Opluchting.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:22 schreef Debsterr het volgende:
Auto nagekeken, bleek toch van het lange stilstaan te zijn, en een gratiesch lamp vervanginkje.
Hell noquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:23 schreef Mss het volgende:
Ik had een bandenplaksetje besteld en direct betaald. Nadat ik betaald had kreeg ik een mail dat dat kreng niet meer op voorraad was en aan het einde van de week verwacht werd. Ja doei, ik ga geen week wachten met het plakken van mijn band. Dus ik had gemaild dat ik wilde annuleren en nu reageren ze ineens niet meer
Essence class of 2013 en Catrice upper wildside of zoiets?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke essence/catrice LE's liggen er nu in de winkels?
Zit er geen dhz zaak in amsterdam?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:23 schreef Mss het volgende:
Ik had een bandenplaksetje besteld en direct betaald. Nadat ik betaald had kreeg ik een mail dat dat kreng niet meer op voorraad was en aan het einde van de week verwacht werd. Ja doei, ik ga geen week wachten met het plakken van mijn band. Dus ik had gemaild dat ik wilde annuleren en nu reageren ze ineens niet meer
Nopequote:
Was het geen geplande keizersnede?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Barbie's bevalling is vandaag toch?
Dit is zo stom! "een test om te kijken wie dit leest, maar alleen reageren is niet genoeg je moet het ook bij jezelf plaatsen"quote:Een leuk idee: Deze kleine test is om te kijken wie mijn berichten leest en gewoon, voor de gein. Als je dit leest, laat dan een reactie achter van één woord om te beschrijven hoe we elkaar hebben ontmoet. Dus: slechts één woord. Kopieer dan deze boodschap op je eigen pagina, zodat ik op mijn beurt een bericht van één woord kan posten! Niet flauw doen en niet alleen een woord plaatsen, zonder het bericht te kopiëren... Speel het spel volgens de regels
Allemaal goeden matigen RTL programma'squote:
PLAATS DIT OP JE TIMELINE ANDERS VIND JE KANKER LEUK!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Net zoals "als je dit post heb je een hart".![]()
PRECIES!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
PLAATS DIT OP JE TIMELINE ANDERS VIND JE KANKER LEUK!
EN IK KAN NIETquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ging superproductief dingen voor school doen, tot ik na 5 minuten een berichtje van zwager zag: IK HEB 12 KAARTEN VOOR FEEST WIE WIL ZE HEBBEN.
Nu hyper mensen aan t regelen
IK BEN HEUL GEEN LIEGENAARquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HEUL WEL GEWOON TEGEN DE POST LIEGEN
NOG MEER REDENEN OM TE BELLEN DAT JE ZIEK BENTquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb juist net vette UV-makeup binnen.
Ik kan niet liegen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NOG MEER REDENEN OM TE BELLEN DAT JE ZIEK BENT
Het begint ook pas om 22.00quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
En dezelfde avond terug lijkt me zwaar kudt.
Ik moet om 11 uur werken de volgende dag en het is twee uur rijden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
IJsjeee kom nouslapen bij Spees
Rotwerkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet om 11 uur werken de volgende dag en het is twee uur rijden.
Ja, het is een maand te vroeg.quote:
Geen alcohol en energydrink?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet om 11 uur werken de volgende dag en het is twee uur rijden.
Absoluut geen alcohol dan.quote:
Dan ben ik gestopt met de post.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat is er over een maand dan?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar IJs, als je om 9u wegmoet dan kan je maar liefst nog 5 uurtjes slapen![]()
Jep, ze gaan in november hervormen en het wordt dan koud. En dat is kudt.quote:
Mja, dan zou ik m'n moeder al moeten vragen om te helpen.quote:
JKA DOE DOE DOE DOEquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, dan zou ik m'n moeder al moeten vragen om te helpen.Met de post dus.
Was dat al niet duidelijk?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Spees wij zijn slechtPure evil zeg ik je.
Dieet? Jij?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:44 schreef Dwyn het volgende:
Hooonger.![]()
Dit dieet will be the death of me.
JAAquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
GA JE MEE
ik ga je uitnodigen voor het geheimen event anders project x
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:45 schreef Dwyn het volgende:
En ja, ik wil er eigenlijk nog steeds 2,5 kilo van af.
Ahh okayquote:
Kun je zelf slaapshit meenemen? Ik weet nl niet hoe t zit met slapen enzo maar dan heb je iig watquote:
Ik flikker m'n astmatische luchtbed weer in m'n achterbak.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je zelf slaapshit meenemen? Ik weet nl niet hoe t zit met slapen enzo maar dan heb je iig wat
65 kilo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Ahh okayZit je dan op je streefgewicht ofzo?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een buikje en daar erger ik me dood aan.
Ja, maar ik heb zo'n rand vet dat precies over de broekrand piept.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Maar bijna iedereen die niet fanatiek elke dag naar de sportschool gaat of gezegend is met een platte buik heeft een buikje he
muffintopquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb zo'n rand vet dat precies over de broekrand piept.
Ja, aan de zijkant heb ik ook nog ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
muffintop![]()
Die heb ik ook![]()
Alleen vooral aan de zijkant![]()
Dwyn, ik ben even kwijt van welk gewicht je komt, maar huidoverschot speelt daar ook wel een rol he?
Thanks.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze header is veel tofferder Dwyn!
Past ook veel beter bij je blog![]()
Heeft je zusje/schoonzusje die ook gemaakt?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Ja, mijn lieve zusje. Ze doet Animatie & Design als opleiding.
![]()
En rechtenvrij!
Neequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
(mag ik nog wel klagen over dat vreselijke effect op de letters?)
Ik heb er geen verstand vanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Laat haar wel vast even weten dat haar leraren haar heul hard gaan schoppen als ze zoiets voor een schoolopdracht doet.
Wat professionaliteit/amateurisme betreft staat het net een stapje hoger dan comic sans zeg maar
Ik welquote:
Oh die.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar de vector tekening is erg gaaf gedaan
Uberrechte samengeplakte tanden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
De tanden die geen tanden zijn werken heel afleidend bij mij.
Het model gaat straks nog hockeyenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
De tanden die geen tanden zijn werken heel afleidend bij mij.
Denk het ook ja!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het model gaat straks nog hockeyen![]()
quote:
Duuuh.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
Comment op mijn 'als je me echt zou kennen' filmpje:
"Je maakt hierbij de échte if you really knew me filmpjes belachelijk!!"
You don't say...
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
You don't say...
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vrijdag herhaling van Koninginnedag
Doe daar de link nog eens vanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
You don't say...
quote:Je gedraagt je als een 13-jarig kind. Gedraag je!
dat kun je aanpassenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan dat soort filmpjes heul niet maken want mijn webcam filmt in spiegelbeeld
Ik was niet boeiend genoeg.quote:
Die noemen hun kinderen die nog geboren moeten worden nu zoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:49 schreef megamandy het volgende:
Wat zouden die mensen overigens denk bij die namen, Priem, Kip, Spees, Sjaan etc.
Hahhaha SQquote:
Dat ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben er een beetje hyper door geworden
OHAIquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben er een beetje hyper door geworden
Mwehehehequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
En dat is niet goed, want morgen tweede werkdagEn vroeeeeg
Maar nu gaat niemand z'n kind IJs noemen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Over de mensen die er niet in voorkomen heb ik gewoon niks te zeiken
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Die zijn gewoon niet boeiend genoeg om te vermeldenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Kudt, nu zit het in m'n hoofd.quote:
Hele slimme opmerkingquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Dat wel.quote:
Ik ben zo blij dat ik geen radio luister.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik stond maandag op, doe radio aan na 30sec en 3x raden wat er uit mijn boxen kwam
Het hangt zo in je kopquote:
Goeie mix wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
COME SHOW ME YOUR HARDCORE FEELINGS
womp womp wompquote:
De mix wordt steeds kekker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb echter vlietwoed mek in mijn kop
/cutquote:
FEEL MY BURNING LOVE ... GANGNAM STYLE... HARDCORE FEELINGS... YOU AND ME ON A BIRD FLYING AWAYquote:
Jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan zit er ook nog een restje final countdown in. Gewoon, omdat final countdown.
STOP! It's the final countdoooownquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Final countdown voor hammertime kan best
HAMMERTIME GANGNAMSTYLEquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
STOP! It's the final countdoooown
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.houseofrevolution.nl/
heb je gratis kaarten??quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wil je mee als er kaartjes overblijven? Jij kan gewoon naar huis dus dan is het geen gezeik met nog meer mensen die blijven slapen
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zijn er tot nu toe 6 in gebruik dus als zwager niet nog 10362 mensen meesleept kun je hendig mee.
Dat is wel heel duurquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
prijs 31,50 ex fee![]()
![]()
Alsof ik dat dat er ooit voor ging betalen.
Er zijn mensen met 54 gratis kaartjes![]()
![]()
Wss sturen ze zoveel gratis kaartjes rond omdat amper mensen kaarten hebben gekocht. Wss kunnen ze zo nog verdienen aan consumptiesquote:
Ja maar niet iedereen die daar is heeft gratis kaartjesquote:
Ik denk zo'n 80% welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen die daar is heeft gratis kaartjesZelf zou ik gewoon nooit zoveel geld uitgeven voor zo'n feest
Ik ook nie, maar gratiesj.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen die daar is heeft gratis kaartjesZelf zou ik gewoon nooit zoveel geld uitgeven voor zo'n feest
Maar die benzine heb je toch al betaald, dus dat telt nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook nie, maar gratiesj.
Ok, benzine daargelaten.
En ik moet toch rijervaring opdoen enzo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar die benzine heb je toch al betaald, dus dat telt niet
Denk het wel hoor, er was tot nu toe 1 vriend van hem die misschien mee wildequote:
hoe moet ik dat weten, ik kom daar nooitquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Euh margot ken jij een zwarte taxi die naar mijn hometown rijdt? Ik hoor er altijd mensen over maar waar zoek je die
Het lijkt Limburg wel!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Denk het wel hoor, er was tot nu toe 1 vriend van hem die misschien mee wilde
De meesten komen t dorp niet uit
Ja weet ik nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe moet ik dat weten, ik kom daar nooit
Het is best wel een boerendorpquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het lijkt Limburg wel!
Mijn ma ookVraagt ze wat ik gister had gegeten in Eindhoven dus ik begin, "Garnalen.." "Garnalen? Kunnen jullie nooit eens gewoon een aardappel eten?"
Wat eten we vandaag, een ei of crackers want we gingen naar een verjaardag vlak na het eten
Gat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is best wel een boerendorp![]()
Kerkdriel dit dat alles.
Drugs kom ik wel aan, pistolen niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stel he, dat ik drugs zou willen of dat ik een pistool zou willen hebben. ZOU IK NIET EENS WETEN HOE
hihaho hoe
Vast net zo tof als Alphen aan de Rijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mehehe![]()
Ik ben er 1x op 'stap' geweest. Dolle boel jongens
En toen keek jij haar raar aan want het is doodnormaal?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:53 schreef Mss het volgende:
Ik zei vanavond bij een vriendin 'dit dat alles'. Ze keek me raar aan.
Daar kun je wel aan pistolen komen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vast net zo tof als Alphen aan de Rijn.
IK HEB IN DAT WINKELCENTRUM RONDGELOPEN JONGEUHquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar kun je wel aan pistolen komen.
Hihaho
No shit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
Drugs zul je vrijdagavond wel kunnen scoren Spees
Die connecties zijn best makkelijk te makenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stel he, dat ik drugs zou willen of dat ik een pistool zou willen hebben. ZOU IK NIET EENS WETEN HOE
hihaho hoe
Ja maar ik wil het niet, maar ik zou niet eens weten HOEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
Drugs zul je vrijdagavond wel kunnen scoren Spees
Knuffelige mensen vragen of ze wat overhebben.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het niet, maar ik zou niet eens weten HOEEEEEEEEEEEEEEE
hehe
HOEquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het niet, maar ik zou niet eens weten HOEEEEEEEEEEEEEEE
hehe
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:53 schreef Mss het volgende:
Ik zei vanavond bij een vriendin 'dit dat alles'. Ze keek me raar aan.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Knuffelige mensen vragen of ze wat overhebben.
En ook een beetje op hoe actief ze precies zijn, de speedgangers wil je vermijden.quote:
Je, je moet voor de hippies gaan. Niet letterlijk hippies maar kan het even niet anders uitleggenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En ook een beetje op hoe actief ze precies zijn, de speedgangers wil je vermijden.
Jep.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je, je moet voor de hippies gaan. Niet letterlijk hippies maar kan het even niet anders uitleggen
Coke goed genoeg?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar wiet kun je zo halen, dat is niet illegaal genoeg
Wel een makkelijke.quote:
Truffels kun je ook zo kopen, zeker ook goed dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar wiet kun je zo halen, dat is niet illegaal genoeg
Ik ook heur, maar de vraag was hoe (HOE) je eraan kon komen.quote:
Lijkt me een bijster slecht plan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk niet dat het goed is als ik drugs ga gebruiken
Goeden aflevering!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Booyah, nog even mijn huis vol dieren kijken.
Ik heb die van vorige week ook nog niet gezien zie ik.quote:
Meeste dingen op zo'n feesten zijn natuurlijk pep of trip dingen. Lijkt mij niet zo slim neequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk niet dat het goed is als ik drugs ga gebruiken
Schuimbekkende ik. Topfeestquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Meeste dingen op zo'n feesten zijn natuurlijk pep of trip dingen. Lijkt mij niet zo slim nee
Hoop je.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb je wel een verhaal om te vertellen
Hoarders.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze was wel mooi
"o hai ik heb 300 beesten en geen inkomen, maar ik doe geen beesten weg!"
En dan gaan ze d'r tuin opruimen want tyfusbende en dan zit ze bij alles "NEE, dat blikje mag niet weg, daar kan je een spaarpot van maken! Nee die houten balk mag niet weg, daar zit emotionele waarde aan!"
en dan krijgt ze uiteindelijk een extragratis huis voor 6 maanden. Best dik huis ook nog voor zoiemand. WTF GEEF ZOIEMAND EEN FLATJEquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze was wel mooi
"o hai ik heb 300 beesten en geen inkomen, maar ik doe geen beesten weg!"
En dan gaan ze d'r tuin opruimen want tyfusbende en dan zit ze bij alles "NEE, dat blikje mag niet weg, daar kan je een spaarpot van maken! Nee die houten balk mag niet weg, daar zit emotionele waarde aan!"
Eat alllll the things!quote:
Er is maar één manier om daar achter te komen hequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Eat alllll the things!
Ik heb de hele tijd al zin in een gekookt eimaar dat ligt niet echt lekker op de maag denk ik voor je gaat slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |