Dat was omdat burger.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet de vergelijking gemaakt
ik ken het, ook zonder verdovende middelenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kennen jullie het gevoel dat je gewoon alleen bent en doet waar je zin in hebt. En dat je je dan beseft hoe blij je eigenlijk met je leven bent? Met de dingen die je doet en de dingen die je hebt bereikt?
Misschien komt het wel door de wijn en de wiet, maar ik voel me echt zo enorm gelukkig op het momentIk ga zo echt met een glimlach in slaap vallen
Komt me niet bekend voor, helaasquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kennen jullie het gevoel dat je gewoon alleen bent en doet waar je zin in hebt. En dat je je dan beseft hoe blij je eigenlijk met je leven bent? Met de dingen die je doet en de dingen die je hebt bereikt?
Misschien komt het wel door de wijn en de wiet, maar ik voel me echt zo enorm gelukkig op het momentIk ga zo echt met een glimlach in slaap vallen
Heerlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik ken het, ook zonder verdovende middelen
Ja dat heb ik wel eens, maar dan word ik later overvallen door een bepaald gevoel van eenzaamheid, en wil ik eigenlijk een lieve dame naast mequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
ik ken dat.. dat ultieme blije gevoel dat je het eigenlijk best wel tof en goed voor elkaar hebtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat is echt een geweldig gevoel. Ik ben de laatste dagen ook een soort van 'high'.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan moet je jezelf even een schop onder je kont geven om aan te pakken wat je daarvan weerhoud.quote:
Dat weet ik dus nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf even een schop onder je kont geven om aan te pakken wat je daarvan weerhoud.
Don't remind me of thatquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel eens, maar dan word ik later overvallen door een bepaald gevoel van eenzaamheid, en wil ik eigenlijk een lieve dame naast me
Dan moet je gaan uitzoeken wat het is. Neem daar de tijd voorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nietOf waardoor het komt/
Dat zal wel even gaan duren ben ik bang ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet je gaan uitzoeken wat het is. Neem daar de tijd voor
Komt wel goed hoor, Vin.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal wel even gaan duren ben ik bang ja.
Oh daar ben ik ook helemaal niet bang voorquote:
Oh ja daar heb ik echt behoefte aanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil jullie allemaal knuffelenzo een hele goeie knufflen die je nog een paar minuten na voelt gloeien omdat het een heuse echte gemeende knuffel was
Precies dit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor, Vin.Het zit hem vooral in de kleine dingen.
* Fera knuffelt meequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil jullie allemaal knuffelenzo een hele goeie knufflen die je nog een paar minuten na voelt gloeien omdat het een heuse echte gemeende knuffel was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |