luister en leer ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat je te dom bent om van anderen te leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |