Nicequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:51 schreef Fascination het volgende:
Hey Sekhmet, wat vind je van m'n nieuwe avatar?![]()
Thanks hun.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je vroeg het niet aan mij, maar je avatar is kut.
Yvon Jaspers, natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:52 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nice![]()
Lijkt ze enigszins op jou? (of ben jij het...ja, nieuwsgierig)
Ik dacht dat het barbie was.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Thanks hun.
[..]
Yvon Jaspers, natuurlijk.Was eigenlijk m'n bedoeling om mensen op de kast te jagen ermee, maar niemand ziet dat ze het is.
Jawel... *pakt monocle* Nu zie ik het wel. Ergens. Maar ik wil Kate Bush terug.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat is ze toch ook helemaal niet?
Die lijkt daar echt sprekend op, ja.quote:
nee vorige week zaterdag na haar thuis geweest , daarna niks meer van gehoordquote:
wel contact met haar opgenomen? zij denkt mssn hetzelfdequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 06:59 schreef kinkyboy het volgende:
[..]
nee vorige week zaterdag na haar thuis geweest , daarna niks meer van gehoord
Waarom wachten tot na het dessert?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:20 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Mocht de avond in z'n geheel soepeltjes zijn verlopen dan is dat, na het nuttigen van het dessert, zeker een optie ja.
na pittig eten krijg ik altijd een loopneus en tijdens het zoenen merkte ik dat ik mijn snot over haar gezicht aan het uitsmeren wasquote:
eyuh, een toetje na het garde-geven of de volgende ochtend zou ik niet afslaanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:47 schreef tcr het volgende:
[..]
Omdat in tijden van crisis het niet kan voedsel te laten bederven...
Best nasty dit hahaha. Wie weet wat ze nog meer aan voorkeuren heeftquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:48 schreef Ballard het volgende:
[..]
na pittig eten krijg ik altijd een loopneus en tijdens het zoenen merkte ik dat ik mijn snot over haar gezicht aan het uitsmeren was
maar dat moet je toch merken? ze zei er niks van, must be true love..
Heb je na dit fiasco nog wat van haar gehoord?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:48 schreef Ballard het volgende:
[..]
na pittig eten krijg ik altijd een loopneus en tijdens het zoenen merkte ik dat ik mijn snot over haar gezicht aan het uitsmeren was
maar dat moet je toch merken? ze zei er niks van, must be true love..
aanstaande maandag voor vierde keer afsprekenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb je na dit fiasco nog wat van haar gehoord?
je kan een ovenschotel van te voren klaar maken, maar nog niet helemaal afbakkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:52 schreef piere het volgende:
[..]
eyuh, een toetje na het garde-geven of de volgende ochtend zou ik niet afslaan
Nice!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:59 schreef An_awesome_wave het volgende:
Nou, gisteren m'n date gehad in Leeuwarden. Alles verliep soepeltjes, hele avond gezellig gekletst en er was zeer zeker een wederzijdse klik en fysieke spanning tussen ons. Jammergenoeg voelde ze zich niet zo goed dus niet echt laat kunnen maken. Ben wel blijven slapen (niks gebeurd), werd vroeger wakker en heb een briefje voor dr achter gelaten met een voorstel voor een 2e date.
En fuck wat is ze mooiZe had echt een too-good-to-be-true profiel maar ze bleek in het echt nog mooier zelfs. Ik kwam er achter dat ze model is, dus fuck yeah... I'm dating a model
![]()
Vraag me nog steeds af wat 'the catch' is.... wellicht borderline ofzo
cool. nicequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:59 schreef An_awesome_wave het volgende:
Nou, gisteren m'n date gehad in Leeuwarden. Alles verliep soepeltjes, hele avond gezellig gekletst en er was zeer zeker een wederzijdse klik en fysieke spanning tussen ons. Jammergenoeg voelde ze zich niet zo goed dus niet echt laat kunnen maken. Ben wel blijven slapen (niks gebeurd), werd vroeger wakker en heb een briefje voor dr achter gelaten met een voorstel voor een 2e date.
En fuck wat is ze mooiZe had echt een too-good-to-be-true profiel maar ze bleek in het echt nog mooier zelfs. Ik kwam er achter dat ze model is, dus fuck yeah... I'm dating a model
![]()
Vraag me nog steeds af wat 'the catch' is.... wellicht borderline ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |