SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is dat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:52 schreef stoereboii het volgende:
Mw2'ers! Op 2 jaar 425 topics
Komen jullie nog es in de fut sc rellen?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:52 schreef stoereboii het volgende:
Mw2'ers! Op 2 jaar 425 topics
Komen jullie nog es in de fut sc rellen?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Stef beetje aan het trainen.
Stef = zeehond?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Stef beetje aan het trainen.
Ja, ik moet 10 vragen verzinnen voor een ondernemer die een ander bedrijf heeft overgenomen.quote:
Wat heeft dat met mbo ijzer te maken dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, ik moet 10 vragen verzinnen voor een ondernemer die een ander bedrijf heeft overgenomen.
Ja geen idee, blijkbaar de verkeerde studie gekozen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:29 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mbo ijzer te maken dan?
Verbaast me niks.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja geen idee, blijkbaar de verkeerde studie gekozen.
quote:
Vraag?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:37 schreef vandermar het volgende:
[..]![]()
Maaruh, niemand die even een vraag wil bedenken?
Jaquote:
1:Hoe groot is je pik?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, ik moet 10 vragen verzinnen voor een ondernemer die een ander bedrijf heeft overgenomen.
Dat was al een vraag...quote:
Ronaldinho?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De beste voetballer aller tijden nu op nl 3
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
1:Hoe groot is je pik?
2:Vla of yoghurt?
3:...
Wel de goede Kolthoff?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik heb je vragen doorgestuurd naar Kolthoff.
Jij bent ook echt de enige die dat speel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:30 schreef Bozz187 het volgende:
Oke, ff recap, resident evil 6 is baas, net ff een stukje van de Leon storyline gedaan, die is wel oke school creepy en een stukkie van de jake storyline gedaan die is ook heel vet
weet ik, maar het is een bazen spel, wat wel een beetje jammer is, zeg je ik wil dat niemand mijn game joint, kom je nog met een andere speler in je game omdat ie met een andere character op het zelfde stuk is, en die gozer bakte er niks vanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij bent ook echt de enige die dat speel.
Beter speel je Borderlands 2, daar werkt dat welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
weet ik, maar het is een bazen spel, wat wel een beetje jammer is, zeg je ik wil dat niemand mijn game joint, kom je nog met een andere speler in je game omdat ie met een andere character op het zelfde stuk is, en die gozer bakte er niks van
Ga je B2 echt verkopen or just trollin'?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:38 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Beter speel je Borderlands 2, daar werkt dat wel
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ga je B2 echt verkopen or just trollin'?
ja maar neequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:38 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Beter speel je Borderlands 2, daar werkt dat wel
XD ja met jouw ge-nolife kan dat wel hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:40 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ben ook echt nog geen lvl 50 hoor
Je ligt ook zo ver op me achterquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
XD ja met jouw ge-nolife kan dat wel hoor.
Lamborghini Mercyquote:
Drop it to the floor, make that ass shake.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lamborghini Mercy
Your chick she so thirsty
I’m in that two seat Lambo
With your girl she tryna jerk me
Swag.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Drop it to the floor, make that ass shake.
Whoa, make the ground move, that's an assquake.
Build a house upon that ass, that's an asstate.
Role my blunt on that ass, that's an asstray.
Vet nummer, vette cd
And all these bad bitches, man, they want thequote:
Deze man.quote:
En toen kreeg je speculaas?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:04 schreef Pixell het volgende:
Moest ik net wat ophalen bij de apotheek, zit bij ons in een bejaardentehuis..zitten daar in een grote kring dus allemaal oudjes met Oudhollandse muziek een beetje handjeklap in hun stoel te doen.
Een hyperactief wijf er bij die het allemaal aan het leiden was en die oudjes zitten daar een beetje voor lul. Jongens, als ik die leeftijd heb bereikt, regel dan voor mij een appartementje met een goede tv + xbox en dan vermaak ik me wel.
Godverquote:
Maurice?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:42 schreef Frankii het volgende:
Ik sliep vannacht bij een chick. Maar toen we in bed lagen begon ze echt fakking hard te shaken en ongecontroleerd te bewegen. Toen zei ze dat ze een soort epilepsie had, legde een matrasje naast t bed, en ging daar slapen.
Wat een kutverhaal.
Joran?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:42 schreef Frankii het volgende:
Ik sliep vannacht bij een chick. Maar toen we in bed lagen begon ze echt fakking hard te shaken en ongecontroleerd te bewegen. Toen zei ze dat ze een soort epilepsie had, legde een matrasje naast t bed, en ging daar slapen.
Wat een kutverhaal.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:42 schreef Frankii het volgende:
Wat een kutverhaal.
Hier hetzelfde,wat een heldquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:41 schreef Michhas het volgende:
Vier keer gekeken, nog niet uitgelachen
btje drama queen uithangenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
BzP gespot in het bf3 topic iemand zin om mee te trollen?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:30 schreef Tauchmeister het volgende:
Nachttrein Brabant stopt na 02.00u
Flikker eens een eind op
Ah fuck, dat wordt weer eerste treintjes pakken dan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:30 schreef Tauchmeister het volgende:
Nachttrein Brabant stopt na 02.00u
Flikker eens een eind op
Zal wel een motie over ingediend worden als ik de reacties van anderen zo leesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:53 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ah fuck, dat wordt weer eerste treintjes pakken dan.
MS Exchange?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:38 schreef dreamzk het volgende:
Boys, technofaler aardappel hier. Mn bb is redelijk naar de klote dus net een back up gemaakt van contacts enz zodat ik hem morgen zonder probleem kan opsturen naar de fabriek voor reparatie. Enige is, waarschijnlijk krijg ik geen bb als vervangend toestel en ik weet dat andere telefoons .bbb file's niet kunnen lezen. Dus mijn vraag aan jullie, is er een makkelijke manier op deze file om te zetten in een CSV file die google contacts kan lezen? Heb een programma daarvoor gedownload wat zn werk heeft gedaan alleen google contacts leest het niet dus ga er vanuit dat dit niet de goede manier wasIemand suggesties wat te doen?
Hoeft niet per se in google contacts te zijn, maar iets waardoor ik makkelijk met andere telefoons al mn contacts terug krijg.
Kan hem ook prima openen, maar dan heb ik 350+ contacten los staan, geen zin om dat handmatig in te voeren in mn telefoonquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:24 schreef Michhas het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 oktober 2012 21:38 schreef dreamzk het volgende:
Boys, technofaler aardappel hier. Mn bb is redelijk naar de klote dus net een back up gemaakt van contacts enz zodat ik hem morgen zonder probleem kan opsturen naar de fabriek voor reparatie. Enige is, waarschijnlijk krijg ik geen bb als vervangend toestel en ik weet dat andere telefoons .bbb file's niet kunnen lezen. Dus mijn vraag aan jullie, is er een makkelijke manier op deze file om te zetten in een CSV file die google contacts kan lezen? Heb een programma daarvoor gedownload wat zn werk heeft gedaan alleen google contacts leest het niet dus ga er vanuit dat dit niet de goede manier wasIemand suggesties wat te doen?
Hoeft niet per se in google contacts te zijn, maar iets waardoor ik makkelijk met andere telefoons al mn contacts terug krijg.
[/quo
.csv bestanden kun je volgens mij openen met Excel, probeer dat eens
http://www.amraksoftware.com/ ?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:38 schreef dreamzk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |