SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 07-09-2011 t/m 05-09-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je weet het sista!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:20 schreef JackieBrown het volgende:
Bedankt voor de support Vas.
Het is niet makkelijk. Strijden tegen iemand met connecties. Smerige zaakjes, riekende deals. Jezelf hoereren voor een leven zonder bans zoals Tim heeft gedaan. Het is niet makkelijk maar ik zal altijd strijden voor rechtvaardigheid.
[ afbeelding ]
Zinloos gevecht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:20 schreef JackieBrown het volgende:
Het is niet makkelijk. Strijden tegen iemand met connecties. Smerige zaakjes, riekende deals. Jezelf hoereren voor een leven zonder bans zoals Tim heeft gedaan. Het is niet makkelijk maar ik zal altijd strijden voor rechtvaardigheid.
[ afbeelding ]
Weet waaraan je begint.quote:
R.I.P. Capo di tutti capiquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:33 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Weet waaraan je begint.
[ afbeelding ]
MLK would have his sista's to say:quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:33 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Weet waaraan je begint.
[ afbeelding ]
En dan een pic van Mel Gibson postenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:20 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Yesss.. Flawless Victoryquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
sold.
Come at me Tim.
[ afbeelding ]
Ik zal je achilleshiel vindenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
sold.
Come at me Tim.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Ik geef je seks met mij én JB?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:48 schreef Ethanolic het volgende:
Overigens strijd ik voor degene die het meeste biedt.
Haha jb plsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:01 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Eh.
Wil je die jongen dood hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Dezen lobi. Als dank geef ik je seksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dezen lobi. Als dank geef ik je seksthnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben jarig over 25 minuten maar ik wil niet.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
hoe voelt het om oudere chicka te hebbenquote:
Best tof, zo'n MILFquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:10 schreef ThaTim het volgende:
[..]
hoe voelt het om oudere chicka te hebben
geloof ik bestquote:
Ah, ze had met een neger maar die is zeker weggelopen aangezien ze nu een kind heeft?quote:
Ja precies dat, hoe wist je het.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, ze had met een neger maar die is zeker weggelopen aangezien ze nu een kind heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |