"May it's horrendous secrets never be unveiled.... pandora's box shall never be opened"quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Zit hem nou niet zo te fuckenSplash, als je wil kan je naaktfoto's maken van jezelf en die daar plaatsen. Daar is dat forum voor.
Wat ik zei klopt trouwens wel echt. Allemaal naaktfoto's van fokkers zijn daar. Daar is het voorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
"May it's horrendous secrets never be unveiled.... pandora's box shall never be opened"
Nou nou. Naakte 'lekkere' mannen en 'geile' vrouwenmenschen om groepsgewijs op te fappen! Das toch niet horrendous johquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
"May it's horrendous secrets never be unveiled.... pandora's box shall never be opened"
Weet ik. Zag een samenvattingspost in US.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat ik zei klopt trouwens wel echt. Allemaal naaktfoto's van fokkers zijn daar. Daar is het voor
Sta jij er ook op?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:01 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Nou nou. Naakte 'lekkere' mannen en 'geile' vrouwenmenschen om groepsgewijs op te fappen! Das toch niet horrendous joh
Tsja, "shall never be opened", toch?quote:
Sommige parels zijn het risico waard.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:02 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Tsja, "shall never be opened", toch?
Succesvol alsin?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:02 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Heeft iemand al eens echt succesvol via KPD gedate?
jij?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:02 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Heeft iemand al eens echt succesvol via KPD gedate?
Ga je klagen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:51 schreef Ballard het volgende:
meisjes zetten naakt fotos van zichzelf online als date lokkertje? echt?
Ik geloof het als ik het ziequote:
Mijne heet gewoon Johnson. Kan je direct ook bepalen in KPD of doggy fijner is of juist andersomquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er zijn ook mannen die hun Japie Krekel in KPD zetten als date lokkertje. Match made in heaven KPD dus.
Ik dacht dat dat alleen voor homos werktequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er zijn ook mannen die hun Japie Krekel in KPD zetten als date lokkertje. Match made in heaven KPD dus.
Vrouwen hebben idd een hekel aan Japie Krekels.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:01 schreef Ballard het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat alleen voor homos werkte
Ik vraag mij helemaal niks afquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef Ballard het volgende:
[..]
Ik geloof het als ik het ziemaar vinnie heeft dus van zijn mystery date de tieten al gezien en vraagt zich af wat de bedoeling is?
Dit was toch tweede date? Oh je bedoelt eerste date met persoon 2.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:04 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ga je zoenen als je elkaar voor t eerst ziet op een date? Geef je eerst een knuffel?
Gawd, 4.5 jaar niet meer gedate en weet nu al niet meer hoe het werktGelijk alles weer overanalyseren enzo... zal soepeltjes verlopen morgen
Morgen om 17.00 sta ik op het station ergens in het hoge noorden
Ok chill. Ik snap er helemaal niks van met al die halve informatiequote:
Eerste dat met persoon 2. Persoon 1 heb ik zojuist afgewimpeld met het verhaal dat ik er nog niet klaar voor ben omdat het nog te kort is na mijn relatie. Geen zin om haar aan het lijntje te houden terwijl ik een veel betere klik heb met persoon 1. (lees persoon 1 en veel lekkerderquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:08 schreef Ballard het volgende:
KPD klinkt als een classy gebeuren, ik ben benieuwd.
[..]
Dit was toch tweede date? Oh je bedoelt eerste date met persoon 2.
Ja drie zoenen bij ontmoeten. Geen knuffel (wtf)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |