Jawel. Dat ben je wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaaf![]()
[..]
O hai
[..]
Dat zei ik ook niet, maar ik ben ook niet een jonge jongen
Bikinimeet?quote:
Dat wordt veel eten dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:17 schreef MissExpert het volgende:
ik ga me nu hierin verdiepen ;
Vegetarische voeding
Macrobiotische voeding
Antroposofische voeding
Religieuze voeding
- joodse
-islamitische voeding
-hindoestaanse
Voeding op migranten
-surinaamse
-turkse
- marokaanse
Jochie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je mag me een jongeman noemen, geen jongenDat klinkt als iemand van 13
Ik ga niet met iedereen naakt zwemmen.quote:
quote:
Ja hoor is goedquote:
Met wie dan wel?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga niet met iedereen naakt zwemmen.No way.
Hulp nodig?quote:
Ik wilde al vragen sinds wanneer jij op mannen vielquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal ik je hengel dan even vasthouden?
Oh zie nu pas hoe fout die is
Niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen sinds wanneer jij op mannen viel
Ik ben van '91.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wij schelen elkaar toch niet zoveel?
Kusje terug
quote:
Ik weet echt niet van etenquote:
Ha! Je moet mij met u aanspreken.quote:
quote:
Zeker jonkiesquote:
Ook, ja.quote:
Tis heul niet zijn chick. Anders lag ie wel te batsen nuquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:30 schreef Fera het volgende:
Ja Vin, blijf van Joof z'n chick af. Niet cool.
Dat wil hij wel.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tis heul niet zijn chick. Anders lag ie wel te batsen nu
en een kut. sommige mannen hebben ook tietenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat hij alles hosselt wat los en vast zit
zolang het maar tieten heeft
not reallyquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tis heul niet zijn chick. Anders lag ie wel te batsen nu
Leeftijd is maar een getal.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus het is nog niet zoOverigens is zij veuls te jong voor hem
sommige mensen kan dat geen fuck schelenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat is te jong? Ze is geen 14 hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
oke correctquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:31 schreef MissExpert het volgende:
[..]
en een kut. sommige mannen hebben ook tieten
I know. Als jullie een stelletje waren en jij had zin. Dan had ik het wel geweten als ik Joof wasquote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:32 schreef MissExpert het volgende:
[..]
sommige mensen kan dat geen fuck schelen
Meh truequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat is te jong? Ze is geen 14 hoor.
jongens slaan seks nooit af met een lekker wijf. dan zou die vent echt gek zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know. Als jullie een stelletje waren en jij had zin. Dan had ik het wel geweten als ik Joof was
Owjeetje. Je kiest ze wel uit he?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook, ja.
Misschien met heloef en Murdera.
Het is maar 8 jaar.. En sowieso willen veel jongere meiden vaak een oudere jongen, en andersom.. Dus ik zou Lola nog eens jongensachtig aankijkenquote:
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:33 schreef MissExpert het volgende:
[..]
jongens slaan seks nooit af met een lekker wijf. dan zou die vent echt gek zijn
Been there done thatquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is maar 8 jaar.. En sowieso willen veel jongere meiden vaak een oudere jongen, en andersom.. Dus ik zou Lola nog eens jongensachtig aankijken
Oh 8 jaar valt nog wel mee jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is maar 8 jaar.. En sowieso willen veel jongere meiden vaak een oudere jongen, en andersom.. Dus ik zou Lola nog eens jongensachtig aankijken
zien het vanavond he rond half 1quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
Aantal posts van vandaag is echt té hoog volgens mijHelemaal voor iemand die zou moeten werken
That's what she said.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Kloptquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:36 schreef MissExpert het volgende:
[..]
zien het vanavond he rond half 1
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
That's what she said.I like itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
En 12 jaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh 8 jaar valt nog wel mee ja
Daar heb ik geen problemen mee hoor
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt 't al met Vinnie gedaan?
quote:
Appel is nog relatief gezondquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben weer streng... al 2 dagen niks gesnoept
en nu heb ik enorme trek
En dus heb ik een appel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Appel is nog relatief gezondIk mocht nog 1 fruit vandaag dus die neem ik nu maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima tijd ervoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mocht nog 1 fruit vandaag dus die neem ik nu maar
Dat zou echt slecht zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vanavond heet J. opeens Vincent?
Nee hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vanavond heet J. opeens Vincent?
quote:
Zou echt zo'n foute film zijn dan whahaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor
J is gewoon J.
En V. is gewoon V.
The Change Up.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Zou echt zo'n foute film zijn dan whaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |