Nope, helaas niet. Ik zou zweren dat het moment op een gegeven moment wel daar was maar ik faalde initiatief te tonenquote:
Je zou inderdaad verwachten met het feit dat hij terugkomt met verse jus en versgebakken broodjes.quote:
Het was al half 12 en wilde haar niet wakker maken. Wilde nog wat dingen bespreken over volgende date enzo maar vond het wel een leuk idee om een briefje voor dr achter te laten.quote:
Smitten?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:39 schreef Ballard het volgende:
Klinkt alsof je smitten bentLeuk.
(maar niet te hard van stapel lopen he)
Echt heb echt serieus geen idee waar dit over gaat. Ik ga wel ff googelen andersquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:42 schreef Ballard het volgende:
infatuated, charmed, captivated, beguiled, bewitched, bowled over (informal), enamoured, swept off your feet
SMITTEN!
Inderdaad. Je eigen bed is toch tien keer fijner, bovendien kun je in je eigen bed zoveel scheten als je wilt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:50 schreef Lago het volgende:
Misschien ben ik razend onromantisch, maar ik snap nooit zo goed hoe dat dan gaat, blijven slapen zonder dat er iets gebeurd.Als je het rustig aan wil doen, dan blijft die ander toch gewoon nog niet slapen?
Nicequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
bovendien kun je in je eigen bed zoveel scheten als je wilt.
Wc??? En dan op het moment dat je date de deur uit is ook gelijk "pppffffftttttttttt"quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik woon best klein en dan denk ik snel even uit bed te gaan voor een dikke scheet, maar dan sta ik zo ver mogelijk van mijn bed en dan hangt er nog zo'n speld horen vallen stilte...
Durf ik NOG mijn scheet niet te laten en zit ik heel de ochtend met buikpijn
Hahaha, ik zit echt hardop te lachen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik woon best klein en dan denk ik snel even uit bed te gaan voor een dikke scheet, maar dan sta ik zo ver mogelijk van mijn bed en dan hangt er nog zo'n speld horen vallen stilte...
Hehe inderdaad, echt een hel. Afgelopen zomer was ik in Thailand bij een meisje op haar hotelkamer blijven slapen en natuurlijk waren mijn darmen de complete vakantie van slag. Ik snachts naar de plee, het was muisssstil, en probeerde toch heeeeeeel rustig een poefje te laten.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat dat soort begintijddate courtesy twee kanten op werkt. Aan de ene kant doe je zelf je uiterste best ze binnen te houden. Aan de andere kant doe je alsof je slaapt als de ander er een laat glippen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, echt een hel. Afgelopen zomer was ik in Thailand bij een meisje op haar hotelkamer blijven slapen en natuurlijk waren mijn darmen de complete vakantie van slag. Ik snachts naar de plee, het was muisssstil, en probeerde toch heeeeeeel rustig een poefje te laten.
Nou gvd zeg, alsof het 10 mei 1940 was.Wat een geknetter, en dat echoode nog effe door die pot heen. Ik zat echt letterlijk met zo'n gezicht op die pot:
![]()
Toen ik terugkwam sliep ze nog, of ze hield zich dood.
Vaak kun je pas echt je scheten weer laten als je eenmaal de deur achter je hebt dichtgeslagen en je teruggaat naar huis. De hele weg terug FFRTTTTTTTTTTT...van die heerlijk lage scheten, alsof de Titanic de haven binnenvaart. *MWOOOPPPPPPPPP*
quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind dat dat soort begintijddate courtesy twee kanten op werkt. Aan de ene kant doe je zelf je uiterste best ze binnen te houden. Aan de andere kant doe je alsof je slaapt als de ander er een laat glippen.
[..]
Kun je niet een enorme hoestbui faken? Of even een kast verplaatsen op een stenen vloer: "Ik denk zo ineens toch dat het leuker uitziet als deze 10 cm verder naar rechts staat *PWRWEERWEEWEW*quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb het ook een keer gedaan, maar toen moest ik gewoon heel vroeg op om te werken en mijn date niet. Ligt er ook een beetje aan, meestal heb je het daar de avond ervoor er toch wel over, lijkt me.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:32 schreef tcr het volgende:
[..]
Meer waarom alleen een briefje achterlaten, een wtf'je hier
Is dat nou echt zo raar? Had ik er haar dan wakker moeten schoppen alleen om ff snel afscheid te nemen terwijl ze zich al niet te best voelde de avond ervoor?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:32 schreef tcr het volgende:
[..]
Meer waarom alleen een briefje achterlaten, een wtf'je hier
Nee maar voor een eerste date terwijl je wel bent blijven slapen zou ik het denk ik niet zo leuk vinden om te ontdekken dat mijn date weg was. Ligt er natuurlijk ook aan wat ze van de date vond. Briefje is meer iets voor later, maar da's mijn mening.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:37 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Is dat nou echt zo raar? Had ik er haar dan wakker moeten schoppen alleen om ff snel afscheid te nemen terwijl ze zich al niet te best voelde de avond ervoor?
Nee. Ga me nou niet para maken...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vin het van haar ook wel raar dat ze zo lang bleef slapen eigenlijk... Half 12!!
Heb je wel gekeken of ze nog ademde?
Was je op de bank blijven slapen dan? Je hoort toch wel of iemand nog ademtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Nee. Ga me nou niet para maken...
Zo, ik heb m'n profiel aangepast en ik ben nu letterlijk zo eerlijk mogelijk als ik kan zijn. Ben benieuwd wie er nu nog gaat reageren
Dat is niet echt iets waar je bewust op let ofzo....quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Was je op de bank blijven slapen dan? Je hoort toch wel of iemand nog ademt
Oh? Ik houd er altijd een spiegeltje bij anders.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Dat is niet echt iets waar je bewust op let ofzo....
Welcome to my world. Ik ben darmpatientquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, echt een hel. Afgelopen zomer was ik in Thailand bij een meisje op haar hotelkamer blijven slapen en natuurlijk waren mijn darmen de complete vakantie van slag. Ik snachts naar de plee, het was muisssstil, en probeerde toch heeeeeeel rustig een poefje te laten.
Nou gvd zeg, alsof het 10 mei 1940 was.Wat een geknetter, en dat echoode nog effe door die pot heen. Ik zat echt letterlijk met zo'n gezicht op die pot:
![]()
Toen ik terugkwam sliep ze nog, of ze hield zich dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |