Foto's van de bruiloft 1-4-2012:quote:Na Barbies Bruiloft is RTL 5 vanaf dinsdag 28 augustus terug in het roerige leventje van Barbie en Michael.
In Barbies Baby worden de newly weds elke dinsdagavond om half 9 gevolgd tijdens de spannende periode voor, tijdens en na de bevalling van hun dochtertje.
Wat is dat dan? Is dat niet een soort huid die zich nog aan de andere omgeving moet aanpassen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Kunnen ze die witte drab er niet afhalen?
Ik heb eigenlijk geen idee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is dat dan? Is dat niet een soort huid die zich nog aan de andere omgeving moet aanpassen?
ik ben al bezigquote:
Jaaa opeens is Barbie niet dat platinablonde wicht met het verstand van een doperwtjequote:
Wel jammer dat ze in de volgende aflevering alweer shotjes neemt en aan een paal loopt te geilen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Jaaa opeens is Barbie niet dat platinablonde wicht met het verstand van een doperwtje
'Ja je wilde ook een chihuahua en die heb je ook'
'Ja ik wilde een anabool en die heb ik nu'
http://www.helpdeskweb.nl(...)ad/serie-278147.htmlquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:50 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Heeft er iemand toevallig een .mp4?
Als je gelijk met kunstvoeding begint dan hoef je behalve met het herstel van je lichaam ook met weinig dingen rekening te houden.... kind dumpen bij oma en hoppatee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze in de volgende aflevering alweer shotjes neemt en aan een paal loopt te geilen.![]()
Ik had ook heel even een beetje hoop
Ik had sowieso iedereen eruit getrapt. Ik zei gisteren nog tegen m'n moeder: 'ik wil echt niet zoveel mensen in mijn kamer hebben, hoor!' Lijkt me vreselijk. Alleen mijn moeder en mijn vriend wil ik erbij hebben, voor de rest zout iedereen maar lekker op. Ik denk ook dat ik me aan alles en iedereen ga irriteren dus het is voor ieders bestwil zeg maar..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je gelijk met kunstvoeding begint dan hoef je behalve met het herstel van je lichaam ook met weinig dingen rekening te houden.... kind dumpen bij oma en hoppatee.
Ik had iedereen die het lef had gehad een halve snackbar de verloskamer binnen te brengen er persoonlijk tussen de weeën door uitgetrapt, darn wat asociaal dat gevreet de hele tijd.
Nou vind ik die makeup bij haar niks, maar zo helemaal zonder makeup is ook niet allesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:09 schreef mootie het volgende:
Nou weet ik het. In die tussenstukjes zonder make-up, met nepbontje, moet ik denken aan een low-budget film over holbewoners.
Ze heeft haar hele gezicht geruïneerd met al die make-up en die weggeschoren wenkbrauwen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:03 schreef Leandra het volgende:
Het lijkt alsof ze maar 1 artikel uit haar make-up-koffer mocht kiezen, dat ze niet lippenmeuk ipv mascara koos was gewoon niet handig.
Alleen mascara was al een wereld van verschil geweest.
Heeft ze nog een beetje wimpers of zijn die ook verdwenen door altijd van die plakzooi te gebruiken?
Ik heb niet gezien dat ze dronken was.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:34 schreef Leandra het volgende:
Zelfs als ze na een uurtje weer thuis was lijkt een aangeschoten/dronken persoon me niet geschikt om voor een baby te zorgen.
Je hebt na 9 maanden niet drinken niet heel veel alcohol nodig om het te voelen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb niet gezien dat ze dronken was.
Maar dat is wel waar ja.
Ik praat verder niks goed. Maar misschien dat papa nuchter was, en dat hij de zorg op zich neemt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt na 9 maanden niet drinken niet heel veel alcohol nodig om het te voelen.
Ik hoop eigenlijk dat ze de kleine bij oma gedumpt hadden... tot ze weer helemaal nuchter waren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik praat verder niks goed. Maar misschien dat papa nuchter was, en dat hij de zorg op zich neemt.
toen michael zei dat ze 9 maanden niet gedronken had vond ik haar niet echt overtuigend knikken trouwens.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt na 9 maanden niet drinken niet heel veel alcohol nodig om het te voelen.
Ben het op zich met ze eens, maar wel weer typische SGP-bemoeizucht.quote:ma 08 okt 2012, 13:32
SGP bezorgd om Barbie's baby DEN HAAG - De SGP is bezorgd om Angelina, de pasgeboren dochter van realityster Barbie en haar man Michael. RTL volgde de geboorte en eerste dagen van het kind voor een speciale tv-reeks, Barbie's baby. De SGP vindt dat kwalijk.
„Het belang van het kind wordt opgeofferd aan commercie en kijkcijfers.” De moeder van de baby heeft gezegd dat zij nooit mee zou hebben gedaan aan deze tv-serie als er geen geld voor was geboden, weet de partij. Een pasgeboren baby wordt dus tentoongesteld om er geld mee te verdienen, moppert de SGP. Er zijn nu vragen gesteld aan het kabinet.
De aflevering van het pogramma College Tour met topcrimineel Willem Holleeder kan trouwens evenmin, vindt de SGP.
Ja echt he, wat een mafkezen!quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:06 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
De SGP maakt zich zorgen om de verkeerde redenen.
Stiekem kijk ik toch hoe mensen met hun huisdieren omgaan, voor mij is dat wel een indicatie voor de manier van opvoeden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:57 schreef Leandra het volgende:
Ach, misschien is het wel het beste voor het kind om ze met camera's te volgen, god weet wat er zou gebeuren als er geen camera's bij zouden zijn....
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zocht het topic. Staat hij hier
ze kan amper nog normaal lopenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:36 schreef tralalala het volgende:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze nu al aan de wodka zou zitten.
Ik snap het probleem nietquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:41 schreef zoem het volgende:
Ze gaat weer stevig aan de drank natuurlijk
Mwah, ze doen 3 weken over het uitzenden van de bevalling, ze komt thuis en heeft nog kraamhulp, ik zou er niet zomaar van uitgaan dat het feestje een maand later is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet
Ik neem aan dat dit na een paar weken is?
Is ook geen probleem natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet
Ik neem aan dat dit na een paar weken is?
Ik ben even aan het zoeken wanneer die Michael jarig is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ze doen 3 weken over het uitzenden van de bevalling, ze komt thuis en heeft nog kraamhulp, ik zou er niet zomaar van uitgaan dat het feestje een maand later is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |