SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OPAltijd onderweg naar het avontuur
Zie DM/PMquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:03 schreef RedFever007 het volgende:
LOL PSM@TT
Hoe dan ook: de reden voor mijn vraag was dat ik graag (mocht ik besluiten een woning te kopen) geen appartement wil maar een huis met tuin (beetje BBQ in de zomer toch?) Nu zijn mijn financiele opties ook niet eindeloos en een rondje funda leerde mij dat Beijum/Lewenborg/Hoogkerk Zuid het meeste aanbod hebben (gezien mijn eisen/wensen)
Beijum ken ik redelijk (2 vrienden wonen er) en eerlijk gezegd vind ik het 2x niksHK-Zuid ken ik niet verder. Lewenborg noem ik verder maar niet
![]()
Woon momenteel wel in appartement maar mis toch een tuin om even lekker in de zon te zitten en s'avonds in de zomer een biertje te drinken. Balkon is toch "anders"
Thanks! Ik had gehoopt dat ik op fok en van vrienden dezelfde aanrader zou krijgen :p dan was het makkelijker kiezen nouja nu de randvoorwaarden nog even afwegenquote:
Wil 'ie niet verhuizen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn tandarts zit nog steeds in Assen.
Ze. En vast niet. Ik vind 't wel best. Toch maar 2 keer per jaar heen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |