Hun? En dat doet dan universiteitquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Huiswerk op de middelbare schoolIk maakte die troep nooit maar haalde wel goeie cijfers, want deed in de les wel mee. Leraren boeide het verder niet want zie cijfers.
Hun blij, ik blij. Was een goeie deal
Dit dus. alleen hun=zijquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Huiswerk op de middelbare schoolIk maakte die troep nooit maar haalde wel goeie cijfers, want deed in de les wel mee. Leraren boeide het verder niet want zie cijfers.
Hun blij, ik blij. Was een goeie deal
Welk seizoen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:49 schreef maurisioo het volgende:
Ik wil 24 weer kijken. Wanneer komt piratebay nou weer online?
Perfectiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:52 schreef Timwonnacott het volgende:
Niet zo zeuren over mijn grammatica ja, ik deed mij huiswerk niet. WAT WILLEN JULLIE NOU VAN ME!?
Begin met hoe je door middel van html iets te zien krijgt. Dus je begint met een blanke pagina en vervolgens pleur je daar allemaal shit op. Maak ook een videoguide en je stroomt binnen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:54 schreef -Datdus- het volgende:
Ik moet echt mensen van het niveau barbie html kunnen leren.
cross platform compatibilityquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:51 schreef -Datdus- het volgende:
Hey non-programmeurs wat maakt dat jullie html 'programmeren' interpreteren als ingewikkeld? Wat voor beeld hebben jullie bij het maken van een webpagina? Wat denken jullie dat er komt kijken bij een webpagina in html, hoe denken jullie hoe dat tot stand komt?
Ben serieus benieuwd. Ben een HTML Guide aan het schrijven voor uber-uber-uber noobs.![]()
Afkorten mag buiten formele omgevingen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Idem dito, niet "idem".
Ik moet een andere aanpak hebben, de mensen die ik html wil leren zijn van het slag. "Oh nee, daar snap ik toch niets van al de geprogrammeer".quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:58 schreef TJV het volgende:
[..]
Begin met hoe je door middel van html iets te zien krijgt. Dus je begint met een blanke pagina en vervolgens pleur je daar allemaal shit op. Maak ook een videoguide en je stroomt binnen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:54 schreef -Datdus- het volgende:
Ik moet echt mensen van het niveau barbie html kunnen leren.
Ook bij uitdrukkingen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Afkorten mag buiten formele omgevingen!
Het gaat er niet om dat ze pagina kunnen maken maar dat ze van het idee afkomen dat html moeilijk is en niet te leren is voor normale mensen. Daarna wil ik verder met php/mysql oh halp me lord.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:00 schreef Timwonnacott het volgende:
Kan je toch gewoon Dreamweaver gebruiken? Zie je meteen wat voor effect het heeft. Zo moest ik het toen leren. Vond het zelf wel handig programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |