Opluchting.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:22 schreef Debsterr het volgende:
Auto nagekeken, bleek toch van het lange stilstaan te zijn, en een gratiesch lamp vervanginkje.
Hell noquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:23 schreef Mss het volgende:
Ik had een bandenplaksetje besteld en direct betaald. Nadat ik betaald had kreeg ik een mail dat dat kreng niet meer op voorraad was en aan het einde van de week verwacht werd. Ja doei, ik ga geen week wachten met het plakken van mijn band. Dus ik had gemaild dat ik wilde annuleren en nu reageren ze ineens niet meer
Essence class of 2013 en Catrice upper wildside of zoiets?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welke essence/catrice LE's liggen er nu in de winkels?
Zit er geen dhz zaak in amsterdam?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:23 schreef Mss het volgende:
Ik had een bandenplaksetje besteld en direct betaald. Nadat ik betaald had kreeg ik een mail dat dat kreng niet meer op voorraad was en aan het einde van de week verwacht werd. Ja doei, ik ga geen week wachten met het plakken van mijn band. Dus ik had gemaild dat ik wilde annuleren en nu reageren ze ineens niet meer
Nopequote:
Was het geen geplande keizersnede?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Barbie's bevalling is vandaag toch?
Dit is zo stom! "een test om te kijken wie dit leest, maar alleen reageren is niet genoeg je moet het ook bij jezelf plaatsen"quote:Een leuk idee: Deze kleine test is om te kijken wie mijn berichten leest en gewoon, voor de gein. Als je dit leest, laat dan een reactie achter van één woord om te beschrijven hoe we elkaar hebben ontmoet. Dus: slechts één woord. Kopieer dan deze boodschap op je eigen pagina, zodat ik op mijn beurt een bericht van één woord kan posten! Niet flauw doen en niet alleen een woord plaatsen, zonder het bericht te kopiëren... Speel het spel volgens de regels
Allemaal goeden matigen RTL programma'squote:
PLAATS DIT OP JE TIMELINE ANDERS VIND JE KANKER LEUK!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Net zoals "als je dit post heb je een hart".![]()
PRECIES!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
PLAATS DIT OP JE TIMELINE ANDERS VIND JE KANKER LEUK!
EN IK KAN NIETquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ging superproductief dingen voor school doen, tot ik na 5 minuten een berichtje van zwager zag: IK HEB 12 KAARTEN VOOR FEEST WIE WIL ZE HEBBEN.
Nu hyper mensen aan t regelen
IK BEN HEUL GEEN LIEGENAARquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HEUL WEL GEWOON TEGEN DE POST LIEGEN
NOG MEER REDENEN OM TE BELLEN DAT JE ZIEK BENTquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb juist net vette UV-makeup binnen.
Ik kan niet liegen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NOG MEER REDENEN OM TE BELLEN DAT JE ZIEK BENT
Het begint ook pas om 22.00quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
En dezelfde avond terug lijkt me zwaar kudt.
Ik moet om 11 uur werken de volgende dag en het is twee uur rijden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
IJsjeee kom nouslapen bij Spees
Rotwerkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet om 11 uur werken de volgende dag en het is twee uur rijden.
Ja, het is een maand te vroeg.quote:
Geen alcohol en energydrink?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet om 11 uur werken de volgende dag en het is twee uur rijden.
Absoluut geen alcohol dan.quote:
Dan ben ik gestopt met de post.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat is er over een maand dan?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar IJs, als je om 9u wegmoet dan kan je maar liefst nog 5 uurtjes slapen![]()
Jep, ze gaan in november hervormen en het wordt dan koud. En dat is kudt.quote:
Mja, dan zou ik m'n moeder al moeten vragen om te helpen.quote:
JKA DOE DOE DOE DOEquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, dan zou ik m'n moeder al moeten vragen om te helpen.Met de post dus.
Was dat al niet duidelijk?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Spees wij zijn slechtPure evil zeg ik je.
Dieet? Jij?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:44 schreef Dwyn het volgende:
Hooonger.![]()
Dit dieet will be the death of me.
JAAquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
GA JE MEE
ik ga je uitnodigen voor het geheimen event anders project x
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:45 schreef Dwyn het volgende:
En ja, ik wil er eigenlijk nog steeds 2,5 kilo van af.
Ahh okayquote:
Kun je zelf slaapshit meenemen? Ik weet nl niet hoe t zit met slapen enzo maar dan heb je iig watquote:
Ik flikker m'n astmatische luchtbed weer in m'n achterbak.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je zelf slaapshit meenemen? Ik weet nl niet hoe t zit met slapen enzo maar dan heb je iig wat
65 kilo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Ahh okayZit je dan op je streefgewicht ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |