Ik wil hopelijk voor de laatste keer goed duidelijk maken dat de reacties die ik van sommige krijg beetje dom zijn.
ik zou een troll zijn, ik zou een adje zijn.... Dit is mijn leven!. mijn "dating ervaring" = praktisch 0
of compleet 0 ik weet niet. .
dat sommige hier niet kunnen begrijpen dat het normaal is dat men(ik ben niet de enige) zo wordt als ik komt alleen omdat jullie het je niet kunnen voorstellen.
met de vrouw om kunnen gaan is heel belangrijk voor een jongen. Als hij dat niet kan dan knaagt dat vaak aan hem, Elke dag moet ik mezelf ervoor afsluiten alsof het me niets kan boeien. proberen het nare gevoel weg te houden.
Het is menselijk en zelfs natuurlijk om omgang met de vrouw NODIG te hebben. Het leven is moeilijk, elke dag me ervoor afsluiten voor de NARE gevoelens van CONFRONTATIE. als ikeraaan denk is het al erg. confrontatie! het is pijnlijk om te weten dat ik niet weet hoe ik met ze om moet gaan.
confrontatie ! het is pijnlijk om "Stelletjes" te zien.
heel het geestelijk gestel raakt fucked up! (vergeet niet. het is DAGEN, WEKEN, MAANDEN, JAREN, DECENIA! lang en dan ook nog zonder veel uitizcht op wat anders, en weinig hoopmakende gebeurtenissen)
ja oke Er is een enorme kloof tussen mij en degenen hier die oh zo makkelijk al met ze om kunnen gaan.
ik begrijp wel dat het dan erg moeilijk is om in mij in te leven of dit voor te stellen.
ik probeer er wel wat aan te doen. hopen hopen!, van elk meisje waarvan ik denk dat ze mij misschien leuk kan vinden.... dan ben ik al verliefd op haar, gewoon vanwege de fantasieen.
verliefd want dromen en fantaseren over wederkerige gevoelens voor elkaar. mooie ogen waar je in kan wegdromen. het gevoel dat het wederzijds is. iemand met wederzijdse gevoelens zien en het van elkaar weten.
van me vorige post over dat vkantie naar Noorwegen. ja ik wil niet gaan liegen over een nepvakantie, of wat dan ook. Ik denk er alleen soms aan want Hoe The F, kan ik wel ooit een eerste "date" hebben .
het was niet mijn bedoeling om slechte ideeen op te spuien hier. ik tast alleen helemaal in het duister wegens het gebrek aan ervaring. Het gebrek aan ervaring en weten hoe "het?" wel moet* het Extreem Wanhopig Verlangen * het al jarenlang durende. het maakt me helemaal gek in me hoofd.!
voor de rest ben ik helemaal normaal!
ik ben gewoon normaal en besta echt ja. irl val ik misschien nog wel mee(hopelijk).
ik hoop het , ik hoop het, ik hoop het. ik wil vriendin. een vriendin willen is normaal.
het is hoe ik nu leef, hoe ik de wereld zie, en dit is normaal voor mij. Anders dan dit heb ik nooit gekent. dus mij belachelijk maken of uitschelden en mysterieus erover doen zonder precies duidelijk te zeggen hoe het anders moet, en wat ik precies fout doe, helpt me niet echt veel want ik snap het toch niet.
[ Bericht 1% gewijzigd door SergeantFluffy op 04-10-2012 01:42:22 ]
seduco sum.en ben erg stout