SPOILER: zooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flipsje
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
There is a time of cumming and going.
maar maar maar natuurkundequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:00 schreef 2Happy4U het volgende:
http://store.steampowered.com/app/200170/
Hypo dit samen spelen?![]()
![]()
Wanneer je hier bent mallerdquote:
Dan speel ik wel met mijn zusjequote:
pics van je zusjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan speel ik wel met mijn zusjeDie is niet zo bang ingelegd
![]()
ik vind het best wel erg dat ik met mijn 15 jaar eerder bang ben dan een meisje van bijna 4quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan speel ik wel met mijn zusjeDie is niet zo bang ingelegd
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik vind het best wel erg dat ik met mijn 15 jaar eerder bang ben dan een meisje van bijna 4![]()
quote:
!!!!!quote:
Vraag aan Hypo.quote:
Komt wel goedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik vind het best wel erg dat ik met mijn 15 jaar eerder bang ben dan een meisje van bijna 4![]()
Awwquote:
Slenderman vond ik dan weer niet engquote:
Wil je nu dat we allemaal gaan huilen en sorry zeggen en je smeken om te blijven of wat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik voortaan niet meer in sc's ga.
Was al bang dat je dat deedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Extreem schattig, maar ik heb geen screenshots gemaakt nee.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wil je nu dat we allemaal gaan huilen en sorry zeggen en je smeken om te blijven of wat?
Beetje het uit blikjes drinken verhaal dit hoor Hypo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Slenderman vond ik dan weer niet engmisschien omdat overdag met vrienden gespeeld, maar toch.
Ik ben afwijkend
Nee, ik vind het gewoon niet meer leuk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wil je nu dat we allemaal gaan huilen en sorry zeggen en je smeken om te blijven of wat?
Toen ik die pop zag en dat mijn beeld grijs werd, kippenvel man.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Slenderman vond ik dan weer niet engmisschien omdat overdag met vrienden gespeeld, maar toch.
Ik ben afwijkend
In eerste instantie zie je 'm op een afstandje, de eerste keer dat ik 'm zag was recht in mijn beeldquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Toen ik die pop zag en dat mijn beeld grijs werd, kippenvel man.
ja ik weet hetquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beetje het uit blikjes drinken verhaal dit hoor Hypo.
Veel plezier daarmee dan maarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon niet meer leuk.
Ik ga wel in gewone topics reageren.
Oke doei.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon niet meer leuk.
Ik ga wel in gewone topics reageren.
Ksusjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja ik weet hethet zit in de familie.
Mijnes is altijd traag, even w88quote:
Luister dan meer naar mijquote:
Ik weet niet wat erger isquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Luister dan meer naar mijGeef je over aan mijn invloed. DUNDUNDUN
Godverdomme manquote:
Mijn invloed is altijd beterquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger isjouw invloed of de niet-uit-blikjes-drinken-invloed
Grapje Miss Hendrixquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn invloed is altijd beterIk heb het beste voor je
Ik ben blij dat je het erkentquote:
omdat daaromquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
maar antwoord is ja, lkkre beer datquote:
Lekker glad meisje wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
maar antwoord is ja, lkkre beer dat
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
omdat daaromhij is niet leuk zo groot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
waarom zo langzaamquote:
beetje eng welquote:
Spannendquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Krijg vandaag te horen of ik misschien een kamer heb.
Er is een horrorfilm genaamd Smileyquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Beetje?![]()
Potentieel nachtmerriemateriaal voor de komende drie jaar dit
Die gaan we niet kijken. Ik herhaal: NIET KIJKEN.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Er is een horrorfilm genaamd Smileypas maar op
sterfquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:26 schreef Snowbells het volgende:
Deze zijn superleuk![]()
http://m.zalando.nl/ugg-a(...)n-ug111c018-702.html
Is goed hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Die gaan we niet kijken. Ik herhaal: NIET KIJKEN.
Jaa!!! OMG die ga ik ook halenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:26 schreef Snowbells het volgende:
Deze zijn superleuk![]()
Als je dan toch uggs wilquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:26 schreef Snowbells het volgende:
Deze zijn superleuk![]()
die heb ik ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:26 schreef Snowbells het volgende:
Deze zijn superleuk![]()
zalando ziekte slaat toequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:26 schreef Snowbells het volgende:
Deze zijn superleuk![]()
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als je dan toch uggs wilAlsjeblieft gewoon de hoge
die zijn veel leuker.
Mijn broertje kijkt vooral naar die Rudolph op 24Kitchenquote:
Niet een die gebaseerd op een waargebeurd verhaal is en ook niet een hele engequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is goed hoorWe gaan wel minstens 1 horrorfilm kijken
Die hoge zijn superlelijk en amper te combinerenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als je dan toch uggs wilAlsjeblieft gewoon de hoge
die zijn veel leuker.
Da fuq maar krijg je daar zelf ook eten dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn broertje kijkt vooral naar die Rudolph op 24Kitchen![]()
Die Rudolph krijgt zelfs een eigen kookshow in de Heineken Music Hall in Amsterdam![]()
En entree kost 30 euro
Die lage zijn gewoon veredelde pantoffels.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die hoge zijn superlelijk en amper te combineren
Hahaha misschien als je voor het podium staatquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Da fuq maar krijg je daar zelf ook eten dan?
Vooruitquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niet een die gebaseerd op een waargebeurd verhaal is en ook niet een hele enge
Watquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn broertje kijkt vooral naar die Rudolph op 24Kitchen![]()
Die Rudolph krijgt zelfs een eigen kookshow in de Heineken Music Hall in Amsterdam![]()
En entree kost 30 euro
Trutquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haha echt zo'n bollie met miniuggs
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
VooruitMoet wel leuk blijven voor jou naturlich
Dan krijg je van die dikke pootjes, en kortere uggs lijken je onderbenen wat langer dan van die stompjes.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Die lage zijn gewoon veredelde pantoffels.nja, de normale ook, maar al een stuk minder.
Niet die hele hoge bedoel ik heh.
Hele argumentatie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan krijg je van die dikke pootjes, en kortere uggs lijken je onderbenen wat langer dan van die stompjes.
Kies jij anders maar een horror filmquote:
Dat valt me nou nooit echt opquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan krijg je van die dikke pootjes, en kortere uggs lijken je onderbenen wat langer dan van die stompjes.
Gek want die lopen altijd met langerequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat valt me nou nooit echt op![]()
Ik vind die kortere altijd een hoger BB-sletjesgehalte hebben
denken dat ik verstand van horrorfilms hebquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kies jij anders maar een horror film
Hier nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gek want die lopen altijd met langere
Daarom is het leuker als jij er eentje kiestquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
denken dat ik verstand van horrorfilms heb
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Uggs waren oorspronkelijk voor mannen.
Dan wordt het een romantische comedyquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daarom is het leuker als jij er eentje kiest
Gelukkig houd jij daar ook niet van dus kunnen we samen klagenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan wordt het een romantische comedy
de hele film klagen over hoe nep en slecht geacteerd iets wel niet isquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gelukkig houd jij daar ook niet van dus kunnen we samen klagen
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:36 schreef Snowbells het volgende:
Gewoon dragen wat je zelf leuk vindt schijt aan de rest
Kuthipsterquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:36 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:36 schreef Snowbells het volgende:
Jij weet hetquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
de hele film klagen over hoe nep en slecht geacteerd iets wel niet is![]()
dat is zo'n beetje mijn favoriete bezigheid
Ja zoietsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:36 schreef Ro-ald het volgende:
Die UGGS waren toch voor surfers ofzo als ze klaar waren met surfen dat ze zo in die schoenen konden stappen en dat je warme voeten hebt, of niet?
Wat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:36 schreef Ro-ald het volgende:
Die UGGS waren toch voor surfers ofzo als ze klaar waren met surfen dat ze zo in die schoenen konden stappen en dat je warme voeten hebt, of niet?
dat lijkt me echt een heel vies idee met van die half natte voeten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:36 schreef Ro-ald het volgende:
Nu zie ik mannen in zwembroek voor me met kniehoge uggsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:36 schreef Ro-ald het volgende:
net zoals al die hipsters die allemaal uniek zijn maar samen hetzelfde zekerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:36 schreef Snowbells het volgende:
Dit ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nu zie ik mannen in zwembroek voor me met kniehoge uggs
quote:
Hipsters dragen juist wat niemand heeftquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
net zoals al die hipsters die allemaal uniek zijn maar samen hetzelfde zeker
En hipster muziek luisteren natuurlijkquote:
Dat komt vrijwel op hetzelfde neer in de praktijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hipsters dragen juist wat niemand heeftik heb SCHIJT!
ja nee jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hipsters dragen juist wat niemand heeftik heb SCHIJT!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat komt vrijwel op hetzelfde neer in de praktijk.
Voordat het ontdekt is door de hipsters. Dan zijn we überhipsters.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En hipster muziek luisteren natuurlijk
Oh?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat komt vrijwel op hetzelfde neer in de praktijk.
Hipster among hipster.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Voordat het ontdekt is door de hipsters. Dan zijn we überhipsters.
PIGGIES IN A BLANKETquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
Zo meteen even knakworstjes in bladerdeeg maken
Weet je, soms kleed ik me best hipster. Gewoon omdat ik een hekel heb aan hipsters en omdat ik me er dan bewust van ben dat ik me als een hipster kleed ben ik eigenlijk geen hipster.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hipster among hipster.
Wij zijn zo hipster dat wij 'normaal' kleden![]()
Knakworstjes in bladerdeegquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
Zo meteen even knakworstjes in bladerdeeg maken
Een hipster hipster hipster?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Weet je, soms kleed ik me best hipster. Gewoon omdat ik een hekel heb aan hipsters en omdat ik me er dan bewust van ben dat ik me als een hipster kleed ben ik eigenlijk geen hipster.
Dan hoef je niet meer te lopen voor bier?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vrijdag wordt dan eindelijk het laminaat gelegd hier
Dan komt de bierkoelkast weer terug in mijn kamer te staan ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan hoef je niet meer te lopen voor bier?
OMG ik sta op de lijst maar ik word niet geklaptquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga even een to-klap meet maken voor de lijst
• snow
• heppie
• Flips
• Uft niet want uft is liev
• haan
• FL_fag
wat waarom mij ook smerige bolle jijquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
• snow
• heppie
• Flips
• haan
• FL_fag
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dan komt de bierkoelkast weer terug in mijn kamer te staan ja.
Ik sta er niet bijquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
• snow
• heppie
• Flips
• haan
• FL_fag
Gewoon vind ik leukquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat waarom mij ook smerige bolle jij
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
• snow
• heppie
• Flips
• haan
• FL_fag
Mag ik jou dan ook op je bips tikken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon vind ik leuk [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sorry ik kon geen dikker kind op google vinden
samen staan we sterk bradaquote:
Meisjes slaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is goed, maar als ik mezelf verdedig moet je niet gaan huilen
Wie zegt dat ik haar ga slaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Meisjes slaanWat ben jij een in, íntriest persoon.
Alsof je binnen een straal van 2 meter kan komenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:48 schreef wietparkiet het volgende:
Alleen even op haar plaats zetten en haar dan terug de hoek in gooien
Dromenvangertjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:53 schreef Amoeba het volgende:
Wie was er de vorige keer de vijver ingegaan?
Shinende baasquote:
Nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:55 schreef Trollscience het volgende:
Wanneer ik net wakker ben lukt het me nooit om klaar te komen hebben jullie hier ook last van?
Ik moet altijd eerst pissen als ik wakker ben.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:55 schreef Trollscience het volgende:
Wanneer ik net wakker ben lukt het me nooit om klaar te komen hebben jullie hier ook last van?
harder trekkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:55 schreef Trollscience het volgende:
Nu toevallig shined de zon nu hierquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kwam de zon nou op? oh hey ik was het![]()
[..]
Ja ook wel
doe ik altijd maar helpt nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Of toch voor prostaatstimulatie kiezen.
Schijnt goed te werken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Of toch voor prostaatstimulatie kiezen.
Je moet ook je vuist erin stoppen, niet 1 vinger.quote:
Oh ja sorry, ik ga wel weer weg uit je straatquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nu toevallig shined de zon nu hier
Neeeequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh ja sorry, ik ga wel weer weg uit je straat
quote:
Oh okequote:
quote:
Soms welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Denk je dat ik onzin vertel tegen jou dan
ik heb je backquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Beach koalazwaregevaarlijkemotorbendemuis
quote:
Nooit g.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zoals wat?
[..]
Om me te stabben zeker
Zoals ik niet shinequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:07 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zoals wat?
[..]
Om me te stabben zeker
waquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oké dit was een test. Ik weet het testen zijn niet beleefd maar het was voor me eigen bestwil
Wist je dat ik zonnebrandcréme op had die laatste keer dat ik bij je was?quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wist je dat ik zonnebrandcréme op had die laatste keer dat ik bij je was?
Je shinde zo hard de eerste keer ik was gewoon verbrand
Ik geef altijd die van pz op fok aan mensenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:13 schreef Ro-ald het volgende:
Hahaha van Beach meteen een dm met zijn telefoonnumer![]()
Ja hoorquote:
Die van pz heb ik alquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik geef altijd die van pz op fok aan mensen
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik geef altijd die van pz op fok aan mensen
Dat deed jijquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jij stuurt jezelf wa'pjes?
hah loser!
Nee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
jij stuurt jezelf wa'pjes?
hah loser!
Vandaar altijd die zonnebrilquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit was geen grap, maar lachen is niet verboden natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:15 schreef Ro-ald het volgende:
Uft je wordt gebeld
Niet want hij staat op geluidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet want hij staat op geluid
Je zonnebril shined zelfquote:
het is laserquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit is voor veiligheid voor anderen.. Mijn ogen shinen zo hard als een lazer
Nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Bazen albumquote:
Daarom kijk ik je nooit aan op de TC man man mn ogen zijn nog niet hersteld.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |