SPOILER: zooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flipsje
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
There is a time of cumming and going.
maar maar maar natuurkundequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:00 schreef 2Happy4U het volgende:
http://store.steampowered.com/app/200170/
Hypo dit samen spelen?![]()
![]()
Wanneer je hier bent mallerdquote:
Dan speel ik wel met mijn zusjequote:
pics van je zusjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan speel ik wel met mijn zusjeDie is niet zo bang ingelegd
![]()
ik vind het best wel erg dat ik met mijn 15 jaar eerder bang ben dan een meisje van bijna 4quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan speel ik wel met mijn zusjeDie is niet zo bang ingelegd
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik vind het best wel erg dat ik met mijn 15 jaar eerder bang ben dan een meisje van bijna 4![]()
quote:
!!!!!quote:
Vraag aan Hypo.quote:
Komt wel goedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik vind het best wel erg dat ik met mijn 15 jaar eerder bang ben dan een meisje van bijna 4![]()
Awwquote:
Slenderman vond ik dan weer niet engquote:
Wil je nu dat we allemaal gaan huilen en sorry zeggen en je smeken om te blijven of wat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik voortaan niet meer in sc's ga.
Was al bang dat je dat deedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Extreem schattig, maar ik heb geen screenshots gemaakt nee.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wil je nu dat we allemaal gaan huilen en sorry zeggen en je smeken om te blijven of wat?
Beetje het uit blikjes drinken verhaal dit hoor Hypo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Slenderman vond ik dan weer niet engmisschien omdat overdag met vrienden gespeeld, maar toch.
Ik ben afwijkend
Nee, ik vind het gewoon niet meer leuk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wil je nu dat we allemaal gaan huilen en sorry zeggen en je smeken om te blijven of wat?
Toen ik die pop zag en dat mijn beeld grijs werd, kippenvel man.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Slenderman vond ik dan weer niet engmisschien omdat overdag met vrienden gespeeld, maar toch.
Ik ben afwijkend
In eerste instantie zie je 'm op een afstandje, de eerste keer dat ik 'm zag was recht in mijn beeldquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Toen ik die pop zag en dat mijn beeld grijs werd, kippenvel man.
ja ik weet hetquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Beetje het uit blikjes drinken verhaal dit hoor Hypo.
Veel plezier daarmee dan maarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon niet meer leuk.
Ik ga wel in gewone topics reageren.
Oke doei.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon niet meer leuk.
Ik ga wel in gewone topics reageren.
Ksusjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja ik weet hethet zit in de familie.
Mijnes is altijd traag, even w88quote:
Luister dan meer naar mijquote:
Ik weet niet wat erger isquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Luister dan meer naar mijGeef je over aan mijn invloed. DUNDUNDUN
Godverdomme manquote:
Mijn invloed is altijd beterquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger isjouw invloed of de niet-uit-blikjes-drinken-invloed
Grapje Miss Hendrixquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn invloed is altijd beterIk heb het beste voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |