Accepteer nou maar dat Ajax gewoon belangrijker is.quote:
Bioscoopquote:
Ik heb nooit gezegd dat ik dat niet accepteer, vind het gewoon van de zotte dat die multifunctionele UFO wél in games voorkomt en een echt voetbalstadion sinds een paar jaar niet meer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Accepteer nou maar dat Ajax gewoon belangrijker is.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:59 schreef Piye het volgende:
Prima toch? Nu nog van de aardbodem vagen.
Klopt, voor films ga ik wel naar de lokale bioscoop en voor voetbal naar een echt stadion!quote:
Dan verbaasd het me dat je nooit in de ArenA komtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:04 schreef existenz het volgende:
[..]
Klopt, voor films ga ik wel naar de lokale bioscoop en voor voetbal naar een echt stadion!
Ojee ik maak eens een typfout. Trouwens is de Kuip is veel mooier dan de arena. *quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Twee keer een fout in vijf woorden. Faalhaas
Gelukkig hebben we maar 2 stadions in Nederland.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:13 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ojee ik maak eens een typfout. Trouwens is de Kuip is veel mooier dan de arena. *
Zelfs de meeste Ajacieden vinden De Kuip het mooiste stadion van Nederland.quote:
Eigenlijk maar 1.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we maar 2 stadions in Nederland.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zelfs de meeste Ajacieden vinden De Kuip het mooiste stadion van Nederland.
Elke Ajacied die ik ken.quote:
Als ze maar niet weer André Hazes gaan draaien in ons mooie stadion.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:28 schreef koekii het volgende:
KuipVolgende week speelt Nederland eindelijk weer eens in de Kuip. Wordt leuk werken
Komt omdat Feyenoorders altijd zo zitten te janken, dan gun je ze ook een pleziertje zo nu en dan.quote:
Janken? Volgens mij niet. Klagen, ja. Maar wij staan tenmiste nog achter onze club in slechte tijden. Bij Ajax is de hoeveelheid supporters afhankelijk van hoe hoog ze staan in de eredivisie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Komt omdat Feyenoorders altijd zo zitten te janken, dan gun je ze ook een pleziertje zo nu en dan.
Nee janken. Zo van boehoehoe Ajax dit, boehoehoe Ajax dat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Janken? Volgens mij niet. Klagen, ja. Maar wij staan tenmiste nog achter onze club in slechte tijden. Bij Ajax is de hoeveelheid supporters afhankelijk van hoe hoog ze staan in de eredivisie.Dus die hoor je alleen als het goed gaat.
Maar is er hier een Ajax-supporter die wil beweren dat de ArenA mooier/sfeervoller of wat dan ook is dan de Kuip?
Boehoehoe wat? Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee janken. Zo van boehoehoe Ajax dit, boehoehoe Ajax dat.
Nou zoals dit topic bijvoorbeeld "boehoehoe de ArenA zit er wel in en de Kuip nietquote:
Jawel, alleen ze zijn ouder dan 13.quote:
Dat is een terechte klacht, aangezien De Kuip veruit het mooiste stadion van Nederland is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou zoals dit topic bijvoorbeeld "boehoehoe de ArenA zit er wel in en de Kuip niet" of "boehoehoe als we van PSV winnen is dat goed voor Ajax
".
Alsof het ze bij EA ook maar iets kan interesseren dat jullie de Kuip het mooiste stadion vinden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is een terechte klacht, aangezien De Kuip veruit het mooiste stadion van Nederland is.
Nouja, jullie -> heel voetbalminnend Nederland (op de paar extreme idioten na die zich zo blindstaren op hun eigen club dat ze een Philips Stadion of Arena mooier vinden).quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Alsof het ze bij EA ook maar iets kan interesseren dat jullie de Kuip het mooiste stadion vinden.
Herkenbaar ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zelfs de meeste Ajacieden vinden De Kuip het mooiste stadion van Nederland.
Dat dus.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja, jullie -> heel voetbalminnend Nederland (op de paar extreme idioten na die zich zo blindstaren op hun eigen club dat ze een Philips Stadion of Arena mooier vinden).
Huhquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:01 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nu nog zorgen dat die kut club die erin speelt ook verdwijnt.
Het zit wel diep bij sommigen zeg.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:01 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Triest geval.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:01 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Frustratie ja. Vorig seizoen ook, Feyenoord werd 2e boven PSV dat 35 miljoen had geïnvesteerd en de spelers werden als helden onthaald in De Kuipquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:02 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Het zit wel diep bij sommigen zeg.
Als het je niks boeit, wat zit je hier dan dertig keer te reagerenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:11 schreef Piye het volgende:
Feyenoorders die het hebben over frustratie en dat het diep zit.Dat ik dat nog mag meemaken.
Rare vraag. Ik heb hier nergens gezegd dat het me niks boeit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:21 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Als het je niks boeit, wat zit je hier dan dertig keer te reageren.
Als schoonmaakmiddel mag het inderdaad niet ontbreken in je keukenkastje.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Accepteer nou maar dat Ajax gewoon belangrijker is.
Als je iets niet dwars zit, bedoel ik daarmee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Rare vraag. Ik heb hier nergens gezegd dat het me niks boeit.
Om nog maar niet te spreken over de brandblussers.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:26 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als schoonmaakmiddel mag het inderdaad niet ontbreken in je keukenkastje.
O je hebt me door, eigenlijk zit het me heel erg dwars dat de Kuip niet in FIFA zit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:26 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Als je iets niet dwars zit, bedoel ik daarmee.
Doe je nou alsof je dom bent of is het echt zo? Jij gebruikt dit topic als platform om je frustraties over De Kuip en Feijenoorders te uiten, terwijl de OP niets negatiefs over Ajax of de Arena zegt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:30 schreef Piye het volgende:
[..]
O je hebt me door, eigenlijk zit het me heel erg dwars dat de Kuip niet in FIFA zit.
Is ook gewoon oprechte verbazing, vandaar de opmerking.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:35 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Doe je nou alsof je dom bent of is het echt zo? Jij gebruikt dit topic als platform om je frustraties over De Kuip en Feijenoorders te uiten, terwijl de OP niets negatiefs over Ajax of de Arena zegt.
Dus beetje raar dat je zelf zegt "dat ik dit nog mag meemaken", vandaar mijn reactie.
Terwijl je dus zelf een voorbeeld bent van waarom je niet verbaasd hoeft te zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Is ook gewoon oprechte verbazing, vandaar de opmerking.
Dat kan je vinden. Alleen wanneer je aan de hand van wat opmerkingen in een topic concludeert dat iemand gefrustreerd is door De Kuip of Feyenoord is er een grote kans dat je beeld een beetje vertroebeld is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:52 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Terwijl je dus zelf een voorbeeld bent van waarom je niet verbaasd hoeft te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
Mm, ben geen Ajax fan, maar de Arena lelijkste stadion?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:06 schreef Patje1987 het volgende:
De Kuip
Arena lelijkste stadion van Nederland sowieso.
Ik denk dat deze eer toch naar die evenementenhal in arnhem gaat..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 05:35 schreef kataklysm het volgende:
[..]
Mm, ben geen Ajax fan, maar de Arena lelijkste stadion?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:59 schreef Piye het volgende:
Prima toch? Nu nog van de aardbodem vagen.
Reden om deze game niet te kopen dus.quote:
Ik wel. Men kiest altijd de meest aansprekende stadions van een land en meestal van de hoofdstad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:53 schreef Vaatwastablet het volgende:
Belachelijk dat het mooiste stadion van Nederland niet meer in deze twee games voorkomen. Ik heb d e Kuip niet meer gezien sinds FIFA 2002 en PES2006... Was altijd vet om in te spelen en brengt dat stadion waar ik niet zo ver vandaan woon altijd terug in mijn woonkamer terwijl ik met Feijenoord competities win. Maar om niet in detail te gaan, vind het jammer dat altijd ALLEEN de Amsterdam Arena in iedere game moet voorkomen, en de Kuip niet. Zonder deze twee stadions kan je volle belevenissen spelen van De Klassieker op carrièremode/Master League.
Ik snap het echt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |