Foto's van de bruiloft 1-4-2012:quote:Na Barbies Bruiloft is RTL 5 vanaf dinsdag 28 augustus terug in het roerige leventje van Barbie en Michael.
In Barbies Baby worden de newly weds elke dinsdagavond om half 9 gevolgd tijdens de spannende periode voor, tijdens en na de bevalling van hun dochtertje.
Wat is dat dan? Is dat niet een soort huid die zich nog aan de andere omgeving moet aanpassen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Kunnen ze die witte drab er niet afhalen?
Ik heb eigenlijk geen idee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Is dat niet een soort huid die zich nog aan de andere omgeving moet aanpassen?
ik ben al bezigquote:
Jaaa opeens is Barbie niet dat platinablonde wicht met het verstand van een doperwtjequote:
Wel jammer dat ze in de volgende aflevering alweer shotjes neemt en aan een paal loopt te geilen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jaaa opeens is Barbie niet dat platinablonde wicht met het verstand van een doperwtje
'Ja je wilde ook een chihuahua en die heb je ook'
'Ja ik wilde een anabool en die heb ik nu'
http://www.helpdeskweb.nl(...)ad/serie-278147.htmlquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:50 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Heeft er iemand toevallig een .mp4?
Als je gelijk met kunstvoeding begint dan hoef je behalve met het herstel van je lichaam ook met weinig dingen rekening te houden.... kind dumpen bij oma en hoppatee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze in de volgende aflevering alweer shotjes neemt en aan een paal loopt te geilen.![]()
Ik had ook heel even een beetje hoop
Ik had sowieso iedereen eruit getrapt. Ik zei gisteren nog tegen m'n moeder: 'ik wil echt niet zoveel mensen in mijn kamer hebben, hoor!' Lijkt me vreselijk. Alleen mijn moeder en mijn vriend wil ik erbij hebben, voor de rest zout iedereen maar lekker op. Ik denk ook dat ik me aan alles en iedereen ga irriteren dus het is voor ieders bestwil zeg maar..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je gelijk met kunstvoeding begint dan hoef je behalve met het herstel van je lichaam ook met weinig dingen rekening te houden.... kind dumpen bij oma en hoppatee.
Ik had iedereen die het lef had gehad een halve snackbar de verloskamer binnen te brengen er persoonlijk tussen de weeën door uitgetrapt, darn wat asociaal dat gevreet de hele tijd.
Nou vind ik die makeup bij haar niks, maar zo helemaal zonder makeup is ook niet allesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef mootie het volgende:
Nou weet ik het. In die tussenstukjes zonder make-up, met nepbontje, moet ik denken aan een low-budget film over holbewoners.
Ze heeft haar hele gezicht geruïneerd met al die make-up en die weggeschoren wenkbrauwen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:03 schreef Leandra het volgende:
Het lijkt alsof ze maar 1 artikel uit haar make-up-koffer mocht kiezen, dat ze niet lippenmeuk ipv mascara koos was gewoon niet handig.
Alleen mascara was al een wereld van verschil geweest.
Heeft ze nog een beetje wimpers of zijn die ook verdwenen door altijd van die plakzooi te gebruiken?
Ik heb niet gezien dat ze dronken was.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:34 schreef Leandra het volgende:
Zelfs als ze na een uurtje weer thuis was lijkt een aangeschoten/dronken persoon me niet geschikt om voor een baby te zorgen.
Je hebt na 9 maanden niet drinken niet heel veel alcohol nodig om het te voelen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb niet gezien dat ze dronken was.
Maar dat is wel waar ja.
Ik praat verder niks goed. Maar misschien dat papa nuchter was, en dat hij de zorg op zich neemt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt na 9 maanden niet drinken niet heel veel alcohol nodig om het te voelen.
Ik hoop eigenlijk dat ze de kleine bij oma gedumpt hadden... tot ze weer helemaal nuchter waren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik praat verder niks goed. Maar misschien dat papa nuchter was, en dat hij de zorg op zich neemt.
toen michael zei dat ze 9 maanden niet gedronken had vond ik haar niet echt overtuigend knikken trouwens.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt na 9 maanden niet drinken niet heel veel alcohol nodig om het te voelen.
Ben het op zich met ze eens, maar wel weer typische SGP-bemoeizucht.quote:ma 08 okt 2012, 13:32
SGP bezorgd om Barbie's baby DEN HAAG - De SGP is bezorgd om Angelina, de pasgeboren dochter van realityster Barbie en haar man Michael. RTL volgde de geboorte en eerste dagen van het kind voor een speciale tv-reeks, Barbie's baby. De SGP vindt dat kwalijk.
„Het belang van het kind wordt opgeofferd aan commercie en kijkcijfers.” De moeder van de baby heeft gezegd dat zij nooit mee zou hebben gedaan aan deze tv-serie als er geen geld voor was geboden, weet de partij. Een pasgeboren baby wordt dus tentoongesteld om er geld mee te verdienen, moppert de SGP. Er zijn nu vragen gesteld aan het kabinet.
De aflevering van het pogramma College Tour met topcrimineel Willem Holleeder kan trouwens evenmin, vindt de SGP.
Ja echt he, wat een mafkezen!quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:06 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
De SGP maakt zich zorgen om de verkeerde redenen.
Stiekem kijk ik toch hoe mensen met hun huisdieren omgaan, voor mij is dat wel een indicatie voor de manier van opvoeden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:57 schreef Leandra het volgende:
Ach, misschien is het wel het beste voor het kind om ze met camera's te volgen, god weet wat er zou gebeuren als er geen camera's bij zouden zijn....
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zocht het topic. Staat hij hier
ze kan amper nog normaal lopenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:36 schreef tralalala het volgende:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze nu al aan de wodka zou zitten.
Ik snap het probleem nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:41 schreef zoem het volgende:
Ze gaat weer stevig aan de drank natuurlijk
Mwah, ze doen 3 weken over het uitzenden van de bevalling, ze komt thuis en heeft nog kraamhulp, ik zou er niet zomaar van uitgaan dat het feestje een maand later is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet
Ik neem aan dat dit na een paar weken is?
Is ook geen probleem natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet
Ik neem aan dat dit na een paar weken is?
Ik ben even aan het zoeken wanneer die Michael jarig is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ze doen 3 weken over het uitzenden van de bevalling, ze komt thuis en heeft nog kraamhulp, ik zou er niet zomaar van uitgaan dat het feestje een maand later is.
ja dat lijkt mij ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik zou het wel vreemd vinden als het maar een paar dagen na de bevalling was.
Dan heb je toch nog te veel last van je doos om zo te dansen?
Terwijl er kraamhulp is? I don't think so.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
Kijk we zijn nu al weer 2 weken verder
ow och niet![]()
Ze zei in een tussenstukje, heerlijk die kraamhulp, we hebben 2 weken niet hoeven stofzuigen. Dus ik dacht dat ze al 2 weken verder warenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Terwijl er kraamhulp is? I don't think so.
Kraamhulp is max 8 dagen, en de dagen in het ziekenhuis worden daar vanaf gehaald.
Ja, ik vond het ook al zo raarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:57 schreef kwiwi het volgende:
huh, dat is het laatste waar ze naar kijken?
De hondquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:58 schreef Specularium het volgende:
Die kerel is toch haar manager?
Wat managed hij eigenlijk?
Zo moeder, zo dochter.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:59 schreef kwiwi het volgende:
ja misschien moet je die witte lippenstift eens weglaten, dan lijk je geen pannenkoek
Heeft ze toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:02 schreef Specularium het volgende:
Laat die wenkbrauwen gewoon tattooeren, ben je overal vanaf.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn tandarts vraagt 550 euro voor tanden bleken
Ik zie hem niet doen alsof het zijn eerste is, het is wel altijd weer even wennen zo'n heel kleintje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Michael had trouwens toch al lang een ander kind? Zou hij van RTL moeten doen alsof dit zijn eerste is of zo
Oh, ik vind hem wel zo overkomen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie hem niet doen alsof het zijn eerste is, het is wel altijd weer even wennen zo'n heel kleintje.
Klopt, hij valt alles mee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Verder wel een baas hoor die Michael, vind het een heel sympathieke kerel.
Miss wil de moeder het nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:01 schreef ZuidGrens het volgende:
Michael had trouwens toch al lang een ander kind? Zou hij van RTL moeten doen alsof dit zijn eerste is of zo
Het gemak waarmee hij de pasgeboren baby oppakt geeft wel aan dat hij ervaring heeft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Oh, ik vind hem wel zo overkomen.
Verder wel een baas hoor die Michael, vind het een heel sympathieke kerel.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:08 schreef kwiwi het volgende:
nou goed visitekaartje man, barbie's make-up doen
In Oh Oh Cherso dronk ze zoveel totdat ze zich niet meer lekker voelde en chagrijnig werdquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
Zie je een oppas, dus wat een gezeur allemaal
Laat haar lekker losgaan
22 of 23 ofzo, echt jonger nog qua gedragquote:
De zuster in het zkh deed dat gewoonquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook vrij vroeg, geprikt met een naald en een kurk
Gaatjes schieten was vroeger duur
Hij had anders een behoorlijk dikke zakquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:26 schreef Specularium het volgende:
Dat zijn lul niet uit die badjas hangt.
Vind je dat werkelijk normaal voor iemand die net bevallen is?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
Geweldig
Maar dat feestje? Was dat alles
datquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:28 schreef Specularium het volgende:
Ze gaat lekker om met die hond, belooft veel goeds voor de toekomst.
dierenmishandeling, als je niet weet hoe je een hond moet opvoeden, wat moet je dan met een kind?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:28 schreef Specularium het volgende:
Ze gaat lekker om met die hond, belooft veel goeds voor de toekomst.
Ff googlen wanneer mike jarig isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vind je dat werkelijk normaal voor iemand die net bevallen is?
Zo heel lang na de bevalling kan het niet geweest zijn, het was nog korte broeken weer.
ik via de zelfde methode.. nog in t ziekenhuis, hahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook vrij vroeg, geprikt met een naald en een kurk
Gaatjes schieten was vroeger duur
ik ben nog nooit bevallen, dus geen idee hoe het voelt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vind je dat werkelijk normaal voor iemand die net bevallen is?
Zo heel lang na de bevalling kan het niet geweest zijn, het was nog korte broeken weer.
Dat je de volgende dag weer voor een compleet hulpeloos, kwetsbaar klein kind moet zorgen is geen reden het niet te doen, omdat je met je kater toch een stuk minder helder bent dan nuchter?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben nog nooit bevallen, dus geen idee hoe het voelt.
Maar een kennis van mij ging na 2,5 week al weer mee stappen. Dus ik snap al die ophef niet zo
Joeynietdoen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je de volgende dag weer voor een compleet hulpeloos, kwetsbaar klein kind moet zorgen is geen reden het niet te doen, omdat je met je kater toch een stuk minder helder bent dan nuchter?
Ik ken 1 iemand die zo rap weer ging stappen, maar dat is dan ook een verschrikkelijk asociaal wijf, wiens kind Joeynietdoen!! heet....
Volgens mij heet hij Joey, maar het kind weet niet beter dan dat hij Joeynietdoen!! heetquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Joeynietdoen?![]()
Of zegt ze dat de hele tijd?
Oh oh. Tja, dat kind weet dan idd niet beter.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heet hij Joey, maar het kind weet niet beter dan dat hij Joeynietdoen!! heet
ja bij die kennis van mij was het simpel, haar man ging niet mee, dus kon de volgende dag ook gewoon voor se baby zorgen, tot ze zich wat beter voelde.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je de volgende dag weer voor een compleet hulpeloos, kwetsbaar klein kind moet zorgen is geen reden het niet te doen, omdat je met je kater toch een stuk minder helder bent dan nuchter?
Ik ken 1 iemand die zo rap weer ging stappen, maar dat is dan ook een verschrikkelijk asociaal wijf, wiens kind Joeynietdoen!! heet....
Heb wel medelijden met die hond hoor, beest kan er ook weinig aan doen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 08:32 schreef Beeertjee het volgende:
Volgende week die hond weer... zoveel moeite om hem ff uit te laten, afslaan werkt veel beter
Zo.. Dat is toch niet normaal.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dierenmishandeling, als je niet weet hoe je een hond moet opvoeden, wat moet je dan met een kind?
"Er is geen aandacht voor kinderen die zwaar verwaarloosd worden en die geen vreten hebben"quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:42 schreef Pvoesss het volgende:
http://www.nu.nl/achterklap/2931841/barbie-wil-nog-baby.html
Ze wil nog een baby!
Ze heeft wel gelijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:14 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
"Er is geen aandacht voor kinderen die zwaar verwaarloosd worden en die geen vreten hebben"
Heeft ze gelijk?quote:
quote:'Barbie heeft zo ongeveer alles wat ik waardeer in een vrouw'
column De SGP stelde Kamervragen over tv-programma Barbies Baby. Kijken dus, dacht Martijn Simons. Maar hij zag vooral hondje Gucci en Barbie zelf. 'Baby Angelina Melissa Cora was al die tijd voornamelijk aanwezig als figurant. De enige scène waarin ze een dragende rol had, was de badscène.'
Toen de baby eenmaal op haar buik lag, had ze helemaal geen zin meer in een baco. Dat vond ik schattig
Zodra een politieke partij zich gaat bemoeien met een televisieprogramma, weet je dat het tijd is om te kijken. Deze week was het de SGP, die in het geweer kwam tegen 'Barbies Baby'. Het programma volgt Barbie (bekend van 'Oh Oh Cherso' en de single 'Tirol, laat je likken', die een verdienstelijke 79ste plaats in de Single Top 100 wist te bereiken), haar man Michael en baby Angelina Melissa Cora van der Plas.
De SGP 'vond en vindt het bizar dat een pasgeboren baby wordt tentoongesteld om er geld mee te verdienen.' Daarom willen ze van de minister weten of hij het 'ook onacceptabel vindt dat baby's gebruikt worden om de kijkcijfers van commerciële omroepen op te stuwen,' en of er vooraf wel contact was geweest met de Raad voor de Kinderbescherming.
Legitieme vragen.
Ik wist wie Barbie was, wie zegt dat-ie niet weet wie Barbie is, die liegt gewoon.
Om eerlijk te zijn: ik vind Barbie best een lekker wijf. Ze heeft zo ongeveer alles wat ik waardeer in een vrouw. Ze is zelfstandig, besteedt precies genoeg aandacht aan haar uiterlijk, houdt van dieren en van seks en er is op het eerste gezicht niets aan haar waardoor je zou kunnen gaan twijfelen aan haar capaciteiten als moeder. En Michael heeft superveel tatoeages en is nogal groot.
Dan het programma.
Het ging de hele tijd over ene Samantha. Halverwege kwam ik er achter dat Samantha en Barbie een en dezelfde persoon waren. Ik vind Barbie een leukere naam.
Al gauw bleek dat de zwangerschap voor Barbie erg lastig was geweest. Vooral dat ze geen baco's meer mocht drinken, dat was zowat niet te doen. Toen de baby eenmaal op haar buik lag, had ze helemaal geen zin meer in een baco. Dat vond ik schattig.
De families van Barbie en Michael hadden de kinderkamer versierd. Bij thuiskomst van het ziekenhuis reageerde Barbie zoals mensen in die verbouwingsprogramma's ook altijd reageren: met één woord, en dat dan herhalen met zoveel mogelijk verschillende intonaties.
Het mag dan 'Barbie's Baby' heten, dat programma, het gaat nauwelijks over die baby. Verreweg de meeste aandacht ging naar Barbie zelf, en naar haar hondje.
Het hondje heet Gucci, en Gucci had last van jeuk, ontzettende jeuk. Barbie's manager, Jake, die zich tijdens de zwangerschap over Gucci had ontfermd, werd op het matje groepen. Misschien kwam het van een verkeerd parfum, dachten ze.
Ik dacht dat het een grapje was.
Angelina Melissa Cora was al die tijd voornamelijk aanwezig als figurant. De enige scène waarin ze een dragende rol had, was de badscène. Wat me bijbleef was dat ze lachte toen Barbie haar in het water deed. Daarna wilde Michael de baby vasthouden. Aan de kraamvrouw vroeg hij hoe hij dat het beste kon aanpakken. De kraamvrouw zei: 'Zolang je het hoofdje maar boven water houdt, is het goed.'
Die tip moet ik onthouden.
Nog lang nadat het programma was afgelopen, waren mijn gedachten bij de drie wijzen van de SGP, de heren Bisschop, Dijkgraaf en Van der Staaij, samen toch goed voor ruim zesduizend dagen Kamerlidmaatschap. Zij hadden het hele programma gezien, elkaar van de inhoud op de hoogte gesteld, misschien nóg wel een keer gekeken (samen!?) en er vervolgens lang en diepgravend over gesproken tijdens een fractievergadering.
Ten slotte besloten ze eensgezind om er Kamervragen over te stellen.
Martijn Simons (Twitter: @martijnsimons) is columnist voor Volkskrant.nl
In de aflevering van afgelopen week beloofde ze nog dat ze geen kindje meer wildequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:42 schreef Pvoesss het volgende:
Ze wil nog een baby!
Conclusie: de opnames lopen te ver achter...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de aflevering van afgelopen week beloofde ze nog dat ze geen kindje meer wilde
Barbie's bar werd half september geopend, in de uitzending van afgelopen week zou de bar de week erna openen, dus zal het begin september geweest zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Conclusie: de opnames lopen te ver achter...
Conclusie 2: de baby was idd nog heel klein toen ze aan de zuip ging.
Damn, en die baby is van? 23 augustus?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Barbie's bar werd half september geopend, in de uitzending van afgelopen week zou de bar de week erna openen, dus zal het begin september geweest zijn.
Tja, niets zo verandering als een Barbie
Dat doet ze toch echt zelf. Misschien is het (deels) gescript maar alsnog is het een volwassen vrouw.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, en die baby is van? 23 augustus?
Overigens was het haar 2 weken geleden nog allemaal te veel en kreeg ze daarom een weekje rust van RTL 5....
http://www.nu.nl/achterkl(...)herming-genomen.html
En dan noemen ze dat "in bescherming nemen".... godsgeklaagd eigenlijk ook, als je werkelijk iets in bescherming te nemen had dan had je haar leven niet met een paar weken vertraging uitgezonden.
Maar goed, gisteren stond in de story dat ze overspannen was:
http://www.nu.nl/achterklap/2931135/barbie-overspannen.html
En vervolgens moeten ze toch even bellen met Boulevard (ongeacht wie wie gebeld heeft), en dan geeft ze nog commentaar ook, overspannen en wel...
Ze hadden natuurlijk gewoon even helemaal stil moeten blijven, hoewel dat waarschijnlijk te moeilijk is voor zo'n schreeuwlelijk, maar als je overspannen bent dan helpt een weekje rust in het midden van alle mediaandacht iig niet.
Laat dat mens lekker met zwangerschapsverlof gaan, en niet van die debiele dingen doen als binnen 2 weken na een bevalling weer gaan stappen en zuipen.
Volgens mij was dat feestje voor Michael z'n verjaardag daar ook al, en toen had ze de kleine ook al bij opa en oma gedumpt, dus de opening was niet de eerste keer, of ze hebben de beelden omgegooid en de opening was wel de eerste keer, maar dan was het drinken met Michael z'n verjaardag dus niet de eerste keer.quote:Met een flinke luiertas en in haar poezeligste pakje wordt baby Angelina geparkeerd bij opa en oma. Mama en papa moeten centjes verdienen. "Voor mij was het echt wel even wennen", vertelt Barbie aan RTL Boulevard. "Ik ben negen maanden thuis geweest en dan ga je weer voor het eerst weg, dat is allemaal heel raar weetje."
Ik denk dat je als 23-jarige amper beseft wat je met je lichaam doet als je gelijk weer druk druk druk aan de slag gaat, en als RTL5 haar zo graag claimt te beschermen, dan moeten ze dat ook doen, en niet zo halfbakken maar wel het eigen belang voorop laten staan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:24 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dat doet ze toch echt zelf. Misschien is het (deels) gescript maar alsnog is het een volwassen vrouw.
Je overdrijft! Toen was Angelina al 3 wekenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je als 23-jarige amper beseft wat je met je lichaam doet als je gelijk weer druk druk druk aan de slag gaat, en als RTL5 haar zo graag claimt te beschermen, dan moeten ze dat ook doen, en niet zo halfbakken maar wel het eigen belang voorop laten staan.
Ja, ze moeten niet doen alsof ze zo begaan met haar zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je als 23-jarige amper beseft wat je met je lichaam doet als je gelijk weer druk druk druk aan de slag gaat, en als RTL5 haar zo graag claimt te beschermen, dan moeten ze dat ook doen, en niet zo halfbakken maar wel het eigen belang voorop laten staan.
Klopt, het zal idd haar bron van inkomsten zijn, en dan nog denk ik dat een ruimer tijdsbestek beter zou zijn geweest, nu kunnen ze eigenlijk geen weekje rust nemen omdat er nieuwe uitzendingen klaar moeten zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:25 schreef Deisyy het volgende:
Hadden we bijna een Barbie's Burn Out![]()
Het is ook niet normaal om zo snel na je bevalling al de hort op te gaan en je te verbazen dat je maar niet dronken wordt, ook al drink je zoveel. Dan ook nog de opening van Barbie's bar en de juridische perikelen, voila, een burn out.
Maar volgens mij verdient Barbie haar geld met dit programma, dus een zwangerschapsverlof is er niet bij.
Dat was ze ook niet... maar als je zwanger bent dan ben je zwanger, en als je jong en gezond bent en het kind ook jong en gezond is dan zie ik persoonlijk niet zoveel redenen voor een abortus, dus dan zul je het moeten doen met de situatie zoals die is, en je aanpassen aan de nieuwe situatie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:31 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ja, ze moeten niet doen alsof ze zo begaan met haar zijn inderdaad.
Maar de vraag is of je wel klaar bent voor een kind, als je dat niet beseft..
Op 8 september dus het feest voor Michael z'n verjaardag... toen was Angelina al 16 dagenquote:Samantha schreef op 4 september 2012:
Hi Allemaal,
ik ga proberen zo vaak mogelijk zelf even wat in ons dagboek te schrijven. Ik heb het nu heel druk met de verzorging van Angelina dus soms is het even moeilijk. Vandaag ben ik lekker in de weer geweest met gave t-shirts voor in onze webshop. Die zijn binnenkort allemaal te bewonderen. Verder ben ik tussendoor met de voorbereidingen van Mike's verjaardag bezig........nog vier dagen en dan is het PARTYTIME!!! Ik hoop jullie allemaal snel te zien in onze bar!!
Lekker Feestuh!!!
Volgens mij hoorde ik Michael ook zeggen dat het de kroeg van z'n broer is. Waar ze gewoon een handje helpen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, het zal idd haar bron van inkomsten zijn, en dan nog denk ik dat een ruimer tijdsbestek beter zou zijn geweest, nu kunnen ze eigenlijk geen weekje rust nemen omdat er nieuwe uitzendingen klaar moeten zijn.
Overigens vind ik het nogal een risico; een kroeg beginnen als je zo'n sluimerend alcoholprobleem hebt.
Maar gezien het gemak waarmee ze de naam "Oh Cherso" mogen gebruiken vermoed ik dat ze niet werkelijk de eigenaren zijn, maar hun naam er vooral aan lenen.
Ik heb ze het hele programma ook niet druk zien zijn met de inrichting van de bar en dergelijke, en bij het openen van een kroeg komt nogal wat kijken.
En Jake was toch berucht als uitsmijter in het Haagse?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik Michael ook zeggen dat het de kroeg van z'n broer is. Waar ze gewoon een handje helpen.
Volgens mij vertelde de voice-overquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik Michael ook zeggen dat het de kroeg van z'n broer is. Waar ze gewoon een handje helpen.
Lol, "voorzien van echt leer"quote:Deze tassen zijn voorzien van echt leer en vossenbont. Om de productie te kunnen verantwoorden gebruikt de ontwerpster slechts vossenbont afkomstig van voormalige bontjassen.
Volgens mij vertelde A_A dat hier in deze reeks ergens....quote:
Dat mis ik dan, ik krijg alleen maar mee wat er ondertiteld in beeld komt, als ik het niet op TV kan zien dan is het dus ook een verloren aflevering, want op de site is het zonder ondertitelingquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:46 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij vertelde de voice-overdat Barbie's bar van de broer van Michael is.
Ik dacht even dat het Gucci was, niet het merk, maar de restanten van de hondquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:47 schreef Leandra het volgende:
Ze verkopen ook nog bijzondere tassen.... let op; slechts 10 stuks voor deze extreem lage prijs:
[ afbeelding ]
Gelukkig wel verantwoord vossenbont, want:
[..]
Lol, "voorzien van echt leer"![]()
Wordt de voice-over helemaal niet ondertiteld? Dat zou jammer zijn, want ik vind hem geniaalquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde A_A dat hier in deze reeks ergens....
[..]
Dat mis ik dan, ik krijg alleen maar mee wat er ondertiteld in beeld komt, als ik het niet op TV kan zien dan is het dus ook een verloren aflevering, want op de site is het zonder ondertiteling
Nee, en RTL, dus geen teletekst ondertitelingquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wordt de voice-over helemaal niet ondertiteld? Dat zou jammer zijn, want ik vind hem geniaal
De beste man is prima te verstaan dus die is inderdaad niet ondertiteld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wordt de voice-over helemaal niet ondertiteld? Dat zou jammer zijn, want ik vind hem geniaal
Voor mensen met een minder goed gehoor is ondertiteling wel prettigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De beste man is prima te verstaan dus die is inderdaad niet ondertiteld.
Dat dus, want het Haags is verder prima te verstaan, maar ook de ondertiteling daarvan zal ik verdedigen tot het einde, omdat ze in Hilversum ook iedere boer die ten oosten van Hoevelaken woont ondertitelen alsof het Barnevelds een of ander onverstaanbaar dialect isquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mensen met een minder goed gehoor is ondertiteling wel prettig
Oh, gaat het daarover. Ik begreep het verkeerdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:36 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Heeft ze gelijk?
Haar kind heeft dan misschien wel eten, maar hoe erg verantwoordelijk ben je als moeder als je het kind direct dumpt en nog gaat zuipen terwijl je kind bij je is..
Lutquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:36 schreef Lutte het volgende:
Voetbal ipv NCIS.. Dit maar eens kijken, de tering
Pisces29quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb 5 minuten gekeken, dit overtreft werkelijk alles minstens 10 keer van wat ik van verwacht had![]()
En christus wat heeft dat mens nog steeds een Prednison kop![]()
Iedereen vond haar toch altijd zo 'lief' tijdens Oh Oh Cherso? Ik vind er niks liefs aan, wat een aandachtshoer nu het allemaal om haar draait
C_A'tjequote:
quote:
quote:
jaja typisch Haagse uitspraakquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:58 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klinkt voor geen meter. Nu klinkt Haags sowieso niet.
Niet!quote:
ik voel een Fok-Barbie's bar-meet opkomenquote:
Ik zat daar net ook aan te denkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik voel een Fok-Barbie's bar-meet opkomen
Ik neem aan van niet, maar sommige mannen nemen het ook gewoon voor de leuk, kunnen ze langer doorgaan.quote:
Ohhh vandaar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem aan van niet, maar sommige mannen nemen het ook gewoon voor de leuk, kunnen ze langer doorgaan.
Een uurtje in dit gevalquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem aan van niet, maar sommige mannen nemen het ook gewoon voor de leuk, kunnen ze langer doorgaan.
Geweldig hè, die verontwaardiging over hoe Mattel nou kan denken dat hun Barbie beroemder is, alsof ze het wereldwijde succes van Barbie al meer dan 50 jaar aan Samantha de Jong te danken hebben...quote:
Dat kan ook nog... Anabolen helpen iig niet de boel in vorm te houden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh vandaar.
Ik dacht al, misschien neemt hij anabolen waardoor de rest een beetje krimpt ofzo
Dat!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geweldig hè, die verontwaardiging over hoe Mattel nou kan denken dat hun Barbie beroemder is, alsof ze het wereldwijde succes van Barbie al meer dan 50 jaar aan Samantha de Jong te danken hebben...
Hoe zou ze toch op die bijnaam gekomen zijn?
nah dat heb ik niet nodig, maar ik kan jullie wel helpen hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:09 schreef StephanL het volgende:
We kunnen een cursus haags gaan volgen in hun clubbie zie ik
jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:23 schreef Leandra het volgende:
Lag er nou al laminaat onder de vloerbedekking?
Ja, of parket.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:23 schreef Leandra het volgende:
Lag er nou al laminaat onder de vloerbedekking?
Dat rook toch naar zeik van die hond?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:25 schreef Leandra het volgende:
En dan toch nog dat oude eruit slopen, had dat dan lekker laten liggen.
Ah, dat had ik gemist.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat rook toch naar zeik van die hond?
Wat een vervelende aanname.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:23 schreef StephanL het volgende:
Lekkere buurt daar als iedereen alle poepluiers op straat gooit. Ik dacht dat allochtonen vies waren, maar dit is ook vies.
[..]
ja
Jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:28 schreef amaranta het volgende:
Laminaat moet toch eerst acclimatiseren?
Huidskleur, zo lekker 1985quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:29 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Die lippenstift van barbie is echt zo lelijk
Alleen is haar huidskleur 5 tinten bruiner en anders zag het er nog niet uitquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Huidskleur, zo lekker 1985Alleen het omlijnde potloodrandje ontbreekt.
En dat te bedenken dat Barbie Samantha de Jong er in 1985 nog helemaal niet wasquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Huidskleur, zo lekker 1985Alleen het omlijnde potloodrandje ontbreekt.
Haha, die reactie van Michael toen: is toch van ook van Mattel, dooie?!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
Dan doen we er een kenpoppetje op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |