Zie PI van mijn vorige postquote:
gewoon dit topic blijven volgen, wij laten je wel weten wat je in je dromen moet kopen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:11 schreef heaven7 het volgende:
Is het erg dat ik droom over de ActionIn de afgelopen maand ben ik er 's nachts 2 keer geweest en was ik heel enthousiast en dacht ik 'fuck ik ben er nu!! Wat had ik ookweer nodig??
'
Ik woon dus in het buitenland en heb geen mogelijkheid meer om te gaan
ik blijf kijken voor de comfortbra's voor jou, maar ik ben ze nog niet tegengekomen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:11 schreef heaven7 het volgende:
Is het erg dat ik droom over de ActionIn de afgelopen maand ben ik er 's nachts 2 keer geweest en was ik heel enthousiast en dacht ik 'fuck ik ben er nu!! Wat had ik ookweer nodig??
'
Ik woon dus in het buitenland en heb geen mogelijkheid meer om te gaan
haha die geldservetten zijn gaaf he?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:18 schreef Curiosity het volgende:
Gisteren weer even geweest en het volgende gekocht.
Nussini repen kokos van Milka, onwijs lekker.
6 x Bar le duc sinas/mango limonade
Correctie stift
Nuts
Luxe thee
geld servetten
Douche gel (soort van rituals)
Dat is lief, thanks!quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik blijf kijken voor de comfortbra's voor jou, maar ik ben ze nog niet tegengekomen.
denk niet dat ik het vergeten ben hoor. ze zijn er gewoon niet op dit moment
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
haha die geldservetten zijn gaaf he?
ik had een pakje meegenomen naar het huiskamerproject voor demente bejaarden.
geweldig jullie hadden ze moeten zien
M ja, en het liefst zwartquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maat M he? en maakte de kleur nou nog uit? dat ben ik even kwijt
Leuk!quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:33 schreef Miniem het volgende:
Hehe, vandaag mijn dingdong bel van de Action op mijn brommer gezet.![]()
Geniaal zon ding![]()
[ afbeelding ]
Demente bejaarden pesten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
pesten? nee echt niet. ze vonden het geweldigquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
pesten? nee echt niet. ze vonden het geweldig
maar de verbazing bij het uitvouwen dat het er steeds meer werden was priceless.
Oh, jij bent eeerg! Hahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:35 schreef trovey het volgende:
[..]![]()
...jammer, had ze wel eens naar de supermarkt willen zien gaan met dat "geld".
Ik heb zelf demente grootouders gehad dus ik weet wel een beetje hoe het werkt in die hoofden, zou ze echt nooit kwaad doen hoor.quote:
Dat hoor je vaak he? Ik heb zelf op een gesloten afdeling gewerkt in een bejaardentehuis en die bejaarden werden soms al kwaad als je de gezamelijke tv-ruimte stofzuigde.. Dan vlogen ze gewoon op je af. Dat wens je inderdaad je ergste vijand niet toe, dementie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb zelf demente grootouders gehad dus ik weet wel een beetje hoe het werkt in die hoofden, zou ze echt nooit kwaad doen hoor.Alhoewel het met mijn opa nooit zeker was of hij je geen kwaad deed, de man was altijd al licht onvlambaar en dat werd er niet beter op toen hij dement werd, die zou je met zijn stok hebben geslagen als je bij hem zo'n geintje zou uithalen.
Hoop het nooit zelf te krijgen want dat wens je je ergste vijand nog niet toe.
Lichaam is er nog maar de persoon zelf is verdwenen.
in Breskens stonden ze in de dozen klaar, een doos of 4 compleet volquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:13 schreef Puala het volgende:
Zijn er mensen die deze erg graag willen? :
[ afbeelding ]
Bij de action hier lagen ongeveer nog 50-100 verpakkingen. Ik wil wel kijken of degene die je wilt er ligt en die dan opsturen? Ik merkte dat erg veel mensen ze wilden nl
Ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand of Action ook houtlijm verkoopt?
Ik geloof dat het nu wel duidelijk is.quote:
Heb ze ook zien liggen , ga er ook een kopen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:33 schreef Miniem het volgende:
Hehe, vandaag mijn dingdong bel van de Action op mijn brommer gezet.![]()
Geniaal zon ding![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Thanks!quote:
Luister maar niet naar al die mensen, het antwoord is ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand of Action ook houtlijm verkoopt?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:13 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de action hier lagen ongeveer nog 50-100 verpakkingen. Ik wil wel kijken of degene die je wilt er ligt en die dan opsturen? Ik merkte dat erg veel mensen ze wilden nl
Vandaag gaat het me niet lukken om langs te gaan, maar ik zal van de week er ff langs rijden voor jequote:Op maandag 8 oktober 2012 07:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]![]()
ik mis nog die rechtsonder (wit licht en donkerblauw) en die met de glitters gaat hard
dus als je zou willen......
ik ben nu al een keer of 3 voor jan joker helemaal naar achterin zaandam gefietst. en iedere keer kom ik thuis zonder die nagellak, maar weer met allerlei andere zooi die ik helemaal niet van plan was te komen
Die heb ik vorige week ook meegenomen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
Action, fijne winkel.
Biotex blauw 1.79
6 Led veiligheidslampje voor halsband huisdier. 0. 52
(Gebruik de Led voor op de fiets )
Discusslot met drie sleutels , 2,79.( kopie van de AXA.)
Weet je dat heel zeker?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Luister maar niet naar al die mensen, het antwoord is ja.
Blijft inderdaad een verschrikkelijke ziekte.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:14 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat hoor je vaak he? Ik heb zelf op een gesloten afdeling gewerkt in een bejaardentehuis en die bejaarden werden soms al kwaad als je de gezamelijke tv-ruimte stofzuigde.. Dan vlogen ze gewoon op je af. Dat wens je inderdaad je ergste vijand niet toe, dementie.
Bij jullie wil dus niemand die dingen hebben.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:13 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Jup. Nu lijkt het me ook wel heel grappig om een boerin te zien met nagellak :pquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij jullie wil dus niemand die dingen hebben.
Volgens mij heb je ze wel hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup. Nu lijkt het me ook wel heel grappig om een boerin te zien met nagellak :p
Allichtquote:
Daarom exporteren die hap naar delen van het land waar grote tekorten zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:55 schreef Puala het volgende:
[..]
AllichtMaar het is een klein dorp waar de Action staat (dodewaard) en het is best een flinke action voor het formaat dorp. Ik denk dat dat het eerder verklaard
Laat ons nou gewoon genieten van een XXL action met XXL voorraadquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Daarom exporteren die hap naar delen van het land waar grote tekorten zijn.
Ben jij toch ook?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Laat ons nou gewoon genieten van een XXL action met XXL voorraadBeetje sociaal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |