Valt meeee tochquote:
wow sick eyquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:27 schreef Iwanius het volgende:
Ik zie een TT en ik denk gelijk aan.
[ afbeelding ]
Oh nee johquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:27 schreef Iwanius het volgende:
Ik zie een TT en ik denk gelijk aan.
[ afbeelding ]
Oee tegelijkertijd gepost! Jinx! hihiquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:29 schreef RickoKun het volgende:
Ja don't exaggerate enzo want anders geef ik chimeisjes petsjes
Ja matig, ben half ziek en doe vandaag niks speciaals dus niet zo boeiendquote:
quote:
Denial, it is not an riverquote:
Dan moet ik nog 6 seizoenen (114 GP's) doen.quote:
Ja eh, je speelt 'm wel voor je plezier toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:42 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dan moet ik nog 6 seizoenen (114 GP's) doen.
Settings zijn:
race distance: 100% (+/- 315 km per race)
difficulty: normal
Bij hard kom ik met veel moeite in de top 10 terecht en bij expert rijden zetten de top en midsector teams mij op een ronde achterstand
god man het lijkt wel alsof het over iets belangrijks gaatquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja eh, je speelt 'm wel voor je plezier toch?
Lekker op easy zetten, race distance 50% en in een paar uurtjes afmaken.
Maar vraag jezelf dit: waar heb je zin in?
Doen alsof jij gamen niet serieus neemtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
god man het lijkt wel alsof het over iets belangrijks gaat
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Doen alsof jij gamen niet serieus neemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Ik speel idd voor mijn plezierquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja eh, je speelt 'm wel voor je plezier toch?
Lekker op easy zetten, race distance 50% en in een paar uurtjes afmaken.
Maar vraag jezelf dit: waar heb je zin in?
speel je niet eens competitief?!?!?!?!?!!?!?!?!?! omgz u luzerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik speel idd voor mijn plezier
Nah easy is te makkelijk, dan sta ik iedere keer op P1 aan begin van de race. Het spel moet uitdagend zijn anders is het lol snel vanaf als ik makkelijk alles win.
En 50% is een optie
Voor mij is F1 belangrijk zoals het grote gros van de mannen voetbal belangrijk vindtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
god man het lijkt wel alsof het over iets belangrijks gaat
Ga jij maar eens een F1 spel spelen met alle driving assists uit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
speel je niet eens competitief?!?!?!?!?!!?!?!?!?! omgz u luzer
lol mijn behendige vingerskills (PM JB voor referentie)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ga jij maar eens een F1 spel spelen met alle driving assists uit.
Dan merk je wel hoe lastig het is en wat de coureurs allemaal niet moeten doen tijdens het racen.
Een race sim speel je niet met tobo, maar met een racestuur enzo. anders is het wel heel makkelijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol mijn behendige vingerskills (PM JB voor referentie en)
schakel je niet met je vingers dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:58 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Een race sim speel je niet met tobo, maar met een racestuur enzo. anders is het wel heel makkelijk
Dit kan echt nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:02 schreef aight1 het volgende:
Fernandes heeft al 232 delen en ik heb er nog nooit een geopend.
en je hebt geen goeie fotoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:02 schreef aight1 het volgende:
Fernandes heeft al 232 delen en ik heb er nog nooit een geopend.
fniequote:
fniequote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
en je hebt geen goeie foto
wats deze
Jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
schakel je niet met je vingers dan?
Hahaha wat de fuck lul jij allemaal man. Ik snap er geen tering van.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:29 schreef Ishimaru het volgende:
Keuzes, ik moet ze maken![]()
F1 2010 uitspelen of beginnen met F1 2012
First world problems
[..]
Denial, it is not an river
Stop maar met het ontkennen dat je de kat van de buren verkrachtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha wat de fuck lul jij allemaal man. Ik snap er geen tering van.![]()
Rare gast jij.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:14 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Stop maar met het ontkennen dat je de kat van de buren verkracht
oh shit dikke gekkenhuys dit keiharde pro hierquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:11 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja
Hier wordt uitgelegd wat er allemaal gebeurt in een F1 cockpit:
Ik heb een racestuurtje die daar nog lang niet in de buurt van komt, wel heeft het schakelpedaaltjes zoals op een F1 stuur. Maar het schakelen in het spel kan je instellen op handmatig of automatisch. Als echte F1 fan heb ik dat op handmatig staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |