Dat!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:20 schreef Nijna het volgende:
Nog geen Meike nieuws...? Ik hoop zo dat t spugen nu echt op gaat houden en ze gauw weer thuis met kleine stapjes kan opknappenvoor jullie Karin
Thnxquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:23 schreef chacama het volgende:
HaerdenC welkom hier....en veel plezier met je zoontje volgende week!
Het is geen fototopic maar af en toe een foto is gewoon leukquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:04 schreef HaerdenC het volgende:
Thnxaltijd plezier hoor
is het concept hier in dit topic eigenlijk gewoon allround kidsbabbel of foto's?
Met Jordy gaat het goed! Hij heeft geen pijn meer, vorige week stond ie alweer te scheppen in de tuinquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:22 schreef Rewimo het volgende:
PureEvil, hoe is het eigenlijk met Jordy?
nou dat zeker! Dat maakte de stap haar mee te nemen naar huis wel makkelijker. Vocht komt wel weer en aankomen ook. Ik maak me wel steeds bozer op het zkh. Voordat ze de sonde inbrachten zei ze dat het heel veel pijn deed maar dat ze mocht schreeuwen en huilen zoveel ze maar wou. Dat is toch geen manier om met een kindje van 5 jaar om te gaan.... Nu het schuldgevoel begint te zakken komt er bij mij steeds meer woede.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:21 schreef Moonah het volgende:
Maar Karin toch, wat een gedoe in het zkh!
Wat lijkt me dat vreselijk om mee te maken, je dochter zo in paniek zien worstelen...
Wel een opluchting dat ze zich geen zorgen om haar hoofd maken, toch?!
Wat ontzettend leuk voor haarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:59 schreef E.T. het volgende:
Karin wat een ellende zegIk hoop dat het spugen nu echt verleden tijd is!
Zo, ik heb een 8-jarige die van oor tot oor straalt! Vanmorgen kwam Jacques Vriens op school (de kinderboekenschrijver) en Saskia maakte deel uit van de BiebBende. Ze hebben dus van alles rond zijn bezoek georganiseerd, en dat heeft geresulteerd in een biebbende-shirt met grote handtekening op haar rug!
Vanmiddag was er ook nog de finale-poule van het schoolkorfbal, twee weken terug waren ze eerste geworden in de voorronde, dus nu het echte werk.. 4 wedstrijden; 2 gewonnen en 2 verloren en dus derde geworden! Morgen mogen ze als team met de beker alle klassen rond en elk teamlid mag de beker een tijdje thuis hebben.. Ze kan niet wachten tot hij hier staat natuurlijk!
Helaas moest ze wel de voorstelling van Jacques Vriens in het theater missen vanmiddag (vrijkaartjes voor Biebbende-leden), maar ze had zich al eerder bij het korfbal-team aangesloten. We hebben nog gepuzzeld om van beiden een stukje mee te pakken, maar er waren geen meisjes-wissels bij korfbal (een zieke) en niet genoeg tijd tussen de wedstrijden om heen en weer te crossen.. Er waren te veel leuke dingen vandaag en dit was een prima lesje voor Saskia dat je neit alles kunt hebben en dat andere mensen op je rekenen als je je ergens voor opgeeft
Het klinkt allemaal erg naar. Wat ik op zich wèl goed vind is dat ze eerlijk zijn over dat het pijn doet. Maar het is wel een hele akelige ervaring voor een kindje van 5 natuurlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
nou dat zeker! Dat maakte de stap haar mee te nemen naar huis wel makkelijker. Vocht komt wel weer en aankomen ook. Ik maak me wel steeds bozer op het zkh. Voordat ze de sonde inbrachten zei ze dat het heel veel pijn deed maar dat ze mocht schreeuwen en huilen zoveel ze maar wou. Dat is toch geen manier om met een kindje van 5 jaar om te gaan.... Nu het schuldgevoel begint te zakken komt er bij mij steeds meer woede.
Vink ook et! Druk bezet dametje Heb je!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:57 schreef Brighteyes het volgende:
Wat gaaf Gao!
En ook voor Saskia ET! Leuk dat ze zo trots zijn.
Karin, heeft Meike niet meer gespuugd vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |