bedoel je een koelkastthermometer? dan bedoel je mij, denk ik. ik heb er eentje in de koelkast staan omdat ik dacht dat het ding niet koelde. hij las bij de kookspullen (daar waar de blikopeners ed hangen)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:55 schreef Kloonhommel het volgende:
@Pureevil: Ergens iets tegenkomen wat nog goedkoper is dan bij Action is vrijwel onmogelijk...
@Iedereen: Iemand van jullie had recentlijk een koelkastthermostaat gekocht, waar ligt dit ding ongeveer en bevalt ie? Ik heb een nieuw koelkast en ik vraag me af of het echt 4 graden is of -4. Niet normaal hoe koud alles uit de koelkast komt...
Ik ben eens een keer zonder eten de Action uitgekomen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Goede buit weer, wat is dat ding rechtsonder?
Ik leef nog in het desktop-tijdperk.
dat ding heb ik ook (ligt ergens onder de bank stof te happen. ik vind m niet handigquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:15 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik ben eens een keer zonder eten de Action uitgekomen.![]()
Dat ding is een laptopstandaard. Tilt de laptop een stukje omhoog aan de achterkant. Typt wat makkelijker en goed voor de ontluchting ofzoiets. 0,79 cent.
Ik ook niet echt, geloof ik. M'n laptop staat er niet echt heel stabiel op.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat ding heb ik ook (ligt ergens onder de bank stof te happen. ik vind m niet handig
Bovenstaand zie je die blauwe 'dingen'.quote:
Haha ja, is een optie. Zou mij teveel gedoe zijn..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:39 schreef lady-wrb het volgende:
ik zag in het blokkerkrantje (geloof ik) een exemplaar dat me handiger leek.
ik heb nu trouwens een steun van de ikea, maar daar zitten geen ventilatiegaten in, maar die zou ik er natuurlijk in kunnen zagen
ik zei toch: zou kunnen, niet dat ik het doe ! hahaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:46 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Haha ja, is een optie. Zou mij teveel gedoe zijn..
Heb je geen handige man in je omgeving die je ervoor zou kunnen strikken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zei toch: zou kunnen, niet dat ik het doe ! haha
hallo! ik ben hier degene met de zaagjes! (figuurzaagjes dan wel)quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:48 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Heb je geen handige man in je omgeving die je ervoor zou kunnen strikken?
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/80239074/#/80239074quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zei toch: zou kunnen, niet dat ik het doe ! haha
hier heb ik het over http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/60150176/
ja maar deze is voor op schoot toch? (oke, het is dan ook een laptop) voor mij istie voor op het bureauquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/80239074/#/80239074
Deze is veel fijner, vormbaar kussen aan de onderkant.
Die is voor schoot ja, voor op bureau is het net te hoog.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar deze is voor op schoot toch? (oke, het is dan ook een laptop) voor mij istie voor op het bureau
Ohh ja, dat is wel tof!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hallo! ik ben hier degene met de zaagjes! (figuurzaagjes dan wel)
lijkt me overigens wel een leuk project om er een mooie tribal ofzo uit te zagen
Uuuh ja, die bedoel ik. Bedoel jij niet lag ipv las?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bedoel je een koelkastthermometer? dan bedoel je mij, denk ik. ik heb er eentje in de koelkast staan omdat ik dacht dat het ding niet koelde. hij las bij de kookspullen (daar waar de blikopeners ed hangen)
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:49 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Uuuh ja, die bedoel ik. Bedoel jij niet lag ipv las?![]()
Ik heb het idee dat er niks van de thermostaat die in de deur zit ingebouwd klopt. 4 graden en na 2 dagen is mijn soepje wat uit de vriezer kwam nog ruim voor de helft bevroren.
Tis een nieuwe koelkast met nofrost en A+, ff wennen nog vergeleken met mijn oude koelkast die alleen maar A was (12 jr oud) en waarvan ik de vriezer zowat elke maand moest ontdooien.
Leuk??? Hou jij van herrie?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:41 schreef Wolkje- het volgende:
De nieuwe aanbiedingen vanaf zondag staan weer op de site!
Iemand deze toevallig al in de winkel gezien? [ afbeelding ]
Dat lijkt me voor mijn dochtertje wel erg leuk! ;-)
jij hebt geen kinderen ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:06 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Leuk??? Hou jij van herrie?Ik zou zoiets zelf nooit kopen denk ik.. alleen al voor het kabaal.
Nee, niet gezien maar ik kijk dan ook zelden bij het kinderspeelgoed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:41 schreef Wolkje- het volgende:
De nieuwe aanbiedingen vanaf zondag staan weer op de site!
Iemand deze toevallig al in de winkel gezien? [ afbeelding ]
Dat lijkt me voor mijn dochtertje wel erg leuk! ;-)
Hahaha!! Als ik er niet meer tegen kan haal ik de batterijen er wel uit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:06 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Leuk??? Hou jij van herrie?Ik zou zoiets zelf nooit kopen denk ik.. alleen al voor het kabaal.
Ik heb een mooiere bij xenos weggehaald. geheel RVS.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:11 schreef maartjeh het volgende:
[ afbeelding ]
Staat bij '100 nieuwste artikelen'. Is heeeul niet nieuw, want deze staat al zo'n dik half jaar in mijn toilet.
En zo 'hoog' als dat 'ie er op de foto uitziet, zo hoog is 'ie niet. Passen gewoon 6 rollen op.
Als je die rol op het plaatje x6 doet, past het idd preciesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:11 schreef maartjeh het volgende:
[ afbeelding ]
Staat bij '100 nieuwste artikelen'. Is heeeul niet nieuw, want deze staat al zo'n dik half jaar in mijn toilet.
En zo 'hoog' als dat 'ie er op de foto uitziet, zo hoog is 'ie niet. Passen gewoon 6 rollen op.
Nee, dacht jij van wel?quote:
Ik heb een hoop geroken vorige week, maar deze heb ik niet gespot qua naamkaart anders had ik zeker gesnuffeld. Ik ben ook nieuwsgierig nu!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:03 schreef Miam het volgende:
Ben ZO benieuwd naar deze geurkaars;
[ afbeelding ]
Iemand al kunnen ruiken? is het wat ja/nee?
Nee dat dacht ik al...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:37 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee, dacht jij van wel?
Ik heb trouwens de highlightverf van de Action in m'n haar zitten nu. 10 minuutjes intrekken, uitspoelen, en dan zou 't goed moeten zijn. Ik ben benieuwd.
dank voor de tip!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:53 schreef AnnaStesia het volgende:
Volgende week maar weer eens richting action,wil graag een aantal muziek dvd`s kopen uit de folder van volgende week( queen,metallica,U2 sowieso) en flink vaseline inslaan(krijg volgende week een nieuwe tattoo)
Ik heb er een paar keer mijn neus bovengehouden en werd er niet blij van...voor mij persoonlijk te sterk maar wie weet is het voor jou totaal anders....heb je veel aan hč?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:03 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik werk al 8 jaar met kinderen, dus wat dat betreft, ik weet 't. Vandaar ook mijn 'quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik al...dingen met geluid zijn goed voor de ontwikkeling...
Krijgen we nu wel een haar-foto?
een papiertje of stuk tape over de speaker doet wonderen..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:45 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik werk al 8 jaar met kinderen, dus wat dat betreft, ik weet 't. Vandaar ook mijn ''poppetje erachter.
Tsja, stond net m'n haar te fohnen, bedacht me toen dat een voor en na-foto misschien wel leuk waren geweest..
Nu je dat zegt.. dat deden mijn ouders ook bij mijn speelgoed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
een papiertje of stuk tape over de speaker doet wonderen..
Dan doe maar de na en dan later nog een keer de voor foto, na de uitgroei
blond!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:54 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nu je dat zegt.. dat deden mijn ouders ook bij mijn speelgoed.
Even wat knippen en plakken hoor, gisteravond nog een foto gemaakt bedacht ik me.
[ afbeelding ]
Links is hoe 't een maandje of 3 geleden was. Ben inmiddels op vakantie geweest dus het is wel weer blonder geworden door de zon. Middelste en rechts is hoe 't nu is.
Oke .. nee, kloptquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb er een paar keer mijn neus bovengehouden en werd er niet blij van...voor mij persoonlijk te sterk maar wie weet is het voor jou totaal anders....heb je veel aan hč?
Ik vond m niks... dan koop ik wel lekker waxmeltsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:03 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
Was het de typische geur die de naam doet vermoeden of?...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik vond m niks... dan koop ik wel lekker waxmelts![]()
Sloffen was hier nog maar 1 paar van, morgen dus even bij de andere action kijken. Wel een snijplank, koelkastthermometer en 2 paar warme sokken gekocht.
Geroken en ik vond het niet lekker ruiken!! IIg niet naar lekkere verse koekjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:03 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
Meer een overweldigende zoete meurlucht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:24 schreef loezzie het volgende:
[..]
Geroken en ik vond het niet lekker ruiken!! IIg niet naar lekkere verse koekjes
Oke .. Nou goed, ik laat me verrassen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:24 schreef loezzie het volgende:
[..]
Geroken en ik vond het niet lekker ruiken!! IIg niet naar lekkere verse koekjes
Heb hem gevonden en gekocht. 65 cent of zo.quote:
hoe moeten wij dat hier wetenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:19 schreef Markeerstift het volgende:
Hebben ze die plantenwatergeefbollen echt niet meer in Utrecht of wilde het personeelslid graag van me af?
Weet niet, misschien omdat iemand ze daar pas nog heeft gezien/ gehaald?quote:
hier in zaandam lagen er van de week nog. maar ik vrees dat je niet veel aan die informatie hebtquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:29 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Weet niet, misschien omdat iemand ze daar pas nog heeft gezien/ gehaald?
Meisje aan wie ik het vroeg wist eerst niet waar ik het over had en zei toe net iets te snel: nee hebben we niet
Ik vroeg gisteren ook om een koelkastthermometer. Een meisje dat daar werkte wist me met een pokerface te vertellen dat dat uit het assortiment is gehaald. Haar collega vond echter het product terwijl zij haar zin net had afgemaakt. Weg pokerface, ze keek mij geen eens meer aan en mompelde iets over eh ja misschien was het toch een ander product... of zo... mja... uh... ik moet verder met vakkenvullen...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:29 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Weet niet, misschien omdat iemand ze daar pas nog heeft gezien/ gehaald?
Meisje aan wie ik het vroeg wist eerst niet waar ik het over had en zei toe net iets te snel: nee hebben we niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |