abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117660127
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:08 schreef Ballard het volgende:

[..]

cool. nice :) did you kiss?
Nope, helaas niet. Ik zou zweren dat het moment op een gegeven moment wel daar was maar ik faalde initiatief te tonen :') Moet er weer ff aan wennen na 4,5 jaar ben ik bang :') Ze vertelde me ook dat ze, dankzij wat mindere eerdere dating-ervaringen, wat rustiger aan deed op dat gebied met eerste dates dus dat speelde ook nog in m'n achterhoofd.

Als er een 2e date komt, dan gaat dat zeker goed komen :Y
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 15:33:45 #252
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_117660611
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom ging je weg? :?
Je zou inderdaad verwachten met het feit dat hij terugkomt met verse jus en versgebakken broodjes.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_117660681
quote:
Het was al half 12 en wilde haar niet wakker maken. Wilde nog wat dingen bespreken over volgende date enzo maar vond het wel een leuk idee om een briefje voor dr achter te laten.
pi_117660781
Klinkt alsof je smitten bent :) Leuk.
(maar niet te hard van stapel lopen he :P)
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_117660802
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:39 schreef Ballard het volgende:
Klinkt alsof je smitten bent :) Leuk.
(maar niet te hard van stapel lopen he :P)
Smitten?
pi_117660839
infatuated, charmed, captivated, beguiled, bewitched, bowled over (informal), enamoured, swept off your feet
SMITTEN!
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_117660866
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:42 schreef Ballard het volgende:
infatuated, charmed, captivated, beguiled, bewitched, bowled over (informal), enamoured, swept off your feet
SMITTEN!
Echt heb echt serieus geen idee waar dit over gaat. Ik ga wel ff googelen anders :P
pi_117660929
Ah zo.... nee ik kijk wel uit :P Hou alles bewust een beetje vlak. Het is wel iemand op wie ik verliefd zo kunnen worden.
pi_117661076
Misschien ben ik razend onromantisch, maar ik snap nooit zo goed hoe dat dan gaat, blijven slapen zonder dat er iets gebeurd. :@ Als je het rustig aan wil doen, dan blijft die ander toch gewoon nog niet slapen?
pi_117661327
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:50 schreef Lago het volgende:
Misschien ben ik razend onromantisch, maar ik snap nooit zo goed hoe dat dan gaat, blijven slapen zonder dat er iets gebeurd. :@ Als je het rustig aan wil doen, dan blijft die ander toch gewoon nog niet slapen?
Inderdaad. Je eigen bed is toch tien keer fijner, bovendien kun je in je eigen bed zoveel scheten als je wilt. :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_117661356
Oh, ik dacht dat dit een klb-topic was. :')
pi_117661364
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 15:59 schreef Fascination het volgende:

[..]

bovendien kun je in je eigen bed zoveel scheten als je wilt. :)
Nice :') (wel ongelofelijk waar.)
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 16:32:08 #263
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117662178
Nouja samen slapen is leuker dan alleen slapen. En die scheten laat je natuurlijk gewoon op de wc tijdens het doorspoelen. :+
Gourmetten of steengrillen?
pi_117662372
Altijd mooi hoe je tijdens daten en in de beginperiode van een relatie (tijdens scharrelen) je jezelf zo 'niet-menselijk' mogelijk maakt. Scheten? Nee hoor, die laat ik niet.... ochtendhumeur? Nooit van gehoord.... stiekem tanden poetsen 's ochtends; je denkt toch niet dat ik uit m'n bek stink als ik net wakker ben zoals de rest van de wereld?

Je doet zo je best om zo goed mogelijk over te komen, en als de buit eenmaal binnen is vervagen dat soort dingen steeds meer om uiteindelijk weer dezelfde persoon te zijn die je altijd was :P
pi_117662422
Ik woon best klein en dan denk ik snel even uit bed te gaan voor een dikke scheet, maar dan sta ik zo ver mogelijk van mijn bed en dan hangt er nog zo'n speld horen vallen stilte...

Durf ik NOG mijn scheet niet te laten en zit ik heel de ochtend met buikpijn :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_117662453
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 16:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik woon best klein en dan denk ik snel even uit bed te gaan voor een dikke scheet, maar dan sta ik zo ver mogelijk van mijn bed en dan hangt er nog zo'n speld horen vallen stilte...

Durf ik NOG mijn scheet niet te laten en zit ik heel de ochtend met buikpijn :')
Wc??? En dan op het moment dat je date de deur uit is ook gelijk "pppffffftttttttttt" :')
pi_117662520
De WC is aan het halletje waar mijn slaapkamer ook aan is :')

En idd :')

En dan hopen dat hij niet iets heeft laten liggen en nog even terugkomt :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_117662522
quote:

Hahaha, ik zit echt hardop te lachen. :') Ziekelijk herkenbaar. ;(
pi_117662615
En het erge is, als mijn vaste scharrel naar MIJN wc gaat hoor ik de donderscheten echt door de hele wijk galmen :')
pi_117662623
Ik gebruik echt serieus deze techniek regelmatig :') (waarschuwing, helpt niet tegen stank)

zaterdag 6 oktober 2012 @ 16:53:36 #271
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117662863
quote:

Hehe inderdaad, echt een hel. Afgelopen zomer was ik in Thailand bij een meisje op haar hotelkamer blijven slapen en natuurlijk waren mijn darmen de complete vakantie van slag. Ik snachts naar de plee, het was muisssstil, en probeerde toch heeeeeeel rustig een poefje te laten.

Nou gvd zeg, alsof het 10 mei 1940 was. :') Wat een geknetter, en dat echoode nog effe door die pot heen. Ik zat echt letterlijk met zo'n gezicht op die pot: :%
Toen ik terugkwam sliep ze nog, of ze hield zich dood. :')

Vaak kun je pas echt je scheten weer laten als je eenmaal de deur achter je hebt dichtgeslagen en je teruggaat naar huis. De hele weg terug FFRTTTTTTTTTTT...van die heerlijk lage scheten, alsof de Titanic de haven binnenvaart. *MWOOOPPPPPPPPP* O+
pi_117662909
pi_117663058
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 16:53 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hehe inderdaad, echt een hel. Afgelopen zomer was ik in Thailand bij een meisje op haar hotelkamer blijven slapen en natuurlijk waren mijn darmen de complete vakantie van slag. Ik snachts naar de plee, het was muisssstil, en probeerde toch heeeeeeel rustig een poefje te laten.

Nou gvd zeg, alsof het 10 mei 1940 was. :') Wat een geknetter, en dat echoode nog effe door die pot heen. Ik zat echt letterlijk met zo'n gezicht op die pot: :%

Vaak kun je pas echt je scheten weer laten als je eenmaal de deur achter je hebt dichtgeslagen en je teruggaat naar huis. De hele weg terug FFRTTTTTTTTTTT...van die heerlijk lage scheten, alsof de Titanic de haven binnenvaart. *MWOOOPPPPPPPPP* O+
Ik vind dat dat soort begintijddate courtesy twee kanten op werkt. Aan de ene kant doe je zelf je uiterste best ze binnen te houden. Aan de andere kant doe je alsof je slaapt als de ander er een laat glippen.

quote:
:D
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 17:01:21 #274
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117663098
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:00 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik vind dat dat soort begintijddate courtesy twee kanten op werkt. Aan de ene kant doe je zelf je uiterste best ze binnen te houden. Aan de andere kant doe je alsof je slaapt als de ander er een laat glippen.

[..]

:D
Dat dus :)
Laatst ook een vrouwelijke collega die de ochtend na een date gelijk naar het toilet rende, zo herkenbaar ;)
pi_117663133
FIRST RULE OF DATENIGHT :D
pi_117663360
Op dit moment heb ik na mijn vakantie ook een wat moeilijke stoelgang, met alle ongemakken van dien. Sterker nog, na een salmonellavergiftiging is het allemaal nogal...schraal, laten we het daar op houden.

Dat heb ik mijn date gewoon verteld, dan kan ze ook niet voor vervelende verrassingen komen te staan als we binnenkort weer afspreken. Leuke mannen schijten namelijk ook gewoon soms zo hard dat het glazuur van de pot spat.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 17:28:44 #277
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_117663843
quote:

Kun je niet een enorme hoestbui faken? Of even een kast verplaatsen op een stenen vloer: "Ik denk zo ineens toch dat het leuker uitziet als deze 10 cm verder naar rechts staat *PWRWEERWEEWEW*
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 17:32:13 #278
12621 tcr
*nix 4ever
pi_117663944
quote:
Meer waarom alleen een briefje achterlaten, een wtf'je hier 8)7
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 17:36:15 #279
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117664036
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:32 schreef tcr het volgende:

[..]

Ik heb het ook een keer gedaan, maar toen moest ik gewoon heel vroeg op om te werken en mijn date niet. Ligt er ook een beetje aan, meestal heb je het daar de avond ervoor er toch wel over, lijkt me.
pi_117664076
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:32 schreef tcr het volgende:

[..]

Is dat nou echt zo raar? Had ik er haar dan wakker moeten schoppen alleen om ff snel afscheid te nemen terwijl ze zich al niet te best voelde de avond ervoor?
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 17:44:47 #281
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117664241
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:37 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Is dat nou echt zo raar? Had ik er haar dan wakker moeten schoppen alleen om ff snel afscheid te nemen terwijl ze zich al niet te best voelde de avond ervoor?
Nee maar voor een eerste date terwijl je wel bent blijven slapen zou ik het denk ik niet zo leuk vinden om te ontdekken dat mijn date weg was. Ligt er natuurlijk ook aan wat ze van de date vond. Briefje is meer iets voor later, maar da's mijn mening.
pi_117664283
Ik vin het van haar ook wel raar dat ze zo lang bleef slapen eigenlijk... Half 12!!

Heb je wel gekeken of ze nog ademde?
pi_117664293
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vin het van haar ook wel raar dat ze zo lang bleef slapen eigenlijk... Half 12!!

Heb je wel gekeken of ze nog ademde?
Nee. Ga me nou niet para maken... :')

Zo, ik heb m'n profiel aangepast en ik ben nu letterlijk zo eerlijk mogelijk als ik kan zijn. Ben benieuwd wie er nu nog gaat reageren :')
pi_117664326
Heb je al iets van haar gehoord...? :o
pi_117664417
Nee. Ik zal dr eens een sms sturen.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 17:52:46 #286
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117664446
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:46 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Nee. Ga me nou niet para maken... :')

Zo, ik heb m'n profiel aangepast en ik ben nu letterlijk zo eerlijk mogelijk als ik kan zijn. Ben benieuwd wie er nu nog gaat reageren :')
Was je op de bank blijven slapen dan? Je hoort toch wel of iemand nog ademt :P
pi_117664467
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:52 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Was je op de bank blijven slapen dan? Je hoort toch wel of iemand nog ademt :P
Dat is niet echt iets waar je bewust op let ofzo.... :')
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 17:55:30 #288
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_117664510
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 17:53 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Dat is niet echt iets waar je bewust op let ofzo.... :')
Oh? Ik houd er altijd een spiegeltje bij anders.

Nou ja, het is in ieder geval een interessant dateverhaal zo ;)
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 17:57:03 #289
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117664552
Om half twaalf word je toch wel wakker als diegene naast je opstaat?
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 18:03:20 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117664706
Ligt een beetje aan de date en hoe t liep of dat tevt besproken was. Het kan raar en als een afwijzing voelen als de ander zomaar ineens weg is. Soms is het gewoon relaxed :) en dat je een briefje hebt achtergelaten is dan wel leuk.

Vind t wel raar van haar dat ze niet wakker is geworden uit haarzelf.
pi_117664780
Dat briefje was echt superuitgebreid en intiem. Heb alles op deze manier 100 keer beter kunnen verwoorden dan dat ik het face to face had gekund. Ach, we'll see. Als ze daadwerkelijk de coole chick is die ze profileerde te zijn gisteravond dan komt het goed. Zo niet, dan niet. Move on to the next one.
pi_117665297
klinkt allemaal prima awesome wave :P
I think I'm in love
(probably just hungry)
pi_117665356
Wordt weer vrijgezel they said.... It'll be fun, they said... :')
pi_117665739
Few, ik heb een sms terug... ze is niet pissed maar had een date met de vriendin van dr broertje :') Ze vond het briefje superlief :Y)
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 21:40:39 #295
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_117672133
Klinkt nog steeds of je een kans hebt laten liggen. ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zondag 7 oktober 2012 @ 10:09:52 #296
168576 Idioteque
take the money and run
pi_117683575
Vrijdag had ik m'n eerste date ooit :p Het was in ieder geval wel gezellig. Uit eten geweest en de hele tijd wel gepraat. Ik denk alleen niet dat er hier iets uit gaat komen.
In ieder geval een goede ervaring :)
pi_117685483
Wat de scheten discussie betreft; je weet dat het ijs pas écht is gebroken als je in elkaars bijzijn onbehouwen staat te knetteren, nietwaar?

[/spuit elf]
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 7 oktober 2012 @ 12:16:56 #298
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_117686012
Dat fotostemmen op badoo _O- Wat een onzin is dat zeg :')
pi_117686219
Ik laat helemaal geen scheten, stelletje viezerikken
pi_117686562
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 16:53 schreef Silenus het volgende:

[..]

Welcome to my world. Ik ben darmpatient :P
A mind with a heart of it's own
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')