Eerst rukken, dan pissen. Rust zacht.quote:
Zit ik niet meequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:32 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Eerst rukken, dan pissen. Rust zacht.
nu ga je te verquote:
Echt ?quote:
Ga zelf weg. Ik heb gewoon gestemd voor 'geniale man' alleen er is de laatste tijd wat kritiek op onze pc held dus ik dacht laat ik maar een poll makenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:35 schreef ouyevoli het volgende:
Nee, tong80 is niet altijd meer grappig.
Ja, TS moet opbokken met zijn anti-tong80 petitie. Klik die topics dan gewoon niet aan
Sommige topics zijn erg goed qua woordgrap, de andere niet maar zoals is het altijd al met zijn topics geweestquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:35 schreef ouyevoli het volgende:
Nee, tong80 is niet altijd meer grappig.
Ja, TS moet opbokken met zijn anti-tong80 petitie. Klik die topics dan gewoon niet aan
quote:
Homofiele geitenneuken.quote:
quote:
Tuurlijk heb je daarop gestemd, je (andere) feedback topic is verder ook niet op hem gerichtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:37 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ga zelf weg. Ik heb gewoon gestemd voor 'geniale man' alleen er is de laatste tijd wat kritiek op onze pc held dus ik dacht laat ik maar een poll maken
quote:
Maurice de Hondt betrapt in bed met Claudia de Breij ?quote:
Waar heb je het overquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:40 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je daarop gestemd, je (andere) feedback topic is verder ook niet op hem gericht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 30 september 2012 02:37 schreef LompeHork het volgende:
ouyevoli vind ik wel kwaliteit.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik wil kwaliteit, waar is Ouyevoli?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:42 schreef ouyevoli het volgende:
Oh wacht. Ik faal, ik gooi jou en specialK even door elkaar.
ha ha ha haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dacht al, wablief?“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
Komt waarschijnlijk omdat specialK al eerder met een linkdump door dat topic heen kwam fietsen. Ik ga tevens ook even langs Hans voor een leuk modelletje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:42 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
ha ha ha ha
ik dacht al, wablief?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:44 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat specialK al eerder met een linkdump door dat topic heen kwam fietsen. Ik ga tevens ook even langs Hans voor een leuk modelletje.
Als je computerproblemen hebt ben je bij mij aan het juiste adres.quote:
2-0quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:55 schreef JRRY het volgende:
Niet grappig sowieso niet, dan nog eerder dikke nerd.
Er zijn er wel meer met zo'n grote neus hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben niet dik. Of wordt je al dik genoemd als 1 groot dingetje aan je lichaam dik is.
Ach die vette puberneus gaat zo weer weg.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer met zo'n grote neus hoor
Ik luister met beide neusgaten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer met zo'n grote neus hoor
Hij is ook geen levend mens.quote:
Volgens mij was er in 1854 nog geen internet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:00 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Tong zat al bij zijn geboorte te FOK!en!
Is die gast al zo oud?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Volgens mij was er in 1854 nog geen internet.
Laat ik het zo stellen dat hij de Franse revolutie niet heeft meegemaakt, maar niet lang daarna geboren is.quote:
Antiekquote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen dat hij de Franse revolutie niet heeft meegemaakt, maar niet lang daarna geboren is.
Koos Alberts ook.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:00 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Tong zat al bij zijn geboorte te FOK!en!
Ik ben opgerichtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen dat hij de Franse revolutie niet heeft meegemaakt, maar niet lang daarna geboren is.
Ik stem blancoquote:
Tong was eerder.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:46 schreef kawa4 het volgende:
Geniaal bij vlagen,
Af en toe zijn de garpen van een nivootje dat ik niet kan begrijpen.
Ja, paar dagen geleden nog!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:38 schreef ChesterPerry het volgende:
Vraag me af of die ooit die smiley is vergeten.
Ik neem jou serieus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:42 schreef pos het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Neuken ?
Heb je mij nooit gevraagd
FF poepenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Geniale man is nog te zacht uitgedrukt!
Vindt mijn man ,denk ik , niet goed ...quote:
Fuck himquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:46 schreef arise het volgende:
[..]
Vindt mijn man ,denk ik , niet goed ...
Hoer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef arise het volgende:
Ja, Tong, dat doe ik ook ...en veel ...en graag ...
Ik mis een hoofdletter.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:35 schreef Marsenal het volgende:
Tong80 is een soort Herman Finkers.
Ijzersterke grappen waarvan je denkt 'hoe komt ie er op, en waarom was ik er nog niet op gekomen?' maar soms denk ik ook, 'hoe komen we weer van 'm af?'
Sorry tong, was vanaf mijn ipod, is lastig typen met dikke vingers, ik weet t, een verkeerde komma of letter maakt van jezus nog een ketter!quote:
Arsenal kan bij mij niks fout doenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:25 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Sorry tong, was vanaf mijn ipod, is lastig typen met dikke vingers, ik weet t, een verkeerde komma of letter maakt van jezus nog een ketter!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |