Zie PI van mijn vorige postquote:
gewoon dit topic blijven volgen, wij laten je wel weten wat je in je dromen moet kopen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:11 schreef heaven7 het volgende:
Is het erg dat ik droom over de ActionIn de afgelopen maand ben ik er 's nachts 2 keer geweest en was ik heel enthousiast en dacht ik 'fuck ik ben er nu!! Wat had ik ookweer nodig??
'
Ik woon dus in het buitenland en heb geen mogelijkheid meer om te gaan
ik blijf kijken voor de comfortbra's voor jou, maar ik ben ze nog niet tegengekomen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:11 schreef heaven7 het volgende:
Is het erg dat ik droom over de ActionIn de afgelopen maand ben ik er 's nachts 2 keer geweest en was ik heel enthousiast en dacht ik 'fuck ik ben er nu!! Wat had ik ookweer nodig??
'
Ik woon dus in het buitenland en heb geen mogelijkheid meer om te gaan
haha die geldservetten zijn gaaf he?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:18 schreef Curiosity het volgende:
Gisteren weer even geweest en het volgende gekocht.
Nussini repen kokos van Milka, onwijs lekker.
6 x Bar le duc sinas/mango limonade
Correctie stift
Nuts
Luxe thee
geld servetten
Douche gel (soort van rituals)
Dat is lief, thanks!quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik blijf kijken voor de comfortbra's voor jou, maar ik ben ze nog niet tegengekomen.
denk niet dat ik het vergeten ben hoor. ze zijn er gewoon niet op dit moment
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
haha die geldservetten zijn gaaf he?
ik had een pakje meegenomen naar het huiskamerproject voor demente bejaarden.
geweldig jullie hadden ze moeten zien
M ja, en het liefst zwartquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maat M he? en maakte de kleur nou nog uit? dat ben ik even kwijt
Leuk!quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:33 schreef Miniem het volgende:
Hehe, vandaag mijn dingdong bel van de Action op mijn brommer gezet.![]()
Geniaal zon ding![]()
[ afbeelding ]
Demente bejaarden pesten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
haha die geldservetten zijn gaaf he?
ik had een pakje meegenomen naar het huiskamerproject voor demente bejaarden.
geweldig jullie hadden ze moeten zien
pesten? nee echt niet. ze vonden het geweldigquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
pesten? nee echt niet. ze vonden het geweldig
maar de verbazing bij het uitvouwen dat het er steeds meer werden was priceless.
Oh, jij bent eeerg! Hahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:35 schreef trovey het volgende:
[..]![]()
...jammer, had ze wel eens naar de supermarkt willen zien gaan met dat "geld".
Ik heb zelf demente grootouders gehad dus ik weet wel een beetje hoe het werkt in die hoofden, zou ze echt nooit kwaad doen hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |