quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:32 schreef Janneke52 het volgende:
Dat jhe en goed gesprek hebt wil niet zeggen dat er goed werk met goede materialen geleverd zal gaan worden. Hou er rekening mee dat voor de deal (getekende offerte) rond is beloven ze je van alles.
Je moet zelf een hoop kennis meebrengen en vastkleggen met welke materialen en hoe e.e.a. moet worden uitgevoerd. Dit om later niet een bekocht gevoel over te houden.
Verder kun je ook referentie van een aannemer of klussenbedrijf opzoeken. Gebruik Google of andere zoekmachines om te zien wat je over een annemer kan vinden.Zijn deze referenties negatief dan niet aan beginnen! Kijk ook op persoonlijke blog bijvioorbeeld http://bouw-groothuisbouw-woning.webnode.nl/ of andere forums voor advies over bedrijven of personen. Succes
ik heb nog geen smac gezien andersquote:
En een beetje aannemer gaat niet eens aan de slag zo!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:06 schreef dr.Bellows het volgende:
Ik zou beginnen met een goede architect en niet met je schetsje naar een aannemer stappen. Grootste fout die je kunt maken.
Je hebt ze erbij. In een ander lopend topic is iemand ook zo aan de slag gegaan, volgens mij. Grote prijsverschillen en niet snappen waar het in zit en wat de aannemer eigenlijk aanbiedt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
En een beetje aannemer gaat niet eens aan de slag zo!
Gewoon je berichten plaatsen; zoals je dat nu ook doet ?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:27 schreef Janneke52 het volgende:
en nu? mooie ... hoe werkt dit forum?????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |