Hahaha!! Als ik er niet meer tegen kan haal ik de batterijen er wel uit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:06 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Leuk??? Hou jij van herrie?Ik zou zoiets zelf nooit kopen denk ik.. alleen al voor het kabaal.
Ik heb een mooiere bij xenos weggehaald. geheel RVS.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:11 schreef maartjeh het volgende:
[ afbeelding ]
Staat bij '100 nieuwste artikelen'. Is heeeul niet nieuw, want deze staat al zo'n dik half jaar in mijn toilet.
En zo 'hoog' als dat 'ie er op de foto uitziet, zo hoog is 'ie niet. Passen gewoon 6 rollen op.
Als je die rol op het plaatje x6 doet, past het idd preciesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:11 schreef maartjeh het volgende:
[ afbeelding ]
Staat bij '100 nieuwste artikelen'. Is heeeul niet nieuw, want deze staat al zo'n dik half jaar in mijn toilet.
En zo 'hoog' als dat 'ie er op de foto uitziet, zo hoog is 'ie niet. Passen gewoon 6 rollen op.
Nee, dacht jij van wel?quote:
Ik heb een hoop geroken vorige week, maar deze heb ik niet gespot qua naamkaart anders had ik zeker gesnuffeld. Ik ben ook nieuwsgierig nu!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:03 schreef Miam het volgende:
Ben ZO benieuwd naar deze geurkaars;
[ afbeelding ]
Iemand al kunnen ruiken? is het wat ja/nee?
Nee dat dacht ik al...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:37 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee, dacht jij van wel?
Ik heb trouwens de highlightverf van de Action in m'n haar zitten nu. 10 minuutjes intrekken, uitspoelen, en dan zou 't goed moeten zijn. Ik ben benieuwd.
dank voor de tip!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 14:53 schreef AnnaStesia het volgende:
Volgende week maar weer eens richting action,wil graag een aantal muziek dvd`s kopen uit de folder van volgende week( queen,metallica,U2 sowieso) en flink vaseline inslaan(krijg volgende week een nieuwe tattoo)
Ik heb er een paar keer mijn neus bovengehouden en werd er niet blij van...voor mij persoonlijk te sterk maar wie weet is het voor jou totaal anders....heb je veel aan hè?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:03 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik werk al 8 jaar met kinderen, dus wat dat betreft, ik weet 't. Vandaar ook mijn 'quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik al...dingen met geluid zijn goed voor de ontwikkeling...
Krijgen we nu wel een haar-foto?
een papiertje of stuk tape over de speaker doet wonderen..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:45 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik werk al 8 jaar met kinderen, dus wat dat betreft, ik weet 't. Vandaar ook mijn ''poppetje erachter.
Tsja, stond net m'n haar te fohnen, bedacht me toen dat een voor en na-foto misschien wel leuk waren geweest..
Nu je dat zegt.. dat deden mijn ouders ook bij mijn speelgoed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
een papiertje of stuk tape over de speaker doet wonderen..
Dan doe maar de na en dan later nog een keer de voor foto, na de uitgroei
blond!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:54 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nu je dat zegt.. dat deden mijn ouders ook bij mijn speelgoed.
Even wat knippen en plakken hoor, gisteravond nog een foto gemaakt bedacht ik me.
[ afbeelding ]
Links is hoe 't een maandje of 3 geleden was. Ben inmiddels op vakantie geweest dus het is wel weer blonder geworden door de zon. Middelste en rechts is hoe 't nu is.
Oke .. nee, kloptquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb er een paar keer mijn neus bovengehouden en werd er niet blij van...voor mij persoonlijk te sterk maar wie weet is het voor jou totaal anders....heb je veel aan hè?
Ik vond m niks... dan koop ik wel lekker waxmeltsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:03 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
Was het de typische geur die de naam doet vermoeden of?...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik vond m niks... dan koop ik wel lekker waxmelts![]()
Sloffen was hier nog maar 1 paar van, morgen dus even bij de andere action kijken. Wel een snijplank, koelkastthermometer en 2 paar warme sokken gekocht.
Geroken en ik vond het niet lekker ruiken!! IIg niet naar lekkere verse koekjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 15:03 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
Meer een overweldigende zoete meurlucht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:24 schreef loezzie het volgende:
[..]
Geroken en ik vond het niet lekker ruiken!! IIg niet naar lekkere verse koekjes
Oke .. Nou goed, ik laat me verrassen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:24 schreef loezzie het volgende:
[..]
Geroken en ik vond het niet lekker ruiken!! IIg niet naar lekkere verse koekjes
Heb hem gevonden en gekocht. 65 cent of zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |