SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is dat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:52 schreef stoereboii het volgende:
Mw2'ers! Op 2 jaar 425 topics
Komen jullie nog es in de fut sc rellen?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:52 schreef stoereboii het volgende:
Mw2'ers! Op 2 jaar 425 topics
Komen jullie nog es in de fut sc rellen?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Stef beetje aan het trainen.
Stef = zeehond?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Stef beetje aan het trainen.
Ja, ik moet 10 vragen verzinnen voor een ondernemer die een ander bedrijf heeft overgenomen.quote:
Wat heeft dat met mbo ijzer te maken dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, ik moet 10 vragen verzinnen voor een ondernemer die een ander bedrijf heeft overgenomen.
Ja geen idee, blijkbaar de verkeerde studie gekozen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:29 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mbo ijzer te maken dan?
Verbaast me niks.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja geen idee, blijkbaar de verkeerde studie gekozen.
quote:
Vraag?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:37 schreef vandermar het volgende:
[..]![]()
Maaruh, niemand die even een vraag wil bedenken?
Jaquote:
1:Hoe groot is je pik?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, ik moet 10 vragen verzinnen voor een ondernemer die een ander bedrijf heeft overgenomen.
Dat was al een vraag...quote:
Ronaldinho?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De beste voetballer aller tijden nu op nl 3
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
1:Hoe groot is je pik?
2:Vla of yoghurt?
3:...
Wel de goede Kolthoff?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik heb je vragen doorgestuurd naar Kolthoff.
Jij bent ook echt de enige die dat speel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:30 schreef Bozz187 het volgende:
Oke, ff recap, resident evil 6 is baas, net ff een stukje van de Leon storyline gedaan, die is wel oke school creepy en een stukkie van de jake storyline gedaan die is ook heel vet
weet ik, maar het is een bazen spel, wat wel een beetje jammer is, zeg je ik wil dat niemand mijn game joint, kom je nog met een andere speler in je game omdat ie met een andere character op het zelfde stuk is, en die gozer bakte er niks vanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij bent ook echt de enige die dat speel.
Beter speel je Borderlands 2, daar werkt dat welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
weet ik, maar het is een bazen spel, wat wel een beetje jammer is, zeg je ik wil dat niemand mijn game joint, kom je nog met een andere speler in je game omdat ie met een andere character op het zelfde stuk is, en die gozer bakte er niks van
Ga je B2 echt verkopen or just trollin'?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:38 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Beter speel je Borderlands 2, daar werkt dat wel
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ga je B2 echt verkopen or just trollin'?
ja maar neequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:38 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Beter speel je Borderlands 2, daar werkt dat wel
XD ja met jouw ge-nolife kan dat wel hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:40 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ben ook echt nog geen lvl 50 hoor
Je ligt ook zo ver op me achterquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
XD ja met jouw ge-nolife kan dat wel hoor.
Lamborghini Mercyquote:
Drop it to the floor, make that ass shake.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lamborghini Mercy
Your chick she so thirsty
I’m in that two seat Lambo
With your girl she tryna jerk me
Swag.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Drop it to the floor, make that ass shake.
Whoa, make the ground move, that's an assquake.
Build a house upon that ass, that's an asstate.
Role my blunt on that ass, that's an asstray.
Vet nummer, vette cd
And all these bad bitches, man, they want thequote:
Deze man.quote:
En toen kreeg je speculaas?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:04 schreef Pixell het volgende:
Moest ik net wat ophalen bij de apotheek, zit bij ons in een bejaardentehuis..zitten daar in een grote kring dus allemaal oudjes met Oudhollandse muziek een beetje handjeklap in hun stoel te doen.
Een hyperactief wijf er bij die het allemaal aan het leiden was en die oudjes zitten daar een beetje voor lul. Jongens, als ik die leeftijd heb bereikt, regel dan voor mij een appartementje met een goede tv + xbox en dan vermaak ik me wel.
Godverquote:
Maurice?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:42 schreef Frankii het volgende:
Ik sliep vannacht bij een chick. Maar toen we in bed lagen begon ze echt fakking hard te shaken en ongecontroleerd te bewegen. Toen zei ze dat ze een soort epilepsie had, legde een matrasje naast t bed, en ging daar slapen.
Wat een kutverhaal.
Joran?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:42 schreef Frankii het volgende:
Ik sliep vannacht bij een chick. Maar toen we in bed lagen begon ze echt fakking hard te shaken en ongecontroleerd te bewegen. Toen zei ze dat ze een soort epilepsie had, legde een matrasje naast t bed, en ging daar slapen.
Wat een kutverhaal.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:42 schreef Frankii het volgende:
Wat een kutverhaal.
Hier hetzelfde,wat een heldquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:41 schreef Michhas het volgende:
Vier keer gekeken, nog niet uitgelachen
btje drama queen uithangenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
BzP gespot in het bf3 topic iemand zin om mee te trollen?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:30 schreef Tauchmeister het volgende:
Nachttrein Brabant stopt na 02.00u
Flikker eens een eind op
Ah fuck, dat wordt weer eerste treintjes pakken dan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:30 schreef Tauchmeister het volgende:
Nachttrein Brabant stopt na 02.00u
Flikker eens een eind op
Zal wel een motie over ingediend worden als ik de reacties van anderen zo leesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:53 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ah fuck, dat wordt weer eerste treintjes pakken dan.
MS Exchange?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:38 schreef dreamzk het volgende:
Boys, technofaler aardappel hier. Mn bb is redelijk naar de klote dus net een back up gemaakt van contacts enz zodat ik hem morgen zonder probleem kan opsturen naar de fabriek voor reparatie. Enige is, waarschijnlijk krijg ik geen bb als vervangend toestel en ik weet dat andere telefoons .bbb file's niet kunnen lezen. Dus mijn vraag aan jullie, is er een makkelijke manier op deze file om te zetten in een CSV file die google contacts kan lezen? Heb een programma daarvoor gedownload wat zn werk heeft gedaan alleen google contacts leest het niet dus ga er vanuit dat dit niet de goede manier wasIemand suggesties wat te doen?
Hoeft niet per se in google contacts te zijn, maar iets waardoor ik makkelijk met andere telefoons al mn contacts terug krijg.
Kan hem ook prima openen, maar dan heb ik 350+ contacten los staan, geen zin om dat handmatig in te voeren in mn telefoonquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:24 schreef Michhas het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 oktober 2012 21:38 schreef dreamzk het volgende:
Boys, technofaler aardappel hier. Mn bb is redelijk naar de klote dus net een back up gemaakt van contacts enz zodat ik hem morgen zonder probleem kan opsturen naar de fabriek voor reparatie. Enige is, waarschijnlijk krijg ik geen bb als vervangend toestel en ik weet dat andere telefoons .bbb file's niet kunnen lezen. Dus mijn vraag aan jullie, is er een makkelijke manier op deze file om te zetten in een CSV file die google contacts kan lezen? Heb een programma daarvoor gedownload wat zn werk heeft gedaan alleen google contacts leest het niet dus ga er vanuit dat dit niet de goede manier wasIemand suggesties wat te doen?
Hoeft niet per se in google contacts te zijn, maar iets waardoor ik makkelijk met andere telefoons al mn contacts terug krijg.
[/quo
.csv bestanden kun je volgens mij openen met Excel, probeer dat eens
http://www.amraksoftware.com/ ?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:38 schreef dreamzk het volgende:
Als je hem nou in Excel opent, daar opslaat als een andere extensie en vervolgens importeert?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kan hem ook prima openen, maar dan heb ik 350+ contacten los staan, geen zin om dat handmatig in te voeren in mn telefoon
Zwaar aan de chipotle.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:01 schreef Dr.Pringles het volgende:
Brandweer redt juf van toilet
Die had zeker mexicaans gegeten.
Alleen Tilburg weer nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:46 schreef Michhas het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-in-top-wereld.html
http://www.nu.nl/algemeen(...)ldwijde-top-100.htmlquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:46 schreef Michhas het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-in-top-wereld.html
Vet he Stefquote:
Nee man, dat moet ik nietquote:
Nah dat kan je moeilijk zeggen als je het krijgt hequote:
Ja stel je eens voor!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah dat kan je moeilijk zeggen als je het krijgt he
bb gunquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jep! Maar ik wacht denk ik nog even met spelen
Who cares? Borderlands 2 is de movement, lul.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:56 schreef KoningStoma het volgende:
Zjozef, morgen komt de beta van bf3:kleine mappen editie, ik bedoel MoH:
paal jij da?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Who cares? Borderlands 2 is de movement, lul.
open?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:56 schreef KoningStoma het volgende:
Zjozef, morgen komt de beta van bf3:kleine mappen editie, ik bedoel MoH:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja da zie je toch?!
[ afbeelding ]
America YOU WAIT!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja da zie je toch?!
[ afbeelding ]
35, net een sniper met 3450 dmg gescoordquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met BL onderdehand?
Gaat lekker,ik net 20.. sniper doet nog 400 dmgquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:10 schreef Cliffy het volgende:
[..]
35, net een sniper met 3450 dmg gescoord
Is dat stadion nou zo leeg of ligt het aan mij?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kijken hoe Twente weer af gaat vanavond. Kunnen ze weer even minder arrogant doen
Nee stadion is zo leeg.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Is dat stadion nou zo leeg of ligt het aan mij?
Is de wedstrijd in Helsinki?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee stadion is zo leeg.
Wtf waarom kan ik niet op xbl hij zegt dat er iets fout is met mijn netwerk
Had ik net ook.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee stadion is zo leeg.
Wtf waarom kan ik niet op xbl hij zegt dat er iets fout is met mijn netwerk
Ja maar daar is het normaal niet drukker in het stadion.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Is de wedstrijd in Helsinki?
Geen problemen met xbl hier.
Niet alleen daarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:40 schreef KneusTeun het volgende:
Die costaignos is me daar ook een klapjosti
Die kans is wel aanwezig jaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gaat lekker,ik net 20.. sniper doet nog 400 dmg![]()
Heb je niet nog wat guns en shit voor me?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:18 schreef Fsmxi het volgende:
Beetje traag dagje vandaag![]()
[ afbeelding ]
Vanaf morgen begint mijn inhaalracequote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:10 schreef Cliffy het volgende:
[..]
35, net een sniper met 3450 dmg gescoord
Morgen kan ik overdag meedoen, zondag ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 01:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanaf morgen begint mijn inhaalraceEerst nog 25 uur vliegen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 06:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Morgen kan ik overdag meedoen, zondag ook
HIj heeft speciaal voor jou vrij genomen, benen geschoren alles.quote:
Roep maar,ik wil wel mee coop doen en kan jullie ook wel voorzien van wat gearquote:
Stuur mij eens even een DM met linkje als je hem binnen hebtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:41 schreef dreamzk het volgende:
Nieuw seizoen Jersey Shore, yeaaaaa buddy.
Kan hem nergens vindenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stuur mij eens even een DM met linkje als je hem binnen hebt
quote:
Vergeet BO2 maar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
Free to play 12 okt op xbox. ALLES AAN!
Awww yeaaahquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
Shiiitquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:55 schreef SoldMayor het volgende:
Ik gooi mijn kussen in de prullenbak.
kheb money fuck bitchesssssssssssss
Met een nét niet zelda tune?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dat vind jij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:16 schreef Rossdale het volgende:
Muziek? Dat is snelpraten op een ritme
Nowhere close to Bornequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:20 schreef PierreTT het volgende:
Holy shit,ik ben vandaag langs Utrecht, Oss,Beuningen,Druten,Zevenaar en Arnhem gereden. Alleen Boxtel nog even en ik had iedereen kunnen meeten
Als het zo makkelijk is als snel praten op ritme waarom doe jij het dan nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:16 schreef Rossdale het volgende:
Muziek? Dat is snelpraten op een ritme
Lach maar rotiboy,voor je het weet sta ik ook in die afvoerput die ze Almere noemenquote:
Haha, je doet je best maar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lach maar rotiboy,voor je het weet sta ik ook in die afvoerput die ze Almere noemen
Dichterbij ben ik nog nooit geweestquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Doetinchem is nog een goeie 20 minuten hier vandaan
Kun je nagaan in wat voor een gat ik woonquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dichterbij ben ik nog nooit geweest
Kom eruit,sla je vleugels uit,ontdek de Nederlandse stedenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kun je nagaan in wat voor een gat ik woon
ik ben een keer bij jullie in de supermarkt geweestquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Doetinchem is nog een goeie 20 minuten hier vandaan
nolife.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:34 schreef Bozz187 het volgende:
Zo voor de 2de keer re6 uitgespeeld nog 2keer en dan heb ik de verhaal lijn compleet
fixedquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:16 schreef KoningStoma het volgende:
stuk stront
https://live.xbox.com/en-(...)2454189ac?modal=true
BF3 flashback.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom thuisquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:49 schreef Rossdale het volgende:
30 uur gereisd, 2,5 uur geslapen
Maar wel eindelijk thuis
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:49 schreef Rossdale het volgende:
30 uur gereisd, 2,5 uur geslapen
Maar wel eindelijk thuis
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:20 schreef PierreTT het volgende:
Holy shit,ik ben vandaag langs Utrecht, Oss,Beuningen,Druten,Zevenaar en Arnhem gereden. Alleen Boxtel nog even en ik had iedereen kunnen meeten
Hosselen Stef, hosselenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick leeft. Shit neger we waren bezorgd om je.
Ah kijk eens aan, opa is weer terugquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:38 schreef Rossdale het volgende:
Thanks heren! En nog precies op tijd voor de F1 kwalificatie ook
Incest is bad mmkayquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:59 schreef dreamzk het volgende:
Date gehad gisteren, geeindigt in het bed van mn zusjeDate was niet succesvol to say the least.
Yes zeker welquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah kijk eens aan, opa is weer terug![]()
Wel goeie reis gehad?
Nice, laat me even weten hoe hij is, ben erg benieuwdquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dishonored.NTSC.XBOX360-PROTON
Toch maar eens proberen
Jij gekkiequote:
4.38gb ongeveer als je hem installed, ben dus benieuwdquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nice, laat me even weten hoe hij is, ben erg benieuwd
4.38??? dat is 2 lvls spelen en dan ben je er klaar meequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij gekkie
[..]
4.38gb ongeveer als je hem installed, ben dus benieuwd
Waarom blijft die rijden eigenlijk?quote:
Weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom blijft die rijden eigenlijk?
Ik zag het was geen super speciale goalquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Weet ik ook niet.
Trouwens Afellay goal voor Schalke.
Maakt niet uit.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zag het was geen super speciale goal
Morgen zwart kaartje voor Babel ja.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:00 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Zwart kaartje voor FUT sowieso.
Het zit diep he?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is eens wat anders dan Borderlands
Is maar 1.6gb volgens mij dus je kan het even proberenquote:
En toch is het best tofquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:11 schreef Pixell het volgende:
[..]
4.38??? dat is 2 lvls spelen en dan ben je er klaar mee
Als je games speelt heb je toch ook geen "vrijheid"?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En toch is het best tofDenk niet dat je iets van vrijheid hebt in deze game en het is denk ik ook niet de 60 euro waard
Het ziet er ook nog eens vet uit
Oke Rohitquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als je games speelt heb je toch ook geen "vrijheid"?
Ja Jonathanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:14 schreef KoningStoma het volgende:
Gaan we nu iedereen bij hun voornaam noemen? He?
Ja dat zie je toch Henkquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:14 schreef KoningStoma het volgende:
Gaan we nu iedereen bij hun voornaam noemen? He?
net nog, 3xquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ooit weleens dit uitgepoept?
[ afbeelding ]
Een theelepel? Nee, nog nooit.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ooit weleens dit uitgepoept?
[ afbeelding ]
Thanks.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wow, Expendables 2 is nu al op 1080p.
Voelt goed.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:36 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een theelepel? Nee, nog nooit.
Alsof er echt 45 minuten aan key scenes uit is geknipt.. wtfquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:57 schreef KoningStoma het volgende:
Een film met fraaie special effects en een simpel verhaal vol gaten.
There are men whose hearts are as black as coal,yoooohoooohihoooquote:
GOTYquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:26 schreef SoldMayor het volgende:
Eigenlijk is MoH nog wel oke. Het speelt wel fijn opzich.
Ja snel pre orderenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:26 schreef SoldMayor het volgende:
Eigenlijk is MoH nog wel oke. Het speelt wel fijn opzich.
Ridley Scott was dronken toen hij het verhaal verzon toch? Dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:57 schreef KoningStoma het volgende:
Een film met fraaie special effects en een simpel verhaal vol gaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |