En dat je het langer volhoudt mocht het gaan gebeurenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:22 schreef Ballard het volgende:
hehehe
Volgens There's something about Mary moest je juist vlak voor een date fappen, zodat dan de druk eraf is en je relaxter overkomt
Kloptquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dat je het langer volhoudt mocht het gaan gebeuren
Or is that just me?
quote:Ik voel mij NIET aangetrokken tot
slecht gekleed.
kapotte schoenen.
mannen die alleen op sex uit zijn
dikke mannen
Ik ben zo blij dat je dit met ons wou delen. Bedankt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt
Althans, normaal hou ik het niet zo lang vol als ik niet gefapt heb
Al kan het soms dan ook wel erg lang duren, te lang zelfs
Maandag een FOK!ster meeten, of je 't een date kan noemen weet ik niet
Graag gedaanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:49 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat je dit met ons wou delen. Bedankt.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:47 schreef An_awesome_wave het volgende:
Altijd mooi dit soort dingen
uiterlijk.
*volslank (mt 50-52) (ben al 48 kilo kwijt maar nog steeds vol slank)
uhuh....Ik vind het eigenlijk niet zo'n strak plan om foto's van anderen te posten, zeker niet als ze nog herkenbaar zijn. en de moraalriddder vervolgde zijn wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 02:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even wat anders. Nog iemand geneukt vanavond?
*krabt hoofd*
Mja, ik vond dat dus niet volslank maar dik.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:56 schreef Ballard het volgende:
ze had het over dikke mannen he. volslank zoals zij zelf vind ze prima
Het lijkt me zo'n hellend vlak, ik ben ook genoeg "pareltjes" aan foto's tegengekomen, maar het is wat respectloos volgens mij om ze hier neer te gooienquote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:53 schreef An_awesome_wave het volgende:
Oke, wist zelf ook niet of het wel 'done' was, vandaar ook de spoiler. Zal ze even weg-editten.
Ik heb gisteren een leuke Fokster gemeet, was erg gezellig.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt
Althans, normaal hou ik het niet zo lang vol als ik niet gefapt heb
Al kan het soms dan ook wel erg lang duren, te lang zelfs
Maandag een FOK!ster meeten, of je 't een date kan noemen weet ik niet
Tofquote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een leuke Fokster gemeet, was erg gezellig.
Ik fap altijd voor een date...vast even de armspieren opwarmen voor het echte werk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:48 schreef Ballard het volgende:
hebben meisjes ook dergelijke pre-date rituelen zoals wel of niet fappen?
Had ze de armspieren al een beetje warm? Of viel dat tegen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een leuke Fokster gemeet, was erg gezellig.
Niks. Ik had geen verwachtingen maar ik constateerde weer (zoals ik idd al aangaf) dat de term 'volslank' vaak misbruikt wordt. (de term 'normaal' kun je in vele gevallen ook als 'volslank' zien imo) Je kan jezelf beter wat downscalen zodat je in werkelijkheid beter uit de verf komt dan vice versa.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:12 schreef -Splash- het volgende:
Volslank is ook echt een datingsite term voor 'overgewicht'. Het klinkt ook leuker dan 'overgewicht'.
Welke verwachting had je er dan bij An_awesome_wave?
Ik ken mensen (mannen) die wel volslank zijn zoals de term het beschrijft, maar die willen ook een slanke den... tja dat kan...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:14 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Niks. Ik had geen verwachtingen maar ik constateerde weer (zoals ik idd al aangaf) dat de term 'volslank' vaak misbruikt wordt.
En ik vind het wat vreemd om jezelf volslank te noemen terwijl je dik bent, en vervolgens aan te geven dat je geen dikke mannen wil daten
Dan voel je je dus niet aangetrokken tot wat je zelf bent schijnbaar. Dan kan je toch ook nooit tevreden zijn met jezelf, denk ik dan. Ergens rijmt dat gewoon niet, maargoed.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ken mensen (mannen) die wel volslank zijn zoals de term het beschrijft, maar die willen ook een slanke den... tja dat kan...
Ik gebruik nog expliciet het woord ''meet'', dus nee, het was niet zo'n afspraakje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Had ze de armspieren al een beetje warm? Of viel dat tegen?
Ik weet niet of alle foksters dat doen voor een datequote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:13 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Had ze de armspieren al een beetje warm? Of viel dat tegen?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:19 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik weet niet of alle foksters dat doen voor een date
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |