Zie PI van mijn vorige postquote:
gewoon dit topic blijven volgen, wij laten je wel weten wat je in je dromen moet kopen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:11 schreef heaven7 het volgende:
Is het erg dat ik droom over de ActionIn de afgelopen maand ben ik er 's nachts 2 keer geweest en was ik heel enthousiast en dacht ik 'fuck ik ben er nu!! Wat had ik ookweer nodig??
'
Ik woon dus in het buitenland en heb geen mogelijkheid meer om te gaan
ik blijf kijken voor de comfortbra's voor jou, maar ik ben ze nog niet tegengekomen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:11 schreef heaven7 het volgende:
Is het erg dat ik droom over de ActionIn de afgelopen maand ben ik er 's nachts 2 keer geweest en was ik heel enthousiast en dacht ik 'fuck ik ben er nu!! Wat had ik ookweer nodig??
'
Ik woon dus in het buitenland en heb geen mogelijkheid meer om te gaan
haha die geldservetten zijn gaaf he?quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:18 schreef Curiosity het volgende:
Gisteren weer even geweest en het volgende gekocht.
Nussini repen kokos van Milka, onwijs lekker.
6 x Bar le duc sinas/mango limonade
Correctie stift
Nuts
Luxe thee
geld servetten
Douche gel (soort van rituals)
Dat is lief, thanks!quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik blijf kijken voor de comfortbra's voor jou, maar ik ben ze nog niet tegengekomen.
denk niet dat ik het vergeten ben hoor. ze zijn er gewoon niet op dit moment
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
haha die geldservetten zijn gaaf he?
ik had een pakje meegenomen naar het huiskamerproject voor demente bejaarden.
geweldig jullie hadden ze moeten zien
M ja, en het liefst zwartquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maat M he? en maakte de kleur nou nog uit? dat ben ik even kwijt
Leuk!quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:33 schreef Miniem het volgende:
Hehe, vandaag mijn dingdong bel van de Action op mijn brommer gezet.![]()
Geniaal zon ding![]()
[ afbeelding ]
Demente bejaarden pesten.quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
pesten? nee echt niet. ze vonden het geweldigquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
pesten? nee echt niet. ze vonden het geweldig
maar de verbazing bij het uitvouwen dat het er steeds meer werden was priceless.
Oh, jij bent eeerg! Hahaquote:Op zondag 7 oktober 2012 19:35 schreef trovey het volgende:
[..]![]()
...jammer, had ze wel eens naar de supermarkt willen zien gaan met dat "geld".
Ik heb zelf demente grootouders gehad dus ik weet wel een beetje hoe het werkt in die hoofden, zou ze echt nooit kwaad doen hoor.quote:
Dat hoor je vaak he? Ik heb zelf op een gesloten afdeling gewerkt in een bejaardentehuis en die bejaarden werden soms al kwaad als je de gezamelijke tv-ruimte stofzuigde.. Dan vlogen ze gewoon op je af. Dat wens je inderdaad je ergste vijand niet toe, dementie.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb zelf demente grootouders gehad dus ik weet wel een beetje hoe het werkt in die hoofden, zou ze echt nooit kwaad doen hoor.Alhoewel het met mijn opa nooit zeker was of hij je geen kwaad deed, de man was altijd al licht onvlambaar en dat werd er niet beter op toen hij dement werd, die zou je met zijn stok hebben geslagen als je bij hem zo'n geintje zou uithalen.
Hoop het nooit zelf te krijgen want dat wens je je ergste vijand nog niet toe.
Lichaam is er nog maar de persoon zelf is verdwenen.
in Breskens stonden ze in de dozen klaar, een doos of 4 compleet volquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:13 schreef Puala het volgende:
Zijn er mensen die deze erg graag willen? :
[ afbeelding ]
Bij de action hier lagen ongeveer nog 50-100 verpakkingen. Ik wil wel kijken of degene die je wilt er ligt en die dan opsturen? Ik merkte dat erg veel mensen ze wilden nl
Ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand of Action ook houtlijm verkoopt?
Ik geloof dat het nu wel duidelijk is.quote:
Heb ze ook zien liggen , ga er ook een kopen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:33 schreef Miniem het volgende:
Hehe, vandaag mijn dingdong bel van de Action op mijn brommer gezet.![]()
Geniaal zon ding![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 15:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
Thanks!quote:
Luister maar niet naar al die mensen, het antwoord is ja.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand of Action ook houtlijm verkoopt?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:13 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de action hier lagen ongeveer nog 50-100 verpakkingen. Ik wil wel kijken of degene die je wilt er ligt en die dan opsturen? Ik merkte dat erg veel mensen ze wilden nl
Vandaag gaat het me niet lukken om langs te gaan, maar ik zal van de week er ff langs rijden voor jequote:Op maandag 8 oktober 2012 07:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]![]()
ik mis nog die rechtsonder (wit licht en donkerblauw) en die met de glitters gaat hard
dus als je zou willen......
ik ben nu al een keer of 3 voor jan joker helemaal naar achterin zaandam gefietst. en iedere keer kom ik thuis zonder die nagellak, maar weer met allerlei andere zooi die ik helemaal niet van plan was te komen
Die heb ik vorige week ook meegenomen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
Action, fijne winkel.
Biotex blauw 1.79
6 Led veiligheidslampje voor halsband huisdier. 0. 52
(Gebruik de Led voor op de fiets )
Discusslot met drie sleutels , 2,79.( kopie van de AXA.)
Weet je dat heel zeker?quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:02 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Luister maar niet naar al die mensen, het antwoord is ja.
Blijft inderdaad een verschrikkelijke ziekte.quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:14 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat hoor je vaak he? Ik heb zelf op een gesloten afdeling gewerkt in een bejaardentehuis en die bejaarden werden soms al kwaad als je de gezamelijke tv-ruimte stofzuigde.. Dan vlogen ze gewoon op je af. Dat wens je inderdaad je ergste vijand niet toe, dementie.
Bij jullie wil dus niemand die dingen hebben.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:13 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Jup. Nu lijkt het me ook wel heel grappig om een boerin te zien met nagellak :pquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij jullie wil dus niemand die dingen hebben.
Volgens mij heb je ze wel hoor.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup. Nu lijkt het me ook wel heel grappig om een boerin te zien met nagellak :p
Allichtquote:
Daarom exporteren die hap naar delen van het land waar grote tekorten zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:55 schreef Puala het volgende:
[..]
AllichtMaar het is een klein dorp waar de Action staat (dodewaard) en het is best een flinke action voor het formaat dorp. Ik denk dat dat het eerder verklaard
Laat ons nou gewoon genieten van een XXL action met XXL voorraadquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Daarom exporteren die hap naar delen van het land waar grote tekorten zijn.
Ben jij toch ook?quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Laat ons nou gewoon genieten van een XXL action met XXL voorraadBeetje sociaal zijn
Ah Héndig! Binnenkort mn ouders maar es ff langs sturen daar. Kunnen ze daarna gelijk op visitequote:Op maandag 8 oktober 2012 14:55 schreef Puala het volgende:
[..]
AllichtMaar het is een klein dorp waar de Action staat (dodewaard) en het is best een flinke action voor het formaat dorp. Ik denk dat dat het eerder verklaard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hadden, lijkt me wel leuk om te gebruiken voor die strokransen, of mocht iemand ze nog goedkoper tegen komen, of iets anders van dat soort spul?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:49 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ah Héndig! Binnenkort mn ouders maar es ff langs sturen daar. Kunnen ze daarna gelijk op visiteOf ik ga zelf ff, kan natuurlijk ook nog...Naja, we zien 't wel.
In Beneden Leeuwen zit trouwens ook een grote action. En die in culemborg was toch ook groot? ben ik nog nooit geweest iig.
Ik zag net op de site dat ze dieDodewaard, Beneden Leeuwen en Arnhem ben ik regelmatig te vinden jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hadden, lijkt me wel leuk om te gebruiken voor die strokransen, of mocht iemand ze nog goedkoper tegen komen, of iets anders van dat soort spul?Arnhem heeft er 2 op korte afstand van elkaar. Die in Tiel is afschuwelijk
![]()
Culemborg ken ik eigenlijk helemaal niet.
Ja Tiel is idd een zooitje...Maar toch, als ik dan toch in tiel ben, zet ik altijd mn auto daar bij de parkeerplaats neer, en dan kom ik uiteindelijk toch wel ff bij de action.....quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/
1877619/4/50#117805544]woensdag 10 oktober 2012 10:03[/url] schreef Puala het volgende:
[..]
Dodewaard, Beneden Leeuwen en Arnhem ben ik regelmatig te vinden jaArnhem heeft er 2 op korte afstand van elkaar. Die in Tiel is afschuwelijk
![]()
Culemborg ken ik eigenlijk helemaal niet.
Het hoort eigenlijk niet hier, maar in het centrum van Tiel zitten steeds meer leuke winkelsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:20 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja Tiel is idd een zooitje...Maar toch, als ik dan toch in tiel ben, zet ik altijd mn auto daar bij de parkeerplaats neer, en dan kom ik uiteindelijk toch wel ff bij de action.....
Arkel is ook nog aardig groot trouwens, maar rotweg om naartoe te rijden
Ik heb de roze scrub (dacht ik) en die vind ik wel lekkerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:58 schreef maartjeh het volgende:
Zijn er hier mensen die producten van de Action Zen-verzorgingslijn gebruiken?
Ik wil het voor die prijs best proberen, maar de 'potpourri bath beauty' trekt me toch niet zo met z'n naam. Doet me denken aan zo'n doordringende wc-luchtverfrisser.
Dankjewel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb de roze scrub (dacht ik) en die vind ik wel lekkerMaar goed; ik vind duurdere scrubs toch wel fijner werken, dus gebruik deze voor tussendoor
Volgens mij hebben ze vier soorten / geuren? Ik vond in ieder geval de roze lekker en niet wc-achtig. Dat had ik met een andere (de paarse) wel. Misschien is dat ook degene die jij bedoelde?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:23 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dankjewel.Ik wilde inderdaad de scub en bodybutter gaan proberen. Hoe is de geur?
Haha oke! Dan ga ik voor de roze.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze vier soorten / geuren? Ik vond in ieder geval de roze lekker en niet wc-achtig. Dat had ik met een andere (de paarse) wel. Misschien is dat ook degene die jij bedoelde?
En de groene vond ik sowieso stinken uit de pot, haha.
Kan wel hoor...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 09:55 schreef Kloonhommel het volgende:
@Pureevil: Ergens iets tegenkomen wat nog goedkoper is dan bij Action is vrijwel onmogelijk...
@Iedereen: Iemand van jullie had recentlijk een koelkastthermostaat gekocht, waar ligt dit ding ongeveer en bevalt ie? Ik heb een nieuw koelkast en ik vraag me af of het echt 4 graden is of -4. Niet normaal hoe koud alles uit de koelkast komt...
Die gele is ook wel fijn, citrusachtig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:32 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Haha oke! Dan ga ik voor de roze.
Ja, maar dan andere kleuren in de Noorse print, ik zag laatst eentje liggen in turquoise ipv zwart-wit/creme-witquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:49 schreef douche-eendje het volgende:
Zijn er nog toffe pantoffels a la de noorse sloffen van een paar jaar geleden te vinden?
oh hier nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar dan andere kleuren in de Noorse print, ik zag laatst eentje liggen in turquoise ipv zwart-wit/creme-witAndere kleuren heb ik niet gezien want ik ging al snel richting de kassa.
Ok, vanavond of morgen maar even kijkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar dan andere kleuren in de Noorse print, ik zag laatst eentje liggen in turquoise ipv zwart-wit/creme-witAndere kleuren heb ik niet gezien want ik ging al snel richting de kassa.
Oh ik zie net dat ik turquoise schreef, maar als ik het goed heb gezien dan zijn ze turquoise-wit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ok, vanavond of morgen maar even kijken2 actions hier dus dat moet wel lukken.
Ik heb de gele scrub meegenomen, vond ik net iets lekkerder ruiken dan de roze. Maar ik ben ook helemaal weg van Niveau happy-time, vandaar misschien.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Die gele is ook wel fijn, citrusachtig.
Heb ze gister bij de big-bazar meegenomen. Die hebben zwart- witte.....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:49 schreef douche-eendje het volgende:
Zijn er nog toffe pantoffels a la de noorse sloffen van een paar jaar geleden te vinden?
Houtlijm, meldtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:37 schreef Kloonhommel het volgende:
Waar zijn de mannen? Iemand laatst nog motorolie of andere mannelijke dingen gekocht?
Ik moet nog heel veel klusspul kopenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:37 schreef Kloonhommel het volgende:
Waar zijn de mannen? Iemand laatst nog motorolie of andere mannelijke dingen gekocht?
ik ben dan wel geen man, maar ik koop regelmatig dingen bij de action die volgens mij niet standaard in het mandje gaan bij vrouwenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:37 schreef Kloonhommel het volgende:
Het spijt me...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:37 schreef Kloonhommel het volgende:
Bij de Action in Arnhem hebben ze er ook winkelkarretjes. Schooltas erin en gaan met die banaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:25 schreef essnhills het volgende:
Ze hebben hier in Delft geen action![]()
Maar bij mijn ouders in het dorp is er een enorme, waar ze ook winkelwagens hebben![]()
Dus als ik iets nodig heb dan ga ik langs m'n ouders
Hier meldt zich een alleenstaande moeder die alle klusjes in huis zelf doet en dus ook een flinke gereedschapskast heeftquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ben dan wel geen man, maar ik koop regelmatig dingen bij de action die volgens mij niet standaard in het mandje gaan bij vrouwen
-bussen spuitverf
-schroevendraaiersets
-lijm
-diverse tangen en steeksleutels
-spaanplaat- en gipsschroeven
en nog meer zut die ik bij deze vergeet op te noemen
kwasten/rollers/verfbakjes
(ik heb mijn eigen gereedschapskast, ik kan bij mijn vriend nooit vinden als ik wat nodig heb. sterker nog, hij leent regelmatig gereedschap van mij)
Check. Vorige week nog, had ik hier ook gepost trouwens.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:37 schreef Kloonhommel het volgende:
ik ben gek op knutselen. sinds van de week heb ik daar weer tijd voorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:48 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Hier meldt zich een alleenstaande moeder die alle klusjes in huis zelf doet en dus ook een flinke gereedschapskast heeft
Laat ik dan de tip geven dat de schroevendraaiers van matige kwaliteit zijn. Dat wil zeggen dat je kruiskop bijv. kapotdraait als de schroef echt te vast zit en je het verkeerde maatje hebt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik moet nog heel veel klusspul kopen![]()
Ik zag vandaag een vrouw in de trein met een tas waar een Mini in Paul Smith stijl op stond. Ik moest gelijk aan jou denkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:48 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Hier meldt zich een alleenstaande moeder die alle klusjes in huis zelf doet en dus ook een flinke gereedschapskast heeft
och daar heb ik een accuschroefboormachine voor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:52 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Laat ik dan de tip geven dat de schroevendraaiers van matige kwaliteit zijn. Dat wil zeggen dat je kruiskop bijv. kapotdraait als de schroef echt te vast zit en je het verkeerde maatje hebt.
In Rijswijk, een paar km. verderop zit een grotequote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:25 schreef essnhills het volgende:
Ze hebben hier in Delft geen action![]()
Maar bij mijn ouders in het dorp is er een enorme, waar ze ook winkelwagens hebben![]()
Dus als ik iets nodig heb dan ga ik langs m'n ouders
ahhahaha dat is gaaf! En erg leuk dat je nog eens aan me denktquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een vrouw in de trein met een tas waar een Mini in Paul Smith stijl op stond. Ik moest gelijk aan jou denken
Goede buit weerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:27 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik heb de gele scrub meegenomen, vond ik net iets lekkerder ruiken dan de roze. Maar ik ben ook helemaal weg van Niveau happy-time, vandaar misschien.
[ afbeelding ]
De buit van vandaag.
Even een lichte correctie voor mij.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ben niet gek op knutselen/klussen. maar ik moet wel want ik ben mijn eigen mannetje met een broer met twee linkerhanden.![]()
Hier ook maar nog nooit gebruikt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:34 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Bij de Action in Arnhem hebben ze er ook winkelkarretjes. Schooltas erin en gaan met die banaan.
Nee hoor, valt reuze mee, en je kan daarna altijd nog de bodybutter gebruiken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:48 schreef Miendientje het volgende:
Ik zat te twijfelen of ik de scrub mee zou nemen maar toen zag ik dat het parfum en volgens mij dus alcohol bevat. Droogt het spul niet enorm uit of valt het mee? Anders heeft scrubben zo weinig zin, dan blijf ik bezig.
Die tandpasta vind ik trouwens niet zo lekker, ik had hem al eerder gekocht, die was bijna op (ik vind het ook zonde om weg te gooien), dacht ik dat ik dit keer een andere mee nam, is het dezelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |