Ja tuurlijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:44 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Dat dus en ik las ook net ergens dat baby's tijdens het flesvoeden in slaap vallen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
En weer een nieuw deel
Met mijn laatste reactie:
[..]
Ja tuurlijk.
Baby's die flesvoeding krijgen zijn net gewone baby's![]()
Bedankt.voor.de reacties op mn vraag!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:50 schreef Tinuviel het volgende:
Son, was niet discrimenerend bedoelt. Ging er gewoon om dat mijn baby ook in slaap kan vallen als ze hem bv uit de fles geven in plaats van dat ik hem zelf kom voeden.
Mex sliep ook nooit zelf in, ik heb hem gewoon anderhalf jaar op de bank z'n fles gegeven en dan slapend in zijn bed gelegd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:30 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
30 aug (met 3,5mnd) waren de stats : 67 cm en 6995gram
Voor nu geen idee, heb de afspraak met het cb verzet ivm osteopaat enz
Dus niet verkeerd qua groei enzo.
Ja speen houden we even vast, eerder duurde het ook eventjes voordat ze m goed vast had (toen ze nog wel de speen nam)
Ze wil niet liggen/knuffelen etc want dat lijkt op slaaphouding en dat vind ze echt niet leuk.
In de (lege) box ook niet.
Heb afgelopen maand verschillende dingen geprobeerd, ook vaker dan 1x bijv;
Bij moe zijn en voldoende gedronken in bed leggen, in kamer er naast wachten, indien nodig laten zien dat je er bent (geruststellen). Ook wel afwachten en me niet laten zien, maar als ze huilt ofzo dan vind ik dat niet prettig.
Muziekje aan (ewan t droomschaap hielp altijd)
Knuffelen op bed
Ons bed is te smal om met z'n 3en in te slapen dus dat is ook geen optie.
Bij ons op de kamer slaapt ze nog slechter, van elk geluidje word ze wakker & ik ook van haar
In feite moet een baby de tepelhof ook in zn mond nemen dus zou je met kleine tepels ook zonder hoedje kunnen voeden. Mijn tepels zijn ook niet al te groot (maat S hoedje) maar na 4 maanden kon Nathan wel zonder hoedje drinken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:00 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik heb erg kleine tepels en ze dachten dat het daaraan lag. Het was een lk die me de tepelhoedjes gegeven heeft...
Wel een goeie tip om nu onmiddellijk een lk in te schakelen.
Ik weetniet of het voor de apgar-score was, maar Ben is daar wel op gecontroleerd geweest (en had het dus niet).quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:12 schreef Tinuviel het volgende:
Oeke, ik dacht dat een te kort tongriempje altijd wordt opgemerkt omdat het wordt gecontroleerd voor de apgar score of vergis ik me.
Ik kreeg bij het CB ook al te horen dat ik 'moest' beginnen met bijvoeden. Toen ik zei dat ik nog wilde wachten, kreeg ik natuurlijk te horen dat onderzoek heeft uitgewezen... Bla-die-bla. Met 6 maanden moest hij toch al een portie groenten /fruit op kunnenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:12 schreef Tinuviel het volgende:
Oeke, ik dacht dat een te kort tongriempje altijd wordt opgemerkt omdat het wordt gecontroleerd voor de apgar score of vergis ik me.
Vanochtend op het kdv in magazine overgevoeligheid een artikel gelezen van een dietiste die zei dat voedselintroductie gaat verschuiven van 6 maanden naar 4 maanden. Vond ik erg apart om te lezen van een dietiste omdat ik net hoorde dat het niet goed is, zeker voor borstgevoedde baby's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |