SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OPAltijd onderweg naar het avontuur
Zie DM/PMquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:03 schreef RedFever007 het volgende:
LOL PSM@TT
Hoe dan ook: de reden voor mijn vraag was dat ik graag (mocht ik besluiten een woning te kopen) geen appartement wil maar een huis met tuin (beetje BBQ in de zomer toch?) Nu zijn mijn financiele opties ook niet eindeloos en een rondje funda leerde mij dat Beijum/Lewenborg/Hoogkerk Zuid het meeste aanbod hebben (gezien mijn eisen/wensen)
Beijum ken ik redelijk (2 vrienden wonen er) en eerlijk gezegd vind ik het 2x niksHK-Zuid ken ik niet verder. Lewenborg noem ik verder maar niet
![]()
Woon momenteel wel in appartement maar mis toch een tuin om even lekker in de zon te zitten en s'avonds in de zomer een biertje te drinken. Balkon is toch "anders"
Thanks! Ik had gehoopt dat ik op fok en van vrienden dezelfde aanrader zou krijgen :p dan was het makkelijker kiezen nouja nu de randvoorwaarden nog even afwegenquote:
Wil 'ie niet verhuizen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn tandarts zit nog steeds in Assen.
Ze. En vast niet. Ik vind 't wel best. Toch maar 2 keer per jaar heen.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:50 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zijn er hier ook import-groningers die geen grunnigs verstaan?
is een hele discussie over op de radio, nooit bij stilgestaan dat gronings moeilijk te verstaan is eigenlijk
Ik loop nu stage in Delfzijl en als mensen echt Gronings praten volg ik er bar weinig van.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik hoor wel altijd dat mensen erg moeite hebben met oost-gronings maar ook dat vind ik prima verstaanbaar eigenlijk
tis sws beter dan fries
Delfzijl/Gronings true. Heb zelf in Veindamme stage gelopen... dat verstond ik nog wel redelijk tot goed.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:44 schreef Luco het volgende:
[..]
[..]
Ik loop nu stage in Delfzijl en als mensen echt Gronings praten volg ik er bar weinig van.
Zelfs voor een Fries is het prima verstaanbaar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik hoor wel altijd dat mensen erg moeite hebben met oost-gronings maar ook dat vind ik prima verstaanbaar eigenlijk
tis sws beter dan fries
quote:
Zo'n beetje alle straten waar ik dagelijks doorheen fiets zijn open gebroken en de rest van de stad zit ook in de verbouwing, ofzo.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:19 schreef Mrjolyn_ het volgende:
O bleh, ze zijn in mijn gebouw al vanaf 7 uur aan het verbouwen.
Daar heb ik al heel wat kopzorgen over gehad met de gemeente.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:59 schreef MaxMark het volgende:
Straat/kruispunt ligt er hier uit, met als gevolg dat de containers niet geleegd worden en er dus een enorme stapel naast ligt (pasje werkt ook niet op andere containers). Heb het toch maar niet aangedurfd mijn vuilnis er bij te leggen, omdat ik pas geleden nog van iemand hoorde die met hetzelfde verhaal alsnog een boete kreeg nadat ze de vuilnis hadden doorzocht op contactgegevens. Eigenlijk wel schandalig![]()
Mja, naaierij dus. Je betaalt idd geen belasting om de zooi thuis te bewaren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daar heb ik al heel wat kopzorgen over gehad met de gemeente.
Ik krijg een boete omdat ik papier naast de papierbak had gezet. Ik heb toen de gemeente opgebeld en gezegd dat het initiële probleem bij hun ligt, doordat ze niet op afgesproken tijden en dagen dat ding komen legen. En dat hij dus vol zit omdat dat niet gebeurd. Als ze dat wél hadden gedaan, was hij niet vol geweest en had ik bij voorbaat niet mijn papier naast die bak gelegd.
Helaas hadden ze daar geen boodschap aan, en als dat zo was moest ik maar m'n papier thuis bewaren en mee terug nemen tot hij geleegd werd.
Fucking gemeente, ik betaal zat belastingen voor al die containers, beter zorg je dat je dat fucking ding leegt.
ik zou het gewoon elke dag bij het gemeentehuis naar binnen tyfen, is zo'n schoonmaker kwartiertje mee bezig, zie je tenminste wat terug voor je 8 euroquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:27 schreef BradleyQ het volgende:
Ik betaal omgerekend zo'n 8 euro per vuilniszak aan belasting
Maar toch is het hier beter geregeld dan bijvoorbeeld Amsterdam (of Napels)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |